Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, radiolog napisał:

A tak czysto teoretycznie, da się w takim e-boxerze zrobić chiptunning benzyny, żeby miała o te 30 KM więcej? Czy to już maximum co jest w fabryce ?

Brakuje Ci mocy?:)O milosnikach mocy/przyspieszen XT i STI wypowiadales sie dosc "pogardliwie" ze sa to drogowi zabojcy/piraci wywyzszajacy sie ponad innymi uzytkownikami aut w ktorych mocy nie brakuje. Przypomne ze Twoj e-boxer byl tez wielokrotnie najszybszy na swiatlach...:)

  • Super! 1
  • Haha 3
  • Lajk 2
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radiolog napisał:

A tak czysto teoretycznie, da się w takim e-boxerze zrobić chiptunning benzyny, żeby miała o te 30 KM więcej? Czy to już maximum co jest w fabryce ?

Nie potrzebujesz "chiptunningu", tylko wizyty u podologa oraz przypominającego szkolenia w SJS z techniki jazdy CVT. Jak to było? 43,3% wciśnięcia gazu i idzie najszybciej na każdych światłach? :)

 

A poważnie - rozumiem Cię, ja też pozbyłem się prawie nowego OBK 2,5 CVT bo dostawałem szału jakie to mułowate pudło było... 

  • Haha 1
  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radiolog napisał:

A tak czysto teoretycznie, da się w takim e-boxerze zrobić chiptunning benzyny, żeby miała o te 30 KM więcej? Czy to już maximum co jest w fabryce ?

Zamień obecny silnik z młynka do kawy na taki z termomixa i będzie + 30 KM :biglol:

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd to oburzenie? Siejesz wiatr, zbierasz burzę. Po co teoretycznie chipować praktycznie najszybsze auto w mieście? Wybierasz się na zlot Szybkich i Wściekłych pod Biedrą i boisz się, że chłopaki nie uwierzą (forum uwierzyło :))

 

p.s. Zapomniałeś dopisać, że o ten tuning, to kolega pyta :) 

Edytowane przez Zyzol
  • Haha 1
  • Lajk 3
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Zyzol napisał:

Skąd to oburzenie? Siejesz wiatr, zbierasz burzę. Po co teoretycznie chipować najszybsze auto w mieście? Wybierasz się na zlot Szybkich i Wściekłych pod Biedrą i boisz się, że chłopaki nie uwierzą (forum uwierzyło :))

 

p.s. Zapomniałeś dopisać, że o ten tuning, to kolega pyta :) 

Widać należysz do tej samej grupy.

Oburzenia chyba nie widziałeś

Edytowane przez radiolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej, ale po co takie dyskusje tutaj. to w ramach życzeń świątecznych? Facet zadaje konkretne pytanie w wątku do tego stworzonym a w odpowiedzi dostaje jakieś personalne zgryzliwości... śmietnik z wątku robicie niepotrzebnie. 

 

  • Zmieszany 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to się mówi tylko krowa nie zmienia poglądów. Auto było nowe były ahy i ohy, właściciel je dotarł zaczął używać wyższych obrotów , może parę  razy spróbował coś wyprzedzić i czar prysł. Absolutnie na celu nie mam być złośliwym. Sami wiecie jak jest jak auto jest nowe. Żadne wolnossace Subaru nie jest i nigdy nie będzie demonem osiągów. - Taki osiołek do bezpiecznego przemieszczania się z punktu A do B

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Karas napisał:

Panowie jak to się mówi tylko krowa nie zmienia poglądów. Auto było nowe były ahy i ohy, właściciel je dotarł zaczął używać wyższych obrotów , może parę  razy spróbował coś wyprzedzić i czar prysł. Absolutnie na celu nie mam być złośliwym. Sami wiecie jak jest jak auto jest nowe. Żadne wolnossace Subaru nie jest i nigdy nie będzie demonem osiągów. - Taki osiołek do bezpiecznego przemieszczania się z punktu A do B

Tzw wół roboczy;)nawet sam Santander reklamuje finansowanie forestera jako pojazd dla rolników:ok:

Kiedy traktorem ktoś się ścigał?:ph34r:

95C07295-5F63-4C2E-AA3C-03AFB74F293E.png

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, emdzy napisał:

ej, ale po co takie dyskusje tutaj. to w ramach życzeń świątecznych? Facet zadaje konkretne pytanie w wątku do tego stworzonym a w odpowiedzi dostaje jakieś personalne zgryzliwości... śmietnik z wątku robicie niepotrzebnie. 

