Jump to content

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Recommended Posts

5 godzin temu, Blixten napisał:

Tego właśnie jestem najbardziej ciekaw - wrażeń z dynamiki oraz zachwalanego wygłuszenia, ale przy wyższej prędkości 140-160.  

Mam nadzieję, że mój dealer pozwoli mi go przegonić po obwodnicy Trójmiasta

Ale na obwodnicy tylko 120 dozwolone. ;)

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Jaca68 napisał:

Ale na obwodnicy tylko 120 dozwolone. ;)

Na południowej cisnąłem do 1.... i nie było problemu...

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Kristofor napisał:

Na południowej cisnąłem do 1.... i nie było problemu...

No ja też. Byle nie przy stacji Lotosu bo tam często ITD stoi.

Za to na starej obwodnicy to ciężko się i do tych 120 rozpędzić w normalny dzień.

Link to comment
Share on other sites

 

9 godzin temu, Rok z Bagien napisał:

ten samochód ma również wady, zabrakło ich w filmie (więc jeśli to ma być tylko reklama, to OK, jeśli rzetelny test, mów o nich).

 

To jest reklama mająca udawać test ;) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
21 godzin temu, Rok z Bagien napisał:

Dwie uwagi, jeśli pozwolisz:

1. skieruj następnym razem kamerę na drogę a nie na siebie (to częsty błąd testujących, uważają siebie za główny temat testu - o ile nie chodzi o lans, to błąd), dużo bardziej wartościowy jest widok na drogę i pokazanie widzom po czym jedziesz, jak jedziesz i jak się samochód zachowuje, jak responsywnie reaguje na skręt, na przyspieszenie, na hamowanie itd),

Konstruktywna krytyka zawsze w cenie.

Masz rację, w sumie nie zwróciłem na to uwagi. Taki pomysł ekipy filmującej. Ja wręcz nie lubię siebie oglądać, tak więc na pewno przy następnej produkcji zastosuję się do uwag.

 

21 godzin temu, Rok z Bagien napisał:

2. ten samochód ma również wady, zabrakło ich w filmie (więc jeśli to ma być tylko reklama, to OK, jeśli rzetelny test, mów o nich).


Tak jak napisałem na wstępie, w tym filmie dzielę się tylko i wyłącznie swoimi wrażeniami. Ani nie jest to typowy test ani reklama. Nie ukrywam w tej produkcji mojego zafascynowania modelem, a że była to moja pierwsza dłuższa styczność z tym samochodem, nie było mi narazie dane poznać jego wad. Mam możliwość wzięcia samochodu na dłuższą trasę i nie omieszkam z tej opcji skorzystać, być może będzie to czas odnalezienia również i wad.

 

21 godzin temu, Rok z Bagien napisał:

Poza tym profeska. Super się oglądało.

To bardzo miłe i budujące zarazem. W sumie to żaden ze mnie prezenter, do tego kiepski aktor a i producent ze

mnie marny bo budżet skąpy ;)

 Mimo wszystko, pochlebne opinie dotyczące mojej pierwszej produkcji, zmobilizowały mnie do stworzenia kolejnej. A nóż widelec ktoś podzieli mój optymizm dotyczący Nowego Outback’a ;)

 

Pozdrawiam serdecznie.

Edited by raju
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, aflinta napisał:

No jak to nie było wad? A patyk pod maską? :D

o plastykowych nadkolach też było 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, raju napisał:

Konstruktywna krytyka zawsze w cenie.

Masz rację, w sumie nie zwróciłem na to uwagi. Taki pomysł ekipy filmującej. Ja wręcz nie lubię siebie oglądać, tak więc na pewno przy następnej produkcji zastosuję się do uwag.

 Dobrze było , nic nie zmieniaj. Drogę będziesz pokazywał jak coś o kodeksie drogowym będzie filmowane...:coffee:

Link to comment
Share on other sites

@raju gratulacje, fajny rozwój działalności
 

9 godzin temu, raju napisał:

Masz rację, w sumie nie zwróciłem na to uwagi. Taki pomysł ekipy filmującej. Ja wręcz nie lubię siebie oglądać, tak więc na pewno przy następnej produkcji zastosuję się do uwag.

