Pazer Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Witam, silnik po wymianie ( masakra z takimi mechanikami, zdjęcia załączę później) . Po przejechaniu 300 km przy dochodzącym dziwnym szumie z komory silnika podczas jazdy coś dupło , ale auto pojechali dalej Ok 8 km i zaparkowało na parkingu. Następnego dnia sprawdziłem olej w skrzyni a tu SUCHO !!! Olej zakupiłem i chciałem podjechać na kanał w celu oględzin. Niestety auto nie ruszyło. Silnik pracuje biegi wchodzą ale podcza próby ruszenia ( w przód , w tył) czuć b. duży opór, jest on do pokonania ale auto robi żabę i znów opór .Auto na luzie również zblokowane. Co się mogło stać? Próbowałem diagnozować : 1.może Hh -przód w górze - koła się kręcą ,- tył w górze koła się kręcą. Zastanawiam się czy nie wiskoza?! Jak takiego pacjenta wciągnąć na lawetę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Domyślam się, że skrzynia manualna. Czy jak podniosłeś koła to kręciły się oba podniesione w tę samą stronę? Jeśli nie to nic nie wiadomo. Skoro nie było oleju w skrzyni mogła się po prostu zatrzeć. Bez rozebrania raczej nic nie ustalisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Na lawete po prostu wtarga to. Mają mocne wyciagarki. A jak nie to rolki podłożą pod koła i też dadzą rade. Pewnie wyszczerbiło zęby jakieś i dlatego coś blokuje. Bez wyjęcia skrzyni to wróżenie z fusów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazer Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Skrzynia manualna , koła się kręcą w przeciwnych kierunkach . Czy się coś zatarło, raczej niemiżliwe ma postoju . Jutro na lawetę i do warsztatu. Na marginesie: od Ok 70000 tysięcy coś furkotało przy skręcie w lewo, przegłub zew wymieniony 2 razy, . Nie ruszałem bo czekałem aż się popsuje samo bo opcji było pare : przegłub wew, łożysko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 który rok produkcji? HH masz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazer Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Rok ’98 hh mam Tez obstawiałem hh , tylko jak to sprawdzić? W jakiej pozycji ustawić aby nie działał? Podczas wymiany silnika nie był ruszany , może wymiana sprzęgła miała coś wspólnego ze hh się zblokował? Tylko ze sprawdzałem koła i sie kręcą ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 może w moim poradniku coś znajdziesz Rok ’98 hh mam Tez obstawiałem hh , tylko jak to sprawdzić? W jakiej pozycji ustawić aby nie działał? Podczas wymiany silnika nie był ruszany , może wymiana sprzęgła miała coś wspólnego ze hh się zblokował? Tylko ze sprawdzałem koła i sie kręcą ... Jeśli masz sprzęgło na linkę to mogli źle wyregulować Hill Holder. Ale skoro oleju w skrzyni nie było to lepiej żeby skrzynię obejrzeli. Wysłane z mojego mądrego telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rajhen Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Mi kiedyś na badaniu technicznym facet tak kopnął w hamulec na rolkach, że sprężyna od HH poszła się kochać. Oczywiście wtedy o tym nie wiedziałem. Po badaniu próba zjazdu z rolek, gaz sprzęgło a ten staje dęba. Sprzęgło popaliliśmy i klops, auto stoi. Myślałem, że na rolkach mi rozwalili w jakiś sposób skrzynię, ale telefon do warsztatu, sugestia co sprawdzić i okazało się, że HH zablokował auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now