PiotrekM Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Witam forumowiczów. Temat wszystkim szeroko znany. Moje auto po wymianie silnika jeździło rok. postanowiło jednak się skończyć. Nadal jeździ , wał nie pękł ale kopci i chlapie olejem z wydechu. Wyeliminowałem możliwe przyczyny i ostatecznie wiem , że konieczny będzie remont silnika. Szczerze nie chcę sprzedawać tego za bezcen w tym stanie co jest, tyle co stracę wolę wydać na przeróbkę na benzynę lub solidną regenerację tego diesla. Dlatego prośba do Was o pomoc : 1. Może wiecie , że gdzieś jest do odkupienia jakiś Legacy benzynowy z całym silnikiem z potencjałem do przekładki całości. Np coś mocno uderzone w tył lub w bok. 2. Opcja jeden dałaby mi frajdę z wydanych pieniędzy, tak sobie myślę, że po takiej przekładce miałbym fajne mocne niezawodne auto, jeśli źle myślę to może znacie dobre sprawdzone rozwiązanie na generalkę tego diesla. Na całą operację mam 10 tys. ale w rozsądnej opcji przełknę wyższy koszt. Z góry dziękuję za podpowiedź . Od razu powiem, że auto jestem w stanie podprowadzić gdziekolwiek byleby w Polsce :) . Bez problemu dojadę na "kołach". Pzd Piotrek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Przykra sprawa. Wymiana rozumiem była warsztatowo-garażowa? ASO daje raczej gwarancje na wymieniony silnik. Jeśli trafię na rozbite Legacy w benzynie to dam znać, diesla chyba nie ma sensu remontować bez wsparcia ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-bp5-2-0-165km-ej20x-kombi-skory-alu-felgi-manual-ID6BDKUx.html? sporo jeszcze uda się odzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Moze sie myle wiec przepraszam ale wydaje mi sie ze najlepiej zakupic anglika w calosci. Pamietaj ze przekladasz wszystko bo tak najbespieczniej. Czyli nie tylko motor ze skrzynia ale tez naped tylu. Po co ma sie okazac ze mialo cos pasowac a jednak znowu trzeba gdzies czegos szukacWarczy trąbi Gacek kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-bp5-2-0-165km-ej20x-kombi-skory-alu-felgi-manual-ID6BDKUx.html? sporo jeszcze uda się odzyskać Może się okazać że zakup auta się zwróci Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Bierz anglika, lub Amerykanina , najlepiej 3.0 H6 lub 2.5 GT. Swap na małą wolnossącą benzynę ma mały sens - takie same koszty, a radocha z jazdy dużo mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się