Michał W. 1389 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 4 minuty temu, dawidz napisał: Może tak być, przynam się, że nie analizowałem wnikliwie kilku opcji, zdałem się na Panią specjalistkę w MMCars, wybrałem jedynie najdroższy pakiet premium, zakładając, że dzięki temu uniknę problemów jakie mam aktualnie Ale jeśli masz ubezpieczenie Warty dla Subaru to masz pakiet tzw. PREMIUM WARTY który daje Ci pełen komfort i brak takich problemów. No chyba, że coś się zmieniło od 2019 roku i w 2020 dają jakiś bieda pakiet. Link to post Share on other sites
dawidz 58 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Tak, mam Premium z Pakietu Dealerskiego, w którym każa mi odklejac listwy ze starych drzwi i kleić do nowych w czteromiesięcznym samochodzie Link to post Share on other sites
Paweł J. 170 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 (edited) @dawidzogolnie współczuje, tym bardziej przy nowym aucie!!! Po takich przejściach rozumiem Twoje zniechęcenie do marki i ubezpieczyciela Edited November 25, 2020 by Paweł J. Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 W przypadku naprawy bezgotówkowej kosztorys chyba jest tak samo potrzebny aby ubezpieczyciel wiedział czy warsztat nie robi go w bambuko? Z tego co powiedział mi kierownik aso, trwa to tyle ponieważ oni wykonują swój kosztorys i dopiero kiedy ubezpieczyciel go zatwierdzi, wtedy zaczynają naprawę, żeby uniknąć konieczności rozstrzygania tego w sądzie. Jacyś przekręciarzeŻadna moja naprawa nigdy tak nie przebiegała, zawsze ubezpieczyciel się dogadywał z aso, a ja na naprawione auto czekałem max 2 tygodnie. Jakiś fajtłapa w aso sobie nie radzi Link to post Share on other sites
lazy_moose 25 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 (edited) 4 hours ago, dawidz said: Tak, mam Premium z Pakietu Dealerskiego, w którym każa mi odklejac listwy ze starych drzwi i kleić do nowych w czteromiesięcznym samochodzie To wersja Warty. Upewnij się co masz w tym ubezpieczeniu jeśli idzie o wymianę na nowe części. ASO autorytatywnie winno stwierdzić, że to się nie nadaję to ponownego użycia. Rozumiem, że naprawiasz z AC. Pewnie nie będę oryginalny mówiąc, że dostrzegam subtelną różnicę między Wartą a PZU (który wybrałem). Na pocieszenie powiem Tobie, że mój kolega nieszczęśliwie poobijał porszawkę i robił z AC w Link4. Ping-pong między ASO a LInk4 trwał strasznie długo, koniec końców zrobili. Ja uważam, że winieneś to robić w ASO, któremu umiarkowanie ufasz i są po Twojej stronie. Jeśli masz wątpliwości do obu stron - to źle to wygląda. Warty nie zmienisz, ale ASO możesz. ASO ma gryźć tutaj trawę i robić najlepiej jak się da (nowe części) - to dla nich kasa. Edited November 25, 2020 by lazy_moose Link to post Share on other sites
Andrzej Koper 352 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 4 godziny temu, radiolog napisał: Żadna moja naprawa nigdy tak nie przebiegała, zawsze ubezpieczyciel się dogadywał z aso, a ja na naprawione auto czekałem max 2 tygodnie. naprawę rozpoczyna się po zatwierdzeniu kosztorysu przez ubezpieczyciela , chyba , że właściciel sam płaci i sam rozlicza się z ubezpieczycielem. W ten sposób można zyskać koło 7 dni...a w skomplikowanych sprawach więcej 8 godzin temu, dawidz napisał: Tak, mam Premium z Pakietu Dealerskiego, w którym każa mi odklejac listwy ze starych drzwi i kleić do nowych w czteromiesięcznym samochodzie to rzeczoznawca karze jeżeli nie są uszkodzone. Nie jest to jakiś problem. Zawsze może Pan zgłosić do ubezpieczyciela (przez aso albo sam ), że Pan się z tym nie zgadza i chce Pan nowe listwy i podać uzasadnienie Link to post Share on other sites
