Bartekyo Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 (edited) Witam, Impreza 2.0 turbo 211KM 1998 nieprzerabiana, stała rok. Samochód przy wciśnięciu gazu zaczyna szarpać i tracić moc, check engine czasem się zapala, czasem gaśnie po czasie, po sprawdzaniu na OBD wyskakuje błąd "kod 2", nie jest to błąd typu P0002 (sprawdzane u dwóch osób). Z góry dzięki za pomoc. Edited March 2, 2019 by Bartekyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Od kiedy się tak dzieje? Samoistnie zaczęło czy ktoś coś pogrzebał. Masz obd II tak? Nie patrzyłeś na parametry silnika np. czy zmienia się kąt otwarcia przepustnicy w czasie rzeczywistym? Patrzyłaś na układ zapłonowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 9 godzin temu, Bartekyo napisał: Witam, samochód przy wciśnięciu gazu zaczyna szarpać i tracić moc, check engine czasem się zapala, czasem gaśnie po czasie, po sprawdzaniu na OBD wyskakuje błąd "kod 2", nie jest to błąd typu P0002 (sprawdzane u dwóch osób). Z góry dzięki za pomoc. Jako że Twój pierwszy post , ... to wybaczamy powitanie , ale nie wybaczamy że piszesz coś o swoim aucie i problemach , nie podając danych . albo skasuj , albo uzupełnij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekyo Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 12 godzin temu, ech napisał: Od kiedy się tak dzieje? Samoistnie zaczęło czy ktoś coś pogrzebał. Masz obd II tak? Nie patrzyłeś na parametry silnika np. czy zmienia się kąt otwarcia przepustnicy w czasie rzeczywistym? Patrzyłaś na układ zapłonowy? Samochód stał ok. roku nieodpalany, jest wejście Obd zczytywany błąd kod 2 nie usuwalny, pod kierownicą są dwie złączki zielone, dwie białe, jedna czarna znalazłem na forach że białe są do zamka centralnego a zielone do testów. Niema dwóch czarnych do wymrugania kodu przez lampkę check engine. Na parametry silnika nie patrzyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 3 minuty temu, Bartekyo napisał: Samochód stał ok. roku nieodpalany, jest wejście Obd zczytywany błąd kod 2 nie usuwalny, pod kierownicą są dwie złączki zielone, dwie białe, jedna czarna znalazłem na forach że białe są do zamka centralnego a zielone do testów. Niema dwóch czarnych do wymrugania kodu przez lampkę check engine. Na parametry silnika nie patrzyłem. Na ciepłym i zimnym jest tak samo? Miałem podobnie z mazdą mx3, stała długo i jak nabierała temperatury to nie potrafiła utrzymać wolnych obrotów, u siebie obstawiam sonde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekyo Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 26 minut temu, ech napisał: Na ciepłym i zimnym jest tak samo? Miałem podobnie z mazdą mx3, stała długo i jak nabierała temperatury to nie potrafiła utrzymać wolnych obrotów, u siebie obstawiam sonde. Na zimnym jeździ normalnie, jak się rozgrzeje to po dodaniu gazu zaczyna go szarpać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diuk Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 U mnie w gt98 to te bezbarwne są do mrugania kodów. Jak się nie boisz ewentualnie rozprogramowac centralnego to możesz spiąć te bezbarwne (białe) i spróbować czy będzie mrugało. Jeśli mruga cały czas tak samo to znaczy że błędów brak Link to comment Share on other sites More sharing options...
mits Posted April 24, 2019 Share Posted April 24, 2019 przepływomierz i nieszczelności sprawdzałeś? może gdzieś głębiej zamotane są te czarne kostki jednak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now