Jump to content
house_1

Levorg - instalacja lpg.

Recommended Posts

Wiem, że jest wątek o lpg, ale zginę tam z bardzo specjalizowanym tematem, więc pozwoliłem sobie założyć wątek tutaj.

Poszukuję chętnego na promocyjny montaż (po tzw. kosztach) instalacji lpg w Levorgu.

Chodzi o to, że w zamian za obniżkę ceny, potrzebny jest wóz do "pierwszej" zabudowy. W silnikach z DI nie jest to takie proste, bo instalacja musi być dedykowana do konkretnego modelu sterownika silnika. Z tego co wiem, to nikt nie ma aplikacji do Levorga. I chcę to zmienić ;).

Na razie zrobiłem w swoim Focusie RS.

Instalacja posiada dodatkowy wtrysk pośredni lpg i jeździ na dwóch paliwach.

Atutem takiego rozwiązania jest zabezpieczenie przed gromadzeniem się nagaru w przewodach dolotowych, co jest pewnym problemem w silnikach DI.

Najlepiej aby chętny był z Warszawy lub okolic.

Zainteresowanych proszę o kontakt przez PW lub tutaj.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, mile zaprzyjaznie się z osobą, która ogarnia LPG do Forka 2.0 XT z 2016r.

do tej pory wszystkie warsztaty raczej na nie

Warszawa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 godzin temu, house_1 napisał:

Na razie zrobiłem w swoim Focusie RS.

 

Mam nadzieję, że nie w ostatniej generacji RSa. Ten silnik jest podobno z plasteliny. 

 

5 godzin temu, house_1 napisał:

Chodzi o to, że w zamian za obniżkę ceny, potrzebny jest wóz do "pierwszej" zabudowy.

 

Temat dla odważnych. Brak aut z USA. Levorgów w Wwie prawie nie widuję. Poza tym większość jeszcze na fabrycznej/przedłużonej gwarancji. 

Edited by Urbi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Urbi napisał:

 

Mam nadzieję, że nie w ostatniej generacji RSa. Ten silnik jest podobno z plasteliny. 

Z plasteliny czy innego materiału, ale spala LPG. I dobrze mu z tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, Urbi napisał:

Mam nadzieję, że nie w ostatniej generacji RSa. Ten silnik jest podobno z plasteliny. 

 

A w jakiej generacji jest ecoboost z DI? Pytanie oczywiście retoryczne.

 

A co do plasteliny - trudno, w hameryce podobno faktycznie im się nie podoba bo szpilki głowicy z bloku wychodzą - powyżej 700KM. A mój ma może połowę (tę seryjną) tej wartości.

Jak padnie, trudno.... naprawię.... raczej gorzej niż w Subaru nie będzie :mrgreen:.

Edited by house_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zrozum nie źle. RS to świetne auto.  Prawie je kupowałem, ale w necie znalazłem masę informacji o wymianach silnika na gwarancji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Urbi napisał:

Nie zrozum nie źle

Absolutnie o tym nie ma mowy.

 

Też (w swoim czasie) naczytałem się o wadach silników i...... poszedłem negocjować cenę ze sprzedawcą :mrgreen:.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemem w RS byla UPG. Co ciekawe ten sam silnik w Mustangu byl bezawaryjny. Po zmianie UPG problem nie wystepuje. Podobno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało się coś w temacie Levorg LPG ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie otrzymałem informację na dzień 2019-0-19.
Obecnie Dystrybutorzy nie posiadają przetestowanej i bezawaryjnej aplikacji LPG do Pana samochodu z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem, którą mogę polecić. To jednak wszystko, błyskawicznie się zmienia i listy profesjonalnych instalacji LPG dedykowanych do wymagających silników stale się powiększają o kolejne, nowe dopracowane sety montażowe. 
Załączam link do źródła:  http://www.egp.pl/lpg-do-bezposredniego-wtrysku.htm

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Temu ktoś musiał zamontować i się nie bać
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-1-6dit-turbo-170ps-gaz-automat-cvt-polski-salon-4x4-jak-nowy-ID6C272I.html?
image.thumb.png.d7f467ecb313716701d92915dc9b2fe3.png
 
Trzymam kciuki za rozpowszechnienie LPG w Levorgu bo mnie osobiście najbardziej dobija koszt paliwa w utrzymaniu samochodu..
Tak widziałem pytanie jak będzie działać jak ktoś już sprzedaje.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, OWOC napisał:

Temu ktoś musiał zamontować i się nie bać

Może dlatego już sprzedaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie chętny z Levorgiem się nie pojawił, za to trwa już od pewnego czasu zbieranie doświadczeń z lpg w WRXie  M|Y2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym Levorg jest coś takiego:

instalacja założona była w 2017 roku przy przebiegu ok 6000 km. Jest to instalacja sekwencyjna marki BRC, dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem - co któryś cykl wtryskiwana jest benzyna więc trzeba pamiętać, że auto też jej trochę pobiera. Dodatkowo jest zbiornik z płynem smarującym wtryski.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.07.2019 o 20:10, Rafik83pl napisał:

W tym Levorg jest coś takiego:

instalacja założona była w 2017 roku przy przebiegu ok 6000 km. Jest to instalacja sekwencyjna marki BRC, dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem - co któryś cykl wtryskiwana jest benzyna więc trzeba pamiętać, że auto też jej trochę pobiera. Dodatkowo jest zbiornik z płynem smarującym wtryski.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
 

Pytanie, jak się sprawuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...