Grzesiek89 144 Posted November 26, 2020 Share Posted November 26, 2020 Mam pytanie ,czy ktoś wybiera się na szkolenie do Kielc 4 grudnia? Link to post Share on other sites
Michał W. 1389 Posted November 26, 2020 Share Posted November 26, 2020 10 minut temu, Grzesiek89 napisał: Mam pytanie ,czy ktoś wybiera się na szkolenie do Kielc 4 grudnia? tu masz odpowiedni wątek w temacie szkolenia, chyba że szukasz towarzystwa tylko e-boxerowców. 1 Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 No i mnie wczoraj padła bateryjka....... Ale tylko w pilocie kluczyka. Swoją drogą,żeby tak po roku, to też za szybko. Bądźcie przygotowani na taką ewentualność nie wpadajcie w panikę, i nie wyrywajcie włosów z głowy, jak nie będziecie mogli ani otworzyć, ani zamknąc auta. zmieńcie bateryjkę Link to post Share on other sites
Grzesiek89 144 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 1 minutę temu, radiolog napisał: No i mnie wczoraj padła bateryjka....... Ale tylko w pilocie kluczyka. Swoją drogą,żeby tak po roku, to też za szybko. Bądźcie przygotowani na taką ewentualność nie wpadajcie w panikę, i nie wyrywajcie włosów z głowy, jak nie będziecie mogli ani otworzyć, ani zamknąc auta. zmieńcie bateryjkę A jak się otwiera ten kluczyk? Niema śrubki nigdzie, jaka bateria tam jest? Link to post Share on other sites
kreit 27 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 1 minutę temu, radiolog napisał: No i mnie wczoraj padła bateryjka....... Ale tylko w pilocie kluczyka. Swoją drogą,żeby tak po roku, to też za szybko. Bądźcie przygotowani na taką ewentualność nie wpadajcie w panikę, i nie wyrywajcie włosów z głowy, jak nie będziecie mogli ani otworzyć, ani zamknąc auta. zmieńcie bateryjkę Naprawdę producent nie przewidział awaryjnego sposobu na otwarcie i uruchomienie auta w przypadku padnięcia takiej drobnostki jak bateria w pilocie? Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 2 godziny temu, Grzesiek89 napisał: A jak się otwiera ten kluczyk? Niema śrubki nigdzie, jaka bateria tam jest? Trzeba coś podważyć, na szczęście byłem przy subaru, to mi zmienili. Bateria płaska -pastylka 1 Link to post Share on other sites
kingston70 4 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 U mnie w2.0xv wymieniłem w trzecim roku. Miałem trochę obaw, ale udało się samemu ogarnąć temat. 1 Link to post Share on other sites
radiolog 183 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 widocznie dotykowa klamka zżera więcej prądu, albo to było lokalne zakłócenie radiowe, bo mimo braku ochoty do zamykania i otwierania drzwi, zapalał bez problemu. Znam miejsce to przetestuję następnym razem. Link to post Share on other sites
crimson111 12 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 5 godzin temu, radiolog napisał: No i mnie wczoraj padła bateryjka....... Ale tylko w pilocie kluczyka. Swoją drogą,żeby tak po roku, to też za szybko. Bądźcie przygotowani na taką ewentualność nie wpadajcie w panikę, i nie wyrywajcie włosów z głowy, jak nie będziecie mogli ani otworzyć, ani zamknąc auta. zmieńcie bateryjkę Kurcze, dobrze że mi przypomniałeś, bo od kilku dni mi samochód mówi, że słaba bateria w kluczyku - muszę się zebrać i zmienić Link to post Share on other sites
aflinta 2814 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 5 godzin temu, radiolog napisał: widocznie dotykowa klamka zżera więcej prądu, Ale XV ma takie same 5 godzin temu, radiolog napisał: albo to było lokalne zakłócenie radiowe, bo mimo braku ochoty do zamykania i otwierania drzwi, zapalał bez problemu. Takie coś się czasem pojawia. U mnie takie zakłócenia generuje słaba bateria w pilocie do bramy - wtedy sieje po 433MHz i XV ma problemy by znaleźć kluczyk. Jak po kilku sekundach pilot od bramy przestaje siać, to kluczyk magicznie się znajduje Link to post Share on other sites
