Jump to content
krzysiekjab

Subaru jakie ?

Recommended Posts

Witam mam pytanie . Posiadam legacy 2.0dohc 150km z 2008 roku  ale brakuje mi w nim mocy . Może inaczej jak na to spalanie brakuje mocy.  Oraz predkosc obrotowa 3.5,przy 130 ...Spalanie mam rzędu 7-8trasa 9/11normalnie /z pedałem w podłodze. Może dla Was jest to okej dla mnie średnio mi się widzi 

Myślę o sprzedaży i kupnie innego Subaru legacy outback   albo cos podobnego  forek raczej nie Benzyna diesel  bez różnicy

Co do spalania no jakoś bym przekonałl i większenie   bo rozważam gaz  ale musi to lepiej jechać od legasia 

Oraz najlepiej prędkość obrotowa mniejsza troszke. Tak pozatym 

No i moje pytanie do 25 tys da się zamknąć w kupnie czegoś  ? Jeżeli tak to co .   Już ewentualnie 30 ale ostatecznie Rocznik nie mniej niż 2003 chyba.

Myślę też o serwisie żeby mnie nie zjadł :p P.S rozrzad i zawory w dohc mam opanowane więc spoko :p aczkolwiek trochę boję się o ewentualne regenerację Glowic  przy większym przebiegu .

Jeżeli nic nikt albo źle miejsce proszę o usunięcie bądź przeniesienie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

są 2 rodzaje subaru:

1) dużo pali wolno jedzie

2) więcej pali i szybko jedzie 

 

:) 

z gazem to różnie bywa..... ja miałem starą imprezę władowałem gaz, nie szanowałem i nic się nie działo 

znajomy miał 2 auta na gazie, szanował i 2 silniki poleciały ..... 

 

diesel, no cóż .... różne są opinie ale w 30 ciężko się będzie wyrobić chyba że będzie ulep.

 

Może coś innej marki... to żadna złośliwość, poważnie mówię 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak takie spalanie cię nie zadawała to lepiej nie będzie. Możesz rozważyć diesla ale to ryzyko , albo coś z silnikiem 3,6 . Jednak budżet 2 x większy potrzebny...

 

Generalnie moje 2,5 sohc pali podobnie i dla mnie to są zadowalające wyniki, szczególnie na gazie :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupić Paska TDI, albo Octavię, Superb... wszystkie szybkie i mało palą, każdy serwis naprawi i części tanie. 

  • Like 2
  • Haha 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

jak to jakie z turbo!!!   zaakceptować wydatki i później mieć banana na gębie  albo...

2 godziny temu, aflinta napisał:

Kupić Paska TDI, albo Octavię, Superb... wszystkie szybkie i mało palą, każdy serwis naprawi i części tanie. 

 

Edited by DON Pietro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra a z turbo co ewentualnie ? Bo rozbitek tez może być :d jak dla mnie nie ma problemu ;)  bo szukam  tylko nie wiem jakie auto bo często Subaru na Szwajcarii widzę ale no nie znam się  na tyle by kupić  dane konkretne  bo kupuje tylko ze zdj auta ;) 

hmm a sohc jakie dokładnie masz ? 

 

Diesel no czytałem.duzo i niby te po 10 sa trochę lepsiejsze 

co do VW szukam ale utrafić nie moge bo od las jeżdżę Subaru mam.wymagania chyba wygórowane  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites




https://www.otomoto.pl/oferta/dacia-duster-salon-polska-1-5dci-110km-6biegowa-4x4-klma-parktronik-euro-5-ID6BG8iN.html

Młode, proste, niezawodne, tanie w utrzymaniu a do lasu lepiej się nada jak outback



Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Aa o nie nowe ten konkretny samochód, tylko żebyś pomyślał o alternatywie

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatywa audi 3.0tdi quattro  ew VW 2.0tdi minimum 150km najlepiej w DSG i 4x4 więc grono maleje masakrycznie .

