Jump to content

Forester 4 XT Felgi


MartyMcFly
 Share

Recommended Posts

Cześć i czołem. Pytanka następujące:

 

Felgi do Forczestera XT '17 : (fabryczne rozmiary: 7Jx18 5x100 56.1 ET 48)

 

1. Czy można założyć 8 calowe zamiast seryjnych 7 calowych? Jak to się sprawuje? Czy jest odczuwalna różnica w prowadzeniu?

 

2. ET: Jak daleko można się z tym wysunąć?  Jaki daleko wychodzicie w swoich autach? Jakieś doświadczenia? 

 

3. ET i szerokość felgi: Czy jeżeli założę szerszą o cal felgę i do tego z 2 cm mniejszym ET, czy to się jakoś sumuje? Tak na oko - nie wylezie mi to wtedy totalnie za obrys nadwozia? 

 

4. Otwór centrujący: Jak bardzo można tu odejść od fabrycznego 56.1mm? (czy wogóle to polecacie?)
 W wyszukiwarce na Oponeo, kiedy wyszukuję felgi do mojego samochodu, proponuje mi nawet 68 mm. No i nie wiem, 2 cm? Rozumiem że można zastosować pierścienie, ale czy to nie za duża różnica? 

 

 

Dziękuję! Pozdro! ;)

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, Dottoree napisał:

 

Ok, a jak z pierścieniami?  Czy to jest jakoś upiardliwe przy zmianie felg (np z zimówek na letnie) ? 

 

Masz może zdjęcie auta? 

 

m. 

Link to comment
Share on other sites

Jakie pierścienie, centrujace? Są na felgach, nie ma z tym żadnego problemu. Inne są tylko nakrętki.

Zdjęcia gdzieś wrzucalem na forum, poszukam. Auto fajnie się poszerza optycznie.

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Dottoree napisał:

Jakie pierścienie, centrujace? Są na felgach, nie ma z tym żadnego problemu. Inne są tylko nakrętki.

Zdjęcia gdzieś wrzucalem na forum, poszukam. Auto fajnie się poszerza optycznie.

 

Dobra, wytłumacz mi proszę jak 5 letniemu dziecku: 

Kupuję felgę z większym otworem (powiedzmy 2cm) w komplecie są pierścienie, umożliwiające założenie felg do Forestera? Pomniejszające otwór?  :krecka_dostal:

 

Link to comment
Share on other sites

Tak. Ale przecież dobierasz felgi do konkretnego auta, pierścieniem się nie przejmujesz, to zapewnia producent felgi.

Możesz się odezwać do tych gości z linku, fajnie doradzają. Ja kupiłem teraz do AMG już drugi komplet felg od nich.

Link to comment
Share on other sites

MartyMcFly, u mnie sa zalozone 8x18 ET38 + oponki 225/55-18

 

auto czuc bardziej nerwowe na koleinach, ale wyglad zdecydowanie lepszy

 

 

20181013_182640.jpg.982009dc4c14191bbe86cdc42a8ef292.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Dottoree napisał:

Tak. Ale przecież dobierasz felgi do konkretnego auta, pierścieniem się nie przejmujesz, to zapewnia producent felgi.

Możesz się odezwać do tych gości z linku, fajnie doradzają. Ja kupiłem teraz do AMG już drugi komplet felg od nich.

Ok, dobra.  Znaczy się, że dostaję do łapy komplet felg z zamontowanymi pierścieniami centrującymi? No dobra, zobaczę, zadzwonię.  Dzięki :)

 

 

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

MartyMcFly, u mnie sa zalozone 8x18 ET38 + oponki 225/55-18

 

auto czuc bardziej nerwowe na koleinach, ale wyglad zdecydowanie lepszy

 

 

20181013_182640.jpg.982009dc4c14191bbe86cdc42a8ef292.jpg

 

 

Dzięki za info. Tego właśnie szukałem. Czyli auto jak by nie patrzeć ma 2 cm szerzej kółka, plus są szersze o cal i ogólnie nic złego się nie dzieje? 

 

Tak się zastanawiam, czy nie wpłynie to jakoś na dziwne działanie stabilizowania toru jazdy itd. To, że po koleinach trochę nerwowy to luz. 

 

Dokopał się może ktoś z Was do jakichś oficjalnych zaleceń Subaru co do felg w Forku? Istnieje wogóle coś takiego? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Aga locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...