aflinta 2814 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 10 godzin temu, kreit napisał: Naprawdę producent nie przewidział awaryjnego sposobu na otwarcie i uruchomienie auta w przypadku padnięcia takiej drobnostki jak bateria w pilocie? Oczywiście, że jest klucz zwykły schowany w kluczyku. Zapłonu można dokonać po dotknięciu kluczykiem okolic przycisku start/stop. 1 Link to post Share on other sites
franek-b 65 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 W dniu 3.12.2020 o 11:18, radiolog napisał: No i mnie wczoraj padła bateryjka....... Ale tylko w pilocie kluczyka. Swoją drogą,żeby tak po roku, to też za szybko. Bądźcie przygotowani na taką ewentualność nie wpadajcie w panikę, i nie wyrywajcie włosów z głowy, jak nie będziecie mogli ani otworzyć, ani zamknąc auta. zmieńcie bateryjkę Wygoda kosztuje na szczęście tylko baterię do kluczyka, mam już 4 auto z bezkluczykowym dostępem i tak może się zdarzyć. Należy pamiętać, że kluczyk de facto pracuje cały czas, ponieważ on wysył sygnał radiowy 24/7, więc jak się trafi słabsza bateria to może i po pół roku wymagać wymiany. Dziwne, że padło tak nagle, zazwyczaj samochód podpowiada, że bateria jest słaba i należy wymienić. Jak padło nagle, to pewnie bateria była wadliwa. A auto można otworzyć mechanicznie w razie awarii, chociaż jak się tego nie robiło nigdy to można trochę się zestresowac Link to post Share on other sites
aflinta 2814 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 7 godzin temu, franek-b napisał: Należy pamiętać, że kluczyk de facto pracuje cały czas, ponieważ on wysył sygnał radiowy 24/7 On nasłuchuje, wysyła tylko jak usłyszy. Można prostą kombinacją go wyłączyć. Link to post Share on other sites
emdzy 70 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 mhm...nagle przestały mi grac gosniki. ani radio, ani muzyka po bt ani kabla. ani tel ani nic. wyswietlacz radia normalnie swieci i reaguje... jakieś pomysły? Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
olo11 107 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 (edited) 3 godziny temu, emdzy napisał: jakieś pomysły? Zacząć od bezpiecznika,u mnie pomogło,gość na detailingu rozładował mi akumulator i po naładowaniu i uruchomieniu silnika,było identycznie,system multimedialny włączony ,ale ani pół decybela z głośników. Fakt ,że OBK a nie FOR ale warto zerknąć. Nowy bezpiecznik i wszystko wróciło do życia ( stary wyglądał na dobry ) Edited December 9, 2020 by olo11 Link to post Share on other sites
emdzy 70 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 czy to będzie bezpiecznik nr 4 w skrzynce w kabinie?Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
olo11 107 Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 1 godzinę temu, emdzy napisał: czy to będzie bezpiecznik nr 4 w skrzynce w kabinie? Tak wygląda,może jest jeszcze osobno bezp. AUDIO ( u mnie był w skrzynce w komorze silnika ) Sprawdź dobrze w swojej instrukcji,bo OBK to nie Forester Więc nie mam pewności. Link to post Share on other sites
dawidz 58 Posted December 10, 2020 Share Posted December 10, 2020 Panie i Panowie, jak wam się jeździ tymi eboxerami? Ja już w zasadzie zapomniałem A z tego co wiem, nie wrócił jeszcze z lakierni, później czeka go gwarancyjna naprawa głosnika i oklejanie folią więc pewnie do odbioru będzie po nowym roku Także tego ;d ocierka i 3 miesiące bez samochodu Link to post Share on other sites
e-555 32 Posted December 10, 2020 Share Posted December 10, 2020 No trochę jest to wszystko smutnie, na pociesznie tylko dodam ze może będziesz go odkrywał na nowo ! po takiej długiej przerwie, oby… Szybkiego powrotu za stery ! Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now