Nie przesadzałbym w drugą stronę. Ciągłe pokazywanie drogi uczyni film „bezdusznym”, także trzeba urozmaicać


Moja uwaga to czas - ponad 30 min to całkiem sporo. Lepsze i ciekawsze są krótsze, bardziej treściwe testy, czy tam laurki ;) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Andrzej Koper napisał:

 Dobrze było , nic nie zmieniaj. Drogę będziesz pokazywał jak coś o kodeksie drogowym będzie filmowane...:coffee:

 

Parafrazując: siebie będziesz pokazywał jak będzie konkurs Master of the YT.:coffee:

 

Nie chodzi o drogę, chodzi o jak najlepsze oddanie wrażeń z jazdy konkretnym samochodem, a nie pogawędkę "z kamerą". Dobry rzut na drogę np. przy nierównościach wart jest milion słów, podobnie jak zdjęcie na forum.

 

Zestawienie np. przyspieszenia z licznikiem i zmieniającym się krajobrazem za oknem jest bezcenne i daje namiastkę prawdziwej jazdy. View na prowadzącego hm....:facepalm:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Rok z Bagien napisał:

View na prowadzącego hm....:facepalm:

 

Bez przesady, to jak facepalm za mówienie pełnymi zdaniami zamiast skrótów... Być może dla Ciebie kanały pozawerbalne nie są ważne, ale mówi się, że średnio przekazywane przez nie jest ok. 90% informacji. Chowanie się za kamerę spłyca przekaz niemiłosiernie i np. dla mnie jest nudne. Ale zastrzegam, że ja z tych niedzisiejszych, co oglądają Pertyna w oryginalnej szybkości (no, maksymalnie 1,25x :ph34r:). Zresztą widok na drogę był, tylko z tylnej kanapy, co IMHO daje znacznie lepsze pojęcie, co się dzieje w kabinie.

 

 Zapewne gdzieś jest złoty środek, ale przy jednej kamerze jestem za preferowaniem facjaty. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, bvb napisał:

 

Bez przesady, to jak facepalm za mówienie pełnymi zdaniami zamiast skrótów... Być może dla Ciebie kanały pozawerbalne nie są ważne, ale mówi się, że średnio przekazywane przez nie jest ok. 90% informacji. Chowanie się za kamerę spłyca przekaz niemiłosiernie i np. dla mnie jest nudne. Ale zastrzegam, że ja z tych niedzisiejszych, co oglądają Pertyna w oryginalnej szybkości (no, maksymalnie 1,25x :ph34r:). Zresztą widok na drogę był, tylko z tylnej kanapy, co IMHO daje znacznie lepsze pojęcie, co się dzieje w kabinie.

 

 Zapewne gdzieś jest złoty środek, ale przy jednej kamerze jestem za preferowaniem facjaty. 

 

 

By dopełnić przekaz, Pertyn pokazuje obraz i z drogi i z własnej facjaty.

Emocje można oddać głosem, a dopełnić obrazem. 

 

Gdyby było inaczej, to wszyscy by czytali, a nie oglądali. A jednak jest inaczej. Po to jest YT.

Link to comment
Share on other sites

To jak już krytykujemy film a nie OBK, to ja pozwolę sobie dodać, że przewijający się co chwilę w kadrze filmujący czy to z auta czy to z drogi sprawiają wrażenie jakby ktoś auto chciał testującemu ukraść ;) Zazwyczaj filmujących się wycina.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Michał Krupa napisał:

@raju film super :)

Rzeczywiście jest przepaść w prowadzeniu względem poprzedniej generacji czy mogę zaczekać trochę z wymianą? ;)

Przepasc jest duza ale poczekaj z wymiana na wersje XT:)

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Rok z Bagien napisał:

By dopełnić przekaz, Pertyn pokazuje obraz i z drogi i z własnej facjaty.

