ura_bus Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Sorry za oftop ale dużo przejechałeś XT-kiem MY14? Rozglądam się za jakąś używką a nie wiem jakie przebiegi ten silnik normalnie eksploatowany wytrzymuje. Mój SG9 zaczął się powoli kończyć przy około 250kkm. Nie chciałbym kupować auta, którego silnik nie przejedzie spokojnie jeszcze ~ 150kkm. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 2 godziny temu, ura_bus napisał: Sorry za oftop ale dużo przejechałeś XT-kiem MY14? Do kogo to pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Ja przejechałem około 90km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 2 godziny temu, 555marcin napisał: Do kogo to pytanie? He he. Nie wiem jakim cudem założyłem nowy wątek zadając pytanie w innym? Coś nie teges w te internety . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Ale temat dobry - pewnie w przyszłości będę szukać jakieś XT z obecnych lat jak znudzi albo padnie mi SBD, więc chętnie się dowiem jak to jest z tymi silnikami..i ogólnie ich użytkowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-forester-2-0-l-universalas-2013-benzinas-8332785.html przebieg 200k km, silnik oryginalny, auto uzywane glownie w trasie poszukawszy, np. w US, pewnie znajda sie auta z jeszcze wiekszymi przebiegami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Sprzedawalem XT 14 przy przebiegu 94500 km i chodzil jak nowka sztuka. Obecnie w MY18 23500 bez zadnych problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Piszemy o wszystkich XT? U mnie SG 2,0 200kkm stukneło bez stukania a ma 260KM już kilkadziesiąt tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomek Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 jeśli SG 2.5XT to 200k i wpadło UPG (i nie jest to skrót od upgrade) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 6 godzin temu, atomek napisał: wpadło UPG (i nie jest to skrót od upgrade) ...eee. Chyba jednak w 90% przypadków prowadzi to do rozmaitych upgrade'ów. To jest po prostu zaprogramowany przez producenta przymus ustawicznego ulepszania. Gdyby nie planowe UPG, to byś jeździł 400k km jak dziad na tych samych gratach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomek Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 true true za to kochamy subaru. Są jak kobiety mają swoje gorsze momenty i fochy, ale jak jadać 40km/h wciskasz gaz w podłogę zapominasz o bozym swiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romuald Dzierżęga Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Jeżdżę XT-kami od 2006 roku. Najpierw kupiłem nówkę 2.5 XT w salonie i po przejechaniu niecałych 94000 km oraz regularnym serwisowaniu w ASO korba wyszła bokiem i musiałem wymienić cały silnik wraz z osprzętem, po tej akcji używałem go do 2015 bezawaryjnie po czym ratując mi życie po dachowaniu przy znacznej prędkości musiałem go skasować.Kierując się sentymentem , "wdzięcznością" i pryzwyczajeniem kupiłem nówkę 2,0 XT w wersji Platinum...Niestety powtórka z sytuacji, tym razem po 71000 km gdzie też był systematycznie serwisowany w ASO, tym razem najprawdopodobniej poszła, obróciło panewkę i znów do wymiany "short block" dodatkowo OSB zgłasza błędy skrzyni biegów CVT. Co jeszcze nie wiem, okaże się na dniach bo zostawiłem go w ASO aby przeprowadzono dokładną diagnozę. Przypadek? Nie sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergi Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Witam kolegow. Jestem od miesiaca posiadaczem Subaru XT z 2014 i liczylem ze samochod bedzie bezawaryjny , w koncu to Japonczyk . Czytajac Wasze wpisy troche sie martwie ze moze zle wybralem. Jestem troche zmeczony wizytami u mechanikow z powodu poprzedniego samochodu a widze ze tu moze mi sie trafic podobnie. Mam pytanie odnosnie mojego samochodu co byscie sprawdzili po kupnie 5 letniego auta z przebiegiem 70k km skrzynia CVT, auto z Polski od pierwszego wlasciciela ostatnie 2 lata serwisowany w niezaleznym zakladzie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 43 minuty temu, Sergi napisał: Mam pytanie odnosnie mojego samochodu co byscie sprawdzili po kupnie 5 letniego auta z przebiegiem 70k km skrzynia CVT Czy był zmieniony olej w CVT. Jeśli nie - wymienić cały dynamicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergi Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 59 