OA77 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Jesli potrzebujecie wiekszego przeswitu, mozna skorzystac z jednej z wielu opcji np: https://www.spaccer.com/pl_PL/marki-i-modele/subaru/xv.html 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpi Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Używałeś tego ? Jak z geometrią,trzeba coś więcej przerabiać ? Na USA stronach spotykam zestawy tak 1.2/1.5 cala cyli prawie max tutaj i tam to nie jest na małych pierścieniach,ciekawe jak z trwałością? Zastanawiam się nad podniesieniem i szukam jakichś patentów,pytanie co na to gwarancja? Czy nie będe musiał poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 „System SPACCER® umożliwia zwiększenie wysokości zawieszenia o 12 mm / 24 mm / 36 mm lub 48 mm.” jakies cudowne czary mary. Chciałbym zobaczyć jak maja zamiar uzyskać dodatkowe 36 mm lub więcej. Same springi i amory nie wystarczą. Zmienią się kąty pracy wachaczy. Tak samo będzie z wałem napędowym tylnego dyferencjału itp. Wg mnie geometrię szlag trafi i będą konieczne nowe wachacze, przeguby wału napędowego, dłuższe łączniki stabilizatora itp. Jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OA77 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Maja TÜV wiec sprawdzili technicznie i pod katem bezpieczenstwa rowniez skoro TÜV dopuscil, ja uzywalem kiedys w VW i nic sie nie pozmienialo z geometria u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Z tego co wiem @Dyrekcja testował jakiś "lift kit" do XV 2gen., który potencjalnie może być "homologowany". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) 2 godziny temu, MaMis napisał: jakies cudowne czary mary. Chciałbym zobaczyć jak maja zamiar uzyskać dodatkowe 36 mm lub więcej. Same springi i amory nie wystarczą To sa podkładki pod gorne mocowanie amortyzatora. jakby podkładka miała 20 cm dodatkowy prześwit tez by tyle wynosił. Amor ze sprężyna zostają tej samej seryjnej długości. 2 godziny temu, MaMis napisał: Zmienią się kąty pracy wachaczy to na pewno 2 godziny temu, MaMis napisał: Tak samo będzie z wałem napędowym tylnego dyferencjału itp. a co ma wał do amortyzatorów czy wahaczy? Owszem zmieni się kąt pod którym półośki wchodzą w tylni dyfer i skrzynie biegów ale wał?? Wejdz sobie pod auto bo byc moze nie wiesz jak to jest zbudowane 2 godziny temu, MaMis napisał: Wg mnie geometrię szlag trafi i będą konieczne nowe wachacze, przeguby wału napędowego, dłuższe łączniki stabilizatora itp. Jaki koszt? geometria na pewno się zmieni ale przy tak małym podwyższeniu powinni sobie z jej ustawieniem poradzić. Najwyzej tulejki w wahaczach szybciej sie zużyją zresztą to ma TUV więc nie może być nie ok. W DE wszystko musi mieć homologacje i być przebadane inaczej nie dopuszcza Ci auta do ruchu. Edytowane 14 Lutego 2019 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Lutego 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 4 godziny temu, Elpi napisał: Jak z geometrią,trzeba coś więcej przerabiać ? Mamy zamontowane w Foresterze od kilku lat. Maks to dwie podkładki ( 2,4cm ) aby geometria jeszcze była w ramach tolerancji. samochód nieco twardszy, nieco gorzej się prowadzi. Mechanicznie negatywnych efektów ubocznych nie stwierdziliśmy ( to ten Forester, którego używamy na Subariadach oraz do sprawdzania tras terenowych na kolejnych Zlotach ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Co prawda nie podwyższałem a obniżałem XVa ale różnica w prowadzeniu jest bardzo duża (na korzyść). Poczynając od zniknięcia stukania z tyłu przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający po dużo stabilniejsze prowadzenie na wprost i w zakrętach. Więc jeśli pogorszenie przy podwyższeniu jest symetryczne do poprawy przy obniżeniu to odradzałbym podwyższanie bez rzeczywistej potrzeby żeby to robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OA77 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) Spaccer ma homologacje min. do Subaru rowniez, to nie firma krzak ale nie wdaje sie w polemike:), szkoda mi czasu na glupoty. Edytowane 14 Lutego 2019 przez OA77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 3 godziny temu, Karas napisał: a co ma wał do amortyzatorów czy wahaczy? Owszem zmieni się kąt pod którym półośki wchodzą w tylni dyfer i skrzynie biegów ale wał?? Wejdz sobie pod auto bo byc moze nie wiesz jak to jest zbudowane Masz racje. Jedynie przeguby na półosiach mogą dostawać w kość przy pracy pod innym kątem. Ja bym zainwestował w osłonę tylnego dyfra i silnika która wychodzi aż na przedni zderzak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpi Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) Osłony silnika i dyfra już mam zamontowane seryjne od ASO,obecnie czekam na osłonę skrzyni biegów już nie z ASO bo nie ma. Co do podniesiena to używam auta poza asfaltem,a tam przydaje się kilka cm więcej . Podniesienie też polepszy trochę kąty zwłaszcza przód.W USA latają na liftach i nic się chyba nie dzieje.,jedynie tam te lifty wyglądają solidnie i z tego co czytałem to geometria potrzebna choć mieści się w tolerancji ,mówię o tych 1.2/1.5 cala. Edytowane 14 Lutego 2019 przez Elpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 3 godziny temu, Knurek1111 napisał: Co prawda nie podwyższałem a obniżałem XVa ale różnica w prowadzeniu jest bardzo duża (na korzyść) założyles zawias od Imprezy? 