Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, radiolog napisał:


Czyli to wynik nikczemnego miasta , a nie systemu .
Jak testowałem , system reagował tylko na moja niechlujną jazdę bez kierunków

Cóż. Nie jeżdżę ani niechlujnie ani bez kierunków. Ale skoro po jeździe testowej wiecie lepiej niż ja jako codzienny użytkownik :) cóż, przyzwyczaiłem się.

Dodalbym jeszcze ze podczas jazdy testowej kiedy jeździłem w okolicach centrum nie było tego problemu. Ale to nie ma znaczenia, bo jeżdżę niechlujnie :)

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż. Nie jeżdżę ani niechlujnie ani bez kierunków. Ale skoro po jeździe testowej wiecie lepiej niż ja jako codzienny użytkownik  cóż, przyzwyczaiłem się.
Dodalbym jeszcze ze podczas jazdy testowej kiedy jeździłem w okolicach centrum nie było tego problemu. Ale to nie ma znaczenia, bo jeżdżę niechlujnie

Po 3 h ciągłej jazdy po różnych drogach można już coś powiedzieć , ale ok jak za tydzień lub dwa stanę się codziennym użytkownikiem i system okaże się jednak nikczemny, to swoją opinię chętnie odszczekam , a koledze koronkowe postawię piwo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, spawalniczy napisał:

Ja korektę wyłączyłem, bo w moim  odczuciu działa zbyt agresywnie. Najzwyczajniej w świecie parę razy  przy większych prędkościach się wystraszyłem. 
Informację dźwiękową zostawiłem włączoną.

Korekta to osobna bajka i ona faktycznie głównie na szybkie drogi (S, A), ale mowa była o ostrzeganiu.... chyba? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pozytywnie zaskoczyło mnie działanie systemu monitorowania martwego punktu podczas jazdy na autostradzie. Jechałem 140 km/h, chwilkę się zamyśliłem i widze, ze system mnie ostrzega. Patrzę w lusterko, a tam daleko za mna mesio który miał spokojnie 200 na liczniku. Fajnie ze system uzależnia wskazania od prędkości. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Dzisiaj pozytywnie zaskoczyło mnie działanie systemu monitorowania martwego punktu podczas jazdy na autostradzie. Jechałem 140 km/h, chwilkę się zamyśliłem i widze, ze system mnie ostrzega. Patrzę w lusterko, a tam daleko za mna mesio który miał spokojnie 200 na liczniku. Fajnie ze system uzależnia wskazania od prędkości. 

Ciekaw jestem jaki jest faktyczny zasięg tych czujników bo z tego co piszesz to raczej spory ale w specyfikacji nic na ten temat nie znalazłem. Forester SK ani SJ nie chwalą się tym wynikiem.

Za to Skoda wymieniając zmiany w Kodiaqu po lifcie podaje, że zwiększono zasięg z 20m do 70m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2020 o 12:07, Czarne_Koronkowe napisał:

Dzisiaj pozytywnie zaskoczyło mnie działanie systemu monitorowania martwego punktu podczas jazdy na autostradzie. Jechałem 140 km/h, chwilkę się zamyśliłem i widze, ze system mnie ostrzega. Patrzę w lusterko, a tam daleko za mna mesio który miał spokojnie 200 na liczniku. Fajnie ze system uzależnia wskazania od prędkości. 

W OBK 19 też działa w mojej ocenie świetnie, i też zależy od prędkości. Co trzeba Japończykom przyznać, że jak już jakieś ułatwienie wprowadzają, to jest ono przemyślane.*

 

*Nie dotyczy systemu parowania telefonu w radiach z FXT 2013 Comfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2020 o 23:16, Kristofor napisał:

W OBK 19 też działa w mojej ocenie świetnie, i też zależy od prędkości

 

W XV podobnie. Nie wiem jak jest w OBK czy nowym Foresterze, ale mi się w XV akurat podoba, że jest duża lampka ostrzegawcza zamontowana obok lusterka, a nie taka malutka w samym lusterku, jak inni robią - dużo lepiej widać    

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, GREGG napisał:

 

W XV podobnie. Nie wiem jak jest w OBK czy nowym Foresterze, ale mi się w XV akurat podoba, że jest duża lampka ostrzegawcza zamontowana obok lusterka, a nie taka malutka w samym lusterku, jak inni robią - dużo lepiej widać    

W OBK MY 19 jest tak samo. Coraz bardziej lubię to auto. Forek e-boxer jest w mojej ocenie fantastycznym autem do miasta i okolic. Kupując w grudniu OBK liczyłem na kilka długich tras w roku typu Bałkany, Włochy, Austria. Gdyby tak człowiek wiedział co się szykuje to by pewnie... nie wymieniał auta i kasę trzymał pod poduszką.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Kristofor napisał:

Dla mnie dużą zaletą stylistyczną jest delikatna zmiana proporcji w kierunku kombi. Dziś widziałem Forka II w stanie idealnym i stwierdziłem, że już wiem dlaczego to auto zrobiło kiedyś takie wrażenie na mojej osobi

 

Szkoda tylko, że ten nowy zeżarł za dużo sterydów, napompowany strasznie z każdej strony. Widziałem ostatnio, zielonego, SJ wygląda przy nim dużo zgrabniej  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się.., wtedy pierwsze zachwyty podobno trochę mijają..

