Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiają się już pierwsze polskie wideotesty e-boxerów. Tutaj akurat XV, ale z tego co czytałem to chyba niczym technicznie się od Forestera nie różni:

 

https://www.youtube.com/watch?v=GZX581hyK7U&

 

I macie rację, na filmie w ujęciach z autostrady (czas: 9:20-9:25) widać, że skrzynia trzyma te obroty dość wysoko :/ 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o w końcu jakiś sensowny filmik, niestety forester ma jeszcze większą mase i gabaryty...ale tragedii nie ma. Wysokie obroty ten silnik bardzo (albo komputer i CVT) lubi...

 

Ps. wczoraj pierwsze 100km swoim e-boxerem :) szybki wniosek wyprzedzanie trzeba zaplanować, nie wystrzeli jak z procy, ale nie ma co przesadzać, pięknie sie to trzyma drogi. Adaptacyjny tempomat do jazdy w mieście jest genialny....na więcej wniosków przyjdzie czas :) ale jestem uhahany mimo braku 5 isofixa... :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zostało udowodnione ze e-boxer to szybki samochód. Jestem w Warszawie i wyprzedziłem Ferrari. Nawet jechało. I to nie na lawecie.

Cykał się o zawieszenie, a w stolicy to jeden wielki remont i dziury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mhm...

 

"Ferrari w Warszawie wyprzedzone przez Forestera"

 

....dla mnie to brzmi jak pasek w wiadomościach...naprawdę niezwykłe

 

ja wczoraj wyprzedziłem fiata punto a tira już się nie odważyłem ... (droga krajowa nr 35 na odcinku między Świdnicą a Świebodzicami)...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minutes ago, radiolog said:


Cykał się o zawieszenie, a w stolicy to jeden wielki remont i dziury

Dziury w stolicy? Troche prowokacyjnie, ale mam wrazenie, ze to w innych miastach stan ulic jest fatalny i jak wracam do Warszawy, to delektuje sie komfortowa jazda:P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Wlasnie zostało udowodnione ze e-boxer to szybki samochód. Jestem w Warszawie i wyprzedziłem Ferrari. Nawet jechało. I to nie na lawecie.

To był wyścig ze świateł czy z rolki?:D Rozwiń historię!:D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Wlasnie zostało udowodnione ze e-boxer to szybki samochód. Jestem w Warszawie i wyprzedziłem Ferrari. Nawet jechało. I to nie na lawecie.

No to wlepa się należy! :) Oby miejsca na karoserii wystarczyło :) 

 

 

76AB1634-BAB3-4241-81A2-30C7BAD5E837.jpeg

Edytowane przez Zyzol
  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Co Ty. Jechał w tym samym kierunku :P i to nawet po drodze 

Już wiem.., w Ferrari skończyło się paliwo i gość siłą rozpędu usiłował się dotoczyć do najbliższego miejsca gdzie można bezpiecznie zjechać..:)

Innego, racjonalnego wytłumaczenia nie może być.., to niemożliwe..;)

Edytowane przez Dzik44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Dzik44 napisał:

(...) Innego, racjonalnego wytłumaczenia nie może być.., to niemożliwe..;)

 

Gosc w Ferrari delektowal sie spokojna jazda, byc moze nawet byl zapatrzony w odbicie auta w szklanych witrynach, i nawet nie zauwazyl, ze ktos z nim sie "sciga"? :P:biglol:

  • Dzięki! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie mogę słuchać tych bzdur o przewadze boxera w przypadku zderzenia czołowego. Żadne testy zderzeniowe tego nie potwierdziły.  A przy wyższej prędkości niż testy nie ma znaczenia czy jest boxer, V8, czy silnik z tyłu a z przodu jakaś specjalna konstrukcja bo przeciążenie działające na ciało jest zbyt duże.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu wpisów z ostatniego miesiąca, podjąłem dobrą decyzję nie czekając na XV e. Za drogi i przyspieszenia dalej nie ma. W Jeepie praktycznie niezależnie od prędkości 60- 140 klasyczny automat utrzymuje ok 2200-2400 obr. Chociaż spalanie mam gdzieś, jeśli nie jest to powyżej 20 l na 100 km, z jazdy podmiejskiej i miejskiej wychodzi 9 l. Demonem przyspieszenia nie jest, ale daje radę utrzymując obroty zaledwie 2500-3500.

Do dzisiaj nie mogę zrozumieć czemu Subaru tak jak wszyscy producenci nie dołożyło do XV 2.0 GPF, dobrze niech będzie e-boxer, ale co stało na przeszkodzie zaproponowanie również najprostszego rozwiązania spełniającego normy emisji spalin?

Jako że przed zakupem Jeepa objechałem chyba wszystkie salony japońskie i koreańskie z cała mocą mogę stwierdzić, że tylko w Subaru XV mogę zając właściwa pozycję za kierownicą, niską, rozleniwioną, ale mając wszystko pod kontrolą. Moim zdaniem jest tak, ponieważ Subaru sprzedaje najwięcej samochodów tam gdzie sprzedaje, czyli dla ludzi mających trochę większe rozmiary od Japończyków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, TomekNN napisał:

GPF, dobrze niech będzie e-boxer, ale co stało na przeszkodzie zaproponowanie również najprostszego rozwiązania spełniającego normy emisji spalin?

 

GPF zatrzymuje cząsteczki stałe (sadzę) ale sam w sobie nie pozwala na spełnienie norm emisji CO2. Także docelowo dla małych producentów albo elektryka (przynajmniej częściowa) albo śmierć -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, GREGG napisał:

 

GPF zatrzymuje cząsteczki stałe (sadzę) ale sam w sobie nie pozwala na spełnienie norm emisji CO2. Także docelowo dla małych producentów albo elektryka (przynajmniej częściowa) albo śmierć -_-

 

Aż na tyle się nie znam, ale większość producentów po prostu dołożyła GPF do istniejących modeli silników i dalej sprzedaje w EU, ot choćby Mitsubishi wolnossące 2.0, dalej to samo po wrześniu zeszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, TomekNN napisał:

ot choćby Mitsubishi

O ile pamiętam to udziałowcem Mitsubishi jest Nissan a poprzez niego Renault - może taki konglomerat co by nie mówić całkiem sporych producentów ma na tyle szerokie portfolio, że emisję liczą dla oferty całej grupy i tym samym nie mają problemów ze spełnieniem wymogów. Może Toyota też kiedyś zdecyduje się na takie współdzielenie emisji z Subaru (choć udziały ma znaczenie mniejsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki filmik na YT z Rosji, gościu testuje nowego forestera i system eye sight, co prawda to zwykły boxer , ale 2,5 litra chyba i przy 130 km/h to jakies ma 2000 rpm, a przy 140 km/h to jakies 3100 rpm, w eboxerze pewnie brakuje tych kilku koni i obroty są wyższe , to raczej nie oprogramowanie cvt

37897fb1e89dd9edff76c175d8f1bde9.jpg19b30ae4f3409e59b73c0fe5b885c1ce.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...