kokos Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 2 godziny temu, Michał W. napisał: A czego słucha ktoś normalny? Może dźwięku e-boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 A tak przy okazji X-drive można przełączyć tylko na stojącym aucie, czy w czasie jazdy też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 (edytowane) w starych modelach w czasie jazdy można włączać/wyłączać xmode. w eboxerze pewnie gorzej nie jest. jest pewna prędkość graniczna (AFAIR 40km/h) powyżej której xmode nie działa. Edytowane 31 Stycznia 2020 przez kruque pomyłka w nazwie systemu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, radiolog napisał: Ponoć ta hybryda jak się bateryjka wyczerpie wchodzi w tryb generatora chcącemu dogodzić baterii i silnikowi spalinowemu, co powoduje wzrost zużycia paliwa do 17-18 l/100 km, a tam ledwo 1,4 150 km Nie wiem, nie jeździłem. Wyczerpana bateryjka to w moim odczuciu problem każdej hybrydy (z e-boxerem włącznie), a wszystko zależy od sposobu użytkowania auta. Edytowane 30 Stycznia 2020 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 3 minuty temu, Zyzol napisał: Wyczerpana bateryjka to w moim odczuciu problem każdej hybrydy, a wszystko zależy od sposobu użytkowania auta. No nie każdej .....e-boxer nie jest PHEV. Ta w/w hybryda plugi-n to rozwiązanie serwowane od kilu lat grupie vw...dla specyficznego klienta...bowiem pojazd może być napędzany wyłącznie elektrycznie na dystansie tylko 20-30 mil, podczas których jest elektronicznie ograniczony do 81 m/h. Gdzieś w internetach było...50% na jeździe 0 emisyjenj to wyszło realinie 65 mpg to jakieś 4.5l bez kosztów ładowania. Przy wyjściowej cenie na poziomie Forester e-boxer gdzie spalanie wyjdzie 37 mpg wybór rozwiązań vW nie ma sensu. Z założenia wartości przyspieszania są dla mnie pomijalne....bo 8-12s do 62/100 dla mnie nie robi różnicy na dystansie 20 mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Stycznia 2020 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Godzinę temu, radiolog napisał: A tak przy okazji X-drive można przełączyć tylko na stojącym aucie, czy w czasie jazdy też? Ponieważ, jak się domyślam, nie chodziło o BMW tylko o system X-Mode w Subaru odpowiadam. Otóż X-Mode automatycznie wyłącza się przy prędkości 40 km/godz. Do mniej więcej 30 km/godz można dołączyć. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Moja "subiektywna" praktyka pokazuje że nie udało mi się go nigdy włączyć powyżej 20 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 7 godzin temu, Dyrekcja napisał: Ponieważ, jak się domyślam, nie chodziło o BMW tylko o system X-Mode w Subaru odpowiadam. Otóż X-Mode automatycznie wyłącza się przy prędkości 40 km/godz. Do mniej więcej 30 km/godz można dołączyć. Pozdrowienia Fakt, wstyd mi za przejęzyczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 8 godzin temu, Zyzol napisał: Nie wiem, nie jeździłem. Wyczerpana bateryjka to w moim odczuciu problem każdej hybrydy (z e-boxerem włącznie), a wszystko zależy od sposobu użytkowania auta. Ale Pertyn jeździł i to opowiadał na wizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 W instrukcji napisane jest, żeby X-mode włączać jak auto jest zatrzymane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 9 godzin temu, Xawery1939 napisał: No nie każdej .....e-boxer nie jest PHEV. Ta w/w hybryda plugi-n to rozwiązanie serwowane od kilu lat grupie vw...dla specyficznego klienta...bowiem pojazd może być napędzany wyłącznie elektrycznie na dystansie tylko 20-30 mil, podczas których jest elektronicznie ograniczony do 81 m/h. Gdzieś w internetach było...50% na jeździe 0 emisyjenj to wyszło realinie 65 mpg to jakieś 4.5l bez kosztów ładowania. Przy wyjściowej cenie na poziomie Forester e-boxer gdzie spalanie wyjdzie 37 mpg wybór rozwiązań vW nie ma sensu. Z założenia wartości przyspieszania są dla mnie pomijalne....bo 8-12s do 62/100 dla mnie nie robi różnicy na dystansie 20 mil jakież to Subaru jest głupie, że PHEV też produkuje https://driving.ca/subaru/xv-crosstrek/reviews/first-drive/first-drive-2020-subaru-crosstrek-phev PHEV to też hybryda napędu, tak samo odzyskuje energie kinetyczną pojazdu jak zwykły HEV tylko można PHEV dodatkowo ładować z gniazdka dlatego często mają większe baterie żeby zasięg na prądzie był "zadowalający" a czasami ma mocniejszy napęd elektryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 (edytowane) 16 godzin temu, ketivv napisał: jakież to Subaru jest głupie, że PHEV też produkuje https://driving.ca/subaru/xv-crosstrek/reviews/first-drive/first-drive-2020-subaru-crosstrek-phev PHEV to też hybryda napędu, tak samo odzyskuje energie kinetyczną pojazdu jak zwykły HEV tylko można PHEV dodatkowo ładować z gniazdka dlatego często mają większe baterie żeby zasięg na prądzie był "zadowalający" a czasami ma mocniejszy napęd elektryczny Ok ...ale jeśli rozumiem, że zakładasz że e-BOXER to to samo co Subaru StarDrive z technologią Toyoty Prius Prime? No ale