Jump to content

Recommended Posts

W dniu 6.01.2021 o 12:24, sierot napisał:

Mam się czuć obrażony? :P

czemu?

1. Jesteś z Wieliczki

2. może należysz do tej mniejszości jeżdżącej po Krakowie

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

Posted Images

W dniu 9.01.2021 o 16:36, emdzy napisał:

no i pojeździłem Formentorem...jeśli chodzi o przyspieszenie to nie ma co porównywać, przy każdej prędkości auto wręczę wyrywa się do przodu po wciśnięciu gazu. jest petarda. jest mniejsze od forka, a cena to około 235 tys. praktycznie z maks wyposażeniem...

jakbym miał brać tylko dla siebie to bym to brał...dla rodziny gdzie głównie żona prowadzi forek jest ok....

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
 

 

235tys za 1.5tsi ? Coś Ci się pomyliło. Cennik jest dostępny na stronie Cupry, zajrzyj. Forester wychodzi cenowo identycznie jak Formentor.

Może coś byś napisał o zawieszeniu, przyjemności z jazdy ? Miałem okazje jeździć tylko nowym Leonem i było to bardzo nijakie auto jeśli chodzi o prowadzenie.

Link to post
Share on other sites
W dniu 9.01.2021 o 12:47, FOR CVT napisał:

 

 

to chyba inny silnik od obecnych 1.5tsi

mamy w pracy golfy 150koni z dsg i te auta jezdza rewelacyjnie z jednym kierowca, zaladowane troche gorzej

jak sie jedzie na holenderskich autostradach (czyli wolno) to wylaczaja sie dwa cylindry i spalanie jest smiesznie male

auta maja po ok 150tys przebiegu i na razie bezawaryjne

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

1.5 to rozwiercony 1.4, oczywiście nowocześniejszy. Nie ma już łańcucha rozrządu który bardzo psuł opinię tym silnikom, przy całkowitej bierności VAG. Dla auta typu Golf to wręcz idealna jednostka napędowa, ale kupując Audi Q3 Sportback za 200 k. oczekujesz czegoś mocniejszego, ponieważ bliźniaczy napędowo Golf objedzie Cię przy pierwszej okazji. Aerodynamiki nie oszukamy, ale VAG nic mocniejszego nie proponuje, chyba że wersja RS, ale to już 300+ k. 

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, bebeto said:

 

235tys za 1.5tsi ? Coś Ci się pomyliło. Cennik jest dostępny na stronie Cupry, zajrzyj. Forester wychodzi cenowo identycznie jak Formentor.

Może coś byś napisał o zawieszeniu, przyjemności z jazdy ? Miałem okazje jeździć tylko nowym Leonem i było to bardzo nijakie auto jeśli chodzi o prowadzenie.


Śmiem twierdzić, że kolega @emdzytestował 2.0 TSI 310KM :)

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, lazy_moose napisał:


Śmiem twierdzić, że kolega @emdzytestował 2.0 TSI 310KM :)

Ja czekam na 2.5 TFSI 400 KM - pięciocylindrowy silnik Audi montowany m.in RSQ3. Brzmi genialnie. Zobaczymy jak to wycenią, ale dla mnie to następca XT.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, lazy_moose napisał:


Śmiem twierdzić, że kolega @emdzytestował 2.0 TSI 310KM :)

I nie zapomniał Forka z serwisu odebrać ? Niemożliwe ! ;)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kokos napisał:

Ja czekam na 2.5 TFSI 400 KM - pięciocylindrowy silnik Audi montowany m.in RSQ3. Brzmi genialnie. Zobaczymy jak to wycenią, ale dla mnie to następca XT.

Ja przywiązany jestem do Japonii więc czekam na Lexa NX 2.nie-ASO :) 

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, RoadRunner napisał:

Ja przywiązany jestem do Japonii więc czekam na Lexa NX 2.nie-ASO :) 

Rozwiń proszę "nie-ASO"

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kokos napisał:

Rozwiń proszę "nie-ASO"

Tako forumowa legenda. Edytowałem, ale nie wyszło tym razem. Już nie pamiętam jak, ale wpisując turbo wychodzi nie - ASO. 

 

Edited by Kristofor
Link to post
Share on other sites

nie no pany nie testowałem 1.5 ale 2.0 z 310km gdzie bym chciał testować 150konnego seata :)


default_smile.png

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka



Link to post
Share on other sites

Ja dalej czekam :) samochód oddany do serwisu 26.10.2020.

 

Aktualnie czekamy na felgę i głośnik, felga leciała z Japonii i przyleciał zły model.
Samochód oddany prawie 3 miesiące temu, rozumiem że ubezpieczyciel 3 razy odrzucał wycenę serwisu ale mogli w międzyczasie zrobić gwarancyjną naprawę/wymiaę głośnika.

