Bartekyo Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) Witam, Impreza 2.0 turbo 211KM 1998 nieprzerabiana, stała rok. Samochód przy wciśnięciu gazu zaczyna szarpać i tracić moc, check engine czasem się zapala, czasem gaśnie po czasie, po sprawdzaniu na OBD wyskakuje błąd "kod 2", nie jest to błąd typu P0002 (sprawdzane u dwóch osób). Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 2 Marca 2019 przez Bartekyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Od kiedy się tak dzieje? Samoistnie zaczęło czy ktoś coś pogrzebał. Masz obd II tak? Nie patrzyłeś na parametry silnika np. czy zmienia się kąt otwarcia przepustnicy w czasie rzeczywistym? Patrzyłaś na układ zapłonowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 9 godzin temu, Bartekyo napisał: Witam, samochód przy wciśnięciu gazu zaczyna szarpać i tracić moc, check engine czasem się zapala, czasem gaśnie po czasie, po sprawdzaniu na OBD wyskakuje błąd "kod 2", nie jest to błąd typu P0002 (sprawdzane u dwóch osób). Z góry dzięki za pomoc. Jako że Twój pierwszy post , ... to wybaczamy powitanie , ale nie wybaczamy że piszesz coś o swoim aucie i problemach , nie podając danych . albo skasuj , albo uzupełnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekyo Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 12 godzin temu, ech napisał: Od kiedy się tak dzieje? Samoistnie zaczęło czy ktoś coś pogrzebał. Masz obd II tak? Nie patrzyłeś na parametry silnika np. czy zmienia się kąt otwarcia przepustnicy w czasie rzeczywistym? Patrzyłaś na układ zapłonowy? Samochód stał ok. roku nieodpalany, jest wejście Obd zczytywany błąd kod 2 nie usuwalny, pod kierownicą są dwie złączki zielone, dwie białe, jedna czarna znalazłem na forach że białe są do zamka centralnego a zielone do testów. Niema dwóch czarnych do wymrugania kodu przez lampkę check engine. Na parametry silnika nie patrzyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 3 minuty temu, Bartekyo napisał: Samochód stał ok. roku nieodpalany, jest wejście Obd zczytywany błąd kod 2 nie usuwalny, pod kierownicą są dwie złączki zielone, dwie białe, jedna czarna znalazłem na forach że białe są do zamka centralnego a zielone do testów. Niema dwóch czarnych do wymrugania kodu przez lampkę check engine. Na parametry silnika nie patrzyłem. Na ciepłym i zimnym jest tak samo? Miałem podobnie z mazdą mx3, stała długo i jak nabierała temperatury to nie potrafiła utrzymać wolnych obrotów, u siebie obstawiam sonde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekyo Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 26 minut temu, ech napisał: Na ciepłym i zimnym jest tak samo? Miałem podobnie z mazdą mx3, stała długo i jak nabierała temperatury to nie potrafiła utrzymać wolnych obrotów, u siebie obstawiam sonde. Na zimnym jeździ normalnie, jak się rozgrzeje to po dodaniu gazu zaczyna go szarpać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 U mnie w gt98 to te bezbarwne są do mrugania kodów. Jak się nie boisz ewentualnie rozprogramowac centralnego to możesz spiąć te bezbarwne (białe) i spróbować czy będzie mrugało. Jeśli mruga cały czas tak samo to znaczy że błędów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mits Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 przepływomierz i nieszczelności sprawdzałeś? może gdzieś głębiej zamotane są te czarne kostki jednak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się