szurpit2 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Cześć, mam do Was prośbę o pomoc w rozszyfrowaniutego kodu silnika EJ204LS1LB czego się mogę z niego dowiedzieć? Auto jest z 2010 roku od połowy 2012 na LPG. Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos007 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 EJ204 to silnik DOHC. Co chcesz dokładnie wiedzieć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał5 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 auto nie jest fabrycznie przystosowane do lpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted February 18, 2019 Author Share Posted February 18, 2019 O już coś więcej się dowiedziałem. Szukałem na forum po tym kodzie i nie znalazłem jakiś wątków, czy ten silnik można zaliczyć do tych bardziej trwałych i udanych jednostek? Czym on tak na prawdę się różni od 2.0 165 km w legacy IV? Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Wiem że auto nie jest fabrycznie przygotowane pod lpg ale czy są jakieś doświadczenia w jego użytkowaniu na LPG? Słyszałem że regulacja luzow jest robiona na szklankach i koszt takiej operacji to ok 2000 zł.. Trochę mnie to dziwi. Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosaskc Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Większość mechaników w DOHC wyciąga silnik do regulacji zaworów, stąd takie koszty. Podobno są tacy, ktorzy robią to na aucie, ale do tego trzeba mieć małe zwinne rączki Problem znika przy silnikach SOHC, ale takiego w lanosie nie uraczysz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Znalazłem lanosa z silnikiem o kodzie EJ253BS4FB auto z stanów silnik 2,5 i szukam info czy to jest SOHC czy DOHC? Jesteś w stanie poratowac..?Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosaskc Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 24 minuty temu, rosaskc napisał: Problem znika przy silnikach SOHC, ale takiego w lanosie nie uraczysz. Czyli muszę dodać gwiazdkę * dotyczy aut z rynku europejskiego W Stanach były rzeczywiście wolnossące 2.5L. Wedle wiki jest to silnik SOHC - https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine#EJ253 Bądź uważny przy autach z USA. Na pewno warto wydać kilkadziesiąt złotych na Carfax, żeby miec pewność, że to nie topielec ani auto skasowane do połowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Auto jest z 2011 przywiezione do Polski w 2013 i od tamtego czasu jeden właściciel. Chcę podjechać do aso żeby go sprawdzili a dziękuję za podpowiedź z carfax, jeśli auto po moich ogledzinach będzie mi dalej pasować to na pewno zamówię sobie raport. Dziękuję za pomoc :-)Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosaskc Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Nie ma za co Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now