Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, rafforester napisał:

Hehe jakie dodatki? Do auta za 180 tys. zł ? To w służbowej Fabi 1.0TSI mam to wszystko. Te tzw 'dodatki' powinny być standardowym wyposażeniem każdego modelu, szczególnie, że w XT MY16 teleskopy do maski sa  a lusterka fotochrom miałem już w Volvo w modele z 2000 r.

No tak już masz gdy kupujesz budżetowe AWD to brak ci drobiazgów niby oczywistych. Domyślam się, że Skoda nie miała wielu funkcji dostępnych w Foresterze.

Gdy chcesz mieć wszystko to co ma Forek, Skoda i wiele innych gadżetów to kupujesz auto za kilkaset tysięcy i nie oglądasz się na inne auta. ;)

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lisek napisał:

Nie chodzi o marki premium a o ciut wiecej pod maska Subaru np H6 lub DIT albo nawet ciut mocniejsze NA np 2,5 DI 186 KM jak w USA .

Wybacz ale nie rozumiem ....tak mało pragmatycznego podejścia....wersje OBK na EU zapewne są kompromisem ale chyba nikt nie zmuszał Cię do zakupu auta o takiej specyfikacji.

Czy buty dla siebie też kupujesz za małe tylko dlatego, że są sygnowane takim a nie innym brand'em?

W ofercie Subaru jest OBK z DID 2.4 a jak chcesz możesz jeszcze ściągnąć H6 MY2019.

 

BTW bawi mnie ta krytyka Subaru OBK 2.5 czy e-boxera ..... jak się nie podoba to nie kupuj ....paradoksalnie najwięcej w Ameryce Pn można spotkać na drogach tych 2.5 ....a jak masz 40+ i chcesz pokazać w sąsiedztwie co masz przed domem czy też masz zespół "tiny penis" to kupujesz born in the USA Mustang'a sygnowanego Shelby ...i wtedy ZDANŻASZ

 

a propos maniaków mocy

https://m.facebook.com/groups/359157570768056?view=permalink&id=3344188748931575

Edytowane przez Xawery1939
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Xawery1939 napisał:

W ofercie Subaru jest OBK z DID 2.4 a jak chcesz możesz jeszcze ściągnąć H6 MY2019.

Ale to sa drogie imprezy. Wsrod niektorych panuje testknota za tanim ale mocnym FXT. Auto zrywalo asfalt a bylo w miare przystepnie wycenione. A teraz wszyscy musza do Skody pojsc bo Audi to 250k+ :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Michał W. napisał:

To w służbowej Fabi 1.0TSI mam to wszystko

Zapewne...niczym w SpaceShuttle. W zeszłym roku wpadła mi w ręce niemieckojęzyczna gazeta Autocośtam...było coś o Skodzie Scala/i, która kosztowała ponad 27.000€ i miała ponoć chyba wszystko i moc.

 

 

 

Edytowane przez Xawery1939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Xawery1939 napisał:

Wybacz ale nie rozumiem ....tak mało pragmatycznego podejścia....wersje OBK na EU zapewne są kompromisem ale chyba nikt nie zmuszał Cię do zakupu auta o takiej specyfikacji.

Czy buty dla siebie też kupujesz za małe tylko dlatego, że są sygnowane takim a nie innym brand'em?

W ofercie Subaru jest OBK z DID 2.4 a jak chcesz możesz jeszcze ściągnąć H6 MY2019.

 

BTW bawi mnie ta krytyka Subaru OBK 2.5 czy e-boxera ..... jak się nie podoba to nie kupuj ....paradoksalnie najwięcej w Ameryce Pn można spotkać na drogach tych 2.5 ....a jak masz 40+ i chcesz pokazać w sąsiedztwie co masz przed domem czy też masz zespół "tiny penis" to kupujesz born in the USA Mustang'a sygnowanego Shelby ...i wtedy ZDANŻASZ

 

a propos maniaków mocy

https://m.facebook.com/groups/359157570768056?view=permalink&id=3344188748931575

Nie chodzi o krytyke slabych silnikow bo jakie one sa kazdy widzi. Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich to raz.Po drugie ciagle slyszymy ze CO2 i Subaru nie moze kiedy widzimy ze wiele innych marek moze sobie z tym poradzic a tylko dla Subaru czasy sa ciezkie. OBK kupiłem z sentymentu dla marki i chyba dlatego ze JESZCZE nie chciałem isc do konkurencji.

Edytowane przez Lisek
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Xawery1939 napisał:

Zapewne...niczym w SpaceShuttle. W zeszłym roku wpadła mi w ręce niemieckojęzyczna gazeta Autocośtam...było coś o Skodzie Scala/i, która kosztowała ponad 27.000€ i miała ponoć chyba wszystko i moc.

