Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie za 7 dni, światową premierę będzie miał Subaru Outback MY2020.

 

Licznik i dodatkowe informacje po kliknięciu w zdjęcie:

SmynBR0.png

 

PS Na Instagramie lepsza fotka gdzie widać światła i lusterka:

Get ready for the unveiling of the all-new 2020 Subaru Outback @nyautoshow. Tune into the live reveal on April 17th at 11:15AM ET through our live stream (link in bio). #NYIAS #SubaruOutback

 

EDIT 05.10.2020

Nowy Outback [BT] dostępny jako MY20 tylko w Ameryce Północnej (produkcja USA).  Nowy Outback [BT] na resztę świata, dostępny prawdopodobnie jako MY21 (produkcja Japonia).

Edytowane przez FilipBB
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nadal w PL będzie z potwornie mocnym, dodatkowo obłożonym wyższa akcyza silnikiem 2,5, nie ma na co czekać niestety. To oczywiście moje zdanie. 

A może stanie się cud i będzie jakaś sensowna jednostka napędowa - 2.0DIT. No i wtedy Volvo ma godnego rywala dla swoich CC.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Andrzej Koper napisał:

Volvo zapowiada ograniczenie prędkości swoich aut, i to już w przyszłym roku, do 180 km/h! ….

Rozumem Panie Andrzeju, ze dopatruje się Pan w tym szansy na wzrost sprzedaży OBK? ;)

Czy to w ramach solidarności branżowej reklama polityki bezpieczeństwa Volvo?

180km/h osobiście jeżdżę bardzo rzadko, głównie ze względu na to, ze jest to niedozwolone i niebiezpieczne. W ciemno wybiorę sensownie dynamiczne Volvo z ogranicznikiem do 180km/h niż OBK z dychawicznym 2,5, który w 48 sekund rozpędzi się do 200km/h, okupując to ogłuszającym hałasem i spalaniem w okolicy 20 litrów. Mówię na przyjdzie posiadanego MY16, może w MY20 będzie lepiej?

Nie zaklinajmy rzeczywistości, bez silnikow dających przyzwoite przyspieszenie Subaru odcina sobie spora grupę Klientów. Czy Volvo obetnie sobie poprzez ogranicznik do 180km/h?  Tego nie wiem. 

Osobiście nie przepadam także za narracją Sprzedawców - „Panie, a ta konkurencja to ma...” i tu pada coś w stylu „ograniczenie do 180km/h”. ;) Ani słowa o swoim produkcie. No ale produktu jeszcze nie ma... 

Pozdrawiam serdecznie i mimo wszyskto czekam na miłe zaskoczenie oferta MY20.

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie tak dawno na tym Forum wmawiano nam, ze 4-biegowa skrzynia jest wiecej niz wystarczajaca... teraz to samo z moca ;):biglol:

 

 

 

P.S. czy dobrze widze na focie powyzej, ze drzwi nie beda calkowicie zaslanialy progu? Jezeli tak, to szkoda...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 czy dobrze widze na focie powyzej, ze drzwi nie beda calkowicie zaslanialy progu? Jezeli tak, to szkoda...

Może odkryli, że trudniej otworzyć jak auto się zakopie mocniej, a tak jest szansa, że powyżej progów śnieg czy błoto nie podejdzie.... Takie moje luźne dumanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Tsunetomo napisał:

W ciemno wybiorę sensownie dynamiczne Volvo z ogranicznikiem do 180km/h niż OBK z dychawicznym 2,5, który w 48 sekund rozpędzi się do 200km/h, okupując to ogłuszającym hałasem i spalaniem w okolicy 20 litrów.

:biglol: tak tak jak wsadzą 1.0T plus elektryk to przy masie Volvo nie potrzebny będzie ogranicznik. I stwierdzisz, że 2.5 N/A Subaru nie jest dychawiczne. 

