wuwa Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Witam, Chciałabym dość pilnie wymienić ślizgające się sprzęgło w foresterze SF5 2.0, 2002. Już nie tylko ćwierka ale i podśmierduje. Czy ktoś mógłby mi polecić miejsce w Poznaniu gdzie mogę to zrobić? Czeka mnie dłuższa trasa niedługo i zależy mi na tym aby pilnie to ogarnąć. Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Jak bys czytal regulamin to bys wiedzial ze jedyna mozliwa odpowiedz to ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Zapytaj na kresce;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Witam, Chciałabym dość pilnie wymienić ślizgające się sprzęgło w foresterze SF5 2.0, 2002. Już nie tylko ćwierka ale i podśmierduje. Czy ktoś mógłby mi polecić miejsce w Poznaniu gdzie mogę to zrobić? Czeka mnie dłuższa trasa niedługo i zależy mi na tym aby pilnie to ogarnąć. Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam Ania Regulamin na The Forum, nie zezwala na podawanie informacji jakich oczekujesz.Możemy jedynie polecić Ci ASO.Proponuję byś zapytała w tym wątku, sądzę że pomoże Ci ktoś życzliwy na PW.https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://forum.subaru.pl/topic/2754-pozna%C5%84-wielkopolanie-%C5%82%C4%85czcie-si%C4%99/&share_tid=2754&share_fid=56227&share_type=tWysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuwa Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 OK, dziekuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 5 godzin temu, klev napisał: Jak bys czytal regulamin to bys wiedzial ze jedyna mozliwa odpowiedz to ASO. Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś wiedział że nie odpisujesz mężczyźnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 9 godzin temu, Narrator napisał: Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś wiedział że nie odpisujesz mężczyźnie. Faktycznie..... mea culpa. Ale czy to zmienia meritum sprawy ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuwa Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Witam ponownie, Rozumiem, nie doczytałam. To ja jeszcze mam pytanie odnośnie tego, jakie sprzęgło wybrać bo są spore różnice w cenie. W sieci znajduję FJK2037 oraz FJK 2022 i oba są opisane (lub sprzedawcy zapewniają), że są do tego auta ( SF5 2.0, 125km, 2002 ). Będę wdzięczna za pomoc bo już sama nie wiem co kupić. Pozdrawiam,Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 ja do s-turbo brałem LUK'a - bardzo przyjemne sprzęgiełko, takie ucywilizowane, nie twarde jak exedy. a w sklepie którym zamawiasz/kupujesz podaj VIN i nie będzie wątpliwości które pasuje na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuwa Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 A czy jest duża różnica w wytrzymałości/jakości tych sprzęgieł? Mam na mysli LUK i Excedy.Czy tylko różnica w miękkości/użytkowaniu. Przepraszam za może banalne pytania ale raczkuję w temacie. A. p.s. Przy obu modelach Excedy podawałam sprzedawcom nr VIN i w obu przypadkach zapewniono mnie, że pasują, mimo że mają różne numery..FJK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) LUK to wysokiej jakości zamiennik, EXEDY (z tego co się orientuję) to seryjnie montowane sprzęgło. Jakość moim zdaniem porównywalna, ale mi się lepiej jeździ na LUK niż na poprzednim EXEDY. Jak będziesz piłować na sprzęgle często (czy to pod górkę czy innych manewrach) to jedno i drugie zużyje się tak samo. Ja spaliłem exedy wyrywając kolegę wtopionego w błoto..... duuużo dymu i smrodu było. Do tego strojenie na ponad 200KM i sprzęgło zaczęło się ślizgać. Wzmacniane sprzęgła są do silniejszych/dłubanych itp. silników. Do zwykłego dziadka z reduktorem nie ma co inwestować w wyczynowe sprzęgła. Bierz najtańsze byle pasowało Edytowane 20 Lutego 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuwa Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Dziękuję za informacje. Kupiłam auto używane i okazało się po czasie, że ono jest właśnie dłubane/wzmacniane. A zatem zdecydowałam się na Exedy bo znalazłam dobrą ofertę, niewiele droższą od zamiennika. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 jeżeli masz s-turbo to dobra decyzja, jeżeli masz NA z reduktorem to bez sensu przepłacać. ja do dłubanego s-turbo kupiłem LUKa i jestem zadowolony.... mimo że czasem potrafi zaśmierdzieć ale to już kwestia mojej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuwa Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Różnica 200 zł więc ostatecznie nie ma tragedii. Zobaczę jak się sprawdzi we wzmacnianym dziadku z redukcją:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) nie chcę cię zasmucać ale z forka 2.0 bez turbiny nic nie "wzmocnisz"..... chyba że zawieszenie Filtry sportowe i wydechy nic nie dają w tym wypadku, a więcej nie ma co w nim "podłubać". Pozdrawiam Edytowane 20 Lutego 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuwa Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 3 minuty temu, klev napisał: nie chcę cię zasmucać ale z forka 2.0 bez turbiny nic nie wydłubiesz/wzmocnisz..... chyba że zawieszenie Filtry sportowe i wydechy nic nie dają w tym wypadku, a więcej nie ma co w nim "podłubać". Pozdrawiam Mi na wzmacnianiu nie zależy bynajmniej, powtarzam tylko co powiedzieli mechanicy, że "silnik dłubany" i że "ktoś chciał zwiększyć moc". Cokolwiek to oznacza;) Dla mnie to bez znaczenia, nie używam samochodu do wyczynów tylko do normalnej jazdy na szosie i w terenie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się