 

 

 

A jak zrobiłeś taką sztuczkę, że wypowiedź @rafforester przytoczyłeś jako moją? :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, blejzu napisał:

Ale to sa drogie imprezy. Wsrod niektorych panuje testknota za tanim ale mocnym FXT. Auto zrywalo asfalt a bylo w miare przystepnie wycenione. A teraz wszyscy musza do Skody pojsc bo Audi to 250k+ :)

Kto bogatemu zabroni? 

Ale dlaczego właśnie nie pójdą do Skody czy KAudi tylko się "męczą" z Subaru....cały czas nie kupuję takiego podejścia.

Wyżej napisałem ile kosztuje Skoda na bogato, która nigdy nie będzie miała tyle gracji i prestiżu co najuboższy Levorg 

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Xawery1939 napisał:

Ale dlaczego właśnie nie pójdą do Skody czy KAudi tylko się "męczą" z Subaru....cały czas nie kupuję takiego podejścia.

Jeśli tego nie rozumiesz to możesz mieć słabiej wykształcony układ limbiczny w mózgu. Mówię poważnie i nie jest to broń Boże obraza. Mówiąc przyziemnie są ludzie bardziej i mniej kierujący się emocjami.  Polecam książkę "The power of habit" wyjaśniającą jak, kto i kiedy przywiązuje się do czegoś.

Stwierdzenie "jak się nie podoba to idź gdzieś indziej" jest zbyt dużym uproszczeniem tematu.

Edytowane przez RoadRunner
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Xawery1939 napisał:

Kto bogatemu zabroni? 

Ale dlaczego właśnie nie pójdą do Skody czy KAudi tylko się "męczą" z Subaru....cały czas nie kupuję takiego podejścia.

Wyżej napisałem ile kosztuje Skoda na bogato, która nigdy nie będzie miała tyle gracji i prestiżu co najuboższy Levorg 

9:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Lisek napisał:

Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich to raz.

 Ja widzę wciskanie kitu, że silniki się do niczego nie nadają i nikt nie może nimi jeździć bo są za słabe. A najomcniejszy argument to taki, że skoda 1.0 jest mocniejsza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Lisek napisał:

Nie chodzi o krytyke slabych silnikow bo jakie one sa kazdy widzi. Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich to raz.Po drugie ciagle slyszymy ze CO2 i Subaru nie moze kiedy widzimy ze wiele innych marek moze sobie z tym poradzic a tylko dla Subaru czasy sa ciezkie.

Przynudzę ale....

Jak mieszkasz w EU to powinieneś rozumieć politykę o globalnym ocipieniu i znać hasło "How dare you?".

Szanujący się producenci zgrabnie lub mniej zgrabnie muszą się wpisywać w ten zrównoważony rozwój.

Jeszcze niewiele ponad dekadę temu EU zachwycała się i promowała silniki na olej napędowy jako rozwiązania eco. Subaru poszło też tą drogą budująć 2.0D  i wiemy jak to się skończyło. Obecnie marki mające swoje headquarters w EU lobbują za rozwiązaniami 0 emisyjnymi, na które postawiły....samochody z silnikami elektrycznymi. Zdaje się, że Subaru mając nauczkę wzięło ten europejski elektroboom na przeczekanie i serwuje tutaj sprawdzone, przystępne cenowo rozwiązania. 

Nie podoba się nie musisz kupować.

A tak z czystej ciekawości....napisz mi proszę ile jest w EU tak niezależnych koncernów wielkości Subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, RoadRunner napisał:

Jeśli tego nie rozumiesz to możesz mieć słabiej wykształcony układ limbiczny w mózgu. Mówię poważnie i nie jest to broń Boże obraza. Mówiąc przyziemnie są ludzie bardziej i mniej kierujący się emocjami.  Polecam książkę "The power of habit" wyjaśniającą jak, kto i kiedy przywiązuje się do czegoś.

Stwierdzenie "jak się nie podoba to idź gdzieś indziej" jest zbyt dużym uproszczeniem tematu.

Szanowny Panie,

sadząc po opisie pod Pana nickiem - Auto:  ....sugeruję czytać a nie tylko polecać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Xawery1939 napisał:

Przynudzę ale....

Jak mieszkasz w EU to powinieneś rozumieć politykę o globalnym ocipieniu i znać hasło "How dare you?".

Szanujący się producenci zgrabnie lub mniej zgrabnie muszą się wpisywać w ten zrównoważony rozwój.

Jeszcze niewiele ponad dekadę temu EU zachwycała się i promowała silniki na olej napędowy jako rozwiązania eco. Subaru poszło też tą drogą budująć 2.0D  i wiemy jak to się skończyło. Obecnie marki mające swoje headquarters w EU lobbują za rozwiązaniami 0 emisyjnymi, na które postawiły....samochody z silnikami elektrycznymi. Zdaje się, że Subaru mając nauczkę wzięło ten europejski elektroboom na przeczekanie i serwuje tutaj sprawdzone, przystępne cenowo rozwiązania. 