 

Volvo już dawno skończyło się jak przestali produkować 5 cylindrowe jednostki -_-.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo pewno nie dojdzie z silnikami do 1.0 gdyż wcześniej przestawią się całkowicie na elektryki B) Nie wiem czy dotrzymają obietnic, ale w 2017 roku zapowiedzieli, że każdy nowy model wprowadzany od roku 2019 będzie miał silnik elektryczny.

 

Ale może OTB MY20 też będzie elektryczny ;) ?

 

 

Screenshot from 2019-04-10 18-37-34.png

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, llkuba napisał:

:biglol: tak tak jak wsadzą 1.0T plus elektryk to przy masie Volvo nie potrzebny będzie ogranicznik. I stwierdzisz, że 2.5 N/A Subaru nie jest dychawiczne. 

 

Volvo już dawno skończyło się jak przestali produkować 5 cylindrowe jednostki -_-.

Póki co to ich najsłabsze T3 daje lepsze osiągi niż 2,5 w Subaru... widzisz, dla Ciebie Volvo skończyło się z końcem 5-cylindrów. Dla mnie Subaru skończyło się po dwóch latach przekonywania się ze 2,5 jest Ok. Nie jest. Nie dla mnie. A miałem rownolegle OBK i V60CC z 2,4. Volvo się psuje - przy 123k właśnie padła turbina. Po 5 dniach odbieram naprawione auto, na okres naprawy dostałem nowe v90cc. Subaru dałoby Ci auto? Ile by taka naprawa trwała w Subaru...? A czekaj, zero, bo Subaru zapomniało o turbinach. Nie są potrzebne ;)

A szkoda, bo poza brakiem silnikow maja fajne auta.

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

Jeszcze nie tak dawno na tym Forum wmawiano nam, ze 4-biegowa skrzynia jest wiecej niz wystarczajaca... teraz to samo z moca ;):biglol:

4 biegi, a nawet 3 nie są takie złe:P

 

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Dodge_Charger

;)

 

Godzinę temu, subleo napisał:

Volvo pewno nie dojdzie z silnikami do 1.0 gdyż wcześniej przestawią się całkowicie na elektryki B) Nie wiem czy dotrzymają obietnic, ale w 2017 roku zapowiedzieli, że każdy nowy model wprowadzany od roku 2019 będzie miał silnik elektryczny.

Ale to nie będą w pełni elektryczne tylko spalinowe ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym.

 

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

A szkoda, bo poza brakiem silnikow maja fajne auta.

 

Właśnie problem w tym że jakiś tam silnik jest, mogliby sprzedawać w wersji na pedały z możliwością samodzielnego montażu dowolnego silnika:P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że nie rozumiem ludzi, którzy kupują auto a potem narzekają na jego osiągi. Ktoś zmuszał do kupna? Nie bardzo ograniam, jak można kupić auto bez jazdy próbnej, bez sprawdzenia podstawowyc parametrów? 
 

Godzinę temu, subleo napisał:

 

Screenshot from 2019-04-10 18-37-34.png


Volvo robi niezłą ściemę marketingową, poniważ chodzi o dodawanie do aut systemu KERS (kinetic energy recovery system), obok silnika spalinowego jest mały kilka kW silnik elektryczny. Podobnie robi to równiez audi z nowym a6. Na tym tle nowa hybryda forester wcale nie wygląda słabo. XC90 będzie też plug-in hybrydą w topowej wersji. Nie da się ukryć, że branża poważnie idzie w elektrykę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Póki co to ich najsłabsze T3 daje lepsze osiągi niż 2,5 w Subaru... widzisz, dla Ciebie Volvo skończyło się z końcem 5-cylindrów. Dla mnie Subaru skończyło się po dwóch latach przekonywania się ze 2,5 jest Ok. Nie jest. Nie dla mnie.

Osiągi ale tylko na papierze 1.6 T nie reaguje tak szybko na pedał gazu i nie jest tak elastyczne jak silnik Subaru 2.5 N/A. W 1.6T nie masz AWD. Ostatnio coraz częściej jeżdżę S40 AWD z 2.5T benzyna i jestem bardzo zadowolony a Subaru Impreza to inna bajka.  

