siedemczwartych Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Szukałem na forum i nie udało mi się nic znaleźć. Jeśli coś jest to proszę o link. Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej, które się włączają po przekręceniu kluczyka. Jest oczywiście automat do świateł dziennych, który wyłączy je po włączeniu świateł pozycyjnych. Do automatu muszę pociągnąć prąd od stacyjki. Trochę z tym zachodu. Stąd pytanie: Czy w komorze silnika znajdę kabel, w którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka i do którego się mogę wpiąć bez żadnego ryzyka uszkodzeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Zazwyczaj, to najbliżej w większości samochodów, to kostka od silnika wycieraczek. Wyjątkiem są na pewno Renault. Co chcesz zasilać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Co chcesz zasilać? Pobudka! "Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej,..." 8 godzin temu, siedemczwartych napisał: Czy w komorze silnika znajdę kabel, w którym jest napięcie po przekręceniu kluczyka i do którego się mogę wpiąć bez żadnego ryzyka uszkodzeń? Wszystko jest w skrzynce bezpieczników. Załączam fragment własnoręcznie przygotowanego schematu. Stałe 12V+ (czerwony kabelek) i po ACC (pomarańczowy kabelek). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Nie doczytałem. Wogule nie wiem co ja robię na forum legacy . To co podałem do miejsce gdzie praktycznie zawsze jest plus po zapłonie. Bez szukania po skrzynce. Subaru jest jednym z niewielu samochodów (Japończyki) gdzie bez problemu dostepne są schematy. Zdziwiony byłem że jest dostępna pełna serwisówka do mojego Forestera. Owszem, bardziej poprawnie jest wziąść napięcie ze skrzynki bezpieczników, często jest tam nawet wolne miejsce na przekaźnik. Można się wtedy pokusić o zagniecenie konektorów i wsadzenie je w wolne miejsca gniazda przekaźnika. Wtedy będzie jak z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) 3 godziny temu, WOJO napisał: Pobudka! "Chcę podłączyć światła do jazdy dziennej,..." Wszystko jest w skrzynce bezpieczników. Załączam fragment własnoręcznie przygotowanego schematu. Stałe 12V+ (czerwony kabelek) i po ACC (pomarańczowy kabelek). Dzieki wielkie. Juz opanowałem. Wszystko śmiga aż miło. Edytowane 28 Lutego 2019 przez siedemczwartych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się