Jump to content

Recommended Posts

8 godzin temu, Grzesiek89 napisał:

Ok, jeździłem hybrydowa toyota i dla mnie nie ma znaczącej różnicy między napędem toyoty a Subaru, obydwa działają sprawnie i spełniają swoją role. Ok Subaru mniej przejedzie na bateryjce ale mi się udaje przejechać ok 1/3 drogi do pracy na prądzie  w mieście i jest ok. A konstrukcyjnie czym się różnią ,to dla mnie jest mniej ważne :)

Rzekłbym że subiektywnie różnicy nie ma :yahoo::thumbup:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ks31RRsOcLU

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

Posted Images

17 minut temu, Grzesiek89 napisał:

A tutaj koledzy ze wschodu robią próby podjazdu na górkę forester vs rav4 -19:07. Bez komentarza....

 

 


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

"Bolsze, bolsze gazu" :):)  Dobre.

Tutaj nadal Subaru vs "hybrydowe suvy" - 1:0 :) 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Tsunetomo napisał:

"Bolsze, bolsze gazu" :):)  Dobre.

Tutaj nadal Subaru vs "hybrydowe suvy" - 1:0 :) 

 

Był też gdzieś test forester - volvo v90 crosscountry, też poległo na ambitniejszym podjeździe (oczywiście volvo)

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, radiolog napisał:

 

Był też gdzieś test forester - volvo v90 crosscountry, też poległo na ambitniejszym podjeździe (oczywiście volvo)

Wiem, wiem, Volvo to szrot ;)

20 minuta - poległ na podjeździe. 

OBK vs CC - 1:0

Subaru vs reszta świata 2:0

Edited by Tsunetomo
Link to post
Share on other sites
Wiem, wiem, Volvo to szrot
20 minuta - poległ na podjeździe. 
OBK vs CC - 1:0
Subaru vs reszta świata 2:0

Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
25 minut temu, polak900 napisał:


Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów

Tu masz ideał. ;)

Nowa platforma, 22 cm prześwitu i 2.4 DIT

 

Edited by Michał W.
  • Like 2
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, polak900 napisał:


Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów

No właśnie i dlatego ze OBK 2,5 to muł jak na moje oczekiwania musiałem nabyć V90CC. Ale ciagle naiwnie liczę, ze zamienię je na nowego OBK z silnikiem dającym jakieś przyspieszenia. XT byłby idealny :)

 

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Grzesiek89 napisał:

A tutaj koledzy ze wschodu robią próby podjazdu na górkę forester vs rav4 -19:07. Bez komentarza....

Tylko ze ten Forester to nie jest E-Boxer, a RAV4 to nie Hybrid. Ale tezę potwierdza :yahoo:

Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, KGSub napisał:

Tutaj https://adventureforester.com/2020/03/14/everyday-tips-subaru-forester/ pewien Fin dość dokładnie opisuje swoje doświadczenia z e-boxerem.

 

 

Here I need to bring you a disappointment. The Euro spec e-Boxer Forester is not equipped with this washer.

 

 

Serio nie ma u nas spryskiwacza kamery? Czy to może problem nordyckiej wersji?

Link to post
Share on other sites

 

Porównali 2 i 2,5L , ogólne wnioski, że 2 L nie odstaje tak bardzo od 2,5L, a tytaj 2.0 nie ma silnika elektrycznego.

Sumarycznie nie jest tak tragicznie, jak niektórzy sądzą.

Link to post
Share on other sites

A jak wygląda w Subaru kwestia gwarancji na baterię trakcyjną?

 

Dla przykładu w Toyocie jest tak: https://www.toyota.pl/service-and-accessories/gwarancja/akumulator-hybrid

 

Czy aktualni właściciele Forester e-Boxer zamierzają sprzedać auto przed upływem gwarancji?

Czy jest w planach wymiana całej baterii w ASO po gwarancji? (w Toyocie to ok 8000 - 12000PLN) (w ASO się nie bawią - wymieniają całą baterię)

Czy planujecie oddawać auto do jakiegoś warsztatu, gdzie będzie przeprowadzona wymiana zużytych poszczególnych ogniw i balansowanie? (dla Toyot taka zregenerowana bateria to koszt ok 3000 - 3500)

 

Ogólnie z baterią trakcyjną sprawa jest taka, że jest to 24-28 połączonych szeregowo ogniw i jako że jest to szeregowe połączenie to wystarczy że jedno z ogniw będzie wykazywało znaczne odstępstwo w sprawności od innych - cała bateria będzie zachowywać się jak najsłabsze ogniwo. W moim przypadku w Priusie dwa razy padło jedno ogniwo (z 28)

Link to post
Share on other sites
55 minut temu, radiolog napisał:

Porównali 2 i 2,5L , ogólne wnioski, że 2 L nie odstaje tak bardzo od 2,5L, a tytaj 2.0 nie ma silnika elektrycznego.

Sumarycznie nie jest tak tragicznie, jak niektórzy sądzą.

Topowa wersja 2.5 l. wychodzi c/a 153.000 zł. Rozważałem wynajem długoterminowy w Kaliningradzie, ale temat zupełnie nieopłacalny nawet przy założeniu, iż końcowo nie sprowadzamy auta do kraju. Zwracam uwagę, że wersja 2.0 ma 10,2 sek. razgona do 100 km/h, dokładnie tyle samo co e-boxer według testów prasowych. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...