Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, aflinta napisał:

To jest zaszyte w nowym systemie multimediów obsługującym AA i ACP (Harman Gen 3 i nowsze). Ale wiele nie tracisz, bo o ile system jest dosyć wymagający co do wymowy angielskiego (dzielą go lata świetlne do poziomu rozpoznawania mowy google) to odwzajemnia się dosyć sztucznym brzmieniem syntetycznego głosu - jakaś dekada z tym co obecnie oferuje rzeczone wcześniej google. 

W zasadzie pozostaje ubolewać nad tym, że Android Auto (z którego głównie korzystam) całą integrację ze stacją multimedialną ogranicza do wyświetlania treści i nie ma możliwości zaprząc go do działań takich jak zmiana temperatury. Ale to wina w sumie AA a nie samochodu. 

 

To już kwestia ilu kierowców ma dane auto, czasem może zależeć od samopoczucia w danym dniu, tego czy się jest po aktywności fizycznej czy może na skraju hipotermii ;) Czasem też od nasłonecznienia (choć czujnik stosowny jest, to w pewnych warunkach nie zawsze to działa zgodnie z oczekiwaniami). 

Możliwe. Volvo i szereg innych marek(Forek chyba tez?) ma kodowane profile kierowcy do kluczyka. Ustawia wszystko, od fotela, lusterek, kierownicy, klimy, trybu jazdy, radia... jedyne co trzeba ręcznie to lusterko wewnętrze.

Nie wiem czy te klimy na auto w Volvo i Mercu działają tak dobrze, ale nigdy nie zmieniałem ustawienia temp, bez względu czy na zewnatrz jest +35 czy -20. Tryb auto daje z siebie maksa, bez względu czy ustawisz wewnątrz 18 czy 28 - tak samo szybko próbuje dobić to temperatury zadanej. 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja akurat często zmieniam temperaturę w aucie - ot tak mam (rano ustawiam więcej - szczególnie w takim okresie jak teraz aby mi  szybciej było ciepło w aucie, w ciągu dnia zmniejszam).

W Volvo trochę mnie to przeraziło, że muszę zerkać na ekran żeby zmienić cokolwiek w klimie, pewnie macie racje to kwestia przyzwyczajenia. Dzięki temu deska i design w Volvo jest tak ładny i cudownie prosty, ale za to wszystko musisz przeklikać na ekranie...

Tak w nowym Forku jak mnie rozpozna (lub będzie tylko mój kluczyk) to wszystko ustawia pode mnie (fotel lusterka) niestety na klime nie zwróciłem uwagi, na pewno muzyki mojej nie ustawia :(

Polecenia głosowe wypróbowałem raz i zostałem poinformowany że polecenie głosowe dla nawigacji w moim kraju jest niedostępne...nie wiem jak reszta.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Pertyn testuje Hondę Civic 1,5 turbo CVT. Sporo nawiązań do XV i Levorga.

Tak sobie myślę, że może Subaru jako czwarty producent kupi ten blok o którym mowa w filmie, połączy go ze swoją elektryczną skrzynią CVT i powstanie auto idealne.
 

https://youtu.be/78O8RcY-V88

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spawalniczy napisał:

Tak sobie myślę, że może Subaru jako czwarty producent kupi ten blok o którym mowa w filmie, połączy go ze swoją elektryczną skrzynią CVT i powstanie auto idealne

a ja sobie myślę może Honda wsadzi swoje SH-AWD w crv i hrv i wtedy powstanie auto idealne :ph34r: Honda od zawsze robiła genialne silniki, sh-awd jest mega napędem, i nawet jak widać na filmie cvt w hondzie nie straszne. Napisze inaczej imo wyroby tych dwóch producentów dzieli przepasc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Karas said:

a ja sobie myślę może Honda wsadzi swoje SH-AWD w crv i hrv i wtedy powstanie auto idealne :ph34r: Honda od zawsze robiła genialne silniki, sh-awd jest mega napędem, i nawet jak widać na filmie cvt w hondzie nie straszne. Napisze inaczej imo wyroby tych dwóch producentów dzieli przepasc

To prawda, gdyby tak jeszcze zmienili designerów, bo IMO na ostatnie modele nie da się patrzyć. Subaru przy Hondzie to piękność:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, peteres napisał:

To prawda, gdyby tak jeszcze zmienili designerów, bo IMO na ostatnie modele nie da się patrzyć. Subaru przy Hondzie to piękność:P

i ja sie zgadzam...brzydkie to okropnie i nie zapominajcie o bezpieczeństwie Subaru...dla mnie to był główny powód zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, emdzy napisał:

i ja sie zgadzam...brzydkie to okropnie i nie zapominajcie o bezpieczeństwie Subaru...dla mnie to był główny powód zakupu.

 

nie chodzi mi o czepianie się dla czepiania ale ogarnęli by drogę hamowania w Forku - wynik ok 7 metrów więcej niż np w Tiguanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę sie rozpisywał polecam 2:59 w poniższym filmie - to fajny test:

 

2 godziny temu, Zyzol napisał:

A Honda jest niebezpieczna?

 @Zyzol a skąd taka nadinterpretacja mojej wypowiedzi? Pan z TV albo prasy? :) według danych (obiektywnych) jest mniej bezpieczna i dużo brzydsza (to już akurat subiektywne)  :)

 

Forester według testów NCAP i ich australijskiego odpowiednika, czy też według IIHS to najbezpieczniejsze auto w swojej klasie.

Edytowane przez emdzy
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, emdzy napisał:

Forester według testów NCAP i ich australijskiego odpowiednika, czy też według IIHS to najbezpieczniejsze auto w swojej klasie.

