Tiger Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) W skrócie jak pozostawić całkowicie zgaszone auto, tak aby skrzynia pozostała "na luzie" w trybie N. Jak wyłączę w trybie P, to już nie można włączyć N, jak wyłączę na N to pokazuje błąd i silnik się gasi, ale zapłon się nie gasi. Edytowane 15 Lutego 2019 przez Tiger literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Wyłączyć "normalnie" i przełączyć na N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) 2 minuty temu, rombu napisał: Wyłączyć "normalnie" i przełączyć na N ale jak to zrobić? 17 minut temu, Tiger napisał: Jak wyłączę w trybie D, to już nie można włączyć N Edytowane 15 Lutego 2019 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Masz przycisk do zwalniania dźwigni. Nie mam żadnego Subaru, ale strzelam - instrukcja obsługi strona 7-31 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru Impreza STI Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Następnie naciskasz przycisk przy dźwigni i przestawiasz na N. Przepraszam, ale myślałem że problemem jest przestawienie dźwigni na N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 16 minut temu, Subaru Impreza STI napisał: Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Następnie naciskasz przycisk przy dźwigni i przestawiasz na N. nie da się 16 minut temu, Subaru Impreza STI napisał: Przepraszam, ale myślałem że problemem jest przestawienie dźwigni na N. nie wiem czemu przepraszasz ale to właśnie jest problemem, nie umiem przestawić dźwigni na N przy zgaszonym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru Impreza STI Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Mam między innymi Forestera XT MY 18 i przed chwilą sprawdzałem. U mnie to jest możliwe do wykonania. Tylko dwa razy naciśnij przycisk zapłonu tak żeby odpalić kontrolki. Wtedy można przestawić dźwignie na każdą pozycję przy zgaszonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) też właśnie przed chwilką wyszedłem do auta FXT18 i sprawdzałem, niestety nie da się ruszyć dźwigni w ogóle 3 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał: Tylko dwa razy naciśnij przycisk zapłonu tak żeby odpalić kontrolki. zrobiłem, tzn. to co piszesz powyżej, a nie że udało mi się przełączyć na N niestety Edytowane 15 Lutego 2019 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru Impreza STI Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Naciskasz następnie przycisk na lewarku zmiany pozycji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Teraz, Subaru Impreza STI napisał: Naciskasz następnie przycisk na lewarku zmiany pozycji? TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru Impreza STI Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 No to nie wiem gdzie jest błąd, bo ja mogę wybrać każdą pozycję. A skrzynie i auto mamy takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 2 godziny temu, Tiger napisał: TAK A hamulec też wciskasz jak próbujesz lewarek przestawić? Swoją drogą jak już przedstawisz do N to i tak nie wyłączysz zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 A zrobiłeś tak jak napisałem ? Czy to nie o to Ci chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Nie mam tak nowiutkiego auta, ale podepnę się bo może rozwiązania są podobne jeśli chodzi o takie sprawy... W moim Legacy mogę przestawić i zgasić na N, ale gdyby to zawiodło to pod zewnętrzną ramką jest takie oczko, a w tym oczku niebieski przycisk, który zwalnia blokadę drążka zmiany biegów. Wciska się go delikatnie długopisem albo śrubokrętem i można ustawić dowolną pozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 W dniu 15.02.2019 o 19:25, aflinta napisał: A hamulec też wciskasz jak próbujesz lewarek przestawić? Swoją drogą jak już przedstawisz do N to i tak nie wyłączysz zapłonu Jest dokładnie jak piszesz, wcześniej zasugerowałem się niepotrzebnie i przy przestawianiu lewarka przy zgaszonym silniku już hamulca nie naciskałem. W dniu 15.02.2019 o 16:05, Subaru Impreza STI napisał: Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Natomiast problem jest dalej nie rozwiązany, więc zadam pytanie w dziale pytań do DT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 A może po prostu zapłon się nie gasi, żeby nie blokowało kierownicy. Trochę głupio by było, jakby np. w trakcie holowania ją zablokowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 11 minut temu, przemekka napisał: A może po prostu zapłon się nie gasi, żeby nie blokowało kierownicy. Trochę głupio by było, jakby np. w trakcie holowania ją zablokowało. Przecież chyba nie wino holować aut z CVT.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 A co jeśli trzeba? Np na Subariadzie na końcu świata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 2 minuty temu, przemekka napisał: A co jeśli trzeba? Np na Subariadzie na końcu świata? tylko ja nie pytałem wcale o holowanie, tylko o wyłączenie zapłonu w pozycji N skrzyni CVT, więc nie bardzo rozumiem twoje dwa ostatnie posty? może Tobie jest potrzebne holowanie - ale powtarzam nie o to pytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 W dniu 15.02.2019 o 15:25, Tiger napisał: W skrócie jak pozostawić całkowicie zgaszone auto, tak aby skrzynia pozostała "na luzie" w trybie N. Jak wyłączę w trybie P, to już nie można włączyć N, jak wyłączę na N to pokazuje błąd i silnik się gasi, ale zapłon się nie gasi. Godzinę temu, przemekka napisał: A może po prostu zapłon się nie gasi, żeby nie blokowało kierownicy. Trochę głupio by było, jakby np. w trakcie holowania ją zablokowało. Może dlatego nie da się wyłączyć całkowicie na N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 23 minuty temu, przemekka napisał: Może dlatego nie da się wyłączyć całkowicie na N. ale Ty to wiesz, że tak jest, czy tylko przypuszczasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Tak przypuszczam. Patrzyłeś w instrukcji obsługi czy nie pisze nic na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 tak, ale sam wiesz jaki tam jest ubogi index, nie rozumiem czemu w dobie komputerów, internetu i dbałości o środowisko, nie dać instrukcji w przeszukiwalnym pdf, a jak się uprze na papierową, która zajmuje wraz z innymi papierami w tym oryginalnym etui pół schowka, to proszę niech ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 43 minuty temu, Tiger napisał: tak, ale sam wiesz jaki tam jest ubogi index, nie rozumiem czemu w dobie komputerów, internetu i dbałości o środowisko, nie dać instrukcji w przeszukiwalnym pdf, a jak się uprze na papierową, która zajmuje wraz z innymi papierami w tym oryginalnym etui pół schowka, to proszę niech ma I jeszcze jakby oprócz luźnego PDF była też wgrana wraz ze stosowną przeglądarką do stacji multimedialnej.... rozmarzyłem się 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się