radiolog 182 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Ale mówimy o e-boxerze, tryb bezemisyjny z turbo się chyba nie lubią i pewnie go tu nie ma dlategoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
rydzada 190 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 23 minuty temu, RoadRunner napisał: Faktycznie 30 tysięczne interwały to za Izo ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zmieniać co 15. Co do reszty to raka sama argumentacja dotyczy silników turbo Subaru. Przy okazji to TSI mają także chłodzenie wodne (pompa elektryczna) turbo, które pracuje po wyłączeniu silnika jak trzeba. Ma XT takie coś ? Przy systemie Auto Start&Stop jakoś nie widzę innego wyjścia jak wymuszone chłodzenie turbiny po wyłączeniu silnika. Przy okazji, kto oprócz paru procent technicznie oświeconych po forsownej jeździe czeka, aż się choć trochę motor schłodzi?? A interwały co 30kkm? Gadałem z chłopakami w ASO Forda. Może jeden na dziesięciu (w tym ja) wymienia oliwę częściej niż zaleca książka, czyli 30kkm. A silnik o śmiesznej pojemności 1,0 140KM (+chip) ma co robić. 1 Link to post Share on other sites
msi 129 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Godzinę temu, radiolog napisał: A ile superb z wysilonym silnikiem i interwałami olejowymi 30 tys systemem start stop i pałownikiem nie chłodzącym turbo pochodzi - 100 tys,zanim się łopatki urwą? A ile Forek XT? Jakaś bez sensu dyskusja. Widzę, że niektórych fizycznie boli porównywanie Subaru do Skody, więcej dystansu. Zauważcie też, że osoby które się tu wypowiadają miały wiele różnych aut, różnych marek, Subaru również. Zazwyczaj te porównania są wyważone. Niestety nie da się dyskutować jak w grę wchodzi ideologia 1 4 Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1395 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Teraz, radiolog napisał: Ale mówimy o e-boxerze, tryb bezemisyjny z turbo się chyba nie lubią i pewnie go tu nie ma dlatego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Naprawdę? Ci nie-pro-eko Niemcy zrobili plug-in z zasięgiem 100km na 2.0 turbodieslu. 350de dostępne w GLE i E-klasie. Link to post Share on other sites
Dyrekcja SIP Dyrekcja 2249 Posted January 24, 2020 Dyrekcja SIP Share Posted January 24, 2020 49 minut temu, rydzada napisał: Przy systemie Auto Start&Stop jakoś nie widzę innego wyjścia jak wymuszone chłodzenie turbiny po wyłączeniu silnika Z technicznego punktu widzenia - niekoniecznie. Start&Stop działa zależnie od wielu parametrów. I tak gdy silnik nie osiągnął jeszcze normalnej temperatury pracy - nie działa. Gdy temperatura w kabinie zbyt wysoka wobec nastaw na klimie - nie działa ( bo tylko działający napędza kompresor). Nie ma więc przeciwwskazań, aby nie działał również wtedy, gdy temperatura jednostki napędowej zbyt wysoka ( zresztą ma to już miejsce ). Ale wymaga to zapewne w przypadku turbo innego oprogramowania i - być może - dodatkowych czujników temperatury pozwalających ocenić temperaturę turbo. Aczkolwiek chłodzenie turbiny po wyłączeniu silnika to chyba bardziej eleganckie rozwiązanie Link to post Share on other sites
Xawery1939 64 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 3 godziny temu, RoadRunner napisał: Możesz napisać jak to policzyłeś skoro Skody nie ma w USA, a XT nie ma w PL ? Po opłatach celno-skarbowych XT wychodzi o 20-30 tysięcy PLN drożej od najwyżej wersji (L&K) Superba. Tak na szybko przyjmuję €=$. A jak potrzebujesz dane z tego samego rynku ....to: Subaru Outback 3.6R $55,791 vs ŠKODA SUPERB SPORTLINE WAGON from $61,690 Subaru Liberty/Legacy 3.6R AWD $49,491 vs OCTAVIA RS 245 WAGON from *$ 51,990 jak zaczniesz to doposażać do poziomu Subaru to zamiast Skody kupisz Subaru Levorg 2.0 GT-S AWD $55,736 Czuć prestiż ....L@K to jakiś skrót od Loui Vuitton? Subaru pewnie dlatego nie bawi się skróty od nazwisk...bo mogłoby to być źle przyjęte w USA 1 Link to post Share on other sites
