Jump to content
chojny

E-Boxer

Recommended Posts

We Wroclawiu Forestery e-boxer stoja od czwartku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Bielsku-Białej już nawet zdążyłem odbyć jazdę próbną. Generalnie to jest najlepszy Forester pod względem komfortu, zawieszenia, akcesoriów, bajerów i wyposażenia. Nie jest też aż tak brzydki jak na zdjęciach (jak każde Subaru). Co do największego znaku zapytania czyli układu generowania przyśpieszenia: spodziewałem się więcej po samym silniku elektrycznym. Wiedziałem, że trzeba ruszyć delikatnie aby się nie włączył spalinowy ale nie udało mi się to z górki, ruszając spod świateł. Na pustym parkingu się udało ale ta operacja jest totalnie nieżyciowa. Możliwe, że poprostu auto musi mieć więcej przejachanych kilometrów niż moje 100. Do miasta jest to samochód idealny, chociaż myślę, że jednak teraz tendencja się odwróci i XV e-boxer będzie się sprzedawał lepiej niż Forester e-boxer. W trybie całkiem znośnie porusza się po mieście. Zrobiłem też wjazd na ekspresówkę e-boxerem wraz z pryśpieszeniem do 120 km/h i w trybie jest to zdziebko niebezpieczne, natomiast w trybie [S} bardzo sprawne i nie zużywa prawie w ogóle baterii a elektryk ciągnie aż miło. Bateria też ładuje się bardzo szybko, a jeśli ktoś mało ale konkretnie używa hamulców, to silnik często się wyłącza i samochód "żegluje". Myślę, że XV e-boxer będzie super autem, a Forester powinien dostać 2.5 e-boxer albo najlepiej plug-in, gdyż jest pewna granica cenowa za wolnossące Subaru.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.08.2019 o 23:53, aflinta napisał:

Wprawdzie nie jestem dyrekcją, ale poczekałbym na premierę w Japonii i potem prezentacji na jakichś targach w Europie. Ale pewnie nie wejdzie u nas wcześniej jak za rok.


Na Instagramie rosyjskiego subaru napisali, że nowy Outback 2022 dopiero (na tyle ile pamiętam rosyjski ;-) ). Więc pewnie podobnie u nas. jeszcze rok z obecnym modelem. I pisali o 2.5 wolnossaku i 2.cztery turbo (XT) - ale to Federacja Rosyjska, więc w EU może być inaczej. Ja po cichu liczę, że doczekamy się e-outbacka... i dlatego takie opóźnienie w premierze. 
Swoją drogą to za 199k można teraz kupić Lexusa RXa 300 z 2l turbo... 

Edited by franek-b
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, franek-b napisał:

Swoją drogą to za 199k można teraz kupić Lexusa RXa 300 z 2l turbo... 

Nie wiemy co w Rosji, ale w Sajudnionych Sztatach cena nowego OBK wzrosła symbolicznie. Jeśli to auto w PL będzie e-boxerem i załapie się na obniżoną akcyzę, to nawet pomijając akcentowane przez @Dyrekcja wsparcie producenta może się okazać, że podwyżka m o ż e być symboliczna. Zbyt dużo polityczno - podatkowych wektorów aby wróżyć z kart, powtórzę tylko, że im dłużej dłubią tym większa szansa że większy moment obrotowy w skrzyni przetestują :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam za soba rowniez jazde probna nowym Foresterem E-Boxer. 
Potwierdzam zdanie, ze to bardzo fajne auto - wykonanie, komfort, wyposazenie. 
Jedno ale: E-Boxer - nie widze sie w tak „subiektywnie“ dynamicznym aucie. 

 

Dynamika rozczarowuje - w miescie do 50km/h jest znosnie, dzieki elektrycznemu wspomaganiu. Na autostradzie, no coz, jak ktos chce opowiadac bajki, ze taka dynamika w zupelnosci wystarczy..., to z czystej uprzejmosci uszanuje jego zdanie i pozostane dalej kierowca Levorga i cichym fanem obecnego Outbacka. 

 


 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze to Outback jest  jak dla mnie ok. Nawet bardzo. Jedynie te zegary są za głębokie. Tuby jak lornetki. Jakby ten nowy był już dostępny to pewnie bym zamówił.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 23.12.2019 o 09:24, Christoph napisał:

nie widze sie w tak „subiektywnie“ dynamicznym aucie. 

To stwierdzenie zaczyna być coraz popularniejsze na Forum Subaru i myślę że przy obecnym trendzie koncernu ma szansę zapisać się na stałe do słownika slangu fanów Subaru. 

Subiektywnie dynamiczne - ciekawe kto jest autorem tego stwierdzenia, świetnie oddaje klimat w nowych Subaru. ;):D

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, mechanik napisał:

 (...) Subiektywnie dynamiczne - ciekawe kto jest autorem tego stwierdzenia, świetnie oddaje klimat w nowych Subaru. ;):D

:hi::OO:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, eddie_gt4 napisał:

:hi::OO:

Było chyba jeszcze coś od Pana Andrzeja, dosłowniej. Faktem jest, ze pewnie te silniki dają radę... ale jak nawet moja Żona narzekała na mulowatosc OBK to tego eboxera obiektywnie nie odważyłbym się jej proponować. Subaru stało się marka dla osób szukających pewności, bezpieczeństwa i nie koniecznie potrzebujących / lubiących dynamiczna jazdę. I ok. Jak widać ta grupa kierowców jest większa. Dla innych potrzeb są inne auta. I tez dające pewność, bezpieczeństwo i jeszcze „to coś”. Choć zazwyczaj znaaaaacznie drożej niż Subaru niestety. Jak to mówią, nie ma darmowych lunchy.

