Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Grzesiek89 napisał:

Ok, jeździłem hybrydowa toyota i dla mnie nie ma znaczącej różnicy między napędem toyoty a Subaru, obydwa działają sprawnie i spełniają swoją role. Ok Subaru mniej przejedzie na bateryjce ale mi się udaje przejechać ok 1/3 drogi do pracy na prądzie  w mieście i jest ok. A konstrukcyjnie czym się różnią ,to dla mnie jest mniej ważne :)

Rzekłbym że subiektywnie różnicy nie ma :yahoo::thumbup:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ks31RRsOcLU

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Grzesiek89 napisał:

A tutaj koledzy ze wschodu robią próby podjazdu na górkę forester vs rav4 -19:07. Bez komentarza....

 

 


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

"Bolsze, bolsze gazu" :):)  Dobre.

Tutaj nadal Subaru vs "hybrydowe suvy" - 1:0 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tsunetomo napisał:

"Bolsze, bolsze gazu" :):)  Dobre.

Tutaj nadal Subaru vs "hybrydowe suvy" - 1:0 :) 

 

Był też gdzieś test forester - volvo v90 crosscountry, też poległo na ambitniejszym podjeździe (oczywiście volvo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radiolog napisał:

 

Był też gdzieś test forester - volvo v90 crosscountry, też poległo na ambitniejszym podjeździe (oczywiście volvo)

Wiem, wiem, Volvo to szrot ;)

20 minuta - poległ na podjeździe. 

OBK vs CC - 1:0

Subaru vs reszta świata 2:0

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, polak900 napisał:


Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów

Tu masz ideał. ;)

Nowa platforma, 22 cm prześwitu i 2.4 DIT

 

Edytowane przez Michał W.
  • Super! 2
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, polak900 napisał:


Świetne auto idealny by był jakby miał nieco więcej koni lub turbinę poza tym nie ma dla mnie słabych punktów

No właśnie i dlatego ze OBK 2,5 to muł jak na moje oczekiwania musiałem nabyć V90CC. Ale ciagle naiwnie liczę, ze zamienię je na nowego OBK z silnikiem dającym jakieś przyspieszenia. XT byłby idealny :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, KGSub napisał:

Tutaj https://adventureforester.com/2020/03/14/everyday-tips-subaru-forester/ pewien Fin dość dokładnie opisuje swoje doświadczenia z e-boxerem.

 

 

Here I need to bring you a disappointment. The Euro spec e-Boxer Forester is not equipped with this washer.

 

 

Serio nie ma u nas spryskiwacza kamery? Czy to może problem nordyckiej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda w Subaru kwestia gwarancji na baterię trakcyjną?

 

Dla przykładu w Toyocie jest tak: https://www.toyota.pl/service-and-accessories/gwarancja/akumulator-hybrid

 

Czy aktualni właściciele Forester e-Boxer zamierzają sprzedać auto przed upływem gwarancji?

Czy jest w planach wymiana całej baterii w ASO po gwarancji? (w Toyocie to ok 8000 - 12000PLN) (w ASO się nie bawią - wymieniają całą baterię)

Czy planujecie oddawać auto do jakiegoś warsztatu, gdzie będzie przeprowadzona wymiana zużytych poszczególnych ogniw i balansowanie? (dla Toyot taka zregenerowana bateria to koszt ok 3000 - 3500)

 

Ogólnie z baterią trakcyjną sprawa jest taka, że jest to 24-28 połączonych szeregowo ogniw i jako że jest to szeregowe połączenie to wystarczy że jedno z ogniw będzie wykazywało znaczne odstępstwo w sprawności od innych - cała bateria będzie zachowywać się jak najsłabsze ogniwo. W moim przypadku w Priusie dwa razy padło jedno ogniwo (z 28)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, radiolog napisał:

Porównali 2 i 2,5L , ogólne wnioski, że 2 L nie odstaje tak bardzo od 2,5L, a tytaj 2.0 nie ma silnika elektrycznego.

Sumarycznie nie jest tak tragicznie, jak niektórzy sądzą.

Topowa wersja 2.5 l. wychodzi c/a 153.000 zł. Rozważałem wynajem długoterminowy w Kaliningradzie, ale temat zupełnie nieopłacalny nawet przy założeniu, iż końcowo nie sprowadzamy auta do kraju. Zwracam uwagę, że wersja 2.0 ma 10,2 sek. razgona do 100 km/h, dokładnie tyle samo co e-boxer według testów prasowych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...