Skocz do zawartości

Błąd OBD-II "kod 2" Impreza GT 1998


Bartekyo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Impreza 2.0 turbo 211KM 1998 nieprzerabiana, stała rok. Samochód przy wciśnięciu gazu zaczyna szarpać i tracić moc, check engine czasem się zapala, czasem gaśnie po czasie, po sprawdzaniu na OBD wyskakuje błąd "kod 2", nie jest to błąd typu  P0002 (sprawdzane u dwóch osób).

 

Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez Bartekyo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy się tak dzieje? Samoistnie zaczęło czy ktoś coś pogrzebał.

Masz obd II tak? Nie patrzyłeś na parametry silnika np. czy zmienia się kąt otwarcia przepustnicy w czasie rzeczywistym? 

Patrzyłaś na układ zapłonowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bartekyo napisał:

Witam,

 

samochód przy wciśnięciu gazu zaczyna szarpać i tracić moc, check engine czasem się zapala, czasem gaśnie po czasie, po sprawdzaniu na OBD wyskakuje błąd "kod 2", nie jest to błąd typu  P0002 (sprawdzane u dwóch osób).

 

Z góry dzięki za pomoc.

Jako że Twój pierwszy post , ... to wybaczamy powitanie , ale nie wybaczamy że piszesz coś o swoim aucie i problemach , nie podając danych . albo skasuj , albo uzupełnij 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ech napisał:

Od kiedy się tak dzieje? Samoistnie zaczęło czy ktoś coś pogrzebał.

Masz obd II tak? Nie patrzyłeś na parametry silnika np. czy zmienia się kąt otwarcia przepustnicy w czasie rzeczywistym? 

Patrzyłaś na układ zapłonowy?

Samochód stał ok. roku nieodpalany, jest wejście  Obd  zczytywany  błąd  kod 2 nie usuwalny, pod kierownicą są dwie złączki zielone, dwie białe, jedna czarna  znalazłem na forach że białe są do zamka centralnego  a zielone do testów.

Niema dwóch czarnych do wymrugania kodu przez lampkę check engine. Na parametry silnika nie patrzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Bartekyo napisał:

Samochód stał ok. roku nieodpalany, jest wejście  Obd  zczytywany  błąd  kod 2 nie usuwalny, pod kierownicą są dwie złączki zielone, dwie białe, jedna czarna  znalazłem na forach że białe są do zamka centralnego  a zielone do testów.

Niema dwóch czarnych do wymrugania kodu przez lampkę check engine. Na parametry silnika nie patrzyłem.

Na ciepłym i zimnym jest tak samo?

Miałem podobnie z mazdą mx3, stała długo i jak nabierała temperatury to nie potrafiła utrzymać wolnych obrotów, u siebie obstawiam sonde. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ech napisał:

Na ciepłym i zimnym jest tak samo?

Miałem podobnie z mazdą mx3, stała długo i jak nabierała temperatury to nie potrafiła utrzymać wolnych obrotów, u siebie obstawiam sonde. 

Na zimnym jeździ normalnie, jak się rozgrzeje to po dodaniu gazu zaczyna go szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w gt98 to te bezbarwne są do mrugania kodów. Jak się nie boisz ewentualnie rozprogramowac centralnego to możesz spiąć te bezbarwne  (białe) i spróbować czy będzie mrugało. 

Jeśli mruga cały czas tak samo to znaczy że błędów brak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...