Jump to content
Wojtek2008

Impreza GH 1.5 bierze olej

Recommended Posts

Witam!

 

Piszę do Was ponieważ nie dawno kupiłem swoje pierwsze Subaru, a mianowicie Subaru Impreze GH 1.5 (LPG) z 2008r, od razu po zakupie zrobiłem przegląd z wymianą filtrów, olejów itd. po kilku miesiącach użytkowania zauważyłem, że samochód bierze olej, po 3 tyś km bagnet był suchy, bardzo mnie to zaniepokoiło dlatego zwracam się z pytaniem czy to normalne, czy u kogoś także wystąpił podobny problem, co może być nie tak? Zaobserwowałem że braki na bagnecie pojawiają się szczególnie po dłuższych trasach, już dwukrotnie musiałem dolewać olej po odcinkach 800 km, 600 km. Proszę o pomoc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pierw dokładnie poszukaj czy nie ma wycieków, zobacz na kolor spalin i czy nie czuć oleju, or zbadaj na stacji. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Wojtek2008 napisał:

Witam!

 

Piszę do Was ponieważ nie dawno kupiłem swoje pierwsze Subaru, a mianowicie Subaru Impreze GH 1.5 (LPG) z 2008r, od razu po zakupie zrobiłem przegląd z wymianą filtrów, olejów itd. po kilku miesiącach użytkowania zauważyłem, że samochód bierze olej, po 3 tyś km bagnet był suchy, bardzo mnie to zaniepokoiło dlatego zwracam się z pytaniem czy to normalne, czy u kogoś także wystąpił podobny problem, co może być nie tak? Zaobserwowałem że braki na bagnecie pojawiają się szczególnie po dłuższych trasach, już dwukrotnie musiałem dolewać olej po odcinkach 800 km, 600 km. Proszę o pomoc! 

Pierścienie / tłoki do wymiany niestety

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może zamiast tego używany silnik 2,0 l? O ile taka podmiana nie wymaga wielkich akrobacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, noth69 napisał:

To może zamiast tego używany silnik 2,0 l? O ile taka podmiana nie wymaga wielkich akrobacji.

 

Wymaga :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Wojtek2008 napisał:

Zaobserwowałem że braki na bagnecie pojawiają się szczególnie po dłuższych trasach, już dwukrotnie musiałem dolewać olej po odcinkach 800 km, 600 km.

Jakiś czas temu posiadałem Forestera S-turbo i miałem dokładnie podobne objawy, przy dużych prędkościach na 1000km dolewka ok 0.8l, natomiast gdy jeździłem spokojnie to zużycie było niezauważalne, trzy lata temu sprzedałem auto informując o tym nabywcę i jakoś pół roku temu rozmawialiśmy na temat Forka i byłem zdziwiony że od zakupu nic z tym nie robił, do tej pory tak jeździ ( w sumie większość po mieście ) i nie dolewa oleju.

 

Piszę to na pocieszenie że jakiś czas możesz tak jeździć, ale remont i tak Cię czeka :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...