Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Lisek napisał:

Dotarl do mnie dzis przed 19-ta. Udalo mi sie zrobic 100 km autostrada,obwodnica,po miescie i nieco wioskami. Auto wizualnie super,wykonane bardzo dobrze. Ciezko sie do czegos przyczepic a juz na pewno nie do subiektywnej dynamiki:)

Jutro bede sie jeszcze krecil nim troche po miescie wiec jakies spostrzezenia wpadna.

Po pracy odbieram mojego MY19 wiec bedzie co porownywac.

Jutro wieczorem lub w srode rano zamieszcze obszerna relacje co i jak ale moge powiedziec ze jest bardzo dobrze!:) 

693D3CD3-FCDF-4135-953D-2859B88C0FE3.jpeg

B821F4ED-ADAF-40C9-B4ED-C498B47068C9.jpeg

No to czekamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kristofor napisał:

Na dolnym zdjęciu wyglada naprawdę świetnie, do tego jasna skóra, czekamy na relacje. W Gdańsku rzuciłem okiem na plac ale nie dostrzegłem.

Skora bardzo daje rade. Brakuje tylko wentylacji.

Co wazne w koncu mamy jednolite LED-owe oswietlenie wnetrza z tylu i z przodu.

W E-boxer jest chyba zolte z przodu a biale z tylu.

Na tylnej kanapie siedzi wyraznie wyzej niz w V-tej generacji.

7D00B4F7-5B30-44D2-B95B-ED11250C493D.jpeg

ECC4F014-D89D-4F6F-BC48-FA36F69162D9.jpeg

BFA0D4CC-1B40-4B4C-8E21-94AAE07C4D05.jpeg

8C09F103-7AC8-4533-B8E1-FB70BB68492C.jpeg

6EF302F1-C537-4A79-878D-C889207E3A4E.jpeg

D811EF8F-1245-4B54-803A-1CE5EF1B26CF.jpeg

FF6775C9-9AB9-4FA6-8576-4796D09D165F.jpeg

1B92A8EF-39DD-4452-9CDA-B4847C75B758.jpeg

374BF728-BE3B-4AA8-9D1E-1C17B063D60B.jpeg

  • Super! 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Lisek napisał:

Co wazne w koncu mamy jednolite LED-owe oswietlenie wnetrza z tylu i z przodu.

A sprawdzałeś może czy oświetlenie samoczynnie gaśnie po czasie gdy zostawimy włączone lampki do czytania i zamkniemy auto od zewnątrz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, McSudi napisał:

A sprawdzałeś może czy oświetlenie samoczynnie gaśnie po czasie gdy zostawimy włączone lampki do czytania i zamkniemy auto od zewnątrz ?

Może zbierzemy uwagi żeby kolega @Liseknie robił testu na żywioł tylko profesjonalnie, według protokołu badawczego? Jako pomysłodawca wyrażenia o subiektywnych odczuciach dynamiki auta nieśmiało zapytam się, czy jest lepiej przy włączaniu się do ruchu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.05.2021 o 09:42, Blixten napisał:

 

Naprawdę fajne auto. 

Mnie osobiście rażą nie nadkola, ale te wielkie relingi - wolałbym takie jak w poprzedniej generacji. 

 

Relingi w cross sa niższe za to są stałe a nie jak tu ze masz relingi i od razu belki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, McSudi napisał:

A sprawdzałeś może czy oświetlenie samoczynnie gaśnie po czasie gdy zostawimy włączone lampki do czytania i zamkniemy auto od zewnątrz ?

Przecież OBK sam gasi światło (jakieś 20 minut na to potrzebuje). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, orm napisał:

 

Relingi w cross sa niższe za to są stałe a nie jak tu ze masz relingi i od razu belki

Nie widziałem żadnego z tych rozwiązań, ale osobiście uważam, że rozwiązanie z cross wydaje się lepsze.

Zakładasz na to normalny bagażnik (belki) które łapami chwytają za relingi np. Thule z rowkiem T i wszystko pasuje (boxy, rowery, kosze, a teraz nawet i namiot).

Te belki zintegrowane wydają się mniej praktyczne - wydaje się że nie mają żadnej prowadnicy (T) i wszystko trzeba montować na obejmach? :|

 

Edytowane przez keyman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, keyman napisał:

Nie widziałem żadnego z tych rozwiązań, ale osobiście uważam, że rozwiązanie z cross wydaje się lepsze.

Zakładasz na to normalny bagażnik (belki) które łapami chwytają za relingi np. Thule z rowkiem T i wszystko pasuje (boxy, rowery, kosze, a teraz nawet i namiot).

Te belki zintegrowane wydają się mniej praktyczne - wydaje się że nie mają żadnej prowadnicy (T) i wszystko trzeba montować na obejmach? :|

 

Cały ten wewnętrzny reling jest wyjmowany. W tylnej części relingu bliżej bagażnika podważa się plastik i podnosi się do góry i można go wyjąć bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Lisek napisał:

Cały ten wewnętrzny reling jest wyjmowany. W tylnej części relingu bliżej bagażnika podważa się plastik i podnosi się do góry i można go wyjąć bez problemu.

