Jump to content

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


Recommended Posts

@keyman Ktoś w tym lub w tym drugim wątku o nowym OBK wspominał o rozmowie z jednym
z dealerów. Była mowa o cenach w okolicach 200-220 tys. 
Taaa, że 200 pęknie to raczej pewne, ale 200, a 220 to też jest różnica.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nie wiem jak Wy postrzegacie Outbacka, ale dla mnie to wszystko mające rodzinne, bezpieczne kombi, którym można komfortowo podróżować autostradą jak również trasą tur-ter. Wy się kłócicie że nie ma pr

Ogromnie żałuję, że nowego Outbacka nie będzie można u nas kupić w wersji XT. Radość i komfort z jazdy autem które ma zapas mocy jest ogromy. To, że pedał gazu można muskać zamiast deptać, że ze świat

3-4 sekundy straty na 3km do bolidu mercedesa w XV 1,6 to nie jest zły wynik  

Posted Images

4 minuty temu, keyman napisał:

Taaa, że 200 pęknie to raczej pewne, ale 200, a 220 to też jest różnica.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

Była mowa o 230, ale bez wskazania której wersji wyposażenia dotyczy 

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, WacławMasło napisał:

Jeżeli faktycznie będzie dostępny w nowym OBK to Subaru przeskoczy nawet Volvo na europejskim rynku jeżeli chodzi o stopień zaawansowania asystenta jazdy. 

Łał hurra. Auto będzie za mnie kierowało, super !!!!

 

ps.

To jest nadal forum subaru??? :biglol:

Link to post
Share on other sites

Musze przyznać, że jednak nieco uderzający jest fakt ze dostaniemy wykastrowaną wersje 2.5 za ponad 200 tys, a tymczasem w USA normalne 2.5 można dzis kupić w przeliczeniu za 99 tys pln... Wersja 2.4XT z kolei startuje od 130 tys pln... :upside-down-face_1f643-small:

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

OBK H6 full wypas (była zresztą tylko jedna wersja) kosztował u nas w 2012 r. katalogowo 220k. I sprzedaż była śladowa, bo cena wydawała się wszystkim zaporowa... "Trochę" jak widać się zmieniło w ciągu tych kilku lat  

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, GREGG napisał:

OBK H6 full wypas (była zresztą tylko jedna wersja) kosztował u nas w 2012 r. katalogowo 220k. I sprzedaż była śladowa, bo cena wydawała się wszystkim zaporowa... "Trochę" jak widać się zmieniło w ciągu tych kilku lat  

Średnia płaca w PL w 2012 to 3521 zł. W 2021 5337 zł. 51% więcej. Inflacja po drodze była ;)

220k w 2012 to zupełnie inne 220k niż w 2021. 

Za 220k to można sobie naprawdę fajne auto kupić. Jesli OBK z dychawicznym 2,5 będzie tyle kosztował to nie wróżę sukcesu rynkowego. Pożyjemy, zobaczymy. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Tsunetomo napisał:

Za 220k to można sobie naprawdę fajne auto kupić. Jesli OBK z dychawicznym 2,5 będzie tyle kosztował to nie wróżę sukcesu rynkowego. Pożyjemy, zobaczymy. 

Dokładnie tak. Za takie $ to nowe premium w salonie. Jeśli import to za tę cenę można mieć mega fajne auto, a nawet fun car.

Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, mechanik napisał:

Dokładnie tak. Za takie $ to nowe premium w salonie. Jeśli import to za tę cenę można mieć mega fajne auto, a nawet fun car.

Bez złośliwości, proszę o przykład z porównywalnym wyposażeniem. Jak zaglądałem do Mercedesa, Audi i Volvo to wszędzie wychodziło w okolicach 300 tys (ze wskazaniem na 300+) :(.

 

W ogóle to ceny samochodów odfruneły. Znajmomy zamówił nową Mazdę 3. Jasne - AWD, skóry, bajery... ale 170 tys? Za Mazdę tej wielkości?

Edited by Michał Krupa
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Michał Krupa napisał:

Bez złośliwości, proszę o przykład

GLC z tego co pamiętam, oglądałem, ale odpadł bo nie nadaje się w teren :D

1 godzinę temu, Michał Krupa napisał:

z porównywalnym wyposażeniem

Nie sądzę aby wyposażenie było koniecznie identyczne. Można też poszukać dobrze okazji u dealerów, zeszłorocznych roczników itd. Przy kwotach + 220 tys można znaleźć. Dodatkowo można po prostu kupić auto z importu lub używane z wyższej półki.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Michał Krupa napisał:

Bez złośliwości, proszę o przykład z porównywalnym wyposażeniem. Jak zaglądałem do Mercedesa, Audi i Volvo to wszędzie wychodziło w okolicach 300 tys (ze wskazaniem na 300+) :(.

