Jump to content

Recommended Posts

Przynajmniej zapas przycisku "bright" się wyczerpal


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Przedawkował TVP

@RoadRunner, @Jaca68, @mechanik, @blejzu, @skwaro i reszta ekipy. Sorry, ale to chyba Wy w jakiś patologiczny sposób kochacie Subaru, a nie my - posiadacze e-boxera. Przecież ja kilk razy pisałem co m

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zi

Posted Images

To co zrobili oświetleniem wnętrza to naprawdę słabe, żeby nie ujednolicić barwy światła w całej kabinie… , niestety zobaczyłem to dopiero w drugim dniu eksploatacji , wykończenie podłogi w FSK też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w obrębie prowadnic foteli.

 

A może ktoś z dyrekcji wypowie się czym kierował się inżynier Subaru projektując oświetlenie kabiny, poza XLS .

 

A co do EV to na rozgrzanym silniku ( olej 85stopni) przy + 8 uruchamiał się normalnie, testowałem rano  i przejechał około 600 m po płaskim terenie. Mam jednak wyrażenie że szybciej się uruchamia spalinowy.

Na zimnym silniku przy 8 stopniach EV nie uruchamia się.

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, e-555 napisał:

To co zrobili oświetleniem wnętrza to naprawdę słabe, żeby nie ujednolicić barwy światła w całej kabinie… , niestety zobaczyłem to dopiero w drugim dniu eksploatacji , wykończenie podłogi w FSK też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w obrębie prowadnic foteli.

 

A może ktoś z dyrekcji wypowie się czym kierował się inżynier Subaru projektując oświetlenie kabiny, poza XLS .

 

A co do EV to na rozgrzanym silniku ( olej 85stopni) przy + 8 uruchamiał się normalnie, testowałem rano  i przejechał około 600 m po płaskim terenie. Mam jednak wyrażenie że szybciej się uruchamia spalinowy.

Na zimnym silniku przy 8 stopniach EV nie uruchamia się.

Tez mnie na początku denerwowało to oświetlenie żarówka wnętrza z tylu, ale potem dałem sobie spokój, szkoda nerwów na bzdety:P co nie zmienia faktu ze by to inaczej wyglądało jak by były ledy, tak samo jak kierunkowskazy ledowe i światła wsteczne:D

no cóż może następna generacja ,co by nie wyszło ze niema ewolucji:biglol:

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, emdzy napisał:

nie dziwi mnie żarówka zwykła (żółta) nad kanapą i pod progami a ledy(ostre białe światło) obok lusterka


Nie - żartujesz! Naprawdę tak jest?

Miałem nadzieję na LEDy w OBK MY15 - nie było, czekałem w Forku MY17 - nie było, w XV MY18 też nie było. A w MY20 są - to znaczy częściowo są.

Świat się kończy. Ledwo co generację nazad Subaru opanowało czasowy wyłącznik oświetlenia kabiny a lada moment będzie oświetlenie kabiny w technologii full LED.

Ciekawe czym konkurencja będzie oświetlała, jak Subaru osiągnie ten poziom.

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, spawalniczy napisał:

Ciekawe czym konkurencja będzie oświetlała, jak Subaru osiągnie ten poziom.

To będzie bezpośredni przekaz światłości do świadomości pasażerów.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

To dla dobra psychicznego świadomego użytkownika Subaru . No bo w czym grzebać jak silnik niezawodny , skrzynia też. Jaki olej lać to już lepiej wiemy na forum niż goście z fabryki . Zostawili żarówki żeby wymieniać samemu na ledy . A tu ci spinka pęknie , a tu plastik z obudowy lampki . I tak cały czas do przodu 

Link to post
Share on other sites

nie narzekać...subaru idzie w vintage...już niedługo zamontują zupełnie bez oprawek same żarówki edisonowskie, oczywiście do tego na podsufitce będzie widoczna wiązka czarnych kabli z przekręcanym włącznikiem (czarnym) żeby było jeszcze bardziej vintage. 

Link to post
Share on other sites
29 minut temu, emdzy napisał:

nie narzekać...subaru idzie w vintage...już niedługo zamontują zupełnie bez oprawek same żarówki edisonowskie, oczywiście do tego na podsufitce będzie widoczna wiązka czarnych kabli z przekręcanym włącznikiem (czarnym) żeby było jeszcze bardziej vintage. 

