Tommi1 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Witajcie. Chciałbym przenieść czujnik temperatury i ciśnienia oleju z podstawki filtra bezpośrednio do bloku silnika... Oczywiście trójnik jest najłatwiejszym rozwiązaniem ale pytanie zasadnicze... jaki jest rozmiar gwintu zaślepki magistrali olejowej?? A już jak ktoś by był tak miły i potwierdził ze czujniki STRI są na Gwincie NPT 1/8 cala to bede bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Mała zaślepka z tyłu lewej głowicy - gwint 1/8pt (bspt) Duża zaślepka, ta która znajduje sie na górze bloku - nie pamietam jaki ma gwint, ale pasuje do niego adapter 11024AA210 (fotka poniżej) Nie potrzebujesz wiec trójnika, bo masz dwa fabryczne otwory w których możesz się podpiąć z czujnikami do magistrali olejowej (tak ja mam u siebie). PS. Gdybyś chciał, to mam właśnie taki jeden adapter co leży na półce i się kurzy więc mogę go sprzedać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) przez taki adapter mam podlaczony zegar temp. oleju (kanał olejowy zaraz pod pod IC, trzeba tylko wykrecic fabryczna zaslepke i wkrecic ta redukcje a w nia czujnik od wskaznika ) teraz bede podlaczal jeszcze cisnienie oleju wlasnie z tylu głowicy Tommi1 - nie kombinuj z trójnikami, masz fabrycznie miejsca pod czujniki w silniku Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez mulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Spoko, kombinacje tylko dlatego ze myslalem ze jest jeden otwor kontrolny. Ale jesli sa dwa to no problemo. Dzieki za rady. @Ptasi0r, wydaje mi się że Ty gdzieś kiedyś dokładaleś fotki gdzie te zaśkepki się znajduja na silniku. Jeśli tak to czy był byś w stanie odświerzyć mi pamięć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zaznaczylem na niebiesko na fotkach z neta gdzie mozna sie latwo wpiac z czujnkami olejowymi. Tak jak pisalem, w miejsce zaslepki na bloku potrzebny jest adapter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Ptasi0r napisał: Zaznaczylem na niebiesko na fotkach z neta gdzie mozna sie latwo wpiac z czujnkami olejowymi. Tak jak pisalem, w miejsce zaslepki na bloku potrzebny jest adapter. Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 W dniu 2.04.2019 o 16:00, mulec napisał: teraz bede podlaczal jeszcze cisnienie oleju wlasnie z tylu głowicy Siemka, ogarnołeś temat?? Jakieś spostrzeżenia?? Gwint standard czy dalej jakies 1/3682 npt/bpt czy inne ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 23 minuty temu, Tommi1 napisał: Siemka, ogarnołeś temat?? Jakieś spostrzeżenia?? Gwint standard czy dalej jakies 1/3682 npt/bpt czy inne ?? Jeszcze nie zakładałem, bo mechanik zajety. Z tego co czytałem i widziałem na forum (nie pamietam juz jak sie grupowicz nazywał) to po odkręceniu tej zaślepki zaznaczonej na niebiesko na zdjeciu powyzej, wkręca sie tam czujnik cisn. oleju. Nie potrzeba tez zadnej przejsciówki (o ile nie podpinasz jakiegos dziwoląga) Ja ma ori Defi wiec napewno bedzie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obione89 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Ja mam po intercoolerem wkrecony czujnik temperatury oleju. Czujnik ciśnienia mam pod alternatorem w miejscu fabrycznego i miałem tutaj trochę problem bo alternator opiera się o czujnik i nie mogłem założyć paska. Czujnik ciśnienia będzie trudno zakręcić gdy zdemontujesz tylko intercooler za to czujnik temperatury jest tam zamontować prościej. Jeżeli chodzi o montaż z tyłu głowicy trzeba sprawdzić jaki jest tam dostęp. Jeżeli nie założysz dobrze klucza i znając życie może być problem z odkręceniem tej zaślepki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) W dniu 23.04.2019 o 18:58, Tommi1 napisał: Siemka, ogarnołeś temat?? Jakieś spostrzeżenia?? Gwint standard czy dalej jakies 1/3682 npt/bpt czy inne ?? temat ogarniety. Czujnik załozony, nic nie cieknie, wszystko działa. Załozony w magistrali olejowej w lewej głowicy. Czujnik oryginalny Defi. Wykrecilem mała zaślepke i na jej miejsce bez problemu wkręciłem czujnik Edytowane 16 Maja 2019 przez mulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się