Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, aflinta napisał:

Ciekawe ile takie ekstra sprowadzone relingi by kosztowały,

Pisałem o nowym OBK, który w wersji Cross ma właśnie mocniejsze relingi, bez rozkładanych poprzeczek.

W moim OBK III gen z USA też mam relingi niezintegrowane. Nie wiem, czy są mocniejsze od zintegrowanych europejskich, ale wyglądają bardzo solidnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sartek napisał:

Pisałem o nowym OBK, który w wersji Cross ma właśnie mocniejsze relingi, bez rozkładanych poprzeczek.

Ja to rozumiem, ale nie każdy chce na ceracie siedzieć - a tylko taka tapicerka jest w wersji Cross :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sartek napisał:

Na dłuższym dystansie tak. Ale ja często jadę z rowerem na dachu pod szkołę, porzucam tam dziecko i samochód, zdejmuję rower z dachu i dalej jadę rowerem. Podobnych sytuacji mam sporo i bagażnik dachowy jest wtedy wygodniejszy. Zdarza mi się również bawić w takie rzeczy z czterema rowerami, więc fajnie mieć opcję czterech uchwytów rowerowych na dachu. Na wakacje czy dalszy wypad za miasto, zwłaszcza z czterema rowerami, platforma jest bezsprzecznie lepsza.

Ale to wszystko są drobiazgi do rozwiązania w taki czy inny sposób. Wszystko da się jakoś ogarnąć. Po prostu dla mnie taki Outback to jest samochód wszechstronny i jak najbardziej uniwersalny, więc założyłbym mu hak i chciałbym mieć te mocniejsze i pakowniejsze relingi.

 

Do mojego Gacka 04 tez myśle o takim bagażniku na 4 rowery na dach. Podeślij mi, na PW może, jak rozwiązałeś tą kwestię i jakie masz doświadczenia z tym związane.

 

50 minut temu, sartek napisał:

Co masz na myśli? Tapicerkę materiałową? Ja tam akurat nie jestem fanem skóry, zwłaszcza, jeśli fotele nie są wentylowane.

 

Ja miałem parokrotnie tapicerkę welurową i uważam, że dobrej jakości welur to najlepsze rozwiązanie, nie przymarzasz zimą nie smaży "klejnotów" latem, jest miły w dotyku, trwały i trzyma w zakrętach. Nie wiem dlaczego współcześnie jest nieosiągalny w samochodach.

A te eko skóty to jakaś pomyłka...ja akurat jestem mięsożerny i jeśli już trzeba było usmiercić tą krowę to zależy mi by nic się nie zmarnowało i niech mi z jej skóry zrobią coś trwałego i pożytecznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Neutrino33 napisał:

Ja miałem parokrotnie tapicerkę welurową i uważam, że dobrej jakości welur to najlepsze rozwiązanie, nie przymarzasz zimą nie smaży "klejnotów" latem, jest miły w dotyku, trwały i trzyma w zakrętach.

Ale ślady butów, rozlany sok, czy jakieś ciastka z czekoladą prościej jest usunąć z poliuretanu czy skóry. Każdy wybiera stosownie do swoich potrzeb ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Neutrino33 napisał:

A te eko skóty to jakaś pomyłka...

 

jakby nie patrzec ich trwalosc i odporosc na zabrudzenia jest niewiarygodna, przynajmniej w wykonaniu bmw

w aucie sluzbowym jak znalazl

ale zdecydowanie lepszy komfort mam na szorstkim perkalu w foresterze

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, FOR CVT napisał:

 

jakby nie patrzec ich trwalosc i odporosc na zabrudzenia jest niewiarygodna, przynajmniej w wykonaniu bmw

w aucie sluzbowym jak znalazl

ale zdecydowanie lepszy komfort mam na szorstkim perkalu w foresterze

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

A podobno to BMW ma być komfortowe :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem okazje przejechać się nowym OBK i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony autem. W środku dobrze wykończone fajna tapicerka, dużo miejsca no i tablet który w porównaniu do Volvo łatwiej się obsługuje. Jedynie wyłączenie start-stop trochę głupie bo trzeba wchodzić w menu. Najbardziej chyba podoba mi się jak to podwyższone kombi radzi sobie w zakrętach gdzie idzie jak po sznurku, a auto ma spory prześwit bo 22cm lub coś w tej okolicy. Co do silnika to wiadomo wolałbym 2.4DIT ale 2.5 po którym nie spodziewałem się wielkich emocji też daje radę i nie trzeba się modlić czy planować miesiąc wcześniej wyprzedzanie bo fakt trzeba go kręcić ale do tych 140-160km/h rozpędza się bez większych oporów ;) Na pewno wolałbym 2.5 od E-Boxera.

  • Super! 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kukson napisał:

Na pewno wolałbym 2.5 od E-Boxera.

Edyta.
Źle zrozumiałem. Jak najbardziej wybieram 2.5 niż „e”. Nowy outback się podoba :wub: już nie mogę doczekać się jazdy :faja:

Edytowane przez Paweł J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Paweł J. napisał:

ego zdania nie popieram :toobad: Resztę jak najbardziej 

Rozwiń proszę. Nie polemizuję, jestem po prostu ciekaw różnych opinii. Czemu 2.0 e-boxer miałby być lepszy od klasycznego 2.5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sartek napisał:

Rozwiń proszę. Nie polemizuję, jestem po prostu ciekaw różnych opinii. Czemu 2.0 e-boxer miałby być lepszy od klasycznego 2.5?