Tak tak :), te montowane w podsufitce  są podobne do tych jakie miałem w moim pierwszym bokserze  VW 1302 – 1971 r, i mają całkiem przyjemną barwę światła w przeciwieństwie do tych nad deska rozdzielacza !

Link to post
Share on other sites

Ale Wy jesteście marudy. Naprawdę myślicie, że w innych markach jest inaczej? Ostatnio śmialiśmy się z @chojny, że czepia się braku uchwytu w podłodze bagażnika.

Teraz jeżdżę S3. Wiecie, że żeby puścić audio z youtube muszę przestawić się z bluetooth na AUX i potem znów na bluetooth, bo system inforozrywki za 12.000 zł tego nie ogarnia? Bardziej tym bym się przejmował niż tym, że jedna żarówka jest taka a druga inna.

W dzisiejszych czasach proces projektowania podzielony jest na zespoły. Często każdy jest niezależny.

U mnie w branży mamy 3 rodziny wideomikroskopów. Jeden producent. Ale z uwagi na globalizację software każdego z nich pisze inny dział w innej części świata. Wiecie jakie jest zaskoczenie klienta, który pracował ma jednym i próbuje się przesiąść na drugi, a tam totalny meksyk? Na początku mnie to dziwiło/wkurzało. Teraz przywykłem.

Link to post
Share on other sites

System EV działa lepiej jak aku przez całą nockę ładowany.
Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa.
Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki

Link to post
Share on other sites

Bo moze jazda w trybie EV powinna byc naturalna i nie agnazowac uzytkownika aby robil doktorat z operowania gazem?:)

Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, radiolog napisał:

Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa.
Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki

Zerknij jeszcze na opis AKU  po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować.

Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o  EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości  80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, e-555 napisał:

Zerknij jeszcze na opis AKU  po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować.

Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o  EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości  80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.

Mi tez udaje się sporo jeździć na EV.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, radiolog said:

System EV działa lepiej jak aku przez całą nockę ładowany.
Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa.
Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki

Hmmm .... bo jeszcze kupię RAVkę ;]

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Zerknij jeszcze na opis AKU  po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować.
Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o  EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości  80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.

Ja ładuje tylko lewy, ale już pisałem kiedyś czy one czasem nie są połączone szeregowo ten prawy i lewy.
Za start/stop odpowiada chyba lewy, nie wiem za co odpowiada prawy.

Podladowywanie pozwoli na dłuższą żywotność niż tylko 2 lata, dotyczy to nie tylko e-boxera
Link to post
Share on other sites

Prawy - rozruchowy, lewy - wspomagający, daj znać czy udało się naładować na 100%, a co to za cudo do systemów start/stop ?

Link to post
Share on other sites

CTEK CT5

Natomiast jakimś Voltem 5A pokazuje że naśladowany na 100% i wtedy na wyświetlaczu jest 13,4 V

Link to post
Share on other sites

sorki za banalne pytanie, ale tak w kwestii dobrego zrozumienia położenie akumulatora to strone lewa / prawą podajecie stojąc przodem (face to face) do auta czy z punktu widzenia pozycji kierowcy? :)

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, emdzy napisał:

sorki za banalne pytanie, ale tak w kwestii dobrego zrozumienia położenie akumulatora to strone lewa / prawą podajecie stojąc przodem (face to face) do auta czy z punktu widzenia pozycji kierowcy? :)

Nie wiem na pewno co autor miał na myśli ale podejrzewam, że podają z punktu widzenia kierowcy bo taki jest standard. Jak zamawiasz w serwisie lewe drzwi, lusterko czy błotnik to dostajesz te od strony kierownicy (LHD). 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Michał W. napisał:

z punktu widzenia kierowcy bo taki jest standard

 

 

bakburta - sterburta   :lol:

 

tapatalked

Link to post
Share on other sites

No ok, ale wynika że one są połączone szeregowo, pewnie dlatego ładownie 5A prostownikiem trwa dłużej

Link to post
Share on other sites

No to tak, że ładując jeden, prąd dostaje drugi.
BTW czy któres gniazdo zapalniczki działa niezależnie od zapłonu? Bo CTEK ma opcje ładowania przez gniazdo zapalniczki, ale musi być podobno zasilanie stałe w gniazdku

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...