Michał W. Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 28 minut temu, rafforester napisał: Hehe jakie dodatki? Do auta za 180 tys. zł ? To w służbowej Fabi 1.0TSI mam to wszystko. Te tzw 'dodatki' powinny być standardowym wyposażeniem każdego modelu, szczególnie, że w XT MY16 teleskopy do maski sa a lusterka fotochrom miałem już w Volvo w modele z 2000 r. No tak już masz gdy kupujesz budżetowe AWD to brak ci drobiazgów niby oczywistych. Domyślam się, że Skoda nie miała wielu funkcji dostępnych w Foresterze. Gdy chcesz mieć wszystko to co ma Forek, Skoda i wiele innych gadżetów to kupujesz auto za kilkaset tysięcy i nie oglądasz się na inne auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Lisek napisał: Nie chodzi o marki premium a o ciut wiecej pod maska Subaru np H6 lub DIT albo nawet ciut mocniejsze NA np 2,5 DI 186 KM jak w USA . Wybacz ale nie rozumiem ....tak mało pragmatycznego podejścia....wersje OBK na EU zapewne są kompromisem ale chyba nikt nie zmuszał Cię do zakupu auta o takiej specyfikacji. Czy buty dla siebie też kupujesz za małe tylko dlatego, że są sygnowane takim a nie innym brand'em? W ofercie Subaru jest OBK z DID 2.4 a jak chcesz możesz jeszcze ściągnąć H6 MY2019. BTW bawi mnie ta krytyka Subaru OBK 2.5 czy e-boxera ..... jak się nie podoba to nie kupuj ....paradoksalnie najwięcej w Ameryce Pn można spotkać na drogach tych 2.5 ....a jak masz 40+ i chcesz pokazać w sąsiedztwie co masz przed domem czy też masz zespół "tiny penis" to kupujesz born in the USA Mustang'a sygnowanego Shelby ...i wtedy ZDANŻASZ a propos maniaków mocy https://m.facebook.com/groups/359157570768056?view=permalink&id=3344188748931575 Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Xawery1939 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 19 minut temu, Xawery1939 napisał: W ofercie Subaru jest OBK z DID 2.4 a jak chcesz możesz jeszcze ściągnąć H6 MY2019. Ale to sa drogie imprezy. Wsrod niektorych panuje testknota za tanim ale mocnym FXT. Auto zrywalo asfalt a bylo w miare przystepnie wycenione. A teraz wszyscy musza do Skody pojsc bo Audi to 250k+ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) 25 minut temu, Michał W. napisał: To w służbowej Fabi 1.0TSI mam to wszystko Zapewne...niczym w SpaceShuttle. W zeszłym roku wpadła mi w ręce niemieckojęzyczna gazeta Autocośtam...było coś o Skodzie Scala/i, która kosztowała ponad 27.000€ i miała ponoć chyba wszystko i moc. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Xawery1939 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) 34 minuty temu, Xawery1939 napisał: Wybacz ale nie rozumiem ....tak mało pragmatycznego podejścia....wersje OBK na EU zapewne są kompromisem ale chyba nikt nie zmuszał Cię do zakupu auta o takiej specyfikacji. Czy buty dla siebie też kupujesz za małe tylko dlatego, że są sygnowane takim a nie innym brand'em? W ofercie Subaru jest OBK z DID 2.4 a jak chcesz możesz jeszcze ściągnąć H6 MY2019. BTW bawi mnie ta krytyka Subaru OBK 2.5 czy e-boxera ..... jak się nie podoba to nie kupuj ....paradoksalnie najwięcej w Ameryce Pn można spotkać na drogach tych 2.5 ....a jak masz 40+ i chcesz pokazać w sąsiedztwie co masz przed domem czy też masz zespół "tiny penis" to kupujesz born in the USA Mustang'a sygnowanego Shelby ...i wtedy ZDANŻASZ a propos maniaków mocy https://m.facebook.com/groups/359157570768056?view=permalink&id=3344188748931575 Nie chodzi o krytyke slabych silnikow bo jakie one sa kazdy widzi. Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich to raz.Po drugie ciagle slyszymy ze CO2 i Subaru nie moze kiedy widzimy ze wiele innych marek moze sobie z tym poradzic a tylko dla Subaru czasy sa ciezkie. OBK kupiłem z sentymentu dla marki i chyba dlatego ze JESZCZE nie chciałem isc do konkurencji. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Lisek 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 7 minut temu, Xawery1939 napisał: Zapewne...niczym w SpaceShuttle. W zeszłym roku wpadła mi w ręce niemieckojęzyczna gazeta Autocośtam...było coś o Skodzie Scala/i, która kosztowała ponad 27.000€ i miała ponoć chyba wszystko i moc. A jak zrobiłeś taką sztuczkę, że wypowiedź @rafforester przytoczyłeś jako moją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 5 minut temu, blejzu napisał: Ale to sa drogie imprezy. Wsrod niektorych panuje testknota za tanim ale mocnym FXT. Auto zrywalo asfalt a bylo w miare przystepnie wycenione. A teraz wszyscy musza do Skody pojsc bo Audi to 250k+ Kto bogatemu zabroni? Ale dlaczego właśnie nie pójdą do Skody czy KAudi tylko się "męczą" z Subaru....cały czas nie kupuję takiego podejścia. Wyżej napisałem ile kosztuje Skoda na bogato, która nigdy nie będzie miała tyle gracji i prestiżu co najuboższy Levorg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 2 minuty temu, Michał W. napisał: A jak zrobiłeś taką sztuczkę, że wypowiedź @rafforester przytoczyłeś jako moją? Pisałem o wątku @rafforester do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 5 minut temu, Lisek napisał: Po drugie ciagle slyszymy ze CO2 i Subaru nie moze kiedy widzimy ze wiele innych marek moze sobie z tym poradzic a tylko dla Subaru czasy sa ciezkie. Kwestia wielkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 1 minutę temu, Xawery1939 napisał: Pisałem o wątku @rafforester do Ciebie. Nie wiedziałem, że tak można. Wygląda jak cytat z mojej wypowiedzi a jest nie moja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) 20 minut temu, Xawery1939 napisał: Ale dlaczego właśnie nie pójdą do Skody czy KAudi tylko się "męczą" z Subaru....cały czas nie kupuję takiego podejścia. Jeśli tego nie rozumiesz to możesz mieć słabiej wykształcony układ limbiczny w mózgu. Mówię poważnie i nie jest to broń Boże obraza. Mówiąc przyziemnie są ludzie bardziej i mniej kierujący się emocjami. Polecam książkę "The power of habit" wyjaśniającą jak, kto i kiedy przywiązuje się do czegoś. Stwierdzenie "jak się nie podoba to idź gdzieś indziej" jest zbyt dużym uproszczeniem tematu. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez RoadRunner 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 18 minut temu, aflinta napisał: Kwestia wielkości. Najlepiej sobie poradził VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 21 minut temu, Xawery1939 napisał: Kto bogatemu zabroni? Ale dlaczego właśnie nie pójdą do Skody czy KAudi tylko się "męczą" z Subaru....cały czas nie kupuję takiego podejścia. Wyżej napisałem ile kosztuje Skoda na bogato, która nigdy nie będzie miała tyle gracji i prestiżu co najuboższy Levorg 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 28 minut temu, Lisek napisał: Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich to raz. Ja widzę wciskanie kitu, że silniki się do niczego nie nadają i nikt nie może nimi jeździć bo są za słabe. A najomcniejszy argument to taki, że skoda 1.0 jest mocniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 7 minut temu, Lisek napisał: Nie chodzi o krytyke slabych silnikow bo jakie one sa kazdy widzi. Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich to raz.Po drugie ciagle slyszymy ze CO2 i Subaru nie moze kiedy widzimy ze wiele innych marek moze sobie z tym poradzic a tylko dla Subaru czasy sa ciezkie. Przynudzę ale.... Jak mieszkasz w EU to powinieneś rozumieć politykę o globalnym ocipieniu i znać hasło "How dare you?". Szanujący się producenci zgrabnie lub mniej zgrabnie muszą się wpisywać w ten zrównoważony rozwój. Jeszcze niewiele ponad dekadę temu EU zachwycała się i promowała silniki na olej napędowy jako rozwiązania eco. Subaru poszło też tą drogą budująć 2.0D i wiemy jak to się skończyło. Obecnie marki mające swoje headquarters w EU lobbują za rozwiązaniami 0 emisyjnymi, na które postawiły....samochody z silnikami elektrycznymi. Zdaje się, że Subaru mając nauczkę wzięło ten europejski elektroboom na przeczekanie i serwuje tutaj sprawdzone, przystępne cenowo rozwiązania. Nie podoba się nie musisz kupować. A tak z czystej ciekawości....napisz mi proszę ile jest w EU tak niezależnych koncernów wielkości Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 11 minut temu, RoadRunner napisał: Jeśli tego nie rozumiesz to możesz mieć słabiej wykształcony układ limbiczny w mózgu. Mówię poważnie i nie jest to broń Boże obraza. Mówiąc przyziemnie są ludzie bardziej i mniej kierujący się emocjami. Polecam książkę "The power of habit" wyjaśniającą jak, kto i kiedy przywiązuje się do czegoś. Stwierdzenie "jak się nie podoba to idź gdzieś indziej" jest zbyt dużym uproszczeniem tematu. Szanowny Panie, sadząc po opisie pod Pana nickiem - Auto: ....sugeruję czytać a nie tylko polecać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 13 minut temu, blejzu napisał: Najlepiej sobie poradził VAG. Nie ma się co dziwić ....wystarczy sprawdzić ile zainwestował globalnie w kopalnie kobaltu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 11 minut temu, Xawery1939 napisał: Przynudzę ale.... Jak mieszkasz w EU to powinieneś rozumieć politykę o globalnym ocipieniu i znać hasło "How dare you?". Szanujący się producenci zgrabnie lub mniej zgrabnie muszą się wpisywać w ten zrównoważony rozwój. Jeszcze niewiele ponad dekadę temu EU zachwycała się i promowała silniki na olej napędowy jako rozwiązania eco. Subaru poszło też tą drogą budująć 2.0D i wiemy jak to się skończyło. Obecnie marki mające swoje headquarters w EU lobbują za rozwiązaniami 0 emisyjnymi, na które postawiły....samochody z silnikami elektrycznymi. Zdaje się, że Subaru mając nauczkę wzięło ten europejski elektroboom na przeczekanie i serwuje tutaj sprawdzone, przystępne cenowo rozwiązania. Nie podoba się nie musisz kupować. A tak z czystej ciekawości....napisz mi proszę ile jest w EU tak niezależnych koncernów wielkości Subaru? To są problemy producenta ,nie klienta w salonie który nie ma wyboru. Przeczekanie,czy ja wiem? Wg mnie dostosuja sie do naszego rynku albo oleją go zupelnie wygaszajac swoja obecnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 54 minuty temu, Lisek napisał: Mnie osobiscie boli wscikanie kitu ze mułowate silniki sa dobre dla wszystkich Nikt tu kitu nie wciska ...obserwując jednak co i jak jeździ po polskich drogach to można przyjąć , że dla olbrzymiej większości "moc" nie ma specjalnego znaczenia....Co do Subaru to sporo sprzedano XV 1.6 i po jeździe próbnej nikt nie trzaskał drzwiami i mówił , że to się nie nadaje do jazdy Pamiętam czasy gdy do wyboru był Outback 2,5 i 3,0 