Jump to content

Kabel z napięciem po włączonej stacyjce w komorze silnika


siedemczwartych
 Share

Recommended Posts

Szukałem na forum i nie udało mi się nic znaleźć.

Jeśli coś jest to proszę o link.

 

Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej, które się włączają po przekręceniu kluczyka.

Jest oczywiście automat do świateł dziennych, który wyłączy je po włączeniu świateł pozycyjnych.

Do automatu muszę pociągnąć prąd od stacyjki. Trochę z tym zachodu.

Stąd pytanie:


Czy w komorze silnika znajdę kabel, w którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka i do którego się mogę wpiąć bez żadnego ryzyka uszkodzeń?

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, ewemarkam napisał:

Co chcesz zasilać?

Pobudka!

"Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej,..."

8 godzin temu, siedemczwartych napisał:

Czy w komorze silnika znajdę kabel, w którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka i do którego się mogę wpiąć bez żadnego ryzyka uszkodzeń?

Wszystko jest w skrzynce bezpieczników.

Załączam fragment własnoręcznie przygotowanego schematu.

Stałe 12V+ (czerwony kabelek) i po ACC (pomarańczowy kabelek).

 

 

POWER.png

P1150478.JPG

P1150479.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nie doczytałem. Wogule nie wiem co ja robię na forum legacy :).

To co podałem do miejsce gdzie praktycznie zawsze jest plus po zapłonie. Bez szukania po skrzynce.

Subaru jest jednym z niewielu samochodów (Japończyki) gdzie bez problemu dostepne są schematy. Zdziwiony byłem że jest dostępna pełna serwisówka do mojego Forestera. Owszem, bardziej poprawnie jest wziąść napięcie ze skrzynki bezpieczników, często jest tam nawet wolne miejsce na przekaźnik. Można się wtedy pokusić o zagniecenie konektorów i wsadzenie je w wolne miejsca gniazda przekaźnika. Wtedy będzie jak z fabryki.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, WOJO napisał:

Pobudka!

"Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej,..."

Wszystko jest w skrzynce bezpieczników.

Załączam fragment własnoręcznie przygotowanego schematu.

Stałe 12V+ (czerwony kabelek) i po ACC (pomarańczowy kabelek).

 

 

POWER.png

P1150478.JPG

P1150479.JPG

 

Dzieki wielkie. 

Juz opanowałem. 

Wszystko śmiga aż miło. 

 

 

Edited by siedemczwartych
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...