Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

w starych modelach w czasie jazdy można włączać/wyłączać xmode. w eboxerze pewnie gorzej nie jest.

jest pewna prędkość graniczna (AFAIR 40km/h) powyżej której xmode nie działa.

Edytowane przez kruque
pomyłka w nazwie systemu :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radiolog napisał:

Ponoć ta hybryda jak się bateryjka wyczerpie wchodzi w tryb  generatora chcącemu dogodzić baterii i silnikowi spalinowemu, co powoduje wzrost zużycia paliwa do 17-18 l/100 km, a tam ledwo 1,4 150 km

Nie wiem, nie jeździłem. Wyczerpana bateryjka to w moim odczuciu problem każdej hybrydy (z e-boxerem włącznie), a wszystko zależy od sposobu użytkowania auta.

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zyzol napisał:

Wyczerpana bateryjka to w moim odczuciu problem każdej hybrydy, a wszystko zależy od sposobu użytkowania auta.

No nie każdej .....e-boxer nie jest PHEV.

Ta w/w hybryda plugi-n to rozwiązanie serwowane od kilu lat grupie vw...dla specyficznego klienta...bowiem pojazd może być napędzany wyłącznie elektrycznie na dystansie tylko 20-30 mil, podczas których jest elektronicznie ograniczony do 81 m/h. Gdzieś w internetach było...50% na jeździe 0 emisyjenj to wyszło realinie 65 mpg to jakieś 4.5l bez kosztów ładowania. Przy wyjściowej cenie na poziomie Forester  e-boxer gdzie spalanie wyjdzie 37 mpg wybór rozwiązań vW nie ma sensu. Z założenia wartości przyspieszania są dla mnie pomijalne....bo 8-12s do 62/100 dla mnie nie robi różnicy na dystansie 20 mil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Godzinę temu, radiolog napisał:

A tak przy okazji  X-drive można przełączyć tylko na stojącym  aucie, czy w czasie jazdy też?

Ponieważ, jak się domyślam, nie chodziło o BMW tylko o system X-Mode w Subaru odpowiadam.

Otóż X-Mode automatycznie wyłącza się przy prędkości 40 km/godz. Do mniej więcej 30 km/godz można dołączyć.

 

Pozdrowienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dyrekcja napisał:

Ponieważ, jak się domyślam, nie chodziło o BMW tylko o system X-Mode w Subaru odpowiadam.

Otóż X-Mode automatycznie wyłącza się przy prędkości 40 km/godz. Do mniej więcej 30 km/godz można dołączyć.

 

Pozdrowienia

 

Fakt, wstyd mi za przejęzyczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Zyzol napisał:

Nie wiem, nie jeździłem. Wyczerpana bateryjka to w moim odczuciu problem każdej hybrydy (z e-boxerem włącznie), a wszystko zależy od sposobu użytkowania auta.

Ale Pertyn jeździł i to opowiadał na wizji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Xawery1939 napisał:

No nie każdej .....e-boxer nie jest PHEV.

Ta w/w hybryda plugi-n to rozwiązanie serwowane od kilu lat grupie vw...dla specyficznego klienta...bowiem pojazd może być napędzany wyłącznie elektrycznie na dystansie tylko 20-30 mil, podczas których jest elektronicznie ograniczony do 81 m/h. Gdzieś w internetach było...50% na jeździe 0 emisyjenj to wyszło realinie 65 mpg to jakieś 4.5l bez kosztów ładowania. Przy wyjściowej cenie na poziomie Forester  e-boxer gdzie spalanie wyjdzie 37 mpg wybór rozwiązań vW nie ma sensu. Z założenia wartości przyspieszania są dla mnie pomijalne....bo 8-12s do 62/100 dla mnie nie robi różnicy na dystansie 20 mil

 

jakież to Subaru jest głupie, że PHEV też produkuje ;)

 

https://driving.ca/subaru/xv-crosstrek/reviews/first-drive/first-drive-2020-subaru-crosstrek-phev

 

PHEV to też hybryda napędu, tak samo odzyskuje energie kinetyczną pojazdu jak zwykły HEV tylko można PHEV dodatkowo ładować z gniazdka dlatego często mają większe baterie żeby zasięg na prądzie był "zadowalający" a czasami ma mocniejszy napęd elektryczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ketivv napisał:

 

jakież to Subaru jest głupie, że PHEV też produkuje ;)

 

https://driving.ca/subaru/xv-crosstrek/reviews/first-drive/first-drive-2020-subaru-crosstrek-phev

 

PHEV to też hybryda napędu, tak samo odzyskuje energie kinetyczną pojazdu jak zwykły HEV tylko można PHEV dodatkowo ładować z gniazdka dlatego często mają większe baterie żeby zasięg na prądzie był "zadowalający" a czasami ma mocniejszy napęd elektryczny

Ok ...ale  jeśli rozumiem, że zakładasz że e-BOXER to to samo co Subaru StarDrive z technologią Toyoty Prius Prime?

