Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, olo11 napisał:

Znaczy odtwarzacz w podłokietniku?:rolleyes: czy tylko schowek na płyty:P

No właśnie odtwarzacz. Płyta chowana pionowo po podniesieniu podłokietnika. W czasach aplikacji jedziesz przez Serbię tudzież Białoruś i płyta się przyda :) Poza tym w mojej pracy otrzymuję czasem materiały na płytach CD (jeszcze 7 lat temu tam dyskietki mieli), i wtedy mogę odsłuchać bez konwertowania na USB. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rynku kanadyjskiego:

Chyba faktycznie CD player jest dostępny w dwóch wersjach:thumbup:

 
  Convenience Touring Limited Premier Outdoor XT Limited XT Premier XT
  $30,995 $35,195 $39,195 $41,195 $39,295 $41,995 $43,995
 
MSRP
MSRP
MSRP
MSRP
MSRP
MSRP
MSRP
Compare
 
 
 
 
 
 
 
 
Audio and Technology
short_dot.gifstandardshort_cross.gifaccessoryshort_dash.gifnot availableshort_dot_outlined.gifoptional
11.6-inch tablet-style infotainment system with high-resolution touch screen display, AM/FM/MP3/WMA audio system with Apple CarPlay® and Android Auto® functionality, USB port control, auxiliary audio input, and steering wheel-integrated controls dash.gif dot.gif dash.gif dash.gif dot.gif dash.gif dash.gif
11.6-inch tablet-style infotainment system with high-resolution touch screen display, GPS navigation, AM/FM/MP3/WMA audio system with Apple CarPlay® and Android Auto® functionality, USB port control, auxiliary audio input, and steering wheel-integrated controls dash.gif dash.gif dot.gif dot.gif dash.gif dot.gif dot.gif
Antenna: Roof-mounted shark fin dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif
Bluetooth® mobile phone connectivity with voice activation and Bluetooth® streaming audio dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif dot.gif

Centre console single disc CD player

dash.gif dash.gif dash.gif dot.gif dash.gif dash.gif dot.gif
Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:
2 godziny temu, Lisek napisał:

W nowym OBK brakuje wg mnie dwóch ważnych rzeczy tj wentylacji foteli (...).

 

Nie ma tego nawet w top-specyfikacji na UE? W US jest przecież...

 

Nie obrażając nikogo wentylacja foteli, to dla mnie  zbędne zawracanie gitary.  O wiele bardziej wolałbym podgrzewaną przednią szybę, albo jakieś matrycowe światła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak ogrzewanej szyby to naprawę słaby punkt w nowych SUBARU, Forester SK też nie ma podgrzewanej szyby i przy ostatnich mrozach sięgających -15/-18 i ciągłym opadzie śniegu to spory problem. System ogrzewania przy tak dużej powierzchni szklenia nie jest wstanie rozmrozić w 100 % szyby. Dobrym rozwiązaniem było ogrzewanie w dolnej części szyby gdzie parkowały pióra wycieraczek, no cóż  ceny samochodów rosną proporcjonalnie do optymalizacji wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Wahasz się pomiędzy GLC i OBK? ;) 

 

Sytuacja u nas w domu jest b. dynamiczna ;) Żonie podoba się GLC i A4 Allroad, a mnie V60CC i OBK.

Faktycznie, powoli przekonuję się, że wszystkie te auta można mieć w zbliżonej cenie. 

Dzisiaj akurat dealer jednej z ww marek zaskoczył mnie rabatem "na dzień dobry" wynoszącym 16% na auto z odbiorem za 4 m-ce. 

Edytowane przez Blixten
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaca68 napisał:

Dla mnie dziura w dachu jest zbędna a wentylacja się przydaje. O to chodzi by był wybór. 

 

Tys prowda. 

 

Dziura w dachu została mi wciśnięta, bo była w wersji Comfort niejako obowiązkowo. Nigdy w życiu bym czegoś takiego nie zamówił. 

Ale jak już miałem, to mi się o dziwo spodobało. Lubiłem choćby odsunąć zasłonkę, na przykład w pochmurne dni.

Nie na tyle jednak, żeby zamówić to to do następnego auta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, e-555 napisał:

Brak ogrzewanej szyby to naprawę słaby punkt w nowych SUBARU, Forester SK też nie ma podgrzewanej szyby i przy ostatnich mrozach sięgających -15/-18 i ciągłym opadzie śniegu to spory problem. System ogrzewania przy tak dużej powierzchni szklenia nie jest wstanie rozmrozić w 100 % szyby. Dobrym rozwiązaniem było ogrzewanie w dolnej części szyby gdzie parkowały pióra wycieraczek, no cóż  ceny samochodów rosną proporcjonalnie do optymalizacji wyposażenia.

 

a teraz nawet w Skodach (sorry musiałem :P jest takie podgrzewanie, że nie widać żadnych lamelek ani drucików, bo szyba jest pokryta warstwą srebra i całość grzeje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bardzozlymisio napisał:

albo jakieś matrycowe światła. 

No to coś w ten deseń jest (choć może nie tak zaawansowane):

https://www.subaru-global.com/ebrochure/Outback/2021my/EN/safety/assets/FHI/MY21/OUTBACK/EN/Safety/mp4-svg-360/safety_features/d_safety_features_03.mp4

2 godziny temu, e-555 napisał:

Dobrym rozwiązaniem było ogrzewanie w dolnej części szyby gdzie parkowały pióra wycieraczek

Przecież to jest standard w XV/Forester/OBK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blixten napisał:

Sytuacja u nas w domu jest b. dynamiczna ;) Żonie podoba się GLC i A4 Allroad, a mnie V60CC i OBK.