 

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

 A miałem rownolegle OBK i V60CC z 2,4. Volvo się psuje - przy 123k właśnie padła turbina. Po 5 dniach odbieram naprawione auto, na okres naprawy dostałem nowe v90cc. Subaru dałoby Ci auto? Ile by taka naprawa trwała w Subaru...? A czekaj, zero, bo Subaru zapomniało o turbinach. Nie są potrzebne ;)

A szkoda, bo poza brakiem silnikow maja fajne auta.

 

Nie psuje mi się Subaru (tylko pierdoły) więc ciężko mi coś powiedzieć ;). Ja mam Stare Subaru 2.5 N/A z manualną skrzynią biegów i jestem zadowolony. Ostatnio zrobiłem ponad 800 km i średnia spalania wyszło 10,5 litra na 100 kilometrów benzyny 98 PB a wcale nie oszczędzałem auta na trasie (nie ma problemu żeby zamknąć licznik, oczywiście na zachodniej autostradzie). 

 

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

A szkoda, bo poza brakiem silnikow maja fajne auta.

Niestety, dlatego trzymam to stare Subaru i nie pozwolę zgnić.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Osobiście nie przepadam także za narracją Sprzedawców - „Panie, a ta konkurencja to ma...” i tu pada coś w stylu „ograniczenie do 180km/h”.

 

4 godziny temu, Tsunetomo napisał:

No i wtedy Volvo ma godnego rywala dla swoich CC.

 

delikatnie przypomnę , że to Pan wspomniał o Volvo  dla którego wg. Pana Subaru nie jest godnym rywalem ze względu na brak możliwości sprawnego poruszania się :superhero: Myślałem , że zupełnie nowa informacja o planach ograniczenia szybkości do 180 km/godz przez Volvo , Pana zainteresuje ale widzę , że to nie przeszkadza....:)

 

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Rozumem Panie Andrzeju, ze dopatruje się Pan w tym szansy na wzrost sprzedaży OBK? ;)

 

Pana tok rozumowania jest nieco infantylny....:D

Edytowane przez Andrzej Koper
  • Lajk 1
  • Do kitu 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Póki co to ich najsłabsze T3 daje lepsze osiągi niż 2,5 w Subaru... widzisz, dla Ciebie Volvo skończyło się z końcem 5-cylindrów. Dla mnie Subaru skończyło się po dwóch latach przekonywania się ze 2,5 jest Ok. Nie jest. Nie dla mnie. A miałem rownolegle OBK i V60CC z 2,4. Volvo się psuje - przy 123k właśnie padła turbina. Po 5 dniach odbieram naprawione auto, na okres naprawy dostałem nowe v90cc. Subaru dałoby Ci auto? Ile by taka naprawa trwała w Subaru...? A czekaj, zero, bo Subaru zapomniało o turbinach. Nie są potrzebne ;)

A szkoda, bo poza brakiem silnikow maja fajne auta.

W Subaru po 5 dniach uslyszalbys ze zamawiaja czesci,nie ma ich w PL,DE itp itd ,czekamy az przyjda z JP. O samochodzie zastepczym mozna pomarzyc bo kto ma go dac,dealer?Po co skoro klient moze dostac padlo z ubezpieczalni?:) Wg mnie marka o wiele bardziej w takich sytucjach buduje wizerunek niz przez Plejady czy inne “akcje” o ktorych ledwo kto slyszal. Nie zapomne dzis jak w ledwo co odebranym XT padlo przetarte nadkole i tylko dlatego ze auto nowe i maly przebieg “grzecznosciowo” mi je wymieniono na gwarancji. 

