Adrian1973 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Witam. Nowy jestem i pewnie naiwne będą moje pytania. Kupiłem Forestera 2, 158KM z 2006 roku. Stan auta jest świetny, gdyż od przyjaciela nabyłem go. Auto ma roczną (jeszcze 4 lata na gwarancji instalację lpg) i z tego co wiem to trzeba sprawdzać lub ustawiać luzy zaworowe. Podeślijcie mi proszę jakiegoś specjalistę w okolicach Poznania, gdyż dzwoniłem do Kocar Poznań to walnęli mi przez telefon cenę 4300pln robocizna + 120pln każda szklanka + 250pln uszczelka. Rozumiem, że się cenią ale są pewne granice Może ułatwi sprawę jak podam nr vin to będzie wiadomo co to za silnik: JF1SG5LW46G077901. Bądźcie proszę wyrozumiali i pomocni. Nie odpowiadajcie mi też językiem specjalistów bo nie skumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 @Adrian1973 witaj na forum.subaru.pl polecam zapoznanie się z regulaminem. zapraszam do przywitania się tutaj: Wątek przenosze do działu technicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 W dniu 14.02.2019 o 13:24, Adrian1973 napisał: Witam. Nowy jestem i pewnie naiwne będą moje pytania. Kupiłem Forestera 2, 158KM z 2006 roku. Stan auta jest świetny, gdyż od przyjaciela nabyłem go. Auto ma roczną (jeszcze 4 lata na gwarancji instalację lpg) i z tego co wiem to trzeba sprawdzać lub ustawiać luzy zaworowe. Podeślijcie mi proszę jakiegoś specjalistę w okolicach Poznania, gdyż dzwoniłem do Kocar Poznań to walnęli mi przez telefon cenę 4300pln robocizna + 120pln każda szklanka + 250pln uszczelka. Rozumiem, że się cenią ale są pewne granice Może ułatwi sprawę jak podam nr vin to będzie wiadomo co to za silnik: JF1SG5LW46G077901. Bądźcie proszę wyrozumiali i pomocni. Nie odpowiadajcie mi też językiem specjalistów bo nie skumam to jest normalna cena za regulacje ;] mozna taniej - ale wciaz bedzie to koszt okolo 3500pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 1 minutę temu, Patryk Andrzej napisał: mozna taniej - ale wciaz bedzie to koszt okolo 3500pln nie wiem skąd takie ceny ale regulację z wyciągnięciem silnika można zrobić za połowę tej sumy (oczywiście poza aso) W dniu 14.02.2019 o 13:24, Adrian1973 napisał: dzwoniłem do Kocar Poznań to walnęli mi przez telefon cenę 4300pln robocizna to aż jest niemożliwe, może chodziło o całość naprawy już z wszystkim częściami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 A jaki masz dokładnie silnik. Zobacz na tabliczkę znamionową na lewym kieluchu. Może masz EJ20F. Wtedy regulacja co ok 100 tys km. A wystarczy tylko sprawdzić teraz. Na tabliczce powinien być kod silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) 4300 PLN LOL, dobre sobie 20% wartości Forka:) Ale tak to przecież ASO więc cena 10k tez byłaby uzasadniona Edytowane 20 Lutego 2019 przez Gacu Gac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 W dniu 20.02.2019 o 15:02, markos007 napisał: ale regulację z wyciągnięciem silnika można zrobić za połowę tej sumy zgaduje ze w takim przypadku nie wymieniamy paska rozrządu, a uszczelki pod klawiaturami zostają stare ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) 3 minuty temu, Patryk Andrzej napisał: zgaduje ze w takim przypadku nie wymieniamy paska rozrządu, a uszczelki pod klawiaturami zostają stare ? uszczelki co do zasady się wymienia, o ile tego wymagają. Łączenie regulacji luzów z wymianą rozrządu mija się z celem choć wtedy koszt wyciągnięcia silnika jest jeden i można przy okazji wymienić rozrząd. Nie zmienia to faktu, że cena powyżej 4k za zrobienie samej regulacji to jest kosmos Edytowane 25 Lutego 2019 przez markos007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Ale wymiana rozrządu też nie wymaga wyjmowania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 1 godzinę temu, markos007 napisał: uszczelki co do zasady się wymienia, o ile tego wymagają. Łączenie regulacji luzów z wymianą rozrządu mija się z celem choć wtedy koszt wyciągnięcia silnika jest jeden i można przy okazji wymienić rozrząd. Nie zmienia to faktu, że cena powyżej 4k za zrobienie samej regulacji to jest kosmos ustalmy coś, czy do regulacji szklanek trzeb rozpinać rozrząd, wyjmować wałki itd... ? są dwie szkoły: 1 skoro i tak mamy wszystko na wierzchu to wymieniamy wszystko 2 robimy tylko to co chce klijent a jak mu sie za tydzien wysra uszczelniacz wałka to skasujemy znowu oczywiscie jak klijent zechce ale fachowiec zrobi wszystko od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Ja bym najpierw ustalił czy cena 4300zł jest jak powyżej kolega napisał za regulację zaworów czy za wszystko razem łącznie z wymianą rozrządu i częściami. Bo to że przy