i tak na 15 sprzedanych 2,5 jeden był 3.0 czy 3.6 a były to czasy gdy przepisy ruchu drogowego nie miały specjalnego znaczenia...Po wielu latach większa część kierowców do przepisów ruchu mniej więcej się dostosowała . Zniknął w zasadzie problem "auto dużo pali " , mało pali bo wolniej jeździ. . Wracając do tematu to oczywiście , że mułowate silniki nie są dobre dla wszystkich , są osoby które nawet wolno jeżdżąc chcą mieć mocny silnik lub są przekonani , że tylko z mocnym silnikiem można jeździć szybko... Subaru , chwilowo dla takich osób oferty nie ma. Pewnie jak wyjdziemy z UE mocniejsze silniki być może się pojawią... i parę osób mocne Subaru kupi...Chwilowo jednak trzeba o tym zapomnieć i nie ma co drążyć tematu...bo mocne silniki nie są dobre dla większości... 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) 28 minut temu, Lisek napisał: To są problemy producenta ,nie klienta w salonie który nie ma wyboru. Przeczekanie,czy ja wiem? Wg mnie dostosuja sie do naszego rynku albo oleją go zupelnie wygaszajac swoja obecnosc. Tutaj w EU to po części prawda. Ciszy fakt, że w ogóle jest wybór....ale jak wyżej pokazałem skoda Skala vs Levorg nawet nie jest tak źle... a nawet nieźle ....ale o taki stan rzeczy nie ma co winić mądrali z Subaru czy europejskich Importerów. a zdaje się, że Subaru na globalnym rynku radzi sobie świetnie patrząc na statystyki i słupki sprzedaży Stawiają na hybrydy i to cieszy ale obserwowałbym poczynania Toyoty, w jaką technologię pójdą i czy hydrogen nie będzie czarnym koniem. BTW. Swoją drogą nieco zazdroszczę Ci nowego OBKa ....jest dużo większy od WRX/STI...a jak się jedzie z rodziną to WIADOMO nie ma mowy nawet na chwilę o ułańskiej fantazji Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Xawery1939 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 6 minut temu, Xawery1939 napisał: BTW. Swoją drogą nieco zazdroszczę Ci nowego OBKa ....jest dużo większy od WRX/STI...a jak się jedzie z rodziną to WIADOMO nie ma mowy nawet na chwilę o ułańskiej fantazji Jak jedzimy OBK to jezdze spokojnie bo nie ma czym depnac ale jadac XT fantazja czasem ponosi jednak wtedy wlacza sie ogranicznik predkosci siedzacy na prawym fotelu:D Moje dzieci najbardziej lubily STI ktore sprzedalem w grudniu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Tymczasem Lotos wprowadził opłaty za ładowanie elektryków 25 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 41 minut temu, Lisek napisał: Jak jedzimy OBK to jezdze spokojnie bo nie ma czym depnac ale jadac XT fantazja czasem ponosi jednak wtedy wlacza sie ogranicznik predkosci siedzacy na prawym fotelu:D Moje dzieci najbardziej lubily STI ktore sprzedalem w grudniu. Sam widzisz jaki praktyczny jest OBK 2.5 ....pisałem nie ma co narzekać...nawet Ogranicznik się nie uaktywnia i na dodatek możesz się teraz delektować jazdą nie zaprzątając sobie głowy jakością drogi. Tęsknie za pontonowym zawieszeniem Legacy ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 to bardzo ciekawa historia Zdecydowanie, to musiała być chińska podróbka, może właściciel żył w nieświadomości . Od 8 lat jeżdżąc foresterem jeszcze nigdy na mokrym nie mieliłem samym przodem.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 50 minut temu, radiolog napisał: Od 8 lat jeżdżąc foresterem jeszcze nigdy na mokrym nie mieliłem samym przodem. Bo nie masz CVT. Moje wcześniejsze cztery Subaru z manualem też tak nie robiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się