Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, Kristofor napisał:

 

15 godzin temu, Kristofor napisał:

 

U mnie na takiej liście są właśnie Outback i Audi A4 Allroad. 

 

Tak jak koledzy pisali, A4 jest dużo mniejsze niż outback, zwłaszcza z tyłu. Jak nie wozisz nikogo na stałe na tylnej kanapie to nie ma to jednak żadnego znaczenia. 

2.0 tsi 

 

A6 już nie mówię, że w wersji allroad ale taki z sensownym silnikiem i napędem + wyposażenie analogiczne do tego co ma outback to już jest kosmos cenowy... i poza tym też na tylnej kanapie nie ma szału.  Mówię pod swoim kątem, przewozu trzech osób z tyłu. 

 

Passat alltrack z analogicznym wyposażeniem to już jest poziom 210 tys wliczając rabat 10tys....fakt że silnik TSI 272KM....

Tak więc outback, jeśli ma to być samochód na lata, jest dużo lepszą propozycją. Nie ukrywam jednak że obawiam się tego, że Subaru podzieli los infiniti i z Europy się po prostu wycofa...

W styczniu odwiedzam znajomych w Toronto i wiem, że jednym z punktów programu będzie jazda testowa outback XT... sprowadzanie nowego raczej nie ma sensu ale nie odmówię sobie takiej przyjemności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, g-man napisał:

W styczniu odwiedzam znajomych w Toronto i wiem, że jednym z punktów programu będzie jazda testowa outback XT.

Ja w grudniu lece do Bostonu i chyba zaczne wiercic dziure w brzuchu kumplowi zeby mi zalatwil OBK XT Onyx na przejazdzke :) Salonow jest kilka wiec moze w ktoryms beda miec ale nie wiem jak wyglada to w praktyce w Stanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, blejzu napisał:

Ja w grudniu lece do Bostonu i chyba zaczne wiercic dziure w brzuchu kumplowi zeby mi zalatwil OBK XT Onyx na przejazdzke :) Salonow jest kilka wiec moze w ktoryms beda miec ale nie wiem jak wyglada to w praktyce w Stanach.

Nie rob sobie tego...  jeszcze nie daj Boże polubisz, gdy auto „jedzie” i dołączysz do narzekających na dynamikę 2,5 :)

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alez ja pozbawiam sie radosci z predkosci doskonale wiedzac co trace. Zdarzylo mi sie jezdzic szybkimi autami wiec wiem ze OBK jest wolniejszy ale mi to nie przeszkadza. BTW,  w Top Gear wygralo ostatnio drag race samochodow rodzinnych :p Trzecie miejsce zajal karawan :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, blejzu napisał:

Alez ja pozbawiam sie radosci z predkosci doskonale wiedzac co trace. Zdarzylo mi sie jezdzic szybkimi autami wiec wiem ze OBK jest wolniejszy ale mi to nie przeszkadza. BTW,  w Top Gear wygralo ostatnio drag race samochodow rodzinnych :p Trzecie miejsce zajal karawan :p

Ale XT czy 2,5? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, g-man napisał:

 

Tak więc outback, jeśli ma to być samochód na lata, jest dużo lepszą propozycją. Nie ukrywam jednak że obawiam się tego, że Subaru podzieli los infiniti i z Europy się po prostu wycofa...

 

Skoro ruszyli z silnikami hybrydowymi i podjęli współpracę z Toyotą w zakresie aut elektrycznych to raczej bym się tego nie obawiał. Będziemy dla nich trzecim światem, ale dostosowali dla nas ofertę. Ponadto - w najgorszym wypadku - jest w kraju poza siecią ASO sporo serwisów Subaru, które świetnie ogarniają Outbacka - jest to auto w miarę proste w konstrukcji. Znam szefa mechaników pewnej sieci w ramach VAG który kupił sobie Outbacka twierdząc że to idealne, techniczne auto do samodzielnej obsługi w garażu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Ale XT czy 2,5? 

Niestety nie podali i nie za bardzo bylo widac. W UK XTka raczej nie ma a wygladalo na nowke ale pewny nie jestem. To TG wiec nie bralbym tego na powaznie - taka ciekawostka raczej bo auta byly przerozne. Lista samochodow byla wyciagnieta na podstawie artykulu o autach rodzinnych z jakiejs brytyjskiej gazety automoto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zyzol napisał:

Co ma narzekać? Zostanie i nie wróci do kraju :biglol:

W tej sytuacji brak Outback XT w ofercie w PL to najmniejszy z powodów do emigracji ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.09.2019 o 21:46, Czarne_Koronkowe napisał:

po dotarciu do domu: kocham swoje auto, ale po co ono takie mocne? Nie potrzebnie się denerwowałem na innych, ze nie zjeżdżają, gdzie Aurisem i Q30 spokojnie jechałbym za nimi nie mając tyle mocy żeby wykonać dany manewr.