minutes ago, spawalniczy said: Czy był zmieniony olej w CVT. Jeśli nie - wymienić cały dynamicznie. Wlasnie raczej nie ma ale czy dynamiczna wymiana to mus? W subaru w Gdansku zaproponowali mi wymiane grawitacyjna cena okolo 1000 pln, nie znam ceny wymiany dynamicznej do forestera ale jesli tyle co do BMW to jakies 2500pln poza ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Grawitacyjna ma tę wadę, że wymienia się mniej niż pół objętości oleju znajdującego się w skrzyni. ASO proponuje Ci grawitacyjną, bo nie mają sprzętu do wymiany dynamicznej. Moim zdaniem, jak zmieniać, to wszystko. Jak przymierzałem się do wymiany dynamicznej w OBK, to ASO posiadające odpowiedni sprzęt wyceniło mi z tego co pamiętam poniżej 1500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergi Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 8 minutes ago, spawalniczy said: Grawitacyjna ma tę wadę, że wymienia się mniej niż pół objętości oleju znajdującego się w skrzyni. ASO proponuje Ci grawitacyjną, bo nie mają sprzętu do wymiany dynamicznej. Moim zdaniem, jak zmieniać, to wszystko. Jak przymierzałem się do wymiany dynamicznej w OBK, to ASO posiadające odpowiedni sprzęt wyceniło mi z tego co pamiętam poniżej 1500 zł. Ok popytam o dynamiczna wymiane, w trojmiescie znam dwa warsztaty ktore to robia. Czy pamietasz jakiego oleju uzywali do CVT XT i ile wchodzi? Dzieki za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Ilość masz podaną w instrukcji - z tego co pamiętam około 12-13l. Olej chyba najbezpieczniej kupić oryginalny w ASO. Trzeba tylko zwrócić uwagę, żeby sprzedali Ci odpowiedni. Do XT jest inny niż do skrzyń pracujących z wolnossącymi silnikami. Ewentualnie podzwoń po okolicznych ASO, może któreś ogarnia dynamiczną wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) 5 godzin temu, Sergi napisał: Czytajac Wasze wpisy troche sie martwie ze moze zle wybralem. Specyfika każdego forum, a tego w szczególności. W końcu nikt się nie loguje, żeby pisać "A mam już 100 000 i nic się nie popsuło! " Wybrałeś bardzo dobrze, autko ogólnie świetne, choć to ani sportowe, ani terenowe, takie z "z duszą i pazurem", świetnymi osiągami i dużymi zdolnościami terenowymi. A że czasem się coś trafi, szczególnie w używce? Wg statystyk, jedno z bardziej niezawodnych w swojej klasie. Edytowane 4 Marca 2019 przez subarutux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Ja przymirzam sie do dynamicznej. 65kkm, 80%trasy, niekoniecznie autostrady. .ASO to ok 2500. Boli. Ale raczej nie bede szukal poza aso. Raczej bede negocjowal z aso przy okazji przeglądu. Pomimo, że wykupilem ubezpieczenie do 150kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 W Gdańsku robi to Sosnowski, bardzo dobra jakość. Całość wyszła ok 2.000 PLN brutto w tym ok 1.600 materiały (14 l oleju i uszczelka) - oczywiście oryginalne z ASO. Wcześniej sprawdzają kondycję skrzyni podczas jazdy próbnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergi Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 21 hours ago, KGSub said: W Gdańsku robi to Sosnowski, bardzo dobra jakość. Całość wyszła ok 2.000 PLN brutto w tym ok 1.600 materiały (14 l oleju i uszczelka) - oczywiście oryginalne z ASO. Wcześniej sprawdzają kondycję skrzyni podczas jazdy próbnej. Dostalem wycene wlasnie od Sosnowskiego wyglada dla mnie OK "Dzień dobry, wymiana oleju metodą dynamiczną usługa 390,00 filtr (w misce) 250,00 filtr w obudowie skrzyni (nie zawsze występuje) 220,00 olej (poj. skrzyni 11,7-12,9) 825,00 – kalkulacja na 15 litrach Razem : 1685,00 brutto Olej: Top Tec ATF 1400 Liqui Moly " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Ja wolałem kupić olej w ASO, bo miałem samochód na gwarancji jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 W dniu 4.03.2019 o 06:32, Sergi napisał: ... Czytajac Wasze wpisy troche sie martwie ze moze zle wybralem. Jestem troche zmeczony wizytami u mechanikow z powodu poprzedniego samochodu a widze ze tu moze mi sie trafic podobnie.. Wiesz..."trafić się podobnie" może przy każdym używanym aucie (no może poza Lexusem, o ile nie bity) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 5 godzin temu, Adasko75 napisał: no może poza Lexusem Dwa lata temu widziałem Lexusa stojącego na poboczu i dymiącego z rury gorzej od parowozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się