Jaca68 1053 Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 8 godzin temu, Grzesiek89 napisał: Ok, jeździłem hybrydowa toyota i dla mnie nie ma znaczącej różnicy między napędem toyoty a Subaru, obydwa działają sprawnie i spełniają swoją role. Ok Subaru mniej przejedzie na bateryjce ale mi się udaje przejechać ok 1/3 drogi do pracy na prądzie w mieście i jest ok. A konstrukcyjnie czym się różnią ,to dla mnie jest mniej ważne Rzekłbym że subiektywnie różnicy nie ma https://www.youtube.com/watch?v=ks31RRsOcLU 1 Link to post Share on other sites
Czarne_Koronkowe 795 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 6 godzin temu, diuk napisał: a i Rav4 tez nie wymięka Ale w czym nie wymięka? W tym ze jedzie po śniegu? Link to post Share on other sites
Grzesiek89 140 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 A tutaj koledzy ze wschodu robią próby podjazdu na górkę forester vs rav4 -19:07. Bez komentarza.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1394 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 17 minut temu, Grzesiek89 napisał: A tutaj koledzy ze wschodu robią próby podjazdu na górkę forester vs rav4 -19:07. Bez komentarza.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk "Bolsze, bolsze gazu" Dobre. Tutaj nadal Subaru vs "hybrydowe suvy" - 1:0 Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 1 minutę temu, Tsunetomo napisał: "Bolsze, bolsze gazu" Dobre. Tutaj nadal Subaru vs "hybrydowe suvy" - 1:0 Był też gdzieś test forester - volvo v90 crosscountry, też poległo na ambitniejszym podjeździe (oczywiście volvo) Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1394 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 (edited) 3 godziny temu, radiolog napisał: Był też gdzieś test forester - volvo v90 crosscountry, też poległo na ambitniejszym podjeździe (oczywiście volvo) Wiem, wiem, Volvo to szrot 20 minuta - poległ na podjeździe. OBK vs CC - 1:0 Subaru vs reszta świata 2:0 Edited April 24, 2020 by Tsunetomo Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Pomyliłem się to był Outback Link to post Share on other sites
polak900 222 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Wiem, wiem, Volvo to szrot 20 minuta - poległ na podjeździe. OBK vs CC - 1:0 Subaru vs reszta świata 2:0 Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów 1 Link to post Share on other sites
Michał W. 1380 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 (edited) 25 minut temu, polak900 napisał: Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów Tu masz ideał. Nowa platforma, 22 cm prześwitu i 2.4 DIT Edited April 24, 2020 by Michał W. 2 4 Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1394 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 16 minut temu, polak900 napisał: Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów No właśnie i dlatego ze OBK 2,5 to muł jak na moje oczekiwania musiałem nabyć V90CC. Ale ciagle naiwnie liczę, ze zamienię je na nowego OBK z silnikiem dającym jakieś przyspieszenia. XT byłby idealny :) Link to post Share on other sites
emdzy 58 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 tylko że ruskie testuja wszystko na motorze 2.5 a nie eboxer... Link to post Share on other sites
polak900 222 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Tu masz ideał. Nowa platforma, 22 cm prześwitu i 2.4 DIT Takim mógłbym jeździć 1 Link to post Share on other sites
Czarne_Koronkowe 795 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 4 godziny temu, Michał W. napisał: Tu masz ideał. Nowa platforma, 22 cm prześwitu i 2.4 DIT Jak to możliwe ze Outback 2.4 robi setkę dłużej niż 2.0 FXT? Jak to można było tak zrąbać Link to post Share on other sites
Jaca68 1053 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 11 godzin temu, Grzesiek89 napisał: A tutaj koledzy ze wschodu robią próby podjazdu na górkę forester vs rav4 -19:07. Bez komentarza.... Tylko ze ten Forester to nie jest E-Boxer, a RAV4 to nie Hybrid. Ale tezę potwierdza Link to post Share on other sites
KGSub 91 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Tutaj https://adventureforester.com/2020/03/14/everyday-tips-subaru-forester/ pewien Fin dość dokładnie opisuje swoje doświadczenia z e-boxerem. Link to post Share on other sites
aflinta 2780 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 54 minuty temu, KGSub napisał: Tutaj https://adventureforester.com/2020/03/14/everyday-tips-subaru-forester/ pewien Fin dość dokładnie opisuje swoje doświadczenia z e-boxerem. Here I need to bring you a disappointment. The Euro spec e-Boxer Forester is not equipped with this washer. Serio nie ma u nas spryskiwacza kamery? Czy to może problem nordyckiej wersji? Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Serio nie ma u nas spryskiwacza kamery? Czy to może problem nordyckiej wersji? Ja tam mam 1 Link to post Share on other sites
Grzesiek89 140 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Ja tez mam Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 W dodatku działa nie tylko jak się R wbije. Link to post Share on other sites
aflinta 2780 Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Jak się wsteczny wbije to widać, że działa Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Porównali 2 i 2,5L , ogólne wnioski, że 2 L nie odstaje tak bardzo od 2,5L, a tytaj 2.0 nie ma silnika elektrycznego. Sumarycznie nie jest tak tragicznie, jak niektórzy sądzą. Link to post Share on other sites
diuk 85 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 A jak wygląda w Subaru kwestia gwarancji na baterię trakcyjną? Dla przykładu w Toyocie jest tak: https://www.toyota.pl/service-and-accessories/gwarancja/akumulator-hybrid Czy aktualni właściciele Forester e-Boxer zamierzają sprzedać auto przed upływem gwarancji? Czy jest w planach wymiana całej baterii w ASO po gwarancji? (w Toyocie to ok 8000 - 12000PLN) (w ASO się nie bawią - wymieniają całą baterię) Czy planujecie oddawać auto do jakiegoś warsztatu, gdzie będzie przeprowadzona wymiana zużytych poszczególnych ogniw i balansowanie? (dla Toyot taka zregenerowana bateria to koszt ok 3000 - 3500) Ogólnie z baterią trakcyjną sprawa jest taka, że jest to 24-28 połączonych szeregowo ogniw i jako że jest to szeregowe połączenie to wystarczy że jedno z ogniw będzie wykazywało znaczne odstępstwo w sprawności od innych - cała bateria będzie zachowywać się jak najsłabsze ogniwo. W moim przypadku w Priusie dwa razy padło jedno ogniwo (z 28) Link to post Share on other sites
Grzesiek89 140 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Gwarancja na bateryjką jest 8 lat. Link to post Share on other sites
aflinta 2780 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Akumulator w Subaru jest też chyba sporo mniejszy od tego z Toyoty. Link to post Share on other sites
Kristofor 244 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 55 minut temu, radiolog napisał: Porównali 2 i 2,5L , ogólne wnioski, że 2 L nie odstaje tak bardzo od 2,5L, a tytaj 2.0 nie ma silnika elektrycznego. Sumarycznie nie jest tak tragicznie, jak niektórzy sądzą. Topowa wersja 2.5 l. wychodzi c/a 153.000 zł. Rozważałem wynajem długoterminowy w Kaliningradzie, ale temat zupełnie nieopłacalny nawet przy założeniu, iż końcowo nie sprowadzamy auta do kraju. Zwracam uwagę, że wersja 2.0 ma 10,2 sek. razgona do 100 km/h, dokładnie tyle samo co e-boxer według testów prasowych. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now