 

W ogóle to ceny samochodów odfruneły. Znajmomy zamówił nową Mazdę 3. Jasne - AWD, skóry, bajery... ale 170 tys? Za Mazdę tej wielkości?

Wrzuciłem na szybko w otozloto, 230k zł, nowe auto od dealera, 4x4, automat.

Kilka ofert:

Volvo XC60 B5 mild hybrid Insrictpion (to już nie golas)

MB GLB 200d bardzo mocno wyposazone 

MB GLC 200, tez nie golas

BMW X3 2,0i

Alfa Romero Stelvio 280KM... i wiele, wiele innych.

 

Uwielbiam markę Subaru... ale spójrzmy prawdzie w oczy... oferta w PL nie woła, ona wyje o pomstę do nieba.

Z mojej perspektywy nowy OBK (choc bardzo mi się podoba) już odpadł, bo 2,5 już mialem i wiem, ze ten silnik i jego osiągi nadwyrężają moją cierpliwość. Rozumiem, ze nie każdy potrzebuje dynamiki, tym niemniej jak ziszczą się plotki o 230k zł to chyba tylko miłość do marki i ew. chęć posiadania bezawaryjnego, wolno ssącego silnika skusi do zakupu.

 

Edited by Tsunetomo
  • Like 4
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, GREGG napisał:

OBK H6 full wypas (była zresztą tylko jedna wersja) kosztował u nas w 2012 r. katalogowo 220k. I sprzedaż była śladowa, bo cena wydawała się wszystkim zaporowa... "Trochę" jak widać się zmieniło w ciągu tych kilku lat  

W 2012 to auto bylo:

 

- tragicznie brzydkie

- gorsze jezdnie

- mialo skrzynie 5EAT a nie CVT z x-mode

- nie mialo ES i jakichkolwiek systemow jak hamowanie,martwe pole czy aktywny tempomat

- multimedia ktorych glownych punktem programu byl pikeslowy wyswietlacz i bluetooth audio:)

 

 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Lisek napisał:

W 2012 to auto bylo:

 

- tragicznie brzydkie

- gorsze jezdnie

- mialo skrzynie 5EAT a nie CVT z x-mode

- nie mialo ES i jakichkolwiek systemow jak hamowanie,martwe pole czy aktywny tempomat

- multimedia ktorych glownych punktem programu byl pikeslowy wyswietlacz i bluetooth audio:)

 

Argumenty takie sobie, bo przecież 8 lat temu wszystko było inne, kto miał w modelach z tej półki odpowiedniki ES czy fikuśnie multimedia? 5EAT sprawowała się bardzo dobrze w tym zestawie, była niezawodna i w niczym nie gorsza niż CVT (tylko droższa w produkcji...).  Wygląd kwestia gustu. W każdym razie było to auto wygodne i dopracowane a dzięki H6 świetnie się tym jeździło  

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Lisek napisał:

W 2012 to auto bylo:

- tragicznie brzydkie

Z perspektywy czasu uważam, że ta generacja ma charakter. Wcale nie jest taka brzydka!

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Średnia płaca w PL w 2012 to 3521 zł. W 2021 5337 zł. 51% więcej. Inflacja po drodze była ;)

220k w 2012 to zupełnie inne 220k niż w 2021. 

 

Z grubsza masz rację. Tylko pytanie, czy nam wszystkim dochody poszły od tego czasu w górę o 50%? ;)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Wrzuciłem na szybko w otozloto, 230k zł, nowe auto od dealera, 4x4, automat.

Kilka ofert:

Volvo XC60 B5 mild hybrid Insrictpion (to już nie golas)

MB GLB 200d bardzo mocno wyposazone 

MB GLC 200, tez nie golas

BMW X3 2,0i

Alfa Romero Stelvio 280KM... i wiele, wiele innych.