Teraz pewnie będę na głośnik czekał kolejny miesiąc.

 

Zastanawia mnie, czy można wnioskować o przedłużenie AC, skoro warta kilk arazy odrzuca wycenę, aby ją za 3 czy 4 razem zaakceptować.
 

Serwis też zamiast oddawać samochód do blacharni zanim dostali akceptację, gdzie stał przez 2 miesiące, mogli najpierw ogarnąć naprawy gwarancyjne.
W styczniu jak dzwoniłem to musiałem im przypomnieć bo chyba nawet sobie tego nie zapisują.

 

Ogólnie nie jestem roszczeniowym typem ale zastanawiam się czy za taką obsługę, nie należy mi się jakieś zadośćuczynienie ;P
Nie dość, że serwis wg. konsultanta Warty wysłał swoją wycenę po 3 tygodniach (z tego co pamiętam), to mogli też sprawdzić głośnik na samym początku i zamówić go 3 miesiące temu, nie musiałbym teraz czekać (zapewne do końca miesiąca albo dłużej) aż go dostaną.

Oni się bawią, a ja w tym czasie zapłaciłem kilkanaście tysięcy złotych w ratach leasingowych ;P

 

Edited by dawidz
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, dawidz said:

Ja dalej czekam :) samochód oddany do serwisu 26.10.2020.

 

Aktualnie czekamy na felgę i głośnik, felga leciała z Japonii i przyleciał zły model.
Samochód oddany prawie 3 miesiące temu, rozumiem że ubezpieczyciel 3 razy odrzucał wycenę serwisu ale mogli w międzyczasie zrobić gwarancyjną naprawę/wymiaę głośnika.

Teraz pewnie będę na głośnik czekał kolejny miesiąc.

 

Zastanawia mnie, czy można wnioskować o przedłużenie AC, skoro warta kilk arazy odrzuca wycenę, aby ją za 3 czy 4 razem zaakceptować.
 

Serwis też zamiast oddawać samochód do blacharni zanim dostali akceptację, gdzie stał przez 2 miesiące, mogli najpierw ogarnąć naprawy gwarancyjne.
W styczniu jak dzwoniłem to musiałem im przypomnieć bo chyba nawet sobie tego nie zapisują.

 

Ogólnie nie jestem roszczeniowym typem ale zastanawiam się czy za taką obsługę, nie należy mi się jakieś zadośćuczynienie ;P
Nie dość, że serwis wg. konsultanta Warty wysłał swoją wycenę po 3 tygodniach (z tego co pamiętam), to mogli też sprawdzić głośnik na samym początku i zamówić go 3 miesiące temu, nie musiałbym teraz czekać (zapewne do końca miesiąca albo dłużej) aż go dostaną.

Oni się bawią, a ja w tym czasie zapłaciłem kilkanaście tysięcy złotych w ratach leasingowych ;P

 



Mnie się wydaję, że kluczem jednak jest tutaj ASO. No to musi być relacja ASO <-> klient.  Naprawdę, tutaj można było zrobić tak byś był poprostu zadowolony nawet jak likwidacja szkody trwa długo.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Stwierdzam ze SK to OBŁĘDNIE bezpieczny samochód :o

Albo masz dobre zimówki. ;)

Link to post
Share on other sites

Był telefon do seriwsu, felgi dalej nie ma, na głośnik trzeba czekać do końca miesiąca..

Co do problemów z aku, dowiedziałem się, że nie powinno się zostawiać otwartych drzwi/bagażnika bo system cały czas szuka kluczyka i to może rozładowywać aku.

 

Nie wiem jakie jest stanowisko @Dyrekcjaw tym temacie, ale jak dla mnie Forek SK to porażka, jeżeli ktoś potrzebuje samochodu do tego, do czego jest reklamowany to sugeruje szukać dalej i szczerze odradzam.

 

 

 

Ogólnie wywaliłem prawie 200k w samochód, którym boje się wyjechać na wczasy.



Co do wrzuconego filmu z bagaznikiem, dowiedziałem się, że problem ten nie dotyczy Foresterów, jeżeliby dotyczył SIP poinformowałby ASO, a nie poinformował.

 

Może któryś z posiadaczy Forka SK zostawić go w garazu na 2h z otwartą klapą i tylnymi drzwiami?

Mój plan jest taki, że jak dalej będzie aku padal przy pakowaniu to wynajmę garaż i będe go regularnie rozładowywał, dzwonił po lawetę i samochód zastępczy i tak w kółko, przez najbliższe 4,5 roku..

 

Edited by dawidz
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, dawidz napisał:

Może któryś z posiadaczy Forka SK zostawić go w garazu na 2h z otwartą klapą i tylnymi drzwiami?

Jak już kiedyś oddadzą Ci to auto to koniczynie się wybierz do rozgarniętego elektryka….

