Daniel Paluszkiewicz Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Witam, Po wymianie chłodnicy oraz zamianie maglownicy na regenerowaną, w moim Legacy IV 2.0 - 165KM, 2007 rok. Nagle pojawił się bład airbagu, nie działają funkcje kierownicy oraz klakson. Tak jakby ktoś odłączył całą kierownicę. Mechanik sprawdzał taśmę i kable i podobno wszystko okej, bezpieczniki też wporządku... Jakieś pomysły co to może być ? Może w okolicy chłodnicy znajdują się jakieś czujniki ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Witam, Po wymianie chłodnicy oraz zamianie maglownicy na regenerowaną, w moim Legacy IV 2.0 - 165KM, 2007 rok. Nagle pojawił się bład airbagu, nie działają funkcje kierownicy oraz klakson. Tak jakby ktoś odłączył całą kierownicę. Mechanik sprawdzał taśmę i kable i podobno wszystko okej, bezpieczniki też wporządku... Jakieś pomysły co to może być ? Może w okolicy chłodnicy znajdują się jakieś czujniki ? Pozdrawiam Sprawdź wtyczki od airbagów i od klaksonu z przodu Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Tak jakby taśma była uszkodzona skoro nie działa nic na kierownicy wraz z poduszką. Jak została wykluczona? Podepnij kompa i zobacz co pokazuje. Kolumny kierownicy przy wymianie nie ruszał raczej, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 17 godzin temu, Daniel Paluszkiewicz napisał: Mechanik sprawdzał taśmę i kable i podobno wszystko okej Mimo wszystko wygląda na taśmę, o ile nie wtyczki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Paluszkiewicz Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Szczerze mówiąc to nie wiem jak sprawdzał taśmę. Kolumny nie ruszał przy wymianie bo i po co. Komp pokazuje tylko błędy poduszek, nic więcej. Hmm może trzeba spróbować u innego mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 3 godziny temu, Daniel Paluszkiewicz napisał: Szczerze mówiąc to nie wiem jak sprawdzał taśmę. Kolumny nie ruszał przy wymianie bo i po co. Komp pokazuje tylko błędy poduszek, nic więcej. Hmm może trzeba spróbować u innego mechanika musisz się dostać do taśmy/zwijki z obu stron i po prostu sprawdzić miernikiem czy jest przejście na każdej ścieżce na taśmie (w zasadzie na wtyczkach). Jeżeli nie działa zarówbo poducha jak i przyciski na kierze to cała taśma musiałaby być uszkodzona (dziwne). Bardziej prawdopodobne wydaje się że ktoś zapomniał podłączyć wtyczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 3 godziny temu, Daniel Paluszkiewicz napisał: Kolumny nie ruszał przy wymianie bo i po co. To magik z tego mechanika, bo ja przy wymianie maglownicy jednak kolumnę bym ruszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Paluszkiewicz Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 W dniu 3.04.2019 o 14:47, WOJO napisał: To magik z tego mechanika, bo ja przy wymianie maglownicy jednak kolumnę bym ruszał. Nie no wypiął jakoś tam kolumne, dokładnie nie wiem jak to się odkręca ale to chyba nic skomplikowanego, raczej od spodu da się to zrobić bo (chyba) do środka nie zaglądał. A jak się dostać do tej taśmy ? Może sam rozbiorę plastiki i sprawdzę czy wtyczki są okej. Tylko znając moje sczęście i cierpliwość to połamie jakieś wciski. Wytłumaczy ktoś po krótce jak sciągnąć plastiki krok po kroku żeby dostać się do taśmy ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam, Po wymianie chłodnicy oraz zamianie maglownicy na regenerowaną, w moim Legacy IV 2.0 - 165KM, 2007 rok. Nagle pojawił się bład airbagu, nie działają funkcje kierownicy oraz klakson. Tak jakby ktoś odłączył całą kierownicę. Mechanik sprawdzał taśmę i kable i podobno wszystko okej, bezpieczniki też wporządku... Jakieś pomysły co to może być ? Może w okolicy chłodnicy znajdują się jakieś czujniki ? Pozdrawiam Przypomniało mi się że w hiluxie miałem identyko sytuację. Wymieniałem drążek kolumny i obkreciłem kierownicą bez założonego drążka . Taśmę szlag trafił. Przestał działać klakson i zapalił się błąd airbaga. Lepiej sprawdź taśmę w kierownicy w innym serwisie, bo mechanik mógł zepsuć i nie przyznał się do tego... Albo wtyczki powyciągał i nie połączył spowrotem. Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Jeśli nie działa wszystko na raz, to problem raczej musi tkwić w jakimś naczyniu połączonym, tak jak piszą Koledzy wyżej. Wtyczki nie wiem gdzie są, prócz tych airbagiem w kierownicy - pewnie obok maglownicy ;) Osłonę pod silnikiem u mnie trzyma kilka spinek - po zdjęciu. będziesz widział dużo z dołu, może zauważysz jakieś odpięte wtyczki. ... może mechanik skręcił właśnie i urwał taśmę? A później stwierdził, że tam wszystko ok, bo i tak mogło być :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się