Faktycznie, powoli przekonuję się, że wszystkie te auta można mieć w zbliżonej cenie. 

A RXem jeździłeś?

 

1 godzinę temu, Blixten napisał:

Masz trzy szanse ;)

1. Mercedes

2. Audi

3. Volvo

 

Zgadłem??? ;):biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kristofor napisał:

Nie ma. Fabryka w US i JP to pewnie dwa światy. Za to w najniższej specyfikacji jest podgrzewanie kierownicy i foteli przód/tył. Z ciekawostek:

Klima z możliwością sterowania głosem w jęz polskim

Nie widzę CD, ale widzę wersje z CD w podłokietniku

Kurtyny powietrzne tył (chyba wcześniej nie było) 

Podwójny X mode - jeśli będzie taki jak w Forku to będzie b. dobrze. 

Do tego wersja cross ma bardzo wytrzymałe relingi.

ktoś już rozmawiał z dealerami - analizował wersje ?

Ja wyłapałem różnicę pomiędzy TREND a ACTIVE/CROSS tylko w nawigacji i elektrycznym otwieraniu tylnej klapy (+tapicerka) ale zastanawia mnie ta różnica ACTIVE/CROSS; w jednym relingi z belkami poprzecznymi (ACTIVE) a w drugim tylko relingi (CROSS) czyli bez poprzeczek a co oznacza  "wersja cross ma bardzo wytrzymałe relingi." ? są różnice w nośności / waga obciążenia ? - ile kg (ktos ma doświadczenia z wersji US) ?

Edytowane przez mad69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mad69 napisał:

ktoś już rozmawiał z dealerami - analizował wersje ?

Ja wyłapałem różnicę pomiędzy TREND a ACTIVE/CROSS tylko w nawigacji i elektrycznym otwieraniu tylnej klapy (+tapicerka) ale zastanawia mnie ta różnica ACTIVE/CROSS; w jednym relingi z belkami poprzecznymi (ACTIVE) a w drugim tylko relingi (CROSS) czyli bez poprzeczek a co oznacza  "wersja cross ma bardzo wytrzymałe relingi." ? są różnice w nośności / waga obciążenia ? - ile kg (ktos ma doświadczenia z wersji US) ?

Co do relingów Cross już gdzieś było maja mega nośność. Nie ma okna dachowego, mocna karoseria i pancerne relingi robią swoje. Pozostałe maja zintegrowane belki, niby fajne ale jakoś super mocne to nie jest. No i belki nie maja systemu na śruby typu T co ułatwia montaż. Jak na auto dla „leśnego dziada” wersja Cross nie ma sobie równych.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cross byłby idealny, gdyby nie brak pamięci fotela kierowcy. Już nawet nagrania wersji australijskiej oglądałem klatka po klatce, by sprawdzić czy może jednak się tak znalazła. (Zdaje sobie sprawę, że ichny Sport różni się od naszego Crossa)

 

Moja Wybranka z racji na długie nogi strasznie się w tej funkcji zakochała w naszym obecnym Outbacku i zarzeka się, że nie wynieni go na coś bez właśnie tego.

 

Cross odpowiada mi najbardziej. Okno dachowe nie jest mi aż tak potrzebne, wytrzymałe relingi kuszą, a tapicerka z PU jest zachęcająca. Idealnie by to współgrało z naszym raczej outdoorowym hobby.

 

W każdym razie śledzę "premierę" z wielkim zaciekawieniem i czekam na testy.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zyzol napisał:

Żadne dziwy ;) Wg mnie V60 wygląda lepiej, jest zdecydowanie bardziej zgrabne ;) 

To fakt. V 90 też nie jest brzydkie, przynajmniej porównując do znanych i lubianych Passata i Superba, gdzie tył wygląda jakby go w warsztacie pod Tiraną dospawali. Generalnie zgrabne kombi to OBK, V 60 CC i Audi A4 Allroad. Pewnie ładnie by też wyglądała Giulia Crosswagon q4...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, halvaekiu napisał:

Cross byłby idealny, gdyby nie brak pamięci fotela kierowcy. Już nawet nagrania wersji australijskiej oglądałem klatka po klatce, by sprawdzić czy może jednak się tak znalazła. (Zdaje sobie sprawę, że ichny Sport różni się od naszego Crossa)

 

Moja Wybranka z racji na długie nogi strasznie się w tej funkcji zakochała w naszym obecnym Outbacku i zarzeka się, że nie wynieni go na coś bez właśnie tego.

 

Cross odpowiada mi najbardziej. Okno dachowe nie jest mi aż tak potrzebne, wytrzymałe relingi kuszą, a tapicerka z PU jest zachęcająca. Idealnie by to współgrało z naszym raczej outdoorowym hobby.

 

W każdym razie śledzę "premierę" z wielkim zaciekawieniem i czekam na testy.;)

OUTBACK 2.5i-ADVENTURE EyeSight | Modelové rady | Outback | Model | SUBARU (subaruslovakia.sk) na tych filmach ta wersja (Adventure w SK) ma szyberdach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...