No dobra czyli średnio widzę żeby było cokolwiek  co chociaż utrzyma w normach gdzieś do 15 po maxie spalanie ale żeby jechało chociaż ? Strasznie mi wlazło w kości to Subaru ale życie czasem plany prostuje :) biedny student :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Z twoimi wymaganiami to w gamie Subaru nic ciekawego nie znajdziesz. Jak ma jechać to wiatrak, wiatrak to wzrost kosztów serwisu. Z turbo masz wybór ale głównie forki i imprezy. Legacy z turbo to ze świeczką szukać, a i tak zapewne okaże się że to składany przystanek autobusowy=który ma problemy prosto jechać na drodze :( Wspominasz o outbacku ale to głównie H6, które w mieście w zimie weźmie 17 litrów, a w standardzie 14. Ja mam legacy sohc 165km z manualem i reduktorem. W sumie zupełnie wystarczający jak dla mnie, i nie potrzebuje wiatraka (to muszę sobie wmawiać) 

 

Audi miałem 8 lat (benzyna 1.8), super bezawaryjne ale zwykłe rzeczy eksploatacyjne i wieczne problemy z zawieszeniem.. co roku serwis na dobre kilka tysięcy w aucie wartym max 10... Jedyna zaleta to brak rudej ..

 

W skrócie bierz Skodę czy tam Wieśka - albo forek/impreza z wiatrakiem

Edited by Hexao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weź po prostu Legacy 2.0 165km. Mam, jeżdżę i wcale nie trzymam pedału w podłodze przy 130. W zasadzie to lekko nogę tylko opieram... A spalanie takie samo. Plus pancerna 4EAT i ani zima nie straszna ani wyprzedzanie. Tym 150km nie jeździłem, ale z opinii na forum czuję, że to straszny muł. Niby niewiele więcej tych qni pod maską, ale mi to wystarcza. Co prawda porównanie mam takie, że przed Suabru jeździłem Hyundaiem 75km... ale w Legacy niczego mi nie brakuje jeżdżąc trasy po naszych drogach gdzie często stajmy przed dylematem prędkości, a bezpieczeństwa na drodze, bo nie wliczając dróg szybkiego ruchu, reszta jest jaka jest niestety. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Hexao napisał:

H6, które w mieście w zimie weźmie 17 litrów, a w standardzie 14

Mam spec B A/T. Parkowany pod chmurką. Oszcędny w mieście nie jest, ale 17 to tylko przy ogromnych korkach. Normalnie 12-14. Na trasie zużycie paliwa podobne do 2.0. No chyba że będąc w Niemczech pojedziemy grubo ponad 200 :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze no nic będę polował ale no dziś sprzedałem Legacy swojego no i zostałem z mercedesem slk.   Spec b  czyli h6 dobrze rozumiem ? No dobra a jak z gazem do h6 ? Ile pali bo różnie piszą a i koszta też różnie od 3 do 4.5

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Mam spec B A/T. Parkowany pod chmurką. Oszcędny w mieście nie jest, ale 17 to tylko przy ogromnych korkach. Normalnie 12-14. Na trasie zużycie paliwa podobne do 2.0. No chyba że będąc w Niemczech pojedziemy grubo ponad 200 :)

I nie żal, że w obecnej gamie tak się nie da pojechać ? :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites



Kurcze no nic będę polował ale no dziś sprzedałem Legacy swojego no i zostałem z mercedesem slk.   Spec b  czyli h6 dobrze rozumiem ? No dobra a jak z gazem do h6 ? Ile pali bo różnie piszą a i koszta też różnie od 3 do 4.5

Gazu nie lubi (źle założonego). Gazować z głową i nie oszczędzać na serwisowaniu instalacji to pojeździ. Tylko najpierw policz ile kilosów robisz rocznie i po jakim czasie się instalacja zwróci.

Regulacja luzów zaworowych dosyć droga

Ci co montują to chwalą.


