Skocz do zawartości

CVT jak wyłączyć zapłon pozostając na N


Tiger

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, stankiew62 napisał:

A po co?

 

a czy fakt, że tak można zrobić czy nie, może zależeć od tego "po co" się to robi? - jaki jest sens zadania takiego pytania?

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@Tiger Nie mam pojęcia jak to wygląda (albo nie rozumiem do końca pytania) u Ciebie ale może coś w ten deseń?

 

Z tego co zrozumiałem, to chcesz przerzucić bieg na N i zgasić silnik? A to "normalnie" tak się nie da? U siebie nie mam CVT i właściwie nie miałem po co próbować jak jest na 4EAT ale wydaje mi się, że po prostu przerzucasz bieg i gasisz? (czy jest inaczej?)

Edytowane przez kamul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Outbacku MY10 przy przerzuceniu na N i zgaszeniu silnika auto zachowuje się tak jak gotowe do zapłonu. Świecą się wszystkie kontroli i czekają na sygnał do rozrusznika. Nie da się zgasić kompletnie samochodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Szmiglo napisał:

W moim Outbacku MY10 przy przerzuceniu na N i zgaszeniu silnika auto zachowuje się tak jak gotowe do zapłonu. Świecą się wszystkie kontroli i czekają na sygnał do rozrusznika. Nie da się zgasić kompletnie samochodu. 

U mnie jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.02.2019 o 08:21, Tiger napisał:

U mnie jest tak samo.

 

W dniu 22.02.2019 o 16:08, Szmiglo napisał:

W moim Outbacku MY10 przy przerzuceniu na N i zgaszeniu silnika auto zachowuje się tak jak gotowe do zapłonu. Świecą się wszystkie kontroli i czekają na sygnał do rozrusznika. Nie da się zgasić kompletnie samochodu. 

 

Pewnie założenie jest takie, że wciąga się tylko auto na lawetę, wrzuca P i gasi.

Z czystej ciekawości po co inny scenariusz do zostawienia na N i gaszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, kamul napisał:

Z czystej ciekawości po co inny scenariusz do zostawienia na N i gaszenia?

 

Powodów może być wiele, np. automatyczna myjnia tunelowa o ruchu ciągłym - tu gaszenia auta z nogą na hamulcu może spowodować zerwanie łańcucha myjni, u mnie się tak stało np.

Dla mnie najważniejsza jest moja własna prywata :P, mam mały garaż przy domku w górach i żeby z niego korzystać, muszę auto przesunąć około 1-1,5m w jedna lub w druga stronę, zależy od tego czy chcę rozłożyć schody sufitowe, aby wejść do pomieszczenia na górze czy mieć przejście z drugiej strony auta do pomieszczenia gospodarczego z drugiej strony. Garaż jest zamykany i ogrzewany, odpalanie w nim auta jest niebezpieczne i bez sensu, szczególnie że czasem by to trzeba było zrobić kilkadziesiąt razy dziennie, a tak mam takie ograniczniki gdzie mogę auto lekko przepchnąć i po temacie. Nie bardzo mi się chciało to wszystko pisać, ale rozumiem ciekawość to ludzka natura :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, pablonas napisał:

Spóbuj w ten sposób.

 

 

 

  Dzięki, :hi:tym bardziej teraz proszę DT o komentarz, czy to jest bezpieczne i jak się ma do gwarancji?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...