 

W sumie racja ale to wszystko SUV-y. One są generalnie tańsze niż podwyższone kombi. W tej klasie za 220 tys to jest najwyżej Skoda, natomiast Audi A6 czy Volvo v 90 cc dziś kosztują jakieś szalone pieniądze, na pewno powyżej 300 tys. W okolicach 200 K można znaleść Audi a4 albo volvo V 60 Cc ale dosyć słabo wyposażone, no i są to auta mocno ciaśniejsze niż OBK. Tak wiec OBK będzie konkurentem Skody, lepiej jeżdżący, z lepszym napędem, eyesight i pewnymi bajerami ale bez 2.0 tsi. Te auta wybierze osoba która nie „dorzuci” 100 tys do auta a nie chce jeździć SUV em. Jedni wezmą Skodę inni OBK, i niestety skończyły się czasy ze rozsądna alternatywa będzie Twoje Volvo, nad czym tez ubolewam bo to śliczne auto, niestety wzrost moich dochodów ma się nijak do wzrostu cen nowych samochodów. 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, GREGG napisał:

 

Z grubsza masz rację. Tylko pytanie, czy nam wszystkim dochody poszły od tego czasu w górę o 50%? ;)

Mi spadły nawet więcej niż 50%. 

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Blixten napisał:

Mi spadły nawet więcej niż 50%. 

 

Mi na szczęście nie spadły, ale np. w mojej głównej branży ceny usług generalnie stoją w miejscu od lat i o wzrostach nawet kilkunastoprocentowych można tylko pomarzyć. Więc dla mnie te 220k 8 lat temu to jest dalej podobne 220k, czyli dla mnie auta ostro zdrożały. Trzeba było zainwestować w fabryczkę gumowych rękawiczek albo maseczek ze 2 lata temu to teraz takie OBK za 220 kupowałbym od niechcenia dla dzieci na naukę jazdy ;)    

Link to post
Share on other sites
W dniu 7.01.2021 o 18:05, FOR CVT napisał:

 

 

mialem obk-a rugged edition z amerykanskimi relingami i nie halasowaly

napewno nie wiecej niz niskie europejskie

sam patent z ruchomymi relingami uwazam za rewelacyjny

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

 

Rozkładane belki to na pewno fajny patent dla ludzi bardzo aktywnych przez cały rok, którzy często przewożą jakiś sprzęt sportowy na dachu. 

W moim przypadku, przy wynalazkach jak bagażnik rowerowy zakładany na hak, nie uśmiecha mi się już szarpać z czterema rowerami na dach, nawet jeśli rozkładanie belek zajmuje 30 sekund. 

Jeśli chodzi o box dachowy, to jest to stały element w przypadku wyjazdów na narty, ale założę go dwa, no może w porywach trzy razy na rok, więc ja nie wykorzystam zbytnio  tego rozwiązania. 

Te relingi nadają OBKowi fajny turystyczny charakter, ale obawiam się jednak o hałas przy prędkości autostradowej, bo relingi w moim XV wyraźnie hałasują, a są przecież nieporównywalnie mniejsze. 

 

XV przekonał mnie świetnym napędem i zawieszeniem, więc poczekam na premierę OBK. 

Jestem bardzo ciekaw jak to auto wygląda na żywo i jak się prowadzi z tym słabym silnikiem. 

 

Poza tym, w wyborze nowego auta nie ma pośpiechu, bo nie zapowiada się, że jeszcze w tym roku będzie można pojechać wszędzie tam gdzie by się chciało.  

 

 

Edited by Blixten
Link to post
Share on other sites
W dniu 9.01.2021 o 22:33, Blixten napisał:

 

Rozkładane belki to na pewno fajny patent dla ludzi bardzo aktywnych przez cały rok, którzy często przewożą jakiś sprzęt sportowy na dachu. 

W moim przypadku, przy wynalazkach jak bagażnik rowerowy zakładany na hak, nie uśmiecha mi się już szarpać z czterema rowerami na dach, nawet jeśli rozkładanie belek zajmuje 30 sekund. 

 

Mam podobnie acz zupełnie inaczej. Mam bagażnik rowerowy dachowy który montuje razem z belkami do relingow i również razem z tymi belkami/poprzeczkami ściągam na zimę i w całości przechowuję. Obawiam się ze montaz samych bagażników do tych fabrycznych poprzeczek zająłby mi więcej czasu niż całości. Pewnie jak wszystko tak i ten rodzaj relingow ma swoje wady i zalety

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

W Stanach zapowiada się ciekawa wersja nowego OBK'a 

 

https://www.motor1.com/news/466043/subaru-outback-wilderness-edition-spied/

E tam nowego .... 

Zakleili tylko czarną taśmą izolacyjną relingi żeby nie szumiały i wprowadzą takie same plastykowe osłony nadkoli jakie my będziemy mieć "zaraz" w EU ;) 

 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, spawalniczy napisał:

Zwiększyli prześwit tylko z przodu? Dziwnie to wygląda.

 

Dziób się podniósł, bo przyspiesza :thumbup:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...