Wysłane z mojego mądrego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, krzysiekjab napisał:

Kurcze no nic będę polował ale no dziś sprzedałem Legacy swojego no i zostałem z mercedesem slk.

 

To jakby budżet był z gumy ;), to proponuję mój samochód. Na brak dynamiki nie będziesz narzekał....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Dzixd napisał:


 


Gazu nie lubi (źle założonego). Gazować z głową i nie oszczędzać na serwisowaniu instalacji to pojeździ. Tylko najpierw policz ile kilosów robisz rocznie i po jakim czasie się instalacja zwróci.

Regulacja luzów zaworowych dosyć droga emoji38.png

Ci co montują to chwalą.


Wysłane z mojego mądrego telefonu
 

 

Przy instalacji LPG interwał regulacji luzu nie zmniejszy się tak diametralnie, jak się zastosuje lubryfikację. Dostępne bez problemu, bo nie tylko subaru ma silniki słabiej tolerujące gaz. Niedogodność to dolewanie tej lubry do zbiorniczka co jakiś czas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej :p nigdzie niedocztalem o tym:)

 

Kurde i mam dylematy straszne :( a jak z autami ze stanów ? Bardzo dużo problemów z częściami itp ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej nigdzie niedocztalem o tym:)
 
Kurde i mam dylematy straszne a jak z autami ze stanów ? Bardzo dużo problemów z częściami itp ? 
Ja mam fotka SG z USA. Zero problemów. 99% części jest take samo

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, krzysiekjab napisał:

Szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej :p nigdzie niedocztalem o tym:)

 

Kurde i mam dylematy straszne :( a jak z autami ze stanów ? Bardzo dużo problemów z częściami itp ? 

Przecież mechanicznie to w większości to samo . Różnią się pierdołami typu niektóre inne plastiki w środku, lusterka, lampy etc, więc jak czasem trzeba jakąś pierdołę wymienić to wstawiasz europejskie odpowiedniki, rzeźba albo zamawiasz z USA. W dobie internetu wszystko co potrzebujesz można bezpośrednio zamówić z USA, albo nawet w ASO, choć jak się ostatnio przekonałem - ta druga opcja jest dla znacznie bardziej cierpliwych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm znalazłem legacy znowu .2.5 l 173km z 2008 roku śmieszny przebieg ale przypuszczam że w milach  https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-awd-przebieg-58-tys-jasna-skora-od-nowosci-w-pl-po-malej-kolizji-ID6BIzUi.html nie wiem czy mogę w sumie linkować ale no takie coś trochę dziwne to ogłoszenie ale znowu jakoś.tragicznie daleko nie mam  to.ten silnik co daje znać o sobie   UPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPG tyczy sie ta samo 3.0 jak i 2.5. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze no i nie wiem ... Legacy 2.0za słabe 2.5,3.0 upg no ciężko wybrać coś rozsądnego  . Miałem okazję oglądać znowu legacy tyle że przed lift z tym jeszcze słabszym silnikiem plus za silnik.bo gaz znosi ale w środku nie nie nie i słaby .  Ktoś jeszcze podrzuci realne spalanie 3.0 na gazie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realne spalanie na gazie tego czy innego silnika = 1,2 * realne spalanie na benzynie (+ rozruch, ale ma znaczenie, gdy jeździsz głównie na krótkich odcinkach).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli myślę że koszta będą takie jak.na czystej benzynie w 2.0 ok 50na 100km 

Nie ma tragedii a chyba jest już czym.pojechać . Jak będę gdzieś miał okazję spróbuję się przejechać  ocenić.

A jak z dieslami ? Dużo opinii Subaru diesel nie ale chyba od 11/12 roku już poprawiłem te silniki są to.by mnie zadowalało najbardziej bo spalanie małe a i diesel ma swojego kopa ale każdy z którym rozmawiam mówi Subaru dieslu nie i nie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie SBD po 2013 spełnia wymagania rodzinnego auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...