Blixten Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 Godzinę temu, Kristofor napisał: Generalnie zgrabne kombi to OBK, V 60 CC i Audi A4 Allroad. Nie orientowałem się jeszcze jaki rodzaj napędu oferuje Volvo, ale jak się okazuje, słynne 'Quattro' w modelu A4 Allroad nie jest stałym napędem, tylko dołączanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 7 godzin temu, Blixten napisał: Nie orientowałem się jeszcze jaki rodzaj napędu oferuje Volvo, ale jak się okazuje, słynne 'Quattro' w modelu A4 Allroad nie jest stałym napędem, tylko dołączanym. A dokładnie odłączanym- Ultra Quattro- w Q 5 jest też taki, rusza na 4 koła i jak "jest ok" to odłącza. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 10 godzin temu, Blixten napisał: Nie orientowałem się jeszcze jaki rodzaj napędu oferuje Volvo, ale jak się okazuje, słynne 'Quattro' w modelu A4 Allroad nie jest stałym napędem, tylko dołączanym. Kiedyś było tak że przy silniku montowanym wzdłużnie był torsen, a poprzecznie haldex. A jeśli chodzi o napęd Volvo to: Volvo - Szwecja Haldex - Szwecja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 3 godziny temu, abrams napisał: A dokładnie odłączanym- Ultra Quattro- w Q 5 jest też taki, rusza na 4 koła i jak "jest ok" to odłącza. to odwrotnie jak w OBK z CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 3 godziny temu, abrams napisał: A dokładnie odłączanym- Ultra Quattro- w Q 5 jest też taki, rusza na 4 koła i jak "jest ok" to odłącza. To w żadnym Audi Quattro nie ma już centralnego mechanizmu różnicowego z Torsenem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 14 minut temu, mechanik napisał: To w żadnym Audi Quattro nie ma już centralnego mechanizmu różnicowego z Torsenem? Chyba tylko w 'eskach' i to tych lepszych S3, S4 to Haldexy jeśli się nie mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 9 godzin temu, abrams napisał: A dokładnie odłączanym- Ultra Quattro- w Q 5 jest też taki, rusza na 4 koła i jak "jest ok" to odłącza. W Volvo tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 3 minuty temu, jasiem napisał: W Volvo tak samo Bo tam takie same haldexy siedzą. @Blixten a jeździłeś już czymś z listy czy na razie tylko macasz w salonach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 58 minut temu, jasiem napisał: W Volvo tak samo Tylko, że Volvo nigdy nie miało lepszego napędu na obie osie. Audi miało kultowe Quattro z Torsenem. Teraz montuje taki sam chłam jak reszta. Subaru poszło w tym kierunku wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Na szczęście Stellantis montuje w Jeepach jedyny najlepszy napęd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 3 godziny temu, mechanik napisał: Audi miało kultowe Quattro z Torsenem. Nawet w elektrykach mają „kultowe Quattro”, które jest realizowane za pomocą dwóch silników, więc wspólna jest tylko nazwa. Wszystko zmierza ku oszczędności kosztów i ograniczeniu emisji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 6 godzin temu, aflinta napisał: montuje w Jeepach jedyny najlepszy napęd Unikam w technice określenia "najlepszy" FCA ocaliło Wranglera w oryginalnej konstrukcji. Nie wrzuciło niezależnego zawiasu i nie poszło drogą nowego Defendera. Co zrobi Stellantis zobaczymy. Jest już wersja pług in hybrid, we wrześniu będzie 100% elektryk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Sokół (Defender na prąd) wyszedł na tym całkiem dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 W dniu 26.02.2021 o 09:40, bardzozlymisio napisał: Chyba tylko w 'eskach' i to tych lepszych S3, S4 to Haldexy jeśli się nie mylę Chyba dokładnie jak Piszesz, tylko w tych lepszych. Jeździłem żony Q5 z 2015 roku z "starym" dobrym oraz tym nowym z 2017 z Ultra Quattro i niestety ale różnica jest wyczuwalna na niekorzyść tego Ultra Quattro. Teraz żona ma BMW X2 i nie ma żadnej różnicy między tym napędem a Ultra Quattro w Q5, które miała poprzednio. Raczej nie wrócę do Audi klasy Q5 z Ultra Quattro. Skrzynia ZF z BMW też jest dużo lepsza od tego automata z Audi. Następny suv tej klasy to będzie raczej