miki_mi2 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 18 godzin temu, BiP napisał: 1. przełożenie kosmetyczne. Pomoże ruszyć z ciężką przyczepą, podjeżdzać w korku, ruszyć na mokrej łące, ale to w dalszym ciągu jest gadżet, a nie klimat suzukowo-patrolowy. 2. hydraulika daje największy moment obr. na koła w momencie ruszania, więc w AT nie wkładali reduktora. Dwa minusy automatu to brak możliwości odpalenia "na pych" i rozbujania przód-tył. Za to nie palisz sprzęgła, nie wymieniasz wiskozy. Las jakoś szybko te elementy w manualach weryfikuje. 5. "to nie prom kosmiczny" 6. mitsu słynie ze zdzierstwa, tu niewiele lepiej. Zadbane subaru się nie psuje. 7. 2,5 sohc - uszczelka jest w "standarcie" przy ok 200000km. W obydwu miałem robioną, znajomi też. W 2 lata partactwo powinno wyjść. 8. Przed oponami proponowałbym dystanse nad kolumny, albo zestaw sprężyn irona. 9. Najpierw trzeba być pewnym, co pokrywamy barankiem. 10. Sam wkładasz to wiesz, co masz. Chyba, że pobliski gaziarz jest serwisantem nie tylko wkładaczem. Optowałbym za 2,0 sohc AT 2003-2005. Bez kłopotliwej przepływki, jak następca. KM mniej, ale od dołu idą tak samo. Ścigać się nie będziesz. Albo 2,5sohc z usa. 10 lat używam tego drugiego w terenie w nadwoziu obk. W porównaniu z manualami w foresterach (te same warunki), AT jest mistrzem niezniszczalności. Łatwiej jest rozbujać przód tył niż manual, przynajmniej mi tak to wychodzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Antosiewicz Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Czy w przypadku wersji amerykańskiej 2,5 będę miał trudności jeśli chodzi o dostępność części czy to jest wszystko to samo? Czymś się różni ta wersja prócz jednostek typu miła farenhait? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Częstotliwość radia będzie usa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uagun Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) 14 godzin temu, Karol Antosiewicz napisał: Czy w przypadku wersji amerykańskiej 2,5 będę miał trudności jeśli chodzi o dostępność części czy to jest wszystko to samo? Czymś się różni ta wersja prócz jednostek typu miła farenhait? Zależy co się popsuje... Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez uagun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 22 godziny temu, Karol Antosiewicz napisał: Czy w przypadku wersji amerykańskiej 2,5 będę miał trudności jeśli chodzi o dostępność części czy to jest wszystko to samo? Specyfikacja amerykańska jest trochę inna i wiele części się różni, często drobnostkami. Było już sporo o tym na Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się