 

E-Boxer jest według obecnego nurtu oficjalnego forum SIP subiektywnie dynamiczny. Sugerowanie że moc jest niewystarczająca, obecnie dostępne auta mułowate a CVT jeszcze odbiera im resztki dynamiki będzie wkrótce nietolerowane tak jak polecenie nieautoryzowanego serwisu. 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radiolog napisał:

także ostatnie 3 komentarze przyjmuje za wyjątkowo złośliwe, ale tylko tego widać można się spodziewać od Was.

Mój nie był złośliwy tylko praktyczny. Teoretyczne możliwości tuningi silnika n/a są bardzo ograniczone dlatego w w przypadku hybrydy lepsze perspektywy widzę w zamianie motoru elektrycznego na mocniejszy. Nie musi być z termomixa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie temat do zamknięcia, wszyscy wszystko wiedzą,a najwięcej Ci, którzy przejechali się raz godzinę.

Nie wiem czemu właściciele XT mają temat o chipowaniu ich ponoć lux torped.

Właściwie nawet niektórzy posiadacze e-boxera wykazują swojego rodzaju lizusostwo w stosunku do "nienawistnej ósemki" chciałoby się powiedzieć.

Natomiast nikt nie krytykuje raportów zużycia paliwa z czapki, no przepraszam jak ktoś nie przekracza 50-60 km/h, a do 60 rozpędza się 3 kilometry, to być może to jest prawda.

 

Słowo teoretycznie, ani nie oznacza chęci  wdrożenia, ani nie jest jednoznaczne z niezadowoleniem.

Ale zaraz grupa się rzuci, poczuje krew i będzie gryźć i rozrywać wnętrzności

Edytowane przez radiolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak proponuje utworzyć w tym wątku listę osób, które FSK eboxer  przejechały w różnych warunkach minimum 500 km i tych którzy piszą teoretycznie… „o mocy, braku mocy, za duży, za mały, za brzydki, bez baku, za mało pali, za dużo pali, rozpędzą się 3km, a może i 5 km do 60 km/h:facepalm:, EV tylko z górki ……

To może da lepszy pogląd o tym modelu..

CVT w połączeniu z 240 KM też D…. nie urywa…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mechanik napisał:

E-Boxer jest według obecnego nutru oficjalnego forum SIP subiektywnie dynamiczny. Sugerowanie że moc jest niewystarczająca, obecnie dostępne auta mułowate a CVT jeszcze odbiera im resztki dynamiki będzie wkrótce nietolerowane tak jak polecenie nieautoryzowanego serwisu. 

Nie wiedziałem że pytając swego czasu Dyrekcję o subiektywne uczucie dynamiki stanę się współtwórcą nowej doktryny. Tak tylko piszę, może jakieś tantiemy... no chociaż pół...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po szkoleniu SJS w Kielcach , gdzie było kilku kierowców eboxer ( forestery, XV) po wspólnych rozmowach , powiem Wam ze te samochody kupują ludzie którzy wiedza jakie auto chcą kupić i do czego im ten samochód jest potrzebny i maja świadomość o osiągać itp.

Jedni kupili po to ,żeby sobie bezpiecznie jeździć do pracy i jest Ok  ,inni chcą  pojeździć po górskich droga ,a jeszcze inny z myślą o przeprowadzeniu modyfikacji w Forku i wyprawach z nim. Jakoś nikogo nie dziwiły  osiągi czy moc ze jest mało, albo ze nie jedzie.... , każdy akceptuje jak jest, i cieszy się  na swój sposób z użytkowania tego auta.

Nie każdy musi mieć eboxera....

Ja jestem zadowolony i to bardzo, a jeszcze zostałem zainspirowany zrobieniem lifta i założeniem namiotu dachowego  do forestera przez jednego z uczestników SJS, i dla mnie przyspieszenie niema teraz żadnego znaczenia:P

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, radiolog napisał:

tylko tego widać można się spodziewać od Was

 

 

odpisalem ci bezposrednio pod pytaniem

zadzwonilem do firmy part-box w gb ale nie maja zadnego info czy avo pracuje nad zestawem dla e-boxera

podalem im maila i obiecali kontakt jak cos sie zmieni

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grzesiek89 napisał:

Ja jestem zadowolony i to bardzo, a jeszcze zostałem zainspirowany zrobieniem lifta i założeniem namiotu dachowego  do forestera przez jednego z uczestników SJS, i dla mnie przyspieszenie niema teraz żadnego znaczenia:P

ale zdajesz sobie sprawę, że po zrobieniu lifta pojawia się chęć dodatkowego zwiększenia prześwitu przez zwiększenie kół, a to już będzie miało bezpośredni wpływ na przyspieszenie? (ujemny wpływ)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, diuk napisał:

ale zdajesz sobie sprawę, że po zrobieniu lifta pojawia się chęć dodatkowego zwiększenia prześwitu przez zwiększenie kół, a to już będzie miało bezpośredni wpływ na przyspieszenie? (ujemny wpływ)

Zdaje sobie z tego sprawę ,ale jak już wcześniej pisałem , nie ma to dla mnie znaczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„chip tuning – e boxer” dla osób którym brakuje mocy.

