Wojtek Stoinski Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Cześć, od pewnego czasu mam dziwne objawy w mojej bece. Falują światła ale tylko postojowe (dodane przez dealera) i wewnętrzne oświetlenie. Występuje przy tym nierówna praca/szarpnięcie i od czasu do czasu miga/żarzy się delikatnie kontrolka temperatury tylnego mostu. Nie ma reguły. klima włączona, czy nie. zimny czy ciepły, gaz czy benzyna, sucho czy mokro. Żadnych błędów ELM nie pokazuje. Sprawdzone ładowanie alternatora jest jak w książce. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 7 godzin temu, Wojtek Stoinski napisał: światła ale tylko postojowe (dodane przez dealera) masz na myśli światła do jazdy dziennej? masy posprawdzane? Gdzie są rozmieszczone masz w manualu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Stoinski Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 13 godzin temu, lutek34 napisał: masz na myśli światła do jazdy dziennej? masy posprawdzane? Gdzie są rozmieszczone masz w manualu. nie, mam na myśli postojowe, nie mam zamontowanych do jazdy dziennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 11 godzin temu, Wojtek Stoinski napisał: nie, mam na myśli postojowe, nie mam zamontowanych do jazdy dziennej. to co dealer miał do tych świateł dokładać? Każdy samochód jest fabrycznie wyposażony w światła pozycyjne, mijania i drogowe, zazwyczaj umieszczone w jednej lampie, niektóre samochody mają też fabryczne przednie światła przeciwmgłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc120 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) Sprawdź sobie ładowanie, czy nie ma skoków na ułamek sekundy, tylko nie każdy miernik to wyłapie, jeżeli jest w porządku, to może był regenerowany alternator, kiepski regulator napięcia albo przezwajane uzwojenie w alternatorze. Widziałem już takie przypadki Edytowane 22 Marca 2019 przez marc120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się