Jump to content

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Recommended Posts

2 minuty temu, Lisek napisał:

Dotarl do mnie dzis przed 19-ta. Udalo mi sie zrobic 100 km autostrada,obwodnica,po miescie i nieco wioskami. Auto wizualnie super,wykonane bardzo dobrze. Ciezko sie do czegos przyczepic a juz na pewno nie do subiektywnej dynamiki:)

Jutro bede sie jeszcze krecil nim troche po miescie wiec jakies spostrzezenia wpadna.

Po pracy odbieram mojego MY19 wiec bedzie co porownywac.

Jutro wieczorem lub w srode rano zamieszcze obszerna relacje co i jak ale moge powiedziec ze jest bardzo dobrze!:) 

693D3CD3-FCDF-4135-953D-2859B88C0FE3.jpeg

B821F4ED-ADAF-40C9-B4ED-C498B47068C9.jpeg

No to czekamy.

Link to comment
Share on other sites

Na dolnym zdjęciu wyglada naprawdę świetnie, do tego jasna skóra, czekamy na relacje. W Gdańsku rzuciłem okiem na plac ale nie dostrzegłem.

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, Kristofor napisał:

Na dolnym zdjęciu wyglada naprawdę świetnie, do tego jasna skóra, czekamy na relacje. W Gdańsku rzuciłem okiem na plac ale nie dostrzegłem.

Skora bardzo daje rade. Brakuje tylko wentylacji.

Co wazne w koncu mamy jednolite LED-owe oswietlenie wnetrza z tylu i z przodu.

W E-boxer jest chyba zolte z przodu a biale z tylu.

Na tylnej kanapie siedzi wyraznie wyzej niz w V-tej generacji.

7D00B4F7-5B30-44D2-B95B-ED11250C493D.jpeg

ECC4F014-D89D-4F6F-BC48-FA36F69162D9.jpeg

BFA0D4CC-1B40-4B4C-8E21-94AAE07C4D05.jpeg

8C09F103-7AC8-4533-B8E1-FB70BB68492C.jpeg

6EF302F1-C537-4A79-878D-C889207E3A4E.jpeg

D811EF8F-1245-4B54-803A-1CE5EF1B26CF.jpeg

FF6775C9-9AB9-4FA6-8576-4796D09D165F.jpeg

1B92A8EF-39DD-4452-9CDA-B4847C75B758.jpeg

374BF728-BE3B-4AA8-9D1E-1C17B063D60B.jpeg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, Lisek napisał:

Co wazne w koncu mamy jednolite LED-owe oswietlenie wnetrza z tylu i z przodu.

A sprawdzałeś może czy oświetlenie samoczynnie gaśnie po czasie gdy zostawimy włączone lampki do czytania i zamkniemy auto od zewnątrz ?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, McSudi napisał:

A sprawdzałeś może czy oświetlenie samoczynnie gaśnie po czasie gdy zostawimy włączone lampki do czytania i zamkniemy auto od zewnątrz ?

Może zbierzemy uwagi żeby kolega @Liseknie robił testu na żywioł tylko profesjonalnie, według protokołu badawczego? Jako pomysłodawca wyrażenia o subiektywnych odczuciach dynamiki auta nieśmiało zapytam się, czy jest lepiej przy włączaniu się do ruchu? 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.05.2021 o 09:42, Blixten napisał:

 

Naprawdę fajne auto. 

Mnie osobiście rażą nie nadkola, ale te wielkie relingi - wolałbym takie jak w poprzedniej generacji. 

 

Relingi w cross sa niższe za to są stałe a nie jak tu ze masz relingi i od razu belki

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, McSudi napisał:

A sprawdzałeś może czy oświetlenie samoczynnie gaśnie po czasie gdy zostawimy włączone lampki do czytania i zamkniemy auto od zewnątrz ?

Przecież OBK sam gasi światło (jakieś 20 minut na to potrzebuje). 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
46 minut temu, orm napisał:

 

Relingi w cross sa niższe za to są stałe a nie jak tu ze masz relingi i od razu belki

Nie widziałem żadnego z tych rozwiązań, ale osobiście uważam, że rozwiązanie z cross wydaje się lepsze.

Zakładasz na to normalny bagażnik (belki) które łapami chwytają za relingi np. Thule z rowkiem T i wszystko pasuje (boxy, rowery, kosze, a teraz nawet i namiot).

Te belki zintegrowane wydają się mniej praktyczne - wydaje się że nie mają żadnej prowadnicy (T) i wszystko trzeba montować na obejmach? :|

 

Edited by keyman
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, keyman napisał:

Nie widziałem żadnego z tych rozwiązań, ale osobiście uważam, że rozwiązanie z cross wydaje się lepsze.

Zakładasz na to normalny bagażnik (belki) które łapami chwytają za relingi np. Thule z rowkiem T i wszystko pasuje (boxy, rowery, kosze, a teraz nawet i namiot).

Te belki zintegrowane wydają się mniej praktyczne - wydaje się że nie mają żadnej prowadnicy (T) i wszystko trzeba montować na obejmach? :|

 

Cały ten wewnętrzny reling jest wyjmowany. W tylnej części relingu bliżej bagażnika podważa się plastik i podnosi się do góry i można go wyjąć bez problemu.

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, Lisek napisał:

Cały ten wewnętrzny reling jest wyjmowany. W tylnej części relingu bliżej bagażnika podważa się plastik i podnosi się do góry i można go wyjąć bez problemu.