Xawery1939 64 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 11 godzin temu, Zyzol napisał: Skoda wysyła swoich szpiegów nawet do USA. Wsiada taki nieogarnięty delikwent do 2.5, twierdzi, że jest "sluggish" oraz płacze, że nie ma XT. Powinien zostać zdemaskowany, bo to nie może tak być Ja to rozumiem inaczej ......dziennikarz tłumaczy że mocniejsza wersja sygnowana XT byłaby nice option.....Im not saying make it standard... powtarza jeszcze ....these aren't worried about the speed but its its nice have the option oraz podkreśla, że XT is amazing, but here we are in this Forester Touring nice and smooth Warto poczytać komentarze...tutaj gro osób narzeka ....a tymczasem pod filmem inny świat ...I am test driving the subaru forester 2020 touring on Monday. I am super excited Link to post Share on other sites
RoadRunner 520 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 (edited) Godzinę temu, Xawery1939 napisał: Tak na szybko przyjmuję €=$. A jak potrzebujesz dane z tego samego rynku ....to: Subaru Outback 3.6R $55,791 vs ŠKODA SUPERB SPORTLINE WAGON from $61,690 Subaru Liberty/Legacy 3.6R AWD $49,491 vs OCTAVIA RS 245 WAGON from *$ 51,990 jak zaczniesz to doposażać do poziomu Subaru to zamiast Skody kupisz Subaru Levorg 2.0 GT-S AWD $55,736 Bingo, ale to ciągle rynek nie nasz (Australia ?). I tu się zgadzam. Jeśli u nas byłby do kupienia OBK 3.6 to bez wahania bym go kupił, nawet jak byłby droższy od konkurencji, której de facto dla OBK nie ma bo wszystkie niby uterenowione wersje innych auto to zawias +3 cm i jakieś plastiki. Liczyłem koszt sprowadzenia i wychodzi wtedy sporo drożej od takiego Superba plus jeszcze koszt dostosowania do naszych przepisów. Godzinę temu, Xawery1939 napisał: Czuć prestiż ....L@K to jakiś skrót od Loui Vuitton? Subaru pewnie dlatego nie bawi się skróty od nazwisk...bo mogłoby to być źle przyjęte w USA Kupujesz dla nazwy czy dla tego co za tym idzie ? Wersja L&K mocno wyprzedza standard subaru jeśli chodzi o jakość wyposażenia. Subaru miało limitowane wersje Imprezy "McRae" także nie podążaj tą drogą Edited January 24, 2020 by RoadRunner 1 Link to post Share on other sites
Korton 280 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Godzinę temu, Xawery1939 napisał: Tak na szybko przyjmuję €=$. A jak potrzebujesz dane z tego samego rynku ....to: Subaru Outback 3.6R $55,791 vs ŠKODA SUPERB SPORTLINE WAGON from $61,690 Subaru Liberty/Legacy 3.6R AWD $49,491 vs OCTAVIA RS 245 WAGON from *$ 51,990 jak zaczniesz to doposażać do poziomu Subaru to zamiast Skody kupisz Subaru Levorg 2.0 GT-S AWD $55,736 Czuć prestiż ....L@K to jakiś skrót od Loui Vuitton? Subaru pewnie dlatego nie bawi się skróty od nazwisk...bo mogłoby to być źle przyjęte w USA W co chcesz doposazyc skode superb L&K czego nie ma subaru w serii, a moze trzeba bedzie odwrotnie doposazyc? Malo tego lista opcjonalnego wyposazenia dla subaru moze sie zrobic za krotka Link to post Share on other sites
Korton 280 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 4 godziny temu, radiolog napisał: A ile superb z wysilonym silnikiem i interwałami olejowymi 30 tys systemem start stop i pałownikiem nie chłodzącym turbo pochodzi - 100 tys,zanim się łopatki urwą? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Haha i pisze to uzytkownik pancernego 2.0D subaru gdzie silnik nie potrzebuje dlugich interwalow i braku chlodzenia turbo przy start-stop - sam z siebie potrafi sie rozsypac. 1 Link to post Share on other sites