jeśli nawet ..... chcesz porównać rozwiązania hybryd z Toyoty vs VW.... to technologia japońska jest bliższa 0 emisyjności Edytowane 31 Stycznia 2020 przez Xawery1939 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 22 minuty temu, Xawery1939 napisał: Ok ...ale jeśli rozumiem to e-BOXER to to samo co Subaru StarDrive z technologią Toyoty Prius Prime? oj chyba to samo tam w skrzyni CVT są dwa silniki elektryczne jeden do rozruchu i ładowania baterii (tryb Charge to porażka w każdym PHEV) drugi napędzający /dopędzający jak rozumiem silniki, bateriaitp jest od Toyoty ale konstrukcja jest własna Subaru (podobna do wcześniejszych VW i Kia) czyli aby zapewnić mechniczny 4x4 zespół elektryczny jest w skrzyni lub pomiędzy silnikiem spalinowym a skrzynią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_b Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Tyle tu narzekania na e-Boxera,a w najnowszym Motorze test porównawczy hybryd ,i z CR-V i RAV 4 wygrywa Forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 13 minut temu, piotr_b napisał: a w najnowszym Motorze test porównawczy hybryd ,i z CR-V i RAV 4 wygrywa Forester Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 8 minut temu, GREGG napisał: Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał wyłącznie dzięki silnikowi 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 49 minut temu, ketivv napisał: oj chyba to samo tam w skrzyni CVT są dwa silniki elektryczne jeden do rozruchu i ładowania baterii (tryb Charge to porażka w każdym PHEV) drugi napędzający /dopędzający jak rozumiem silniki, bateriaitp jest od Toyoty ale konstrukcja jest własna Subaru (podobna do wcześniejszych VW i Kia) czyli aby zapewnić mechniczny 4x4 zespół elektryczny jest w skrzyni lub pomiędzy silnikiem spalinowym a skrzynią No ....jednak nie StarDrive: to oznaczenie Subaru dla technologii hybrydowej typu plug-in e-Boxer: owszem jest elektryczny..... i jest połączony z silnikiem Subaru Boxer ale w celu li tylko wspomagania jednostki spalinowej .... na oszczędność zużycia paliwa I kilka postów wcześniej...koledzy ...e--Boxer'a zestawiali vs PHEV grupy VW Stąd napisałem ............e-boxer nie jest PHEV. Mylę się? 35 minut temu, GREGG napisał: Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał no właśnie m.in dzięki silnikowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 40 minut temu, Andrzej Koper napisał: wyłącznie dzięki silnikowi Dokładnie...przeciwnie jak tutaj na forum..... w Hameryce gro użytkowników ...kwęka, że nie ma wersji Crosstrek'a z tym e-boxerem...... To cholerne Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_b Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 53 minuty temu, GREGG napisał: Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał No przepraszam,test był-był,zwycięzca jest-jest.Gdyby przegrał powiedziałbyś- No właśnie-a tak konsternacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Godzinę temu, Xawery1939 napisał: w Hameryce gro użytkowników ...kwęka, że nie ma wersji Crosstrek'a z tym e-boxerem...... Był w poprzedniej generacji. Chyba go jednak nie pokochali, skoro wyleciał z oferty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 2 godziny temu, Andrzej Koper napisał: wyłącznie dzięki silnikowi A myślałem że dzięki osiągom i zasięgowi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 2 godziny temu, GREGG napisał: Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał Trochę dzięki Jakoś udało się nie roztrwonić przewagi zdobytej w pozostałych kategoriach 2 godziny temu, Andrzej Koper napisał: wyłącznie dzięki silnikowi raczej dzięki przestronnej kabinie, wyposażeniu i poziomie bezpieczeństwa, ale rozumiem, że nie wszystkim taka prawda musi odpowiadać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 1 godzinę temu, piotr_b napisał: No przepraszam,test był-był,zwycięzca jest-jest.Gdyby przegrał powiedziałbyś- No właśnie-a tak konsternacja Forester wygrał za całokształt i cenę, a silnik no cóż najgorsze osiągi, największe spalanie i słaby zasięg. Więc raczej wygrał mimo takiego silnika który jak wiemy subiektywnie i tak jest najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 38 minut temu, Zyzol napisał: Był w poprzedniej generacji. Chyba go jednak nie pokochali, skoro wyleciał z oferty …..The Company's Management Board has explicitly stated Dokładnie wraz z wygaszaniem produkcji poprzedniej i ówcześnie wysokiej ceny...sporo osób liczyło, że jako model MY2018 będzie dostępny...bo PHEV sprawdza się wyłącznie na krótkich odcinkach...no ale spełnia wymogi 0 emisyjne w CA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 41 minut temu, GREGG napisał: Forester wygrał za całokształt i cenę, a silnik no cóż najgorsze osiągi, największe spalanie i słaby zasięg. Więc raczej wygrał mimo takiego silnika który jak wiemy subiektywnie i tak jest najlepszy Forest miał najlepszego boksera że wszystkich testowanych aut! 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się