Jump to content

cieknące lampy tył Legacy III


PILOTZOLSZTYNA
 Share

Recommended Posts

Witam

czy ktoś z szanownych forumowiczów uszczelniał lampy tylne w Legacy III??

podobno to standard że ciekną a potem woda wylewa się przez żarówki. Jest to trochę irytujące zwłaszcza kiedy się otwiera bagażnik i chce coś załadować  do niego

a tu na głowę ci cieknie z żarówek. :facepalm:

Czy ktoś wie dokładnie w czym problem i to usuwał?? :question:

Edited by PILOTZOLSZTYNA
interpunkcja
Link to comment
Share on other sites

55 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

W legacy III nic takiego nie miałem.

Owszem, uszczelnianiem blendę bo zbierała sie para po myciu.

Uszczelniiłem i problem znik.

:D

uszczelniłeś całą blendę od góry??

czyli odkręciłeś całość i na silikon czy jest tam jakaś uszczelka??

mi po deszczu cieknie z lamp i to wstyd i też korozja

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, dcd84 napisał:

U mnie ktoś uszczelnił tak, że nie dało się tego rozebrać więc nawierciłem małym wiertłem dwie dziurki w najniższym miejscu reflektorów.

właśnie tez to rozebrałem

poodkręcałem wszystkie śrubki między czarnym i czerwonym i tez rozebrać nie mogę

dziwię się ze jeszcze woda zwarcia nie zrobiła z lampami tapicerka zawsze zacieka

z góry dam silikon dekarski i pomyślę nad dziurkami z dołu

a wymieniłeś uszczelki miedzy lampami a karoserią??

Poczta

tez nawierciłem dziury w reflektorach a od góry dąłem silikon

plastiki są bardzo słabe mają sporo lat i trzeba na nie uważać

Edited by PILOTZOLSZTYNA
Link to comment
Share on other sites

tak informacyjnie poinformuję że na razie wykonany silikon działa lampy suche. otwory mam od dołu zrobione nie 2 a 6mm średnicą i wycięte uszczelki bo takowe w tym miejscu są

Warto innym na przyszłość powiedzieć żeby nie zabierali się za rozkręcanie blendy (tej części czarnej od odblaskowej), to ryzykowne i ja wiele czasu straciłem a i tak nie dało mi się tego rozłączyć. Plastiki są stare i na tyle zapieczone że możnan więcej szkód zrobić jak pożytku  

z tym kurzem w reflektorach to spokojnie. kurz musi do otworów pod górę podejść to trochę trudne bez przewiewu. Poza tym można wyjąć żarówki i w razie co kurz odessać

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 4.03.2019 o 21:49, PILOTZOLSZTYNA napisał:

tak informacyjnie poinformuję że na razie wykonany silikon działa lampy suche. otwory mam od dołu zrobione nie 2 a 6mm średnicą i wycięte uszczelki bo takowe w tym miejscu są

Warto innym na przyszłość powiedzieć żeby nie zabierali się za rozkręcanie blendy (tej części czarnej od odblaskowej), to ryzykowne i ja wiele czasu straciłem a i tak nie dało mi się tego rozłączyć. Plastiki są stare i na tyle zapieczone że możnan więcej szkód zrobić jak pożytku  

z tym kurzem w reflektorach to spokojnie. kurz musi do otworów pod górę podejść to trochę trudne bez przewiewu. Poza tym można wyjąć żarówki i w razie co kurz odessać

Mam nadzieje że nie dałeś zwykłego silikonu sanitarnego do uszczelnienia pomiędzy lampę a karoserie ? Bo mają odczyn kwaśny i będzie powodować korozję 

 

Najlepiej ekonomicznie zastosować uszczelkę do okien o taką jak tu:

 

Edited by ipsx82
Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.03.2019 o 14:00, ipsx82 napisał:

Mam nadzieje że nie dałeś zwykłego silikonu sanitarnego do uszczelnienia pomiędzy lampę a karoserie ? Bo mają odczyn kwaśny i będzie powodować korozję 

 

Najlepiej ekonomicznie zastosować uszczelkę do okien o taką jak tu:

 

uszczelniałem przestrzeń między pomiędzy blendą a czarnym plastikiem uszczelki oczyściłem bardzo delikatnie i zaimpregnowąłem i zostawiłem stare tu nie pchałem zadnego silikonu

na razie jest ok

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...