Xawery1939 64 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 27 minut temu, RoadRunner napisał: Bingo, ale to ciągle rynek nie nasz (Australia ?). I tu się zgadzam. Jeśli u nas byłby do kupienia OBK 3.6 to bez wahania bym go kupił, nawet jak byłby droższy od konkurencji, której de facto dla OBK nie ma bo wszystkie niby uterenowione wersje innych auto to zawias +3 cm i jakieś plastiki. Liczyłem koszt sprowadzenia i wychodzi wtedy sporo drożej od takiego Superba plus jeszcze koszt dostosowania do naszych przepisów. Ja z tego nie robię problemu.......a jak po raz kolejny widać...Subaru wypada korzystniej w wolnorynkowych realiach. 33 minuty temu, RoadRunner napisał: Wersja L&K mocno wyprzedza standard subaru jeśli chodzi o jakość wyposażenia. Domyślam się, ale to wciąż skoda....a bajdełej Hermèsa już widziałem w zwykłym Subaru 39 minut temu, RoadRunner napisał: Subaru miało limitowane wersje Imprezy "McRae" także nie podążaj tą drogą McRea to skrót od nazwiska? Zawsze myślałem, że McRea to pełna nazwa rodziny/rodu Nie odnosisz wrażenia, że za bardzo czepiasz się szczegółów? Link to post Share on other sites
Michał W. 1387 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Odbiegając trochę od tematu Skody jest tu prezentacja Hondy CR-V Hybrid, jednego z rynkowych konkurentów Forestera E-Boxer. Link to post Share on other sites
Xawery1939 64 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 33 minuty temu, Korton napisał: W co chcesz doposazyc skode superb L&K czego nie ma subaru w serii, a moze trzeba bedzie odwrotnie doposazyc? Malo tego lista opcjonalnego wyposazenia dla subaru moze sie zrobic za krotka Rozmarzyłem się..... przeczytanie tej listy pewnie jest niczym tygodniowy pobyt w La Quinta Resort & Club Link to post Share on other sites
GREGG 1704 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 2 godziny temu, Xawery1939 napisał: Warto poczytać komentarze...tutaj gro osób narzeka ....a tymczasem pod filmem inny świat ...I am test driving the subaru forester 2020 touring on Monday Pod filmem inny świat bo mają w standardzie Forka z silnikiem 2.5. Jakby taki był u nas dostępny to byłoby mniej narzekania. Ja już piszesz na forum to pomyśl czasem, że jesteśmy w Polsce a nie za wielką wodą i mamy takie a nie inne opcje 1 Link to post Share on other sites
Zyzol 963 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 3 godziny temu, Xawery1939 napisał: Warto poczytać komentarze...tutaj gro osób narzeka ....a tymczasem pod filmem inny świat Warto, warto. Czy na pewno inny? Motortrend got 9.6 seconds to 60 making it in the top 10 slowest cars you can buy. Not after they dropped the turbo engine. I love my XT 100% with you on a xt version!!! Power wise it is a little disappointing but overall it’s adequate, fit and finish are excellent Stop Playing Subaru, bring back the turbo. Especially when the test car; has an anemic 4 cylinder like this Subaru. 2 Link to post Share on other sites
RoadRunner 520 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 2 godziny temu, Xawery1939 napisał: Nie odnosisz wrażenia, że za bardzo czepiasz się szczegółów? To nie ja rozpocząłem dyskusję o nazwach opcji wyposażenia zamiast skupić się co dana opcja zawiera. @Dyrekcja czy obecna liczba Foresterów E-Boxer dostępna do testów jest docelowa czy będzie rosła ? Pytam bo w Olsztynie nie ma żadnego na stanie (przynajmniej wg. strony). Link to post Share on other sites
Jaca68 1060 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 W dniu 23.01.2020 o 13:51, Andrzej Koper napisał: Chwilowo jednak trzeba o tym zapomnieć i nie ma co drążyć tematu...bo mocne silniki nie są dobre dla większości... Bardzo dobrze rozumie to największy światowy producent samochodów i dlatego nowa generacja napędu hybrydowego Toyoty jest mocniejsza i dynamiczniejsza od poprzedniej 4 Link to post Share on other sites
Lisek 479 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 3 godziny temu, Korton napisał: W co chcesz doposazyc skode superb L&K czego nie ma subaru w serii, a moze trzeba bedzie odwrotnie doposazyc? Malo tego lista opcjonalnego wyposazenia dla subaru moze sie zrobic za krotka Super L&K nie ma szyberdachu, aktywnego tempomatu,podgrzewanej kierownicy,kurtyn powietrznych tyl. To wszystko ma OBK w standardzie. Link to post Share on other sites
