Jump to content

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nie wiem jak Wy postrzegacie Outbacka, ale dla mnie to wszystko mające rodzinne, bezpieczne kombi, którym można komfortowo podróżować autostradą jak również trasą tur-ter. Wy się kłócicie że nie ma pr

Ogromnie żałuję, że nowego Outbacka nie będzie można u nas kupić w wersji XT. Radość i komfort z jazdy autem które ma zapas mocy jest ogromy. To, że pedał gazu można muskać zamiast deptać, że ze świat

3-4 sekundy straty na 3km do bolidu mercedesa w XV 1,6 to nie jest zły wynik  

Posted Images

wersja US wygląda o wiele zgrabniej i spójniej... te nadkola w wersji europejskiej są ohydne, imho :facepalm:

 

rozumiem też, że okrągłe przeciwmgielne są ukłonem w stronę subarowej tradycji, ale te z wersji amerykańskiej wyglądają o wiele nowocześniej

 

 

P.S. felgi niezwykle paskudne w obu wersjach, ale to i tak zazwyczaj pierwsza rzecz, która idzie do wymiany

 

Edited by eddie_gt4
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Gdzie się podziały kamery ES w wersji Australijskiej?

6 minut temu, eddie_gt4 napisał:

wersja US wygląda o wiele bardziej zgrabniej i spójniej... te nadkola w wersji europejskiej są ohydne, imho

Nawiązują do tego co ma XV:

Nowe Subaru XV - znamy polskie ceny - w auto motor i sport

12 minut temu, kokos napisał:

Amerykańska ma mniej chromowanych wstawek niż wersje na EU :krecka_dostal:

Bo oni to kupują do ciorania w krzakach a nie lansu na dzielni ;)

Link to post
Share on other sites

ale ze jeden silnik 2.5l. 175km? ciekawe czy i ile szybciej będzie to się zbierało niż moj forek eboxerowy...i czy różnica będzie warta przesiadki i dopłaty...

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
59 minut temu, emdzy napisał:

ale ze jeden silnik 2.5l. 175km? ciekawe czy i ile szybciej będzie to się zbierało niż moj forek eboxerowy...i czy różnica będzie warta przesiadki i dopłaty...

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
 

Nie , będzie jeszcze H6 i 2,4 DIT do wyboru:D

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Wersja z USA gdzie mniej chromowego festynu wygląda lepiej.

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, aflinta napisał:

Gdzie się podziały kamery ES w wersji Australijskiej?

 

Kamery są na środku nad lusterkiem tylko dwie mniejsze. To już Eyesight X.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Blixten napisał:

jak bardzo hałasują te relingi / składane belki dachowe

 

 

mialem obk-a rugged edition z amerykanskimi relingami i nie halasowaly

napewno nie wiecej niz niskie europejskie

sam patent z ruchomymi relingami uwazam za rewelacyjny

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Na jakimś amerykańskim kanale gość opisywał swoje wrażenia z jazdy OBK (jeszcze poprzednia generacja chyba) i tam wspominał, że do montażu platformy z namiotem lepiej się nadają te niższe relingi - mają większą nośność a sam namiot jest nieco niżej. Na jakieś okazyjne pakowanie te zintegrowane z poprzeczkami relingi mogą się okazać wygodniejsze (nie trzeba magazynować poprzeczek w garażu czy piwnicy).

Link to post
Share on other sites

Pewnie się do wszystkiego można przyzwyczaić, ale X-MODE na panelu dotykowym jakoś do mnie nie przemawia, ciekawe czy odruchowo będzie się w pierwszej kolejność pogłaśniać audio.

image.thumb.png.e391db100b6e95f993aca154a616a332.png

Edited by e-555
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Lisek napisał:

Kamery są na środku nad lusterkiem tylko dwie mniejsze. To już Eyesight X.

Ciekawe ile tych funkcjonalnosci bedzie w EU...

Making its debut in the 2021 Subaru Levorg is EyeSight X. This new system builds on EyeSight’s camera-based capabilities whilst adding 360-degree sensing through all-around radars and sensors for increased autonomy. For instance, EyeSight X’s automatic emergency braking now has Intersection Assist, which can detect oncoming cars from the sides, along with Emergency Steering Assist, in which the system can autonomously steer the car away from an impending collision if it senses that there are no obstacles surrounding it.

EyeSight X’s greatest party trick is its enhanced full-speed adaptive cruise control, which uses GPS data to enable completely hands-free driving in certain situations. The system can fully operate during traffic jams, as well as have the ability to slow down during corners and toll booths. EyeSight X can even change lanes on its own.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ale widzę pewną różnicę, w Levorgu wszędzie piszą Eyesight X, natomiast w australijskiej broszurce jaka tam się na stronie pojawiła, piszą Next Generation Eyesight. Czyżby jednak to nie było to samo?

Link to post
Share on other sites
51 minut temu, aflinta napisał:

Ale widzę pewną różnicę, w Levorgu wszędzie piszą Eyesight X, natomiast w australijskiej broszurce jaka tam się na stronie pojawiła, piszą Next Generation Eyesight. Czyżby jednak to nie było to samo?