3 godziny temu, Knurek1111 napisał: Poczynając od zniknięcia stukania z tyłu przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający zgodnie z info z forum xv problem załatwia zmiana tylnich amorków na kyb ( amorki + sprężyny) Oczywsice ASO nie potrafilo sobie poradzic z tym problemem. 50 minut temu, MaMis napisał: Masz racje. Jedynie przeguby na półosiach mogą dostawać w kość przy pracy pod innym kątem. Ja bym zainwestował w osłonę tylnego dyfra i silnika która wychodzi aż na przedni zderzak. znam to auto na wylot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 21 minut temu, Karas napisał: założyles zawias od Imprezy? Nie, sprężyny H&R -35mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 2 godziny temu, Elpi napisał: Osłony silnika i dyfra już mam zamontowane seryjne od ASO,obecnie czekam na osłonę skrzyni biegów już nie z ASO bo nie ma. Co do podniesiena to używam auta poza asfaltem,a tam przydaje się kilka cm więcej . Podniesienie też polepszy trochę kąty zwłaszcza przód.W USA latają na liftach i nic się chyba nie dzieje.,jedynie tam te lifty wyglądają solidnie i z tego co czytałem to geometria potrzebna choć mieści się w tolerancji ,mówię o tych 1.2/1.5 cala. Możesz podpowiedzieć z jakiego materiału i jakiej grubości są akcesoryjne osłony? Kąt natarcia będzie nędzny w XV z uwagi na kształt zderzaka. Wiele XV w USA ma właśnie zainstalowane płyty pod silnikiem wypuszczone do przodu na zderzak i wywinięte lekko do góry aby przyjmowały na siebie pierwsze spotkanie z gruntem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpi Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Ja mam 3mm stalowe z katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nuru80 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Czy ktoś korzystał, lub ma informację na temat zestawów do liftu z tej strony: https://andersondesign-fab.com/product-category/suspension/subaru-crosstrek/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 W dniu 14.02.2019 o 16:41, Knurek1111 napisał: Co prawda nie podwyższałem a obniżałem XVa ale różnica w prowadzeniu jest bardzo duża (na korzyść). Poczynając od zniknięcia stukania z tyłu przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający po dużo stabilniejsze prowadzenie na wprost i w zakrętach. Więc jeśli pogorszenie przy podwyższeniu jest symetryczne do poprawy przy obniżeniu to odradzałbym podwyższanie bez rzeczywistej potrzeby żeby to robić. Jak obniżyłeś, innymi sprężynami czy jakimiś bajerami z "Fanów czterech kółek"? Czasowe zmniejszenie prześwitu było by interesujące gdy wiemy, że przez kolejne miesiące będzie jazda po równym za to szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 5 godzin temu, Szürkebarát napisał: Jak obniżyłeś, innymi sprężynami czy jakimiś bajerami z "Fanów czterech kółek"? Czasowe zmniejszenie prześwitu było by interesujące gdy wiemy, że przez kolejne miesiące będzie jazda po równym za to szybko. Sprężyny H&R, więc raczej nie na efektu regulowanego zawieszenia Ale ja na offroady nie jeżdżę a różnica w prowadzeniu po asfalcie warta zachodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 5 godzin temu, Szürkebarát napisał: Czasowe zmniejszenie prześwitu było by interesujące gdy wiemy, że przez kolejne miesiące będzie jazda po równym za to szybko. zawsze można założyć zawieszenie gwintowane- odpowiednim kluczem regulujesz wysokość auta. Można też założyc zawieszenie od imprezy - wtedy zrobisz z XV impreze Dla mnie prześwit XV to mega zaleta i m.in dla prześwitu kupiłem ten samochód - łatwo się wsiada wysiada żaden krawężnik mu nie straszny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 11 godzin temu, Knurek1111 napisał: ... różnica w prowadzeniu po asfalcie warta zachodu. Jeszcze mało jeździłem ale i na fabrycznym prześwicie podoba mi się prowadzenie 11 godzin temu, Karas napisał: zawsze można założyć zawieszenie gwintowane- odpowiednim kluczem regulujesz wysokość auta. Można też założyć zawieszenie od imprezy - wtedy zrobisz z XV impreze Dla mnie prześwit XV to mega zaleta i m.in dla prześwitu kupiłem ten samochód - łatwo się wsiada wysiada żaden krawężnik mu nie straszny. Kupił bym imprezę gdybym potrzebował Imprezy ale potrzebuję XV z większym prześwitem bo czasem zapuszczam się w górskie drożyny a i krawężników tam gdzie parkuje nie brakuje . Zawieszenie gwintowane, powiadasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się