Skocz do zawartości

Zakup Forestera dla leśnika - Wątpliwości


Karol Antosiewicz

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, BiP napisał:

1. przełożenie kosmetyczne. Pomoże ruszyć z ciężką przyczepą, podjeżdzać w korku, ruszyć na mokrej łące, ale to w dalszym ciągu jest gadżet, a nie klimat suzukowo-patrolowy.

2. hydraulika daje największy moment obr. na koła w momencie ruszania, więc w AT nie wkładali reduktora. Dwa minusy automatu to brak możliwości odpalenia "na pych" i rozbujania przód-tył. Za to nie palisz sprzęgła, nie wymieniasz wiskozy. Las jakoś szybko te elementy w manualach weryfikuje.

5. "to nie prom kosmiczny"

6. mitsu słynie ze zdzierstwa, tu niewiele lepiej. Zadbane subaru się nie psuje. 

7. 2,5 sohc - uszczelka jest w "standarcie" przy ok 200000km. W obydwu miałem robioną, znajomi też. W 2 lata partactwo powinno wyjść.

8. Przed oponami proponowałbym dystanse nad kolumny, albo zestaw sprężyn irona.

9. Najpierw trzeba być pewnym, co pokrywamy barankiem. 

10. Sam wkładasz to wiesz, co masz. Chyba, że pobliski gaziarz jest serwisantem nie tylko wkładaczem.

 

Optowałbym za 2,0 sohc AT 2003-2005. Bez kłopotliwej przepływki, jak następca. KM mniej, ale od dołu idą tak samo. Ścigać się nie będziesz. Albo 2,5sohc z usa. 10 lat używam tego drugiego w terenie w nadwoziu obk. W porównaniu z manualami w foresterach (te same warunki), AT jest mistrzem niezniszczalności.

 

Łatwiej jest rozbujać przód tył niż manual, przynajmniej mi tak to wychodzi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Karol Antosiewicz napisał:

Czy w przypadku wersji amerykańskiej 2,5 będę miał trudności jeśli chodzi o dostępność części czy to jest wszystko to samo? Czymś się różni ta wersja prócz jednostek typu miła farenhait? 

Zależy co się popsuje...

 

 

Edytowane przez uagun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Karol Antosiewicz napisał:

Czy w przypadku wersji amerykańskiej 2,5 będę miał trudności jeśli chodzi o dostępność części czy to jest wszystko to samo?

Specyfikacja amerykańska jest trochę inna i wiele części się różni, często drobnostkami. Było już sporo o tym na Forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...