Tiger Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 (edited) W skrócie jak pozostawić całkowicie zgaszone auto, tak aby skrzynia pozostała "na luzie" w trybie N. Jak wyłączę w trybie P, to już nie można włączyć N, jak wyłączę na N to pokazuje błąd i silnik się gasi, ale zapłon się nie gasi. Edited February 15, 2019 by Tiger literówka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombu Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Wyłączyć "normalnie" i przełączyć na N Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 15, 2019 Author Share Posted February 15, 2019 (edited) 2 minuty temu, rombu napisał: Wyłączyć "normalnie" i przełączyć na N ale jak to zrobić? 17 minut temu, Tiger napisał: Jak wyłączę w trybie D, to już nie można włączyć N Edited February 15, 2019 by Tiger Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombu Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Masz przycisk do zwalniania dźwigni. Nie mam żadnego Subaru, ale strzelam - instrukcja obsługi strona 7-31 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru Impreza STI Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Następnie naciskasz przycisk przy dźwigni i przestawiasz na N. Przepraszam, ale myślałem że problemem jest przestawienie dźwigni na N. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 15, 2019 Author Share Posted February 15, 2019 16 minut temu, Subaru Impreza STI napisał: Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Następnie naciskasz przycisk przy dźwigni i przestawiasz na N. nie da się 16 minut temu, Subaru Impreza STI napisał: Przepraszam, ale myślałem że problemem jest przestawienie dźwigni na N. nie wiem czemu przepraszasz ale to właśnie jest problemem, nie umiem przestawić dźwigni na N przy zgaszonym silniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru Impreza STI Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Mam między innymi Forestera XT MY 18 i przed chwilą sprawdzałem. U mnie to jest możliwe do wykonania. Tylko dwa razy naciśnij przycisk zapłonu tak żeby odpalić kontrolki. Wtedy można przestawić dźwignie na każdą pozycję przy zgaszonym silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 15, 2019 Author Share Posted February 15, 2019 (edited) też właśnie przed chwilką wyszedłem do auta FXT18 i sprawdzałem, niestety nie da się ruszyć dźwigni w ogóle 3 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał: Tylko dwa razy naciśnij przycisk zapłonu tak żeby odpalić kontrolki. zrobiłem, tzn. to co piszesz powyżej, a nie że udało mi się przełączyć na N niestety Edited February 15, 2019 by Tiger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru Impreza STI Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Naciskasz następnie przycisk na lewarku zmiany pozycji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 15, 2019 Author Share Posted February 15, 2019 Teraz, Subaru Impreza STI napisał: Naciskasz następnie przycisk na lewarku zmiany pozycji? TAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru Impreza STI Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 No to nie wiem gdzie jest błąd, bo ja mogę wybrać każdą pozycję. A skrzynie i auto mamy takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 2 godziny temu, Tiger napisał: TAK A hamulec też wciskasz jak próbujesz lewarek przestawić? Swoją drogą jak już przedstawisz do N to i tak nie wyłączysz zapłonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
rombu Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 A zrobiłeś tak jak napisałem ? Czy to nie o to Ci chodzi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orear Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Nie mam tak nowiutkiego auta, ale podepnę się bo może rozwiązania są podobne jeśli chodzi o takie sprawy... W moim Legacy mogę przestawić i zgasić na N, ale gdyby to zawiodło to pod zewnętrzną ramką jest takie oczko, a w tym oczku niebieski przycisk, który zwalnia blokadę drążka zmiany biegów. Wciska się go delikatnie długopisem albo śrubokrętem i można ustawić dowolną pozycję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 W dniu 15.02.2019 o 19:25, aflinta napisał: A hamulec też wciskasz jak próbujesz lewarek przestawić? Swoją drogą jak już przedstawisz do N to i tak nie wyłączysz zapłonu Jest dokładnie jak piszesz, wcześniej zasugerowałem się niepotrzebnie i przy przestawianiu lewarka przy zgaszonym silniku już hamulca nie naciskałem. W dniu 15.02.2019 o 16:05, Subaru Impreza STI napisał: Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Natomiast problem jest dalej nie rozwiązany, więc zadam pytanie w dziale pytań do DT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 A może po prostu zapłon się nie gasi, żeby nie blokowało kierownicy. Trochę głupio by było, jakby np. w trakcie holowania ją zablokowało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 11 minut temu, przemekka napisał: A może po prostu zapłon się nie gasi, żeby nie blokowało kierownicy. Trochę głupio by było, jakby np. w trakcie holowania ją zablokowało. Przecież chyba nie wino holować aut z CVT.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 A co jeśli trzeba? Np na Subariadzie na końcu świata? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 2 minuty temu, przemekka napisał: A co jeśli trzeba? Np na Subariadzie na końcu świata? tylko ja nie pytałem wcale o holowanie, tylko o wyłączenie zapłonu w pozycji N skrzyni CVT, więc nie bardzo rozumiem twoje dwa ostatnie posty? może Tobie jest potrzebne holowanie - ale powtarzam nie o to pytałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 W dniu 15.02.2019 o 15:25, Tiger napisał: W skrócie jak pozostawić całkowicie zgaszone auto, tak aby skrzynia pozostała "na luzie" w trybie N. Jak wyłączę w trybie P, to już nie można włączyć N, jak wyłączę na N to pokazuje błąd i silnik się gasi, ale zapłon się nie gasi. Godzinę temu, przemekka napisał: A może po prostu zapłon się nie gasi, żeby nie blokowało kierownicy. Trochę głupio by było, jakby np. w trakcie holowania ją zablokowało. Może dlatego nie da się wyłączyć całkowicie na N. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 23 minuty temu, przemekka napisał: Może dlatego nie da się wyłączyć całkowicie na N. ale Ty to wiesz, że tak jest, czy tylko przypuszczasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Tak przypuszczam. Patrzyłeś w instrukcji obsługi czy nie pisze nic na ten temat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 tak, ale sam wiesz jaki tam jest ubogi index, nie rozumiem czemu w dobie komputerów, internetu i dbałości o środowisko, nie dać instrukcji w przeszukiwalnym pdf, a jak się uprze na papierową, która zajmuje wraz z innymi papierami w tym oryginalnym etui pół schowka, to proszę niech ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 43 minuty temu, Tiger napisał: tak, ale sam wiesz jaki tam jest ubogi index, nie rozumiem czemu w dobie komputerów, internetu i dbałości o środowisko, nie dać instrukcji w przeszukiwalnym pdf, a jak się uprze na papierową, która zajmuje wraz z innymi papierami w tym oryginalnym etui pół schowka, to proszę niech ma I jeszcze jakby oprócz luźnego PDF była też wgrana wraz ze stosowną przeglądarką do stacji multimedialnej.... rozmarzyłem się 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now