Edytowałem. Przeczytałem za szybko. Zawsze wybierałem zwykle silniki w swoich autach bez zbędnych wodotrysków. Jak pisałem już wcześniej chętnie widziałbym silnik z outbacka w moim forku (tu mam klasyczny o poj. 2.0).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obk 2,5 E-boxer z bateryjka taka okolo 25 KWh to byloby adekwatne rozwiazanie do dego auta. Elastyczne w przedziale 0-100 km i z wystarczejacym oddechem do 200 km/h. Taki XV ev powyzej 140 km/h jest strasznie meczacy. Mam nadzieje ze facelift taki bedzie. Nie zapominajmy ze Outback to juz auto z roku MY 2019. Za 2-3 lata bedzie facelift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

zachęcam do obejrzenia mojej produkcji, w której dzielę się z Wami wrażeniami dotyczącymi Nowego Subaru Outback.

 

 

Serdecznie pozdrawiam,
Raju

 

Edytowane przez raju
  • Super! 5
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.05.2021 o 11:58, aflinta napisał:

Ja to rozumiem, ale nie każdy chce na ceracie siedzieć - a tylko taka tapicerka jest w wersji Cross :)

wersja Cross - niby taka pseudo off-roadowa (bo pewnie wilderness nigdy w EU nie zobaczymy) i różnice:

 

brak kamery przód i boki - niezrozumiale zwlaszcza jak ma sie zjechac z głownej drogi i obserwowac otoczenie przy manewrach wśród np. drzew, krzaczorów :(

 

tapicerka - ok ma swoje zalety ale brak wyboru jak to jest np w Niemczech

 

relingi (ochydne amerykańskei) ale za to z wiekszą nosnością - ok

 

no porównanie cenowe dwóch dystrybutotrów; PL 46 900 juro, DE 44 380 juro - bez komentarza

Subaru Konfigurator - SUBARU Deutschland GmbH

 

p.s. roczny z US z silnikiem 240 hp (turbo) z wszystkimi kosztami jakies 150 k pln :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zyzol napisał:

Że zbyt mała uwzględniając akcyzę i różnicę w wysokości VAT? 

:D

Godzinę temu, mad69 napisał:

p.s. roczny z US z silnikiem 240 hp (turbo) z wszystkimi kosztami jakies 150 k pln :)

najważniejsze , żeby podłużnice były w miarę całe....:)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, raju napisał:

Cześć,

 

zachęcam do obejrzenia mojej produkcji, w której dzielę się z Wami moimi wrażeniami dotyczącymi Nowego Subaru Outback.

 

 

Serdecznie pozdrawiam,
Raju

 

 

Dzięki za fajny filmik :) Bardzo zręcznie ująłeś, że kultura przyspieszania jest tak duża, że na plecach tego nie czuć ;) 

Tego właśnie jestem najbardziej ciekaw - wrażeń z dynamiki oraz zachwalanego wygłuszenia, ale przy wyższej prędkości 140-160.  

Mam nadzieję, że mój dealer pozwoli mi go przegonić po obwodnicy Trójmiasta, a jak nie, to wpadam do W-wy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Blixten napisał:

 

 Bardzo zręcznie ująłeś, że kultura przyspieszania jest tak duża, że na plecach tego nie czuć ;) 

Tego właśnie jestem najbardziej ciekaw - wrażeń z dynamiki oraz zachwalanego wygłuszenia, ale przy wyższej prędkości 140-160. 

 

Nic jazdy nie zastąpi...ale...

Weź dynamikę swojego XV (jeździłem Twoim zestawem), dokładnie taką samą uzyskasz w Outbacku 2021.  To w wymiarze bezwzględnym i obiektywnym, zegarek i mierzymy czas.

 

Odczucia są jednak zgoła inne. W tym samym czasie to wszystko dzieje się:

- ciszej,

- bardziej komfortowo,

- niezauważalnie,

- z małą zwłoką na starcie,

 

raju

Dwie uwagi, jeśli pozwolisz:

1. skieruj następnym razem kamerę na drogę a nie na siebie (to częsty błąd testujących, uważają siebie za główny temat testu - o ile nie chodzi o lans, to błąd), dużo bardziej wartościowy jest widok na drogę i pokazanie widzom po czym jedziesz, jak jedziesz i jak się samochód zachowuje, jak responsywnie reaguje na skręt, na przyspieszenie, na hamowanie itd),

2. ten samochód ma również wady, zabrakło ich w filmie (więc jeśli to ma być tylko reklama, to OK, jeśli rzetelny test, mów o nich).

 

Poza tym profeska. Super się oglądało. Jako, że jechałem już tym samochodem potwierdzam wszystkie pozytywy.

 

pzdr

Edytowane przez Rok z Bagien
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 godziny temu, mad69 napisał:

p.s. roczny z US z silnikiem 240 hp (turbo) z wszystkimi kosztami jakies 150 k pln :)

Po co tak daleko szukać, Subaru Outback MY 20, nowy 3.6, od Dealera, z rabatem dla posiadacza Subaru za 203 k. ze wszystkimi kosztami. Mam po niego dokładnie 176 km. tylko gdzieś po 140 kilometrach jest granica celna EU i dalej Obwód Kaliningradzki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kristofor napisał:

 

Po co tak daleko szukać, Subaru Outback MY 20, nowy 3.6, od Dealera, z rabatem dla posiadacza Subaru za 203 k. ze wszystkimi kosztami. Mam po niego dokładnie 176 km. tylko gdzieś po 140 kilometrach jest granica celna EU i dalej Obwód Kaliningradzki. 

 

Spróbuj drogą morską! ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...