Sama konstrukcja jest pewnie bardzo praktyczna, ale z tego co widzę ten składany reling nie ma mocowania na śruby typu T o czym pisał @keyman. Miałem takie belki w Forku, montowało się je 4 minuty, trzymały jak diabeł, i jakoś bardziej dowierzałem systemowi w którym układam box na wystających śrubach i dociskam z góry. Tutaj są typowe belki, na których montaż dokonywany jest pewnie obejmami, co jest niestety krokiem wstecz. Dlatego też bardziej "widzą" mi się belki z wersji Cross, pomijając ich udźwig, który powinien być podkreślany w każdym katalogu.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aflinta napisał:

Przecież OBK sam gasi światło (jakieś 20 minut na to potrzebuje). 

Nie, a przynajmniej mój sam nie gasi. Kilkukrotnie już się o tym przekonałem i napewno po dłuższym odstępie czasu niż 20 minut. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, keyman napisał:

Nie widziałem żadnego z tych rozwiązań, ale osobiście uważam, że rozwiązanie z cross wydaje się lepsze.

Zakładasz na to normalny bagażnik (belki) które łapami chwytają za relingi np. Thule z rowkiem T i wszystko pasuje (boxy, rowery, kosze, a teraz nawet i namiot).

Te belki zintegrowane wydają się mniej praktyczne - wydaje się że nie mają żadnej prowadnicy (T) i wszystko trzeba montować na obejmach? :|

 

 

Dla ludzi aktywnych te belki to bezsprzecznie super sprawa, ale w moim przypadku rozkładane belki sprawdzą się tylko pod box dachowy może z dwa, max trzy razy w roku.  

Zrobiłem się na tyle wygodny, że rowery w kolejnym aucie będą przewożone na haku zamiast na dachu.... więc doceniam bardziej inne walory tego auta - np. otwieranie klapy bagażnika łokciem mając zajęte ręce - wg mnie super sprawa i o wiele lepsze rozwiązanie niż machanie nogą :) 

Edytowane przez Blixten
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Blixten napisał:

więc doceniam bardziej inne walory tego auta - np. otwieranie klapy bagażnika łokciem mając zajęte ręce - wg mnie super sprawa i o wiele lepsze rozwiązanie niż machanie nogą :) 

A jakby jeszcze reagował na „sezamie otwórz się!” ;)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Kristofor napisał:

I blokował schowki rozpoznając żonę i teściową ...

System rozpoznawania twarzy ma więc pewnie to kwestia czasu, może liftingu lub następnej generacji (albo wystarczy aktualizacja softu). ;)

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

System rozpoznawania twarzy ma więc pewnie to kwestia czasu, może liftingu lub następnej generacji (albo wystarczy aktualizacja softu). ;)

Dziś rano miałem zdarzenie z tym systemem. Stoję na światłach, wziąłem na chwilę do prawej ręki telefon coś tam czytając. Telefon miałem na wysokości nosa/ust (nie zasłaniał oczu). Zrobiło się zielone,lewą ręka trzymałem kierownice ,prawą zacząłem odkładać telefon ale wciąż był w zasięgu kamery systemu.

Naciskam delikatnie gaz na co system zawibrował kierownicą ,odjął natychmiast gaz , napiszczał na mnie "skup się na drodze"!

Dopiero jak odsunąłem telefon od twarzy pozwolił mi jechać dalej....

 

  • Super! 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2021 o 21:32, mechanik napisał:

Szkoda że Bayern nie jest sponsorowany przez Subaru. To byłaby reklama, gdyby zawodnicy Bayernu jeździli Subaru.


Boje sie, ze sponsoringu FCB to nawet Subaru Global by nie udźwignęło finansowo :-) audi płaci im 50.000.000 Eur rocznie (!!!) 

 

https://www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-audi-bmw-mega-deal-vertragsverlaengerung-sponsor-zr-13439621.html 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, spawalniczy napisał:

Wszystko fajnie, tylko to przyspieszenie w tunelu 90-120 z maksymalnymi obrotami raczej niemrawe.

A czego oczekiwaliscie? Osiagow z XT?

Samochod ma przejechane ledwo 100 km wiec musi sie dotrzec,ulozyc itd...

Egzemplarz ktorym jezdzilem mial przejechane 280km jak przyjechal i niecale 400 km jak oddawalem.

Osiagi byly wystarczajace. Ciut lepiej na dole od obecnego i o wiele plynniej i szybciej powyzej 120km/h.

  • Super! 2
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Lisek napisał:

Osiagi byly wystarczajace. Ciut lepiej na dole od obecnego i o wiele plynniej i szybciej powyzej 120km/h.

Ciekawe jakie będzie spalanie,bo to dość istotna sprawa,szczególnie w mieście.Czy będzie duża różnica w stosunku do poprzedniej generacji,a szczególności do H6.Jeżeli średnie spalanie będzie w granicach 10l/100 w normalnej jeździe miejskiej to ok,jeżeli więcej to różnica do H6 niewielka.

I to chyba był by jedny powód na nie,pomijając osiągi bo to nieistotne;)

Generalnie auto bardzo na plus:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...