Edited by Tsunetomo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Tsunetomo napisał:

Było chyba jeszcze coś od Pana Andrzeja, dosłowniej.

 

bardzo mozliwe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zmienicie politykę EU w sprawie emisji CO2, to będziecie mieli 2,5 Turbo do upalania , a ze to się nie zmieni to będą oferować skastrowane silniki, bo malkontenci tylko narzekają , ale jakby przyszło do kupna i trzeba byłoby dopłacić extra 20000 za te mocniejsze jednostki to narzekaliby, ze strasznie drogo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymogi UE to jedno ale ich polityka co do Forestera widać też idzie w inną stronę bo na innych rynkach także nie ma wersji XT.  Z szybkiego i dobrze radzącego sobie po bezdrożach auta zrobili w piątej generacji "Leśnika" do turlania się po mieście w kapeluszu i tyle.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, radiolog napisał:

jakby przyszło do kupna i trzeba byłoby dopłacić extra 20000 za te mocniejsze jednostki to narzekaliby, ze strasznie drogo.

Póki co, to trzeba dopłacić 20 tys. ekstra do jednostki znacznie słabszej, więc nie bardzo rozumiem, co masz na myśli :) 

  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Zyzol napisał:

Póki co, to trzeba dopłacić 20 tys. ekstra do jednostki znacznie słabszej,

Na podstawie jakiego przykładu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Zyzol napisał:

Póki co, to trzeba dopłacić 20 tys. ekstra do jednostki znacznie słabszej, więc nie bardzo rozumiem, co masz na myśli :) 

Ciężko porównywać cenowo stara wersje do nowej.  O innego gdyby dalej była poprzednia generacja 2.0 i e-boxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o tzw. feedback jak ktoś już zrobi co najmniej 15 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy już pojawiła się na forum informacja, ja bynajmniej nie znalazłem.

Info z oficjalnej strony Mitsubishi więc jeśli  faktycznie pojawi się w końcu u nas w oficjalnej sprzedaży, a do tego od nowego roku będzie, niższa akcyza na hybrydy to zapowiada się ciekawie 

 

 

93046649-5291-4E75-8FFA-9EBD08432300.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, McSudi napisał:

Nie wiem czy już pojawiła się na forum informacja, ja bynajmniej nie znalazłem.

Info z oficjalnej strony Mitsubishi więc jeśli  faktycznie pojawi się w końcu u nas w oficjalnej sprzedaży, a do tego od nowego roku będzie, niższa akcyza na hybrydy to zapowiada się ciekawie 

 

Zobaczymy co nam zaproponują, bo silnik 2.4 litra z elektrycznym wsparciem pozwala na przyspieszenie w granicach 10,5 s. do 100, więc znając konserwatyzm Subaru w podawaniu wyników osiągi są bardzo podobne. Poza tym wnętrze Outlandera bardziej surowe, bryła podobna, o właściwościach jezdnych się nie wypowiadam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Kristofor napisał:

 

Zobaczymy co nam zaproponują, bo silnik 2.4 litra z elektrycznym wsparciem pozwala na przyspieszenie w granicach 10,5 s. do 100, więc znając konserwatyzm Subaru w podawaniu wyników osiągi są bardzo podobne. Poza tym wnętrze Outlandera bardziej surowe, bryła podobna, o właściwościach jezdnych się nie wypowiadam. 

Chyba jedyny sensowny argument żeby to kupić (pewnie za grubo ponad 200k) to plug-in... z zasięgiem jakichś 40 km. Mnie nie ekscytuje ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FanSub widziałem że twój XV wisi w dziale sprzedam. Nie miale zapytam czym zastąpisz ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kwestiach dynamiki trzeba też wziąć pod uwagę, że phev waży prawie 2 tony, a co do zasięgu na akumulatorach :

Outlander PHEV może być napędzany na kilka różnych sposobów. Tryb w pełni elektryczny (EV) pozwala na bezszelestne i bezemisyjne pokonanie dystansu do 52 km na w pełni naładowanych akumulatorach. Jeżeli auto nie przekroczy 120 km/h lub kierowca nie będzie chciał skorzystać z większej mocy silnika, motor spalinowy nie powinien się włączyć.”

 

 

Edited by McSudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Karas napisał:

@FanSub widziałem że twój XV wisi w dziale sprzedam. Nie miale zapytam czym zastąpisz ? 

Myślałem wcześniej o nowym XV e-boxer, ale cena masakryczna. O ostatecznej decyzji poinformuję Ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy tutaj mamy jakieś podforum mitsubishi? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, GREGG napisał:

Czy tutaj mamy jakieś podforum mitsubishi? :huh:

Raczej odbieram to jako bekę z e-boxera ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...