Ja swoim FSK jakiś czas temu piknikowałem w szczerym polu, klapa / drzwi otwarte na pewno ponad dwie godziny i odpalił bez problemu.

Po twoich przygodach już jeżdżę z prostownikiem i kablami w samochodzie.

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Ja dzwoniłem do ASO to już słyszałem, że sprawdzali i nic takiego nie widzieli, co pobierałoby prąd ponad normę. 
Jak poprosiłem, żeby zrobili test, otworzyli drzwi i klapę to się dowiedziałem, że tak nie wolno robić, że tak jest ten samochód zaprojektowany, 

że nie można w nim zostawiać otwartych drzwi/klapy.

 

Ile można, to już 4 ASO Subaru.
Na cholerę człowiek płaci za ta gwarancję, jak mu powiedzą, że nie zostawia się drzwi otwartych i koniec.

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, dawidz napisał:

Jak poprosiłem, żeby zrobili test, otworzyli drzwi i klapę to się dowiedziałem, że tak nie wolno robić, że tak jest ten samochód zaprojektowany, 

że nie można w nim zostawiać otwartych drzwi/klapy.

To jest śmieszne. Trzeba było pytać niech zdefiniują "zostawiać" - niech napiszą jak się pakować na wakacje: czy wkładając/wyjmując każdą rzecz do bagażnika mam go otwierać i zamykać, jeśli nie, to jaki jest limit czasu, żeby nie wejść w czynność "zostawiać".  Nie mam forestera pod ręką, ale zmierzę w OBK jaki jest prąd pobierany z akumulatora przy otwartej klapie. Rozumiem, że oświetlenie kabiny i bagażnika wyłączałeś lub samo gasło podczas twoich przykrych doświadczeń?

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, e-555 napisał:

Jak już kiedyś oddadzą Ci to auto to koniczynie się wybierz do rozgarniętego elektryka….

to jest nowe auto... z salonu... Nie po to kupuje się takie auto żeby śmigać nim na własną rękę do ogarniętego elektryka. Od tego jest ASO i gwarancja. A jak nie potrafią naprawić to może warto spotkać się z panami z global motors - tymi z reportażu o wibrującym mercedesie za milion i nakręcic odpowiedni reportaż i może wtedy coś się ruszy w twoim temacie

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dawidz napisał:

Nie wiem jakie jest stanowisko @Dyrekcjaw tym temacie, ale jak dla mnie Forek SK to porażka, jeżeli ktoś potrzebuje samochodu do tego, do czego jest reklamowany to sugeruje szukać dalej i szczerze odradzam.

W Foresterze SJ polift, ustawienie temperatury nawiewu powyżej 19,5 stopnia powoduje grzanie auta na max. Sprawdziliśmy zachowanie nowych aut w ASO, następnie napisałem dwukrotnie maila do SIP z dokładnym opisem usterki - mail został zignorowany. Na forum @Dyrekcja napisała lakonicznie, że tak powinno być (nonsens) ponieważ dzieje się tak jedynie przy ustawieniu nawiewu na przednią szybę. Tak więc nie spodziewaj się @dawidz rozwiązania problemu na tym Forum. Nie otwieraj Pan drzwi - praw fizyki Pan nie zmienisz :biglol:

Link to post
Share on other sites

@Dyrekcja napisała do mnie w sierpniu abym kontaktował się z nimi, w razie dalszych kłopotów, napisałem wiadomość 14 października, do dzisiaj nikt mi nie odpisał.

Żaluję, że wziąłem samochód na firmę, w przeciwnym razie już dawno udałbym się do rzecznika praw konsumenta.

Co do naprawy u elektryka, nawet jak znajdę dobrego elektryka z polecenia (chociaż aktualnie takiego nie znam), kazdy może się pomylić, skopie coś w elektryce i będę później ładował w samochód pieniądze, bo w ASO powiedzą, że ktoś ingerował w układ?
Jakbym chciał naprawiać samochód na własną rękę, kupiłbym używkę po gwarancji.

Edited by dawidz
Link to post
Share on other sites
57 minut temu, TOMA52 napisał:

To jest śmieszne. Trzeba było pytać niech zdefiniują "zostawiać" - niech napiszą jak się pakować na wakacje: czy wkładając/wyjmując każdą rzecz do bagażnika mam go otwierać i zamykać, jeśli nie, to jaki jest limit czasu, żeby nie wejść w czynność "zostawiać".  Nie mam forestera pod ręką, ale zmierzę w OBK jaki jest prąd pobierany z akumulatora przy otwartej klapie. Rozumiem, że oświetlenie kabiny i bagażnika wyłączałeś lub samo gasło podczas twoich przykrych doświadczeń?

Samo gaśnie. Świeci się tylko kontrolka na desce z tego co pamiętam.
 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...