No ale jeśli nawet ..... chcesz porównać rozwiązania hybryd z Toyoty vs VW.... to technologia japońska jest bliższa 0 emisyjności

Edytowane przez Xawery1939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Xawery1939 napisał:

Ok ...ale  jeśli rozumiem to e-BOXER to to samo co  Subaru StarDrive z technologią Toyoty Prius Prime?

 

oj chyba to samo ;)

 

tam w skrzyni CVT są dwa silniki elektryczne jeden do rozruchu i ładowania baterii (tryb Charge to porażka w każdym PHEV) drugi napędzający /dopędzający jak rozumiem silniki, bateriaitp jest od Toyoty ale konstrukcja jest własna Subaru (podobna do wcześniejszych VW i Kia) czyli aby zapewnić mechniczny 4x4 zespół elektryczny jest w skrzyni lub pomiędzy silnikiem spalinowym a skrzynią 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, ketivv napisał:

 

oj chyba to samo ;)

 

tam w skrzyni CVT są dwa silniki elektryczne jeden do rozruchu i ładowania baterii (tryb Charge to porażka w każdym PHEV) drugi napędzający /dopędzający jak rozumiem silniki, bateriaitp jest od Toyoty ale konstrukcja jest własna Subaru (podobna do wcześniejszych VW i Kia) czyli aby zapewnić mechniczny 4x4 zespół elektryczny jest w skrzyni lub pomiędzy silnikiem spalinowym a skrzynią 

No ....jednak nie :)

StarDrive: to oznaczenie Subaru dla technologii hybrydowej typu plug-in

e-Boxer: owszem jest elektryczny..... i jest połączony z silnikiem Subaru Boxer ale w celu li tylko wspomagania jednostki spalinowej .... na oszczędność zużycia paliwa 

I kilka postów wcześniej...koledzy ...e--Boxer'a zestawiali vs PHEV grupy VW

Stąd napisałem ............e-boxer nie jest PHEV.   Mylę się?

35 minut temu, GREGG napisał:

Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał 

no właśnie m.in dzięki silnikowi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Andrzej Koper napisał:

wyłącznie dzięki silnikowi  :D

Dokładnie...przeciwnie jak tutaj na forum..... w Hameryce gro użytkowników ...kwęka, że nie ma wersji Crosstrek'a z tym e-boxerem......

To cholerne Subaru :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, GREGG napisał:

Na pewno nie dzięki silnikowi wygrał 

Trochę dzięki ;) Jakoś udało się nie roztrwonić przewagi zdobytej w pozostałych kategoriach

2 godziny temu, Andrzej Koper napisał:

wyłącznie dzięki silnikowi  :D

raczej dzięki przestronnej kabinie, wyposażeniu i poziomie bezpieczeństwa, ale rozumiem, że nie wszystkim taka prawda musi odpowiadać :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, piotr_b napisał:

No przepraszam,test  był-był,zwycięzca jest-jest.Gdyby przegrał powiedziałbyś- No właśnie-a tak konsternacja

 

Forester wygrał za całokształt i cenę, a silnik no cóż najgorsze osiągi, największe spalanie i słaby zasięg. Więc raczej wygrał mimo takiego silnika ;) który jak wiemy subiektywnie i tak jest najlepszy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Zyzol napisał:

Był w poprzedniej generacji. Chyba go jednak nie pokochali, skoro wyleciał z oferty

…..The Company's Management Board has explicitly stated :biglol:

Dokładnie wraz z wygaszaniem produkcji poprzedniej i ówcześnie wysokiej ceny...sporo osób liczyło, że jako model MY2018 będzie dostępny...bo PHEV sprawdza się wyłącznie na krótkich odcinkach...no ale spełnia wymogi 0 emisyjne w CA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, GREGG napisał:

 

Forester wygrał za całokształt i cenę, a silnik no cóż najgorsze osiągi, największe spalanie i słaby zasięg. Więc raczej wygrał mimo takiego silnika ;) który jak wiemy subiektywnie i tak jest najlepszy :mrgreen:

Forest miał najlepszego boksera że wszystkich testowanych aut! :mrgreen:

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...