Nie korzystać w czasie jazdy z domkiem na dachu.

Instrukcja: plik przenieść na pendrive, podłączyć do USB w konsoli centralnej i uruchomić odtwarzanie w pętli, odtwarzać do momentu uzyskania średniego spalania 13-15l - żeby nie było ze e- boxer mało pali.

 

Grzesiek daj znać jak już wybierzesz nowy domek na dach dla swojego FSK:)

 

CONFIG e BOXER.mp3

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2020 o 22:12, Tsunetomo napisał:

Jak to było? 43,3% wciśnięcia gazu i idzie najszybciej na każdych światłach? :)

 Nie wiem jakie auta stoją na światłach i czy jest wśród nich jakiś "ścigant" :) ale można przyjąć , że to 40% wciśnięcia gazu powoduje , że przyspieszenie jest ok , cvt szybko zmienia biegi , silnik nie wyje i jest przyjemnie...:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Andrzej Koper napisał:

 Nie wiem jakie auta stoją na światłach i czy jest wśród nich jakiś "ścigant" :) ale można przyjąć , że to 40% wciśnięcia gazu powoduje , że przyspieszenie jest ok , cvt szybko zmienia biegi , silnik nie wyje i jest przyjemnie...:)

Jako posiadacz (były) OBK 2,5 z CVT absolutnie nie kwestionuję tego rozwiązania i techniki operowania gazem, Panie Andrzeju. Nie kwestionuję także faktu, że zarówno OBK jak i nowy Forek z e-boxer to bardzo dobre samochody, spełniające zasadniczą większość stawianych przed nimi zadań dobrze lub bardzo dobrze. Nie jestem w stanie jednakowoż przyjąć paradygmatu, ze auta te są dynamiczne. Nie są. Albo inaczej - to zależy. Zależy z czym porównujemy. Jednemu starcza, innemu nie, a inni toczą krucjatę odżegnując od rozumu każdego, kto twierdzi, że takie osiągi go nie satysfakcjonują, a po pół roku pytają o czip ;) A jeszcze inni, podobni do mnie członkowie "nienawistnej ósemki" ciągle żyją nadzieją, że będą mogli pójść do salonu swojej ulubionej marki i nabyć nowego OBK dającego dynamikę lepszą niż obecna. A nie błąkać się zagubieni po salonach Volvo, Audi, Mercedesa czy nie daj boże Skody.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim dobrej końcówki tego trudnego roku :)

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tsunetomo napisał:

A jeszcze inni, podobni do mnie członkowie "nienawistnej ósemki" ciągle żyją nadzieją, że będą mogli pójść do salonu swojej ulubionej marki i nabyć nowego OBK dającego dynamikę lepszą niż obecna. A nie błąkać się zagubieni po salonach Volvo, Audi, Mercedesa czy nie daj boże Skody.

 

Dynamika porównywalna do podobnych wielkością aut z silnikami wolnossącymi  :) Przypomnę , że jak były w sprzedaży OBK 2.5 i 3.6 jednocześnie to na 10/15 sztuk 2.5 litrowych sprzedawał sie jeden OBK 3.6 lub jeszcze wcześniej 3.0 , więc tych błąkających się w poszukiwaniu mocy nie ma za dużo ale dobrze , że mają się gdzie błąkać  :)  gorzej z miejscem do wykorzystywania osiągów , czego sam doświadczam w swojej e-XV  :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Andrzej Koper napisał:

 

Dynamika porównywalna do podobnych wielkością aut z silnikami wolnossącymi  :) Przypomnę , że jak były w sprzedaży OBK 2.5 i 3.6 jednocześnie to na 10/15 sztuk 2.5 litrowych sprzedawał sie jeden OBK 3.6 lub jeszcze wcześniej 3.0 , więc tych błąkających się w poszukiwaniu mocy nie ma za dużo ale dobrze , że mają się gdzie błąkać  :)  gorzej z miejscem do wykorzystywania osiągów , czego sam doświadczam w swojej e-XV  :)

pozdrawiam

Wie Pan jak to jest, te kilka procent niezadowolonych z oferty zawsze marudzi najgłośniej :) W Mercedesie też 95% wybiera silniki do dwóch litrów (akcyza / cena), ale fajnie, że można kupić mocne 3,0 a także AMG. 

Co do osiągów to temat poruszany milion razy. Nie jest to konieczne do życia, ale chociażby włączając się do ruchu z pasa rozbiegowego osiągnąć przelotowe 140 km/h w 10-13 sekund a nie ponad 20 to zawsze przyjemniej ;) 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...