KOZIOLWARSZAWA Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Cześć, chciałbym spróbować samemu rozwiązać poniższy problem, proszę o rady jak zabrać się do tematu. Jeśli temat mnie przerośnie to oddam do speca, jednak teraz nawet ciezko byloby wciagnac go na lawetę. w subaru impreza gc8 prawdopodobnie skorodował hamulec ręczny, opcję zamarzł raczej odrzucam, ponieważ auto stoi w garażu. Ostatnie upalanie, potem myjnia - ok. miesiąc temu, otwieram garaż i tylna tarcza mocno skorodowała, jednak zwróciłem na to uwagę dopiero po tym jak nie mogłem ruszyć autem z miejsca :/ Auto posiada turbotimer, więc zostawiam zawsze na ręcznym. Aktualnie samochodem nie mogę ruszyć ani do przodu, ani do tyłu Planuję podnieść samochód, sprawdzić które koła stoją dęba, następnie odkręcę koła i proszę o rady od czego zacząć weryfikacje. Będę wdzięczny za pomoc w rozwiazaniu/naprawieniu problemu, większość narzędzi posiadam Z góry dzięki za podpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Spuść ręczny, rusz go kluczem, na zacisku jest śruba 12 czy 14, jak to japońskie auta mają, poruszaj, zalej wd czy tym podobnym, nie zaszkodzi. Jak zechce wracać to powinno byc ok po tym jak ruszysz tłoczek zestawem do wkręcania czy choćby grubszym śrubokrętem. Jak nie pomoże, to ja bym zdemontował zacisk, zestaw naprawczy za parę złotych, albo wyczyścić i złożyć na starych uszczelnieniach plus trochę smaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Niemasz tarczobębnów? Wówczas przeważnie wystarczy złapać linki ręcznego przy samym bębnie i poluzować u mnie przynajmniej tak to działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Jak się zapiekło, to tylko z nogi. Stajesz przy tyle, opierasz nogę na oponie i pchasz z całej siły. Raz do przodu, raz odpuszczasz. Masz dwa razy większy moment obrotowy. Jak "trzaśnie" i odpuści, to drugą stronę. Wielokrotnie sprawdzone na "stojakach", w których ktoś zaciągnął ręczny i poszedł na trzy miechy zajmować się czymś innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się