Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, raveout napisał:

Może to jest metoda na nowego OBK? Wystarczy przestać gadać i czytać i silniku tylko cieszyć się jazdą i samochodem i problem zniknie :)

Jest też inna metoda polegająca na czytaniu wszystkich możliwych komentarzy opisujących jak wolne jest to auto a następnie po pogodzeniu się z jego dramatycznym przyspieszeniem umawiamy się na jazdę próbną i przy odrobinie szczęścia możemy być miłe zaskoczeni (sam tak miałem gdy kupowałem wolnossącego Forestera SJ - po lekturze forum nastawiłem się na prowadzenie pojazdu wolnobieżnego a tu miła niespodzianka, normalne auto)

:)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jeździ po mieście i to jeszcze zgodnie z przepisami, to na prawdę 2.0i i 2.5i w zupełności wystarczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechalem wczoraj XV 2 E boxer. Po miescie jest ok na autostradzie niestety robi sie powyzej 120 km/h za glosno. Nastepnie odebralem swojego Levorga i wniosek jest tak, ze w ogole nie ma porownania. Jezeli w ogole cos od Subaru to nowy Levorg 1.8 oder OBK ale 2,5 EV. To byloby bardzo fajne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Neutrino33 napisał:

te relingi to fajny pomysł, lubię takie "mechaniczne" rozwiązania

 

Fakt, nawet to pomysłowe, ale ja jestem przyzwyczajony do wsuwek T (box i uchwyty rowerowe), więc u mnie ten patent by się nie sprawdził.

Poza tym są za duże i brzydkie jak noc ;)

Te z Crossa wyglądają lepiej i są bardziej użyteczne (nośność).

 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, czekker napisał:

Te z Crossa wyglądają lepiej i są bardziej użyteczne (nośność).

Wychodzi na to, że OBK powinny przychodzić gołe, a potem przy przygotowaniu auta dla klienta zostawiałoby się zaślepki albo montowało wybrany rodzaj relingów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, aflinta napisał:

Wychodzi na to, że OBK powinny przychodzić gołe, a potem przy przygotowaniu auta dla klienta zostawiałoby się zaślepki albo montowało wybrany rodzaj relingów :)

 

Cieszmy się z tych co są, bo mogło być znacznie gorzej ;) 

 

Nissan-X-Trail-dynamiczne.jpg

 

A propos Nissana, to nowy X-trail może też być ciekawą propozycją... 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu Forek XT zakupiony na Litwie i po opłatach wychodził jakieś 3 k euro taniej, za to niemiecki był droższy. Inny importer i pewnie, a raczej przede wszystkim brak bandyckiej akcyzy uzależnionej skokowo od pojemności silnika nie zaś od jego mocy. Gdyby kupić OBK na Litwie to po opłaceniu akcyzy raczej nie byłaby to opłacalna operacja gospodarcza. Zaś leasing na Litwie - chyba jeszcze za mała różnica cenowa dla opłacalności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, aflinta napisał:

Ale pamiętasz, że w PL jest dużo wyższa akcyza na silniki większe niż 2l? 

fakt, gdzieś mi to umknęło... co nie zmienia faktu, że przy niższej cenie w DE oraz zdecydowanie wyższych zarobkach/siły nabywczej pieniądza taki Outback realnie kosztuje połowę tego co w PL :-( 

Edytowane przez swiercztom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, swiercztom napisał:

fakt, gdzieś mi to umknęło... co nie zmienia faktu, że przy niższej cenie w DE oraz zdecydowanie wyższych zarobkach/siły nabywczej pieniądza taki Outback realnie kosztuje połowę tego co w PL :-( 

Tylko się cieszyć, bo trzy dekady temu różnica była ponad 1:10 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, czekker napisał:

Te z Crossa wyglądają lepiej i są bardziej użyteczne (nośność).

Na te z Crossa można też założyć szeroką belkę poprzeczną. Pomijając rowek T (bardzo przydatny), obawiam się, że na te poprzeczne belki z innych wersji np. cztery uchwyty rowerowe nie wejdą.
Dla mnie taki samochód powinien być jak najbardziej praktyczny i wszechstronny, a pod tym względem Cross jest górą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sartek napisał:

Pomijając rowek T (bardzo przydatny), obawiam się, że na te poprzeczne belki z innych wersji np. cztery uchwyty rowerowe nie wejdą.

.... alternatywnie (nawet wygodniej) rowery można przewozić na platformie na haku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Blixten napisał:

alternatywnie (nawet wygodniej) rowery można przewozić na platformie na haku

Na dłuższym dystansie tak. Ale ja często jadę z rowerem na dachu pod szkołę, porzucam tam dziecko i samochód, zdejmuję rower z dachu i dalej jadę rowerem. Podobnych sytuacji mam sporo i bagażnik dachowy jest wtedy wygodniejszy. Zdarza mi się również bawić w takie rzeczy z czterema rowerami, więc fajnie mieć opcję czterech uchwytów rowerowych na dachu. Na wakacje czy dalszy wypad za miasto, zwłaszcza z czterema rowerami, platforma jest bezsprzecznie lepsza.

Ale to wszystko są drobiazgi do rozwiązania w taki czy inny sposób. Wszystko da się jakoś ogarnąć. Po prostu dla mnie taki Outback to jest samochód wszechstronny i jak najbardziej uniwersalny, więc założyłbym mu hak i chciałbym mieć te mocniejsze i pakowniejsze relingi.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sartek napisał:

więc założyłbym mu hak i chciałbym mieć te mocniejsze i pakowniejsze relingi.

Ciekawe ile takie ekstra sprowadzone relingi by kosztowały, oraz czy da się je podmienić p&p z tymi zintegrowanymi. No i ewentualnie kwestia ich koloru :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...