Przykro to stwierdzic ale SIP przy innych duzych dealerstwach znanych marek to taka troche “prowizkorka”. 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, franek-b napisał:

Przyznam się, że nie rozumiem ludzi, którzy kupują auto a potem narzekają na jego osiągi. Ktoś zmuszał do kupna? Nie bardzo ograniam, jak można kupić auto bez jazdy próbnej, bez sprawdzenia 

To ja Ci pomogę zrozumieć. Subaru możesz przejechać się po mieście 15 minut. Więcej nie. Trudno sprawdzić na autostradzie. Po zakupie i szalonym przebiegu 25600km sprzedałem auto które miało być długie lata - bo to wymarzone Subaru. Odkupił korzystnie starszy Pan, jako wóz na ryby. Mam nadzieje ze wiernie mu służy :) 

14 minut temu, Andrzej Koper napisał:

 

 

Pana tok rozumowania jest nieco infantylny....:D

A Pan jest jak widać po takich wypowiedziach Guru Sprzedaży :) Zabawny z Pana czlowiek :) Nie myślał Pan o prowadzeniu szkoleń z komunikacji?

Zostawiłem u Pana parę $, ma Pan fajnego gościa, pozdrowienia dla @raju, któremu współczuje Szefa ;) Dużo Klientów płoszy swoim zachowaniem?

Dobrego wieczoru Panie Andrzeju. Liczę na jakaś ripostę w Pana stylu ;)

 

 

 

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Lisek napisał:

W Subaru po 5 dniach uslyszalbys ze zamawiaja czesci,nie ma ich w PL,DE itp itd ,czekamy az przyjda z JP. O samochodzie zastepczym mozna pomarzyc bo kto ma go dac,dealer?

Nie prawda zamawiałem w Subaru Kocar część do lusterka zewnętrznego i czekałem 3 dni  :OO: .

7 minut temu, Tsunetomo napisał:

To ja Ci pomogę zrozumieć. Subaru możesz przejechać się po mieście 15 minut. Więcej nie. Trudno sprawdzić na autostradzie. Po zakupie i szalonym przebiegu 25600km sprzedałem auto które miało być długie lata - bo to wymarzone Subaru. 

Ja to mógłbym nawet spać w Subaru ale moja Kobieta by mnie wygoniła do domu :biglol:. Widać nie miałeś okazji jeździć zimą i nie dostrzegałeś zalet boxera czyli brak drgań na kierownicy przez cudowną kulturę pracy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Tsunetomo napisał:

To ja Ci pomogę zrozumieć. Subaru możesz przejechać się po mieście 15 minut. Więcej nie. Trudno sprawdzić na autostradzie. Po zakupie i szalonym przebiegu 25600km sprzedałem auto które miało być długie lata - bo to wymarzone Subaru. Odkupił korzystnie starszy Pan, jako wóz na ryby. Mam nadzieje ze wiernie mu służy :) 


No widzisz, a ja się jednak przejechałem na dłuższym dystansie,, ponieważ dla mnie głośność na autostradzie jest kluczowa. Najpierw krótka przejażdżka, po której nigdy bym się nie zdecydował na jazdę, a potem umówiliśmy się na konkretny termin i wtedy była dłuższa jazda, z jazdą autostradową, ze sprawdzaniem działania aktwnego tempomatu itp. Wcześniej miałem takiego sprzedawcę, że przyjeżdżal do mnie do biura z autami... 

Jest już środek na Insta 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Tsunetomo napisał:

pozdrowienia dla @raju, któremu współczuje Szefa ;)

Nie jest taki zły :) Czasem  zdarza  mu się  tylko niefortunny dobór słów, ale nie oceniaj Go tak srogo :rolleyes: 
Również pozdrawiam :dobranoc:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gołym okiem widać, że OBK2020 będzie lepsze od Volvo bo ma większy tablet :) A poważnie - gdyby było wyciszone jak Volvo i tak komfortowo zawieszone to kupiłbym go nawet z tym zabytkowym silnikiem.  Do przyśpieszeń mam mopika :)

Gdyby, gdyby,. gdyby...

Edytowane przez SInobrody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...