Jump to content
Mlody Technik

OBK EJ25 - Objawy UPG Lecz Mocno Doprezony

Recommended Posts

Witam, po dlugiej niepbecnosci. Nie swiadczy to jednak, iz z autem nie bylo problemow :)

Sluchajcie, taki temat, OBK EJ25/ SOHC:

- 1,5 roku temu robione bylo UPG;

- auto poszlo znow do majstra z objawami UPG (CO2 w plynie chlodniczym + olej/ lub zaolejone spaliny w zbiorniczku wyrownawczym;

- wyciek oleju w okolicach filtra oleju (nie z fitra), kapiacy olej na kolektor palil sie i smierdzialo w kabinie;

Auto trafilo znow do Majstra i okazalo sie, iz po przeprowadzeniu testu kompresji na H (I, II, III, IV) cisnienie ~ 16 [bar].

 

Ma ktos pomysl co tu jest grane???

 

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites

od dołu uszczelka pod głowicą lewą lub prawą mokra? kapie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, myslalem iz to z filtra oleju. Ale jest faktycznie wyciek w  okolicy filtra lub wyzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienić manometr, zweryfikować pomiar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to co, nie znasz obecnego stopnia sprężania po ostatnim planowaniu głowic. Druga sprawa, kompresja przy upg nie musi spadać, nawet przy odkształceniu. Inna kwestia gdy jeden cylinder ma podwyższoną wartość, a sąsiadujący niższą.  Jeśli podniesiony został stopień sprężania w stopniu wyraźnym, a użyta upg nie była z górnej półki plus auto ma lpg, to usterki na tym łączeniu są wysoce prawdopodobne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...