Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

To co zrobili oświetleniem wnętrza to naprawdę słabe, żeby nie ujednolicić barwy światła w całej kabinie… , niestety zobaczyłem to dopiero w drugim dniu eksploatacji , wykończenie podłogi w FSK też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w obrębie prowadnic foteli.

 

A może ktoś z dyrekcji wypowie się czym kierował się inżynier Subaru projektując oświetlenie kabiny, poza XLS .

 

A co do EV to na rozgrzanym silniku ( olej 85stopni) przy + 8 uruchamiał się normalnie, testowałem rano  i przejechał około 600 m po płaskim terenie. Mam jednak wyrażenie że szybciej się uruchamia spalinowy.

Na zimnym silniku przy 8 stopniach EV nie uruchamia się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, e-555 napisał:

To co zrobili oświetleniem wnętrza to naprawdę słabe, żeby nie ujednolicić barwy światła w całej kabinie… , niestety zobaczyłem to dopiero w drugim dniu eksploatacji , wykończenie podłogi w FSK też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w obrębie prowadnic foteli.

 

A może ktoś z dyrekcji wypowie się czym kierował się inżynier Subaru projektując oświetlenie kabiny, poza XLS .

 

A co do EV to na rozgrzanym silniku ( olej 85stopni) przy + 8 uruchamiał się normalnie, testowałem rano  i przejechał około 600 m po płaskim terenie. Mam jednak wyrażenie że szybciej się uruchamia spalinowy.

Na zimnym silniku przy 8 stopniach EV nie uruchamia się.

Tez mnie na początku denerwowało to oświetlenie żarówka wnętrza z tylu, ale potem dałem sobie spokój, szkoda nerwów na bzdety:P co nie zmienia faktu ze by to inaczej wyglądało jak by były ledy, tak samo jak kierunkowskazy ledowe i światła wsteczne:D

no cóż może następna generacja ,co by nie wyszło ze niema ewolucji:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, emdzy napisał:

nie dziwi mnie żarówka zwykła (żółta) nad kanapą i pod progami a ledy(ostre białe światło) obok lusterka


Nie - żartujesz! Naprawdę tak jest?

Miałem nadzieję na LEDy w OBK MY15 - nie było, czekałem w Forku MY17 - nie było, w XV MY18 też nie było. A w MY20 są - to znaczy częściowo są.

Świat się kończy. Ledwo co generację nazad Subaru opanowało czasowy wyłącznik oświetlenia kabiny a lada moment będzie oświetlenie kabiny w technologii full LED.

Ciekawe czym konkurencja będzie oświetlała, jak Subaru osiągnie ten poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dla dobra psychicznego świadomego użytkownika Subaru . No bo w czym grzebać jak silnik niezawodny , skrzynia też. Jaki olej lać to już lepiej wiemy na forum niż goście z fabryki . Zostawili żarówki żeby wymieniać samemu na ledy . A tu ci spinka pęknie , a tu plastik z obudowy lampki . I tak cały czas do przodu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie narzekać...subaru idzie w vintage...już niedługo zamontują zupełnie bez oprawek same żarówki edisonowskie, oczywiście do tego na podsufitce będzie widoczna wiązka czarnych kabli z przekręcanym włącznikiem (czarnym) żeby było jeszcze bardziej vintage. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, emdzy napisał:

nie narzekać...subaru idzie w vintage...już niedługo zamontują zupełnie bez oprawek same żarówki edisonowskie, oczywiście do tego na podsufitce będzie widoczna wiązka czarnych kabli z przekręcanym włącznikiem (czarnym) żeby było jeszcze bardziej vintage. 

Tak tak :), te montowane w podsufitce  są podobne do tych jakie miałem w moim pierwszym bokserze  VW 1302 – 1971 r, i mają całkiem przyjemną barwę światła w przeciwieństwie do tych nad deska rozdzielacza !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Wy jesteście marudy. Naprawdę myślicie, że w innych markach jest inaczej? Ostatnio śmialiśmy się z @chojny, że czepia się braku uchwytu w podłodze bagażnika.

Teraz jeżdżę S3. Wiecie, że żeby puścić audio z youtube muszę przestawić się z bluetooth na AUX i potem znów na bluetooth, bo system inforozrywki za 12.000 zł tego nie ogarnia? Bardziej tym bym się przejmował niż tym, że jedna żarówka jest taka a druga inna.

W dzisiejszych czasach proces projektowania podzielony jest na zespoły. Często każdy jest niezależny.

U mnie w branży mamy 3 rodziny wideomikroskopów. Jeden producent. Ale z uwagi na globalizację software każdego z nich pisze inny dział w innej części świata. Wiecie jakie jest zaskoczenie klienta, który pracował ma jednym i próbuje się przesiąść na drugi, a tam totalny meksyk? Na początku mnie to dziwiło/wkurzało. Teraz przywykłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System EV działa lepiej jak aku przez całą nockę ładowany.
Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa.
Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, radiolog napisał:

Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa.
Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki

Zerknij jeszcze na opis AKU  po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować.

Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o  EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości  80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, e-555 napisał:

Zerknij jeszcze na opis AKU  po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować.

Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o  EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości  80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.

Mi tez udaje się sporo jeździć na EV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, radiolog said:

System EV działa lepiej jak aku przez całą nockę ładowany.
Kupiłem ładowarkę dla systemów start/stop i zamierzam doładowywać co tydzień dwa