 

To testy zderzeniowe, które uwzględniają też wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa. Nie mam pewności ale chyba nie uwzględniają one drogi hamowania. 

Mimo wszystko lepiej zahamować przed przeszkodą niż sprawdzać jak działają strefy zgniotu.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, emdzy napisał:

@Zyzol a skąd taka nadinterpretacja mojej wypowiedzi? Pan z TV albo prasy? :) według danych (obiektywnych) jest mniej bezpieczna i dużo brzydsza (to już akurat subiektywne)  :)

 

Forester według testów NCAP i ich australijskiego odpowiednika, czy też według IIHS to najbezpieczniejsze auto w swojej klasie.

Tak, znam te testy, tak wiem, że Forester dobrze w nich wypada. I bardzo dobrze :)

Jednak różnice są bardzo często marginalne i wynoszą od jednego do kilku punktów procentowych. Natomiast z wielu wypowiedzi można wysnuć wniosek, że w tej dziedzinie Subaru i konkurencję dzielą lata świetlne. Nie wiem, może spłycam problem, a może do czegoś jeszcze nie dorosłem, ale dla mnie punkt w tę czy we w tę nie stanowi granicy życia i śmierci, a jeżeli auto dostaje np. maksymalną notę 5* to jest autem bezpiecznym, spełniającym obecne standardy.

I powtórzę pytanie, dlaczego najbezpieczniejsze auto słabo wypada w testach hamowania?

 

F06F7735-9071-4D25-8856-D96512A1DCD7.jpeg

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, oj tam.., zwyczajnie tylko nie jedzie i nie hamuje..,

ale poza tym to się w końcu zdecydujcie sami co chcecie - jechać czy hamować..?

Bo wciskając jednocześnie gaz i hamulec to nawet samochód z największą ilością gwiazdek można zarżnąć..;).

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producenci aut może poza paroma wyjątkami typu Volvo robi konstrukcje stricte pod test. Zazwyczaj jest tak, że wchodzi nowy test, auta wypadają słabo i dopiero następna wersja ma poprawkę. Volvo miało najmniej tego typu wpadek - tzn. przechodziły testy "z marszu". 

Rok 2015: Forek och, ach, jaki bezpieczny ! Jak znakomicie wypada w testach. Ej a widzieliście jak w "small overlap" niemieckie auta słabo wypadają ? Forester, boxer i symetryczne AWD robi robotę !

Rok 2016: IIHS zaczął robić "small overlap" stroną pasażera. Forester zgniótł się jak puszka po coli.

Rok 2019 czy 2019:  Forek och, ach, jaki bezpieczny ! Ej a widzieliście jak wspaniale Forek chroni kierowcę i pasażer przy uderzeniu fragmentem przodu ?

 

Ja bym bardzo chciał aby równie ważny były test bezpieczeństwa biernego, czyli hamulców, zwrotności itp. Tzn, aby był jakiś standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, RoadRunner napisał:

Producenci aut może poza paroma wyjątkami typu Volvo robi konstrukcje stricte pod test. Zazwyczaj jest tak, że wchodzi nowy test, auta wypadają słabo i dopiero następna wersja ma poprawkę. Volvo miało najmniej tego typu wpadek - tzn. przechodziły testy "z marszu". 

Rok 2015: Forek och, ach, jaki bezpieczny ! Jak znakomicie wypada w testach. Ej a widzieliście jak w "small overlap" niemieckie auta słabo wypadają ? Forester, boxer i symetryczne AWD robi robotę !

Rok 2016: IIHS zaczął robić "small overlap" stroną pasażera. Forester zgniótł się jak puszka po coli.

Rok 2019 czy 2019:  Forek och, ach, jaki bezpieczny ! Ej a widzieliście jak wspaniale Forek chroni kierowcę i pasażer przy uderzeniu fragmentem przodu ?

 

Ja bym bardzo chciał aby równie ważny były test bezpieczeństwa biernego, czyli hamulców, zwrotności itp. Tzn, aby był jakiś standard.

ale właśnie to jest testowane w filmie który zapodałem kilka postów wyżej, co mi po wielkich tarczach jak auto w slalomie przewraca się na dach...albo jak w przypadku tegoż filmiku kiedy w trzeciej minucie to Tiguan nie wyhamował i uderzył w dmuchane auto...no ale ma większe tarcze :)

 

"Producenci aut może poza paroma wyjątkami typu Volvo robi konstrukcje stricte pod test..." - tak bo test ma odwzorować najbardziej prawdopodobne warunki zderzania, chyba to na tym polega, zdaje test oznacza że jest dobry, nie zdaje, to nie jest dobry. Owszem wypadki nie odpowiadają testom ale testy pozwalają statystycznie ocenić auto, i chyba lepiej to robić właśnie w teście niż w realu....

 

Volvo to inna klasa...niestety różnica w cenie to ponad 60 tyś (do XC60)

Edytowane przez emdzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radiolog napisał:

Na szczęście jeszcze tylko 2 tygodnie i endorfiny z używania e-boxera pozwolą mi się tu ekscytować nadnaturalnie

Gratulacje. Wzięli SBD w rozliczeniu czy zostawiasz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Mega słabe jest to, ze serwis który bierze 200 zł za wymianę opon nie potrafi napompować opon :facepalm:

308B6736-3BE2-4081-B4C8-B3487D50B018.jpeg

Ten serwis to ASO?

Ja w ASO wprawdzie opon nie zmieniam, ale po każdym przeglądzie koła mam napompowane idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...