 

Dopełnianie popieram, ba, zawsze chętnie oglądam świat przez szyby Outbacka. Zauważyłem jeno, że ukazywanie oblicza swojego przez co najmniej część widzów odbierane jest jako integralny składnik przekazu, a nie przejaw narcyzmu, na co wskazywała Twoja dość kategoryczna wypowiedź:hi:

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, aflinta napisał:

To jak już krytykujemy film a nie OBK, to ja pozwolę sobie dodać, że przewijający się co chwilę w kadrze filmujący czy to z auta czy to z drogi sprawiają wrażenie jakby ktoś auto chciał testującemu ukraść ;) Zazwyczaj filmujących się wycina.

No i zrobił nam się niezły film akcji z bandziorami atakującymi głównego bohatera.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
15 godzin temu, Michał Krupa napisał:

@raju film super :)

Rzeczywiście jest przepaść w prowadzeniu względem poprzedniej generacji czy mogę zaczekać trochę z wymianą? ;)

Michał, samochód jest jeszcze bardziej komfortowy w sensie wyciszenia kabiny (kabina odizolowana jest od układu jezdnego), drzwi są cięższe tym samym obstawiam większą ilość materiałów wygłuszających. A same tworzywa, które posłużyły do wykończenia wnętrza są naprawdę wysokiej jakości.
Nowy Outback prowadzi się tak do bólu doskonale, że aż nudno ;) Klasycznie już dla Subaru, układ jezdny może przenieść dużo więcej mocy jak silniki są jej w stanie dostarczyć. Ale to dobrze, wolę w tą stronę jak układ miałby nie nadążać za silnikiem! Na tyle na ile Cię poznałem, Ty tak spokojnie jeździsz, że bez problemu odnajdziesz się w tym 2.5. Co więcej, mam dziwne podejrzenia, że ten silnik został lekko zblokowany na rynki europejskie, bo krzywa mocy ucina się równo i nagle, co może wskazywać na zamknięcie przepustnicy przy pewnej prędkości obrotowej. Muszę pogadać na ten temat z Piotrusiem Kociałkowskim. Ja tam widzę pole do popisu ;) 

Edited by raju
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, sosmar napisał:

bardzo fajny test! może tylko muzyczka ciszej jak nic nie jest mówione bo napitala jak reklamy w polsacie

Dzięki. Zwrócę na to uwagę.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
14 godzin temu, raju napisał:

drzwi są cięższe tym samym obstawiam większą ilość materiałów wygłuszających

film fajny,dla mnie ciekawy ,tylko po czym wnioskujesz ,że są cięższe drzwi ,nie wiem jak w wersji UE ale hamerykanski nic nowego wygłuszającego w drzwiach nie posiada ,uszczelki drzwiowe też jak w mod 19 .

Wydaje mi się ,że mata oddzielająca kabine od komory silnika jest bardziej głusząca ,może też jednostka napędowa cichsza

 

Edited by car1961
Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
W dniu 31.05.2021 o 14:02, Kristofor napisał:

Po co tak daleko szukać, Subaru Outback MY 20, nowy 3.6, od Dealera, z rabatem dla posiadacza Subaru za 203 k.

To jest poprzednia generacja. Do 203 K trzeba tylko dodać cło ( z Rosji 10%), akcyzę (18,6%) oraz VAT (23%). Wyjdzie 203 *1,1*1,186*1,23 = 325,7.

Jeżeli uda się w Rosji odliczyć VAT (20%) będzie taniej : 203/1,2*1,1*1,186*1,23=271,5. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
3 godziny temu, car1961 napisał:

,tylko po czym wnioskujesz ,że są cięższe drzwi

Na podstawie odczuć. Przy zamykaniu/otwieraniu czuję ich większą wagę. Sam dźwięk zamykanych drzwi jest bardzo przyjemny dla ucha a podczas jazdy w samochodzie jest ciszej. Na podstawie tych obserwacji pozwoliłem sobie na przypuszczenia dotyczące lepszej jakości/większej ilości użytych materiałów wygłuszających. 

Edited by raju
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...