Nic mi nie mija, do 2,5 tys wyraźne kopyto z silnika elektrycznego.

Jak obczaję wszystkie ustawienia i ukryte funkcje to dopiero będę happy.

Zarąbista sprawa z zapamiętywaniem lusterka do cofania w pozycji obniżonej .

 

A takie praktyczne pytanie, czy akumulatory wspomagający i rozruchowy są w jednym obwodzie, tzn ładując wspomagający ładuje również rozruchowy?

Na rozruchowym jest napisane ze nie można podłączać kabli startowych, ale można ładować ?

 

 

Eeee tam ,jak można zrzędzić , ze nie jedzie, jak jedzie.

Biegi zmienia wirtualnie może , ale odczucia jak z hydrokinetycznej skrzyni

No może mały minusik, ze z trybu ev w spalinowy przechodzi z delikatnym szarpnięciem.

A jak to gra

CarPlay tez miodzio działa i inicjalizacja super szybka, nawet nie trzeba parować telefonu, No chyba ze ktoś woli gadać z fabrycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@radiologGratuluje zakupu! Fajnie dobrane dodatki, robi wrażenie połączenie kolorów. Ta nakładka na maske z przodu coś daje czy tylko wizualne walory? w coś jeszcze doposażałeś? (ja wrzuciłem czujniki przód i footsensor do otwierania klapy nogą)

To nowa świeża dostawa czy coś ze stanu brałeś?  Bo chyba widzę że w akcji zima  się wyrobiłeś i opony skitrane. Super! (świeża dostawa miała przyjść jakoś w kwietniu stąd pytam). 

 

Frajda jest nieziemska z odkrywania auta i ten zapach...życzę emocji i mega fanu z auta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@radiologGratuluje zakupu! Fajnie dobrane dodatki, robi wrażenie połączenie kolorów. Ta nakładka na maske z przodu coś daje czy tylko wizualne walory? w coś jeszcze doposażałeś? (ja wrzuciłem czujniki przód i footsensor do otwierania klapy nogą)

To nowa świeża dostawa czy coś ze stanu brałeś?  Bo chyba widzę że w akcji zima  się wyrobiłeś i opony skitrane. Super! (świeża dostawa miała przyjść jakoś w kwietniu stąd pytam). 

 

Frajda jest nieziemska z odkrywania auta i ten zapach...życzę emocji i mega fanu z auta!

To jest model z listopada, podemonstracyjny, ale tylko 1800 km.

Wziąłem hak z dodatków .

Nakładkę z przodu miałem w poprzednim foresterze i świetnie odbijała kamienie i owady, taka jej funkcja podstawowa.

Opony dostałem w gratisie

 

Edit

 

Coraz większe mam zadowolenie z jeżdżenia nowym forkiem, jedynie muszę się przyzwyczaić do nowej długiej maski przedniej , a co za tym nauczenia mózgu nowej obrysówki.

Średnia zużycia z 2 dni spadła mi do 8 L/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny dzień i żadnych zastrzeżeń , mózg złapał gabaryty , przyspiesza i jedzie, nie wyje tak jak hybryda toyoty, a w trybie M jeździ się jak zwykłą biegówką.
Zarąbiaście silnik elektryczny wspomaga spalinowy np przy podjeździe pod górkę na krętej drodze.
Przy 140 może i obroty wysokie, ale tego nie słychać, bardziej szumy opływowe są słyszalne.
Stary mój forester się trochę bujał na zakrętach, ten idzie niewzruszony.
No i czy się jedzie 40 czy 90 w ogóle tego nie czuć

Natomiast z eye sight trzeba uważać , zwłaszcza dojazd z górki do świateł, gdzie stoją auta, lub auta na światłach za górka - trochę późno się orientuje, przy 1 kresce zbliżania, przy 2 jest ok.
1 kreska jest wg mnie tylko na wolna jazdę w korku, autostrada najlepiej 3- wtedy daje te 2 sek bezpieczeństwa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...