Sama konstrukcja jest pewnie bardzo praktyczna, ale z tego co widzę ten składany reling nie ma mocowania na śruby typu T o czym pisał @keyman. Miałem takie belki w Forku, montowało się je 4 minuty, trzymały jak diabeł, i jakoś bardziej dowierzałem systemowi w którym układam box na wystających śrubach i dociskam z góry. Tutaj są typowe belki, na których montaż dokonywany jest pewnie obejmami, co jest niestety krokiem wstecz. Dlatego też bardziej "widzą" mi się belki z wersji Cross, pomijając ich udźwig, który powinien być podkreślany w każdym katalogu.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, aflinta napisał:

Przecież OBK sam gasi światło (jakieś 20 minut na to potrzebuje). 

Nie, a przynajmniej mój sam nie gasi. Kilkukrotnie już się o tym przekonałem i napewno po dłuższym odstępie czasu niż 20 minut. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
2 godziny temu, keyman napisał:

Nie widziałem żadnego z tych rozwiązań, ale osobiście uważam, że rozwiązanie z cross wydaje się lepsze.

Zakładasz na to normalny bagażnik (belki) które łapami chwytają za relingi np. Thule z rowkiem T i wszystko pasuje (boxy, rowery, kosze, a teraz nawet i namiot).

Te belki zintegrowane wydają się mniej praktyczne - wydaje się że nie mają żadnej prowadnicy (T) i wszystko trzeba montować na obejmach? :|

 

 

Dla ludzi aktywnych te belki to bezsprzecznie super sprawa, ale w moim przypadku rozkładane belki sprawdzą się tylko pod box dachowy może z dwa, max trzy razy w roku.  

Zrobiłem się na tyle wygodny, że rowery w kolejnym aucie będą przewożone na haku zamiast na dachu.... więc doceniam bardziej inne walory tego auta - np. otwieranie klapy bagażnika łokciem mając zajęte ręce - wg mnie super sprawa i o wiele lepsze rozwiązanie niż machanie nogą :) 

Edited by Blixten
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Blixten napisał:

więc doceniam bardziej inne walory tego auta - np. otwieranie klapy bagażnika łokciem mając zajęte ręce - wg mnie super sprawa i o wiele lepsze rozwiązanie niż machanie nogą :) 

A jakby jeszcze reagował na „sezamie otwórz się!” ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, aflinta napisał:

A jakby jeszcze reagował na „sezamie otwórz się!” ;)

I blokował schowki rozpoznając żonę i teściową ...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
33 minuty temu, Kristofor napisał:

I blokował schowki rozpoznając żonę i teściową ...

System rozpoznawania twarzy ma więc pewnie to kwestia czasu, może liftingu lub następnej generacji (albo wystarczy aktualizacja softu). ;)

Edited by Michał W.
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Michał W. napisał:

System rozpoznawania twarzy ma więc pewnie to kwestia czasu, może liftingu lub następnej generacji (albo wystarczy aktualizacja softu). ;)

Dziś rano miałem zdarzenie z tym systemem. Stoję na światłach, wziąłem na chwilę do prawej ręki telefon coś tam czytając. Telefon miałem na wysokości nosa/ust (nie zasłaniał oczu). Zrobiło się zielone,lewą ręka trzymałem kierownice ,prawą zacząłem odkładać telefon ale wciąż był w zasięgu kamery systemu.

Naciskam delikatnie gaz na co system zawibrował kierownicą ,odjął natychmiast gaz , napiszczał na mnie "skup się na drodze"!

Dopiero jak odsunąłem telefon od twarzy pozwolił mi jechać dalej....

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.05.2021 o 21:32, mechanik napisał:

Szkoda że Bayern nie jest sponsorowany przez Subaru. To byłaby reklama, gdyby zawodnicy Bayernu jeździli Subaru.


Boje sie, ze sponsoringu FCB to nawet Subaru Global by nie udźwignęło finansowo :-) audi płaci im 50.000.000 Eur rocznie (!!!) 

 

https://www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-audi-bmw-mega-deal-vertragsverlaengerung-sponsor-zr-13439621.html 

Link to comment
Share on other sites

55 minut temu, spawalniczy napisał:

Wszystko fajnie, tylko to przyspieszenie w tunelu 90-120 z maksymalnymi obrotami raczej niemrawe.

A czego oczekiwaliscie? Osiagow z XT?

Samochod ma przejechane ledwo 100 km wiec musi sie dotrzec,ulozyc itd...

Egzemplarz ktorym jezdzilem mial przejechane 280km jak przyjechal i niecale 400 km jak oddawalem.

Osiagi byly wystarczajace. Ciut lepiej na dole od obecnego i o wiele plynniej i szybciej powyzej 120km/h.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Lisek napisał:

Osiagi byly wystarczajace. Ciut lepiej na dole od obecnego i o wiele plynniej i szybciej powyzej 120km/h.

Ciekawe jakie będzie spalanie,bo to dość istotna sprawa,szczególnie w mieście.Czy będzie duża różnica w stosunku do poprzedniej generacji,a szczególności do H6.Jeżeli średnie spalanie będzie w granicach 10l/100 w normalnej jeździe miejskiej to ok,jeżeli więcej to różnica do H6 niewielka.

I to chyba był by jedny powód na nie,pomijając osiągi bo to nieistotne;)

Generalnie auto bardzo na plus:thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...