Broda Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Witam. Ok. tygodnia temu pojawił się problem (i narasta): odpaliłem na ciepłym silniku i zaczęło szarpać silnikiem, falowanie obrotów od 100/200 do 1500 na biegu jałowym. Problem zniknął, gdy odjechałem. Przez kilka dni narastał. Zwiększyło się ,,szarpanie", a falowanie zmniejszyło, potem na odwrót. Wczoraj w ogóle zgasł. Raz też wystąpiły wczoraj objawy na niemal całkowicie zimnym silniku. Coś nie mogę załączyć filmiku. Jadę dziś lub jutro po termin do ASO, ale może macie jakieś sugestie? Zawory były regulowane, instalacja lpg też, problem i na lpg i na pb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voywit35 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Obstawiam wysokie napięcie , cewki mogą ale nie muszą, przy normalnym użytkowaniu powyżej obrotów jałowych nie szarpie ? Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Check? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 22 godziny temu, voywit35 napisał: Obstawiam wysokie napięcie , cewki mogą ale nie muszą, przy normalnym użytkowaniu powyżej obrotów jałowych nie szarpie ? Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Dokładnie. Przy normalnym użytkowaniu nie szarpie, nawet wystarczy ruszyć z lekkim przytupem, przejechać kawałek i jest git. Czasem tylko na czerwonym świetle ma chrypke i sapkę. Ale najgorzej jest po odpaleniu, gdy silnik nie jest kompletnie zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 4 godziny temu, Broda napisał: Dokładnie. Przy normalnym użytkowaniu nie szarpie, nawet wystarczy ruszyć z lekkim przytupem, przejechać kawałek i jest git. Czasem tylko na czerwonym świetle ma chrypke i sapkę. Ale najgorzej jest po odpaleniu, gdy silnik nie jest kompletnie zimny. Sprawdź poprawność działania czujnika temperatury powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Owszem, świruje. Tak mówi mechanik (nie ASO, do ASO czekam - u Niemców wszystko na termin, a termin za tydzień ). Co w związku z tym? 8 godzin temu, RafcioL27 napisał: Sprawdź poprawność działania czujnika temperatury powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Czyli sprawdź jego oporność, jak jest zimny będzie większa oporność niż na gorącym, jednak wartości nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) Kurcze, dziękuję Ci żebym jeszcze wiedział o czym mówisz i gdzie go szukać Poczytam na Wuju Coogle, może coś znajdę na Youtube, dziękuję za wskazówki. Update, czytam - aktualizacja: przegoniona do Krakowa i spowrotem po A4 (krótko jechaliśmy ) - nie stwierdzono w/w objawów już od miesiąca. Edytowane 23 Marca 2019 przez Broda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się