 

 

Ze śmiechu oplułem monitor czytając te bzdury. Ja rozumiem że ludzie ogólnie mają tendencję do racjonalizowania swoich wyborów /decyzji, więc po zamówieniu E-Boxera wmawiasz sobie że moc to zło. Ale nie musisz prowadzić tu krucjaty chyba że SIP obiecał Co zniżkę na auto.

 

A w kwestii wiarygodności i stałości przekonań, mały quiz, kto to napisał:

Cytat

oddałem zonie FXT i od razu po przesiadce z 208 zauważyła, ze kierowcy traktują ja bardziej poważnie ;) ja natomiast w GTI za KAŻDYM razem padam ofiara udowadniania mi jaki to mój Peugeot jest gowniany. Teraz rozumiem co mieliście na myśli mówiąc ze jadąc STI za każdym razem ktoś Ci bedzie udowadniał ze jest szybszy ;)

Cytat

Co do spalania to przy autostradowej 160-180 zamknąłem sie w 9.2l/100km. .....

Niestety ostatnimi czasy we Wrocławiu prawie cały czas lało, wiec nawet nie bardzo było gdzie pojeździć dynamicznie, bo przy 4000 obrotów zrywał przyczepność......

 

Gumy Michelina trzymają... Fantastycznie. O ile zawsze chwaliłem Potenze to Piloty biją je na glowe. Na zjazdach, wjazdach z autostrady mozna robić co sie chce.

Wraz z samochodem dostałem zaproszenie do szkoły jazdy Tomka Kuchara, wiec bede mógł zdać relacje, ale patrząc na pogodę to chyba przełożę to na wiosnę.

Zawias wydaje sie byc swietnie przystosowany na co dzień, ale w żaden sposób nie buja na ostrych zakrętach.

Robię 40-50 tys km rocznie. Szukałem auta, którym bede mógł sprawnie pomykać autostradami bez tankowania co 300 km, miec fun z jazdy, a przy tym bede mógł takim autem spokojnie podjechać do klienta.

Cytat

 

Miałem dzisiaj przyjemność przejechać się 308 GTi. Przyznam szczerze - PETARDA. Auto tak genialnie stworzone pod moje potrzeby, że żona pierwsze co wykrztusiła - ile to kosztuje, a w zasadzie nie ważne.. ;-)

- Niedostateczne utwardzenie kierownicy przy szybkiej jeździe. To na pewno będzie przyjazne podczas wariacji, ale pierwsze wyprzedzanie z butem w podłodze wymagało błyskawicznej kontry - tego się nie spodziewałem, do tego trzeba się przyzwyczaić

 

Cytat

Mam pytanie trochę od czapy, ale chyba nie na tyle, zeby zakładać nowy wątek. W październiku kończy mi sie leasing na zony Peugeota 208 1.6THP (155hp). To auto nie pożyje za długo bo moim zdaniem silnik jest niedopracowany wiec chcemy szybko sprzedać i kupic coś nowego. Żona sie przyzwyczaiła do przyspieszenia rzędu 7.3 sek wiec na myśl o XV z obecna gamą silników sie nie zgadza.

Jaka ewolucja, w trzy lata z pirata drogowego w statecznego kierowcę. :yahoo::biglol::yahoo:

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Jaca68 napisał:

 

Ze śmiechu oplułem monitor czytając te bzdury. Ja rozumiem że ludzie ogólnie mają tendencję do racjonalizowania swoich wyborów /decyzji, więc po zamówieniu E-Boxera wmawiasz sobie że moc to zło. Ale nie musisz prowadzić tu krucjaty chyba że SIP obiecał Co zniżkę na auto.

 

A w kwestii wiarygodności i stałości przekonań, mały quiz, kto to napisał:

Jaka ewolucja, w trzy lata z pirata drogowego w statecznego kierowcę. :yahoo::biglol::yahoo:

Podziwiam Cię, że chciało Ci się tyle odszukiwać :D Szacun!