Nie podoba się nie musisz kupować.

A tak z czystej ciekawości....napisz mi proszę ile jest w EU tak niezależnych koncernów wielkości Subaru?

To są problemy producenta ,nie klienta w salonie który nie ma wyboru.

Przeczekanie,czy ja wiem? Wg mnie dostosuja sie  do naszego rynku albo oleją go zupelnie wygaszajac swoja obecnosc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Lisek napisał:

Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich

 

Nikt tu kitu nie wciska :D ...obserwując jednak co i jak jeździ po polskich drogach  to można przyjąć , że dla olbrzymiej większości "moc" nie ma specjalnego znaczenia....Co do Subaru to sporo sprzedano XV 1.6 i po jeździe próbnej nikt nie trzaskał drzwiami i mówił , że to się nie nadaje do jazdy :) Pamiętam czasy gdy do wyboru był Outback 2,5 i 3,0 i tak na 15 sprzedanych 2,5 jeden był 3.0 czy 3.6 a były to czasy gdy przepisy ruchu drogowego nie miały specjalnego znaczenia...Po wielu latach większa część kierowców do przepisów ruchu mniej więcej się dostosowała . Zniknął w zasadzie problem "auto dużo pali " , mało pali bo  wolniej jeździ.:) . Wracając do tematu to oczywiście , że mułowate silniki nie są dobre dla wszystkich , są osoby które nawet wolno jeżdżąc chcą mieć mocny silnik lub są przekonani , że tylko z mocnym silnikiem można jeździć szybko... Subaru , chwilowo dla takich osób oferty nie ma. Pewnie jak wyjdziemy z UE mocniejsze silniki być może się pojawią... i parę osób mocne Subaru kupi...Chwilowo jednak trzeba o tym zapomnieć i nie ma co drążyć tematu...bo mocne silniki  nie są dobre dla większości...:)

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Lisek napisał:

To są problemy producenta ,nie klienta w salonie który nie ma wyboru.

Przeczekanie,czy ja wiem? Wg mnie dostosuja sie  do naszego rynku albo oleją go zupelnie wygaszajac swoja obecnosc.

Tutaj w EU to po części prawda. Ciszy fakt, że w ogóle jest wybór....ale jak wyżej pokazałem skoda Skala vs Levorg nawet nie jest tak źle... a nawet nieźle ;)

 ....ale o taki stan rzeczy nie ma co winić mądrali z Subaru czy europejskich Importerów.

a zdaje się, że Subaru na globalnym rynku radzi sobie świetnie patrząc na statystyki i słupki sprzedaży :) 

Stawiają na hybrydy i to cieszy ale obserwowałbym poczynania Toyoty, w jaką technologię pójdą i czy hydrogen nie będzie czarnym koniem.

 

BTW. Swoją drogą nieco zazdroszczę Ci nowego OBKa ....jest dużo większy od WRX/STI...a jak się jedzie z rodziną to WIADOMO nie ma mowy nawet na chwilę o ułańskiej fantazji :D

Edytowane przez Xawery1939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Xawery1939 napisał:

 

BTW. Swoją drogą nieco zazdroszczę Ci nowego OBKa ....jest dużo większy od WRX/STI...a jak się jedzie z rodziną to WIADOMO nie ma mowy nawet na chwilę o ułańskiej fantazji :D

Jak jedzimy OBK to jezdze spokojnie bo nie ma czym depnac ale jadac XT fantazja czasem ponosi jednak wtedy wlacza sie ogranicznik predkosci siedzacy na prawym fotelu:D

Moje dzieci najbardziej lubily STI ktore sprzedalem w grudniu.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Lisek napisał:

Jak jedzimy OBK to jezdze spokojnie bo nie ma czym depnac ale jadac XT fantazja czasem ponosi jednak wtedy wlacza sie ogranicznik predkosci siedzacy na prawym fotelu:D

Moje dzieci najbardziej lubily STI ktore sprzedalem w grudniu.

:) 

Sam widzisz jaki praktyczny jest OBK 2.5 ....pisałem nie ma co narzekać...nawet Ogranicznik się nie uaktywnia ;) i na dodatek możesz się teraz delektować jazdą nie zaprzątając sobie głowy jakością drogi.

Tęsknie za pontonowym zawieszeniem Legacy ;(

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
to bardzo ciekawa historia  


Zdecydowanie, to musiała być chińska podróbka, może właściciel żył w nieświadomości . Od 8 lat jeżdżąc foresterem jeszcze nigdy na mokrym nie mieliłem samym przodem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...