ES X jest dopuszczony tylko na japonskie autostrady gdyz dziala na podstawie map 3D ich drog a mapy na tak maly kraj maja pewnie idealne. 

Wersja X jest za doplata ponad 12 tys PLN. 

 

https://www.furuno.com/en/its/articles/20200904/

 

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aflinta napisał:

Ale widzę pewną różnicę, w Levorgu wszędzie piszą Eyesight X, natomiast w australijskiej broszurce jaka tam się na stronie pojawiła, piszą Next Generation Eyesight. Czyżby jednak to nie było to samo?

Na szczęście my mamy to forum i zamiast snuć teorie spiskowe możemy zapytać @Dyrekcja czy nowa wersja w OBK to właśnie X. 

 

Fajnie się zapowiada ten nowy Eyesight: 

 

Maczinakanaj szinde ajsajto X!

 

Jeżeli faktycznie będzie dostępny w nowym OBK to Subaru przeskoczy nawet Volvo na europejskim rynku jeżeli chodzi o stopień zaawansowania asystenta jazdy. 

 

@Lisek Z tego co rozumiem z pisma obrazkowego, to wykorzystanie map to tylko jedna z wielu cech. Super wygląda sprawa z tymi dodatkowymi kamerami na przykład i możliwością wykrycia poprzecznie poruszającego się pojazdu. 

Edited by WacławMasło
Link to post
Share on other sites
55 minut temu, WacławMasło napisał:

Na szczęście my mamy to forum i zamiast snuć teorie spiskowe możemy zapytać @Dyrekcja czy nowa wersja w OBK to właśnie X. 

 

Fajnie się zapowiada ten nowy Eyesight: 

 

Maczinakanaj szinde ajsajto X!

 

Jeżeli faktycznie będzie dostępny w nowym OBK to Subaru przeskoczy nawet Volvo na europejskim rynku jeżeli chodzi o stopień zaawansowania asystenta jazdy. 

 

@Lisek Z tego co rozumiem z pisma obrazkowego, to wykorzystanie map to tylko jedna z wielu cech. Super wygląda sprawa z tymi dodatkowymi kamerami na przykład i możliwością wykrycia poprzecznie poruszającego się pojazdu. 

 

Przydałby się chociaż RAB 

Szkoda, że nie będzie Levorga w EU - podoba mi się to BLAND New Subaru .... ;) 

Edited by Blixten
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Blixten napisał:

 

Przydałby się chociaż RAB 

Szkoda, że nie będzie Levorga w EU - podoba mi się to BLAND New Subaru .... ;) 

Subarowska wersja RAB hamuje tylko gdy korzysta z czujników parkowania przy jedzie tyłem na wprost.

Mazda ma dodatkowo awaryjne hamowanie gdyż korzysta z czujników do monitorowania ruchu poprzecznego pojazdów tj w Subaru SRVD. Może też to kiedyś zagości w naszej ulubionej marce.

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Lisek napisał:

Subarowska wersja RAB hamuje tylko gdy korzysta z czujników parkowania przy jedzie tyłem na wprost.

W XV II na USA dali a na EU nie dali. 

Nie jest to funkcja bez której żyć nie można (mój XV nawet czujników nie ma) ale przydałoby się mieć. 

Link to post
Share on other sites
49 minut temu, Blixten napisał:

W XV II na USA dali a na EU nie dali. 

Nie jest to funkcja bez której żyć nie można (mój XV nawet czujników nie ma) ale przydałoby się mieć. 

Jest RAB w XV eBoxer MY20,5.

Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Lisek napisał:

W EU tez mają być 3 wersje wyposażeniowe i kolorystyczne.

Silnik 2,5 175 KM i 263 Nm(obecnie 230Nm) i bezpośredni wtrysk.

 

 

A skąd takie info?

Wersja amerykańska przy 182 KM ma 238 NM momentu. Trochę ciężko uwierzyć, żeby przy ograniczeniu ilości KM wzrósł tak znacząco moment obrotowy w wersji EU :)

 

Link to post
Share on other sites
W EU tez mają być 3 wersje wyposażeniowe i kolorystyczne.
Silnik 2,5 175 KM i 263 Nm(obecnie 230Nm) i bezpośredni wtrysk.
 
 
Zdecydowanie potrzebujemy jakiś konkretów ze strony SIP... ja słyszałem o jeszcze niższej mocy po wprowadzeniu do EU...

Jednak te 5 KM w prawo czy w lewo mnie nie interesuje tak bardzo jak cena.

Jakieś przecieki kiedy będą cenniki? Dopiero kwiecień (tak jak samochody) czy coś szybciej?

Wysłane przy użyciu Tapatalka


Link to post
Share on other sites

@keyman Ktoś w tym lub w tym drugim wątku o nowym OBK wspominał o rozmowie z jednym

z dealerów. Była mowa o cenach w okolicach 200-220 tys. 

Edited by raveout
Link to post
Share on other sites
46 minut temu, raveout napisał:

@keyman Ktoś w tym lub w tym drugim wątku o nowym OBK wspominał o rozmowie z jednym

z dealerów. Była mowa o cenach w okolicach 200-220 tys. 

Za najwyższe wersje i jeszcze kurs EURO nie sprzyja ale co się dziwić przy takim dodruku.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...