regulacji na szklankach trzeba rozpiąć rozrząd jest rzeczą oczywistą i wliczoną w koszt regulacji. To czy przy składaniu użyje się nowego czy starego paska zmienia tylko koszt części, nie robocizny. A ta z tego co ja zrozumiałem wynosi 4300 bo cena za szklanki i uszczelki jest podana oddzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 9 minut temu, Patryk Andrzej napisał: są dwie szkoły: 1 skoro i tak mamy wszystko na wierzchu to wymieniamy wszystko 2 robimy tylko to co chce klijent a jak mu sie za tydzien wysra uszczelniacz wałka to skasujemy znowu oczywiscie jak klijent zechce ale fachowiec zrobi wszystko od razu zgadza się wszystko natomiast w przypadku EJ204 i regulacji co 50k wymiana rozrządu co regulację mija się z celem. No ale kto bogatemu zabroni 6 minut temu, skwaro napisał: A ta z tego co ja zrozumiałem wynosi 4300 bo cena za szklanki i uszczelki jest podana oddzielnie. ciężko też się domyślać, że w cenie 4300 za robociznę będzie też ujęty koszt rozrządu (części) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 14 minut temu, markos007 napisał: zgadza się wszystko natomiast w przypadku EJ204 i regulacji co 50k wymiana rozrządu co regulację mija się z celem. No ale kto bogatemu zabroni a widzisz ;] u mnie pomimo ze pasek rozrzadu byl wymieniany kikkanascie kkm wczesniej to te +-200pln za pasek nie robiło kosztów ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassi Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 W moim EJ20F, regulacja zaworów bez wyciągania silnika, ale pasek i tak trzeba było wymienić na nowy. Przy okazji wymieniony cały rozrząd. Cena za całość ok. 4 tyś. W "nie aso", ale bardzo dobrym warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1973 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Rozrząd mam nowy więc nie gadajcie o wymianie rozrządu bo nie o to pytam. Cena z kosmosu!!! Niestety kod silnika to EJ204 4300pln to robocizna, reszta za dopłatą za części. Taką mi cenę walnęli przez telefon. Kolejna wycena od nie-ASO w pliku. Wycena wstępna luzy zaworowe.xlsx Edytowane 27 Lutego 2019 przez Adrian1973 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgodnie z regulaminem Forum nikt nie może jawnie polecać i wskazywać warsztatów nie będących ASO. Znajdź w takim razie taki, który da Ci lepszą cenę, a jednocześnie taki, który się zna na rzeczy i niech robią. Z tego co mogę podpowiedzieć, to jedynie tyle, że da się całą robociznę włącznie z wyjęciem i włożeniem silnika ogarnąć za 2000 jeśli oczywiście nie wyjdą inne kwiatki przy okazji, czyli konieczność obróbki głowic i takie tam. ... a co do ofert, kiedy ja pytałem, rozstrzał cen za robociznę był od 1800 do 4000 o ile dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 bez wyciągania silnika można temat zamknąć na nowych oryginalnych uszczelkach za niecałe 1000 zł w warsztacie który specjalizuje się w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Byłem kiedyś u Kocara. Zadzwonił telefon i ktoś pytał o regulację. Padła kwota 4000 za samą robociznę plus części oraz stwierdzenie że do regulacji trzeba wyjmować silnik i w serwisie go wyjmują. Sam od razu podpytałem i 4000 zł to robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 W hondzie tyle r 100 zł może dojść uszczelka za 25 pod pokrywę masakra ponad 4 koła ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio Zgrocca Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 przesadzacie dobrze to robi MKM 4x4 w Rzeszowie , robiłem . Jeżdżę , jestem zadowolony..... i sporo taniej od tego co piszecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 nie wolno zakładać starego paska rozrządu po zdjęciu , po naprężeniu pasek się delikatnie rozciąga co jest wliczone w jego budowę , następnym razem może go to już osłabić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 A co z łożyskami na rolkach, też się osłabiają po naprężeniu !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) A to aż taki duży koszt ten nowy pasek, w porównaniu do remontu silnika, jak ten stary się urwie? Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, mirasek napisał: A co z łożyskami na rolkach, też się osłabiają po naprężeniu !! jeżeli to miała być ironia to wyszły tylko braki edukacyjne , w układzie musi być napinacz zwykle zintegrowany z rolką który ze względu na swoją kluczową funkcje uznawany jest za jednorazowy, dużo producentów zaleca używanie klejów do gwintów przy jego dokręcaniu . Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zapewne w Subaru jest dokładnie jak piszesz, nie wiem, mam braki edukacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się