siedemczwartych Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Szukałem na forum i nie udało mi się nic znaleźć. Jeśli coś jest to proszę o link. Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej, które się włączają po przekręceniu kluczyka. Jest oczywiście automat do świateł dziennych, który wyłączy je po włączeniu świateł pozycyjnych. Do automatu muszę pociągnąć prąd od stacyjki. Trochę z tym zachodu. Stąd pytanie: Czy w komorze silnika znajdę kabel, w którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka i do którego się mogę wpiąć bez żadnego ryzyka uszkodzeń? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Zazwyczaj, to najbliżej w większości samochodów, to kostka od silnika wycieraczek. Wyjątkiem są na pewno Renault. Co chcesz zasilać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Co chcesz zasilać? Pobudka! "Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej,..." 8 godzin temu, siedemczwartych napisał: Czy w komorze silnika znajdę kabel, w którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka i do którego się mogę wpiąć bez żadnego ryzyka uszkodzeń? Wszystko jest w skrzynce bezpieczników. Załączam fragment własnoręcznie przygotowanego schematu. Stałe 12V+ (czerwony kabelek) i po ACC (pomarańczowy kabelek). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Nie doczytałem. Wogule nie wiem co ja robię na forum legacy . To co podałem do miejsce gdzie praktycznie zawsze jest plus po zapłonie. Bez szukania po skrzynce. Subaru jest jednym z niewielu samochodów (Japończyki) gdzie bez problemu dostepne są schematy. Zdziwiony byłem że jest dostępna pełna serwisówka do mojego Forestera. Owszem, bardziej poprawnie jest wziąść napięcie ze skrzynki bezpieczników, często jest tam nawet wolne miejsce na przekaźnik. Można się wtedy pokusić o zagniecenie konektorów i wsadzenie je w wolne miejsca gniazda przekaźnika. Wtedy będzie jak z fabryki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siedemczwartych Posted February 28, 2019 Author Share Posted February 28, 2019 (edited) 3 godziny temu, WOJO napisał: Pobudka! "Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej,..." Wszystko jest w skrzynce bezpieczników. Załączam fragment własnoręcznie przygotowanego schematu. Stałe 12V+ (czerwony kabelek) i po ACC (pomarańczowy kabelek). Dzieki wielkie. Juz opanowałem. Wszystko śmiga aż miło. Edited February 28, 2019 by siedemczwartych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now