aflinta 2787 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 1 godzinę temu, Lisek napisał: Super L&K nie ma szyberdachu, aktywnego tempomatu,podgrzewanej kierownicy,kurtyn powietrznych tyl. Serio? W opcji też nie? Link to post Share on other sites
Jaca68 1060 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 W opcji jest to wszystko i nawet Pakiet Komfortowego Snu: Rozkładane oparcia zagłówków w drugim rzędzie siedzeń i koc. za jedyne 500 zł. 2 Link to post Share on other sites
RoadRunner 520 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 1 godzinę temu, aflinta napisał: Serio? W opcji też nie? Dokładnie. Jaki sens ma porównanie co jest w serii a co nie ? Za wszystko się płaci. U niektórych w cenie bazowej a u innych w opcji. Doposażmy auta podobnie i zerknijmy na cenę. Link to post Share on other sites
Kristofor 245 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 1 godzinę temu, aflinta napisał: Serio? W opcji też nie? Superb Scout, którego wersja bazowa kosztuje 177.400 zł. nie posiada w standardzie min. bocznych poduszek powietrznych z tyłu (??), kamery cofania, całej rzeszy udogodnień zwanych w Subaru EyeSight, radia DAB, jakiejkolwiek nawigacji, elektrycznie sterowanych siedzeń, lepszej tapicerki niż materiałowa, okna dachowego itp. Doposażenie winduje cenę auta do poziomu Audi A4 Allroad, które jest nieco mniejsze, ale na pewno zgrabniejsze i ładniejsze. Jedyną zaletą Suberba względem OBK jest bezspornie lepsze przyspieszenie i na tym koniec. Auto w wersji sedan nawet może się podobać, ma pewien urok, ale kombi to już czysto praktyczne auto, gdzie monstrualny tył psuje cały efekt. Może dlatego na krótkiej liście miałem OBK i Audi A4 Allroad, ponieważ oba auta jako kombi mają stosunkowo ścięty tył, przez co zachowują jakiś tam wygląd. 1 Link to post Share on other sites
Michał W. 1387 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 (edited) 26 minut temu, Kristofor napisał: Superb Scout, którego wersja bazowa kosztuje 177.400 zł. nie posiada w standardzie min. bocznych poduszek powietrznych z tyłu (??) Bocznych poduszek z tylu w Outbacku też nie uświadczysz bo to zupełna nowość i niewiele aut je ma choć w Skodzie da się je chyba nawet w Scali dokupić. Edited January 24, 2020 by Michał W. Link to post Share on other sites
Andrzej Koper 352 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 6 godzin temu, Jaca68 napisał: Bardzo dobrze rozumie to największy światowy producent samochodów i dlatego nowa generacja napędu hybrydowego Toyoty jest mocniejsza i dynamiczniejsza od poprzedniej słuszna uwaga , że to największy światowy producent samochodów..... wie najlepiej czego Polak oczekuje i potrafi się dostosować 1 Link to post Share on other sites
Xawery1939 64 Posted January 25, 2020 Share Posted January 25, 2020 9 godzin temu, GREGG napisał: Pod filmem inny świat bo mają w standardzie Forka z silnikiem 2.5. Jakby taki był u nas dostępny to byłoby mniej narzekania. Ja już piszesz na forum to pomyśl czasem, że jesteśmy w Polsce a nie za wielką wodą i mamy takie a nie inne opcje Odnoszę się do krytyki na podstawie jednego słowa wyjętego z kontekstu …materiału, który ma być odpowiedzią....czy Subaru Forester 2020 to najlepszy SUV AWD dla Twojej rodziny!? Rozumiem.... że jak kontent został wrzucony na forum SIP, a nie został nagrany w Polsce i nie dotyczy polskich standardów....to już nie mogę nic pisać …..w trosce o stan "zdrowia" marud z forum, które chcą kupić Subaru, którego nie ma na Polskim rynku lub takiego, którego w ogóle nie ma. A na forum SIP nie ma takich osób, które zamiast wylewać gorycz..... poruszają się po polskich drogach Subaru, które nie są dostępne w EU salonach? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now