Alfa Stelvio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 S3 ma haldex, nowe S4 na 99% ma torsen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Godzinę temu, Dottoree napisał: S3 ma haldex, nowe S4 na 99% ma torsen. W Audi od 4 w górę jest Torsen, niestety odłączamy. Przez jakiś czas w dieslu był tradycyjny ale teraz możesz cieszyć się nowym napędem w każdej wersji. Chociaż na q3 piszą quattro to jest tam haldex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 26.02.2021 o 14:51, Jaca68 napisał: @Blixten a jeździłeś już czymś z listy czy na razie tylko macasz w salonach? Na razie są to tylko rozmowy nt specyfikacji, badanie cen i próby statyczne w salonach... Próby dynamiczne zaczniemy po zamknięciu listy aut, które nam się podobają, a ta niestety stale się zmienia Po decyzji, że rodzina powiększy się o psa, do listy dopisaliśmy Highlinder'a z 650 litrowym bagażnikiem w wersji 5-osobowej .... Edytowane 27 Lutego 2021 przez Blixten 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 26 minut temu, Blixten napisał: Po decyzji, że rodzina powiększy się o psa, do listy dopisaliśmy Highlinder'a z 650 litrowym bagażnikiem w wersji 5-osobowej .... To akurat żaden powód do wstydu,bo Highlander wygląda na kawał porządnego auta,nie wnikając w napęd/moc itd. No i jest duuuuży 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 8 godzin temu, Blixten napisał: Na razie są to tylko rozmowy nt specyfikacji, badanie cen i próby statyczne w salonach... Próby dynamiczne zaczniemy po zamknięciu listy aut, które nam się podobają, a ta niestety stale się zmienia Po decyzji, że rodzina powiększy się o psa, do listy dopisaliśmy Highlinder'a z 650 litrowym bagażnikiem w wersji 5-osobowej .... Jak nie kręcą Cię jakies super osiągi, a często jeździsz na wycieczki w teren, to przy okazji obejrzałbym LandCruisera. Kawał wozu, z tym nowszym dieslem osiągi przestały być dramatyczne. A miejsca w środku tez dużo. No i legenda jakby nie było. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rok z Bagien Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 3 godziny temu, Tsunetomo napisał: Jak nie kręcą Cię jakies super osiągi, a często jeździsz na wycieczki w teren, to przy okazji obejrzałbym LandCruisera. Kawał wozu, z tym nowszym dieslem osiągi przestały być dramatyczne. A miejsca w środku tez dużo. No i legenda jakby nie było. I dramatyczne braki w wyposażeniu. W serii niema nawet świateł LEDowych, zwykłe żarówki, nie mówiąc o czujnikach parkowania, czujniku deszczu itd itd. Trochę więcej jest w wersji za....271.000 zł. Pomysł z Highlanderem dużo lepszy IMO. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 W dniu 28.02.2021 o 11:21, Rok z Bagien napisał: Pomysł z Highlanderem dużo lepszy IMO. I jak pokazuje filmik w sąsiednim wątku tez sobie poradzi z piaskiem i górką, chociaż ma tylko mały motorek elektryczny na tylnej osi 50 KM i 120 NM. Pan testujący się dziwił że auto daje rade, a te 120 Nm to połowa momentu Outbacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Kilka fajnych filmików: https://www.youtube.com/user/SubaruGlobalTV/videos 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Było? https://subaru.pl/outback21_overview.html https://www.subaru.pl/datasheet/2021outback.pdf Słabszy silnik 169KM (sic!), wersja platinium za 49.900€, podstawowy za 43.900€... Jedyna zaleta to relingi z wbudowanymi poprzeczkami, ale ja chyba jednak zostanę przy swoim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 4 godziny temu, ESP napisał: Słabszy silnik 169KM (sic!) Popatrz na moment obrotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 W dniu 28.02.2021 o 11:21, Rok z Bagien napisał: I dramatyczne braki w wyposażeniu. W serii niema nawet świateł LEDowych, zwykłe żarówki, nie mówiąc o czujnikach parkowania, czujniku deszczu itd itd. Trochę więcej jest w wersji za....271.000 zł. Pomysł z Highlanderem dużo lepszy IMO. Kto co lubi. Golasa Prado chyba i tak nikt nie kupuje. Ale faktycznie, niezle na tej wersji oszczędzili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się