W 3 lata zrobiłem prawie 180.000 kilometrów po polskich drogach. I rzeczywiście ewoluowałem :) 

 

P.S. E-boxerem będzie jeździć moja żona. Ja jeżdżę Q50 jeszcze przynajmniej 2 lata. Nigdzie nie powiedziałem że moc to zło. Moc jest fantastyczna. Tyle, że korzyści z niej wynikające są raczej "odczuwalne" / "mentalne" / wpływają na zadowolenie kierowcy, a niekoniecznie na czas dotarcia do celu. A nawet jeśli to często w niewielkim stopniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Nigdzie nie powiedziałem że moc to zło. Moc jest fantastyczna. Tyle, że korzyści z niej wynikające są raczej "odczuwalne" / "mentalne" / wpływają na zadowolenie kierowcy, a niekoniecznie na czas dotarcia do celu.

Z powyższym zgadzam się w 100% i nie przypominam sobie by ktoś tu dowodził że większa moc = krótszy czas podróży.

 

Ale twój post sugerował coś zupełnie odwrotnego, jazda mocnym autem zamiast zadowolenia spowodowała zdenerwowanie na innych uczestników ruchu że są za wolni.

Może rzeczywiście mocne auta nie dla Ciebie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Jaca68 napisał:

Ale twój post sugerował coś zupełnie odwrotnego, jazda mocnym autem zamiast zadowolenia spowodowała zdenerwowanie na innych uczestników ruchu że są za wolni.

Może rzeczywiście mocne auta nie dla Ciebie 

Ale w moim odczuciu dokładnie tak jest. Prosta sytuacja: jadę na lewym za gościem, który nie zjeżdżą, pomimo tego, że TIR jest za 200m. W Infiniti się wkurzam, bo wiem, że bym zdążył gdyby mi zjechał. Toyotą się nie wkurzam, bo wiem, że by mi to nic nie dało - na 200m nie byłbym w stanie go wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

 

Mam plan zakupić nowego Outbacka, czy na dzień dzisiejszy wiadomo:

 

- kiedy będzie premiera w polsce?

- czy wersja Onyx bedzie dostępna?

- skoro silnik 2,4 T jest dużo bardziej ekologiczny niż 3,6 to czy jest jakaś szansa aby kupić w PL auto z tym silnikiem?

 

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Staszor Pipaszor napisał:

Witam

 

Mam plan zakupić nowego Outbacka, czy na dzień dzisiejszy wiadomo:

 

- kiedy będzie premiera w polsce?

- czy wersja Onyx bedzie dostępna?

- skoro silnik 2,4 T jest dużo bardziej ekologiczny niż 3,6 to czy jest jakaś szansa aby kupić w PL auto z tym silnikiem?

 

Dziękuję

Witamy się w wątku powitalnym dla nowych użytkowników.

 

Pytania zadajemy w wątkach już istniejących, ponadto polecam przeczytać regulamin The Forum.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Staszor Pipaszor napisał:

Witam

 

Mam plan zakupić nowego Outbacka, czy na dzień dzisiejszy wiadomo:

 

- kiedy będzie premiera w polsce?

- czy wersja Onyx bedzie dostępna?

- skoro silnik 2,4 T jest dużo bardziej ekologiczny niż 3,6 to czy jest jakaś szansa aby kupić w PL auto z tym silnikiem?

 

Dziękuję

Nie wiadomo kiedy będzie premiera. Szansa na 2.4 jest znikoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blixten napisał:

Cóż za ulga, że będziemy ECO :ok:

Jakby w ramach współpracy w Toyotą wsadzili napęd hybrydowy z nowej RAV4 to byłoby fajne auto. Ale jak zrobią E-boxera z młynkiem do kawy jak w nowym forku to słabo.

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Jaca68 napisał:

Jakby w ramach współpracy w Toyotą wsadzili napęd hybrydowy z nowej RAV4 to byłoby fajne auto. Ale jak zrobią E-boxera z młynkiem do kawy jak w nowym forku to słabo.

Mysle ze na to już nie ma czasu. Prędzej za 5 lat w nowej generacji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jaca68 napisał:

Jakby w ramach współpracy w Toyotą wsadzili napęd hybrydowy z nowej RAV4 to byłoby fajne auto. Ale jak zrobią E-boxera z młynkiem do kawy jak w nowym forku to słabo.

Albo z nowej Camry. FB 25 nadaje się do Outback jedynie jako opcja nie jako jedyny dostępny napęd. To zbyt słaby silnik do tego samochodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...