Łukasz Liwoch Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Witam Piszę w ogólnym, ponieważ występuje do kilku modeli. Zauważyłem ostatnio, że w/w amory podczas uginania zawieszenia, bądź na nierówności skrzypią. Sprężyny całe, sprawdzałem. Czy Pan Edwin, lub ktoś mający kontakt z tym zawieszeniem, mógłby się wypowiedzieć na temat ewentualnych problemów, reklamacji, czy raczej jest mało awaryjny zamiennik? P.s. Zawias ma trzy lata, przebieg na nim to 40 tyś km. Auto stoi prosto, nic nie puka, nie stuka, tylko skrzypi. Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 7 minut temu, Łukasz Liwoch napisał: Witam Piszę w ogólnym, ponieważ występuje do kilku modeli. Zauważyłem ostatnio, że w/w amory podczas uginania zawieszenia, bądź na nierówności skrzypią. Sprężyny całe, sprawdzałem. Czy Pan Edwin, lub ktoś mający kontakt z tym zawieszeniem, mógłby się wypowiedzieć na temat ewentualnych problemów, reklamacji, czy raczej jest mało awaryjny zamiennik? P.s. Zawias ma trzy lata, przebieg na nim to 40 tyś km. Auto stoi prosto, nic nie puka, nie stuka, tylko skrzypi. Pozdrawiam Łukasz Ja też mam kpl.tył Pederssa od 3 lat ok 50 tys km przebiegu i wszystko działa jak należy. Mi akurat skrzypi urwany czujnik poziomowania świateł. Za tydzień będzie wymieniany. Sprawdź , może to nie amortyzatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Masz założone tuleje z poliuretanu, w zawieszeniu lub stabilizatorze? Mogą skrzypieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Amortyzatory raczej nie skrzypią. Szukałbym źródła dźwięków gdzieś indziej - pierwszy podejrzany stabilizator (na gumach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Tuleje mam OEM. Będę szukał, chodź leżałem pod autem, szwagier naciskał na tył i wydawało mi się,że to amory jednak. Może jednak przesmarować wszystkie gumy i tuleje i wtedy zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 U mnie skrzypiało (wydawało się będąc w samochodzie, że z tyłu) jak w starym tapczanie - po weryfikacji w serwisie, łączniki stabilizatora przód do wymiany. Po wymianie nastała cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 34 minuty temu, karol76 napisał: U mnie skrzypiało (wydawało się będąc w samochodzie, że z tyłu) jak w starym tapczanie - po weryfikacji w serwisie, łączniki stabilizatora przód do wymiany. Po wymianie nastała cisza. U mnie tak właśnie skrzypi, typowo z tyłu auta- w środku też słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 W dniu 1.04.2019 o 13:16, Łukasz Liwoch napisał: Tuleje mam OEM. Będę szukał, chodź leżałem pod autem, szwagier naciskał na tył i wydawało mi się,że to amory jednak. Może jednak przesmarować wszystkie gumy i tuleje i wtedy zobaczyć Amory masz dobre. U mnie jeszcze seria i skrzypi coś niemiłosiernie z tyłu,pewnie to co u Ciebie. Posmarowałem sworznie wahaczy tylnych przez igłę ,ale nadal skrzypi. Szukamy dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Tak się zastanawiam. Na pewno mam do wymiany z tyłu piastę, bo huczy łożysko, ale czy miałoby to coś wspólnego? Jakoś mi to nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Zawieszenie dzisiaj dokładnie do bólu sprawdzone na trzepakach, wszystko ok. Pomogło spryskanie wszystkich tulei, gum staba itp itd-od razu cisza, po kilku km delikatne już popiskiwanie,więc spryskam ponownie. Prawdopodobnie zima ( sól, piasek) itp itd dały o sobie znać. P.S. Dzięki za pomoc i sugestie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 W dniu 1.04.2019 o 08:38, Łukasz Liwoch napisał: Witam Piszę w ogólnym, ponieważ występuje do kilku modeli. Zauważyłem ostatnio, że w/w amory podczas uginania zawieszenia, bądź na nierówności skrzypią. Sprężyny całe, sprawdzałem. Czy Pan Edwin, lub ktoś mający kontakt z tym zawieszeniem, mógłby się wypowiedzieć na temat ewentualnych problemów, reklamacji, czy raczej jest mało awaryjny zamiennik? P.s. Zawias ma trzy lata, przebieg na nim to 40 tyś km. Auto stoi prosto, nic nie puka, nie stuka, tylko skrzypi. Pozdrawiam Łukasz Skrzypią najczęściej tuleje wahliwe , to taki prawie uniball rajdowy . To tzw standart https://www.subaru.pl/tuleja-zwrotnicy-tylnej-subaru-impreza-legacy-forester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Witam Po dłuższej przerwie, położyłem się pod forka z wd40, i wychodzi mi,że na 90% skrzypi element idący od zwrotnicy, a opisany jako 8820rh(na foto), a na 10% ta gruba gumowa tuleja obok. Jak się te elementy zwią, by je zakupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 popatrz post wyżej , a czym pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 No właśnie patrzyłem, tylko nie umiałem wyżej tej tulei dopasować. Tą co Pan mi pokazywał, pasowała do zwrotnicy, a tu skrzypi z drugiej strony, tej od budy. Jeśli to tylko ta tuleja tam występuje, to super. Naprawdę skrzypi jak w starym polonezie. Panie Edwinie Chodzi mi o ten wahacz dolny poprzeczny. Tuleja uniball, ktora mi Pan pokazał jest na dole przy zwrotnicy. U mnie skrzypi górna tuleja tego wahacza, czy ona jest wymienialna,czy razem z wahaczem występuje? Bo wg schematu góra,a dół to co innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Szukamy dalej. Tuleja wymieniona. Okazało się, że jest to skrzypienie z dwóch stron, występuje przy minimalnym max, 1 cm naciśnięciu zderzaka i ugięcia sprezyny, jeśli bujamy na ostro jest cisza. Z dwóch stron ten sam dzwięk. Pomysł taki, zaczęło się to po regulacji zbieżności, więc prawdopodobnie sprężyny ułożyły się po regulacji w innym miejscu, nie tam gdzie były wyrobione, do tego jakiś brud. Na peddersie zrobione ponad 40 tyś km, więc kielichy mogły się trochę wyrobić. Teraz trzeba jakimś smarowidłem potraktować miejsce spoczynku sprężyny na amorku góra, dół i obserwować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolodziej Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 co do Peddersów - mi jeden zaczął stukać po przejechaniu jakichś 7-8 tyś km. Bez problemu został wymieniony na gwarancji, ale co się naszukałem tego co mi stuka to moje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Pan Edwin miał rację winna była tuleja uniballowa. Przenosiła skrzypienie na całe tylne zawieszenie. Wyczyszczona i przesmarowana ucichła, ale i tak będzie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 I ja się podczepię. Zakupiłem w ubiegłym roku cały komplet peddersów- sprężyny, poduszki i takie tak. Niestety wytrzymały 15 miesięcy i jakieś 20 tys km i padły, zaczęły stukać, a wręcz walić, początkowo prawy, a po 2 tyg i lewy. Nie wytrzymały długo. Orginały miałem przez 180 tys, więcej g...., nie kupię. Właśnie zamówiłem orginał w aso. Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy - odrzucona po to część zużywająca się - tylko jak po roku amor może się zużyć ??? Jak pisałem g.... już nie kupię i polecić też nie mogę . Od razu dodam że auto użytkowane cywilnie tylko asfalt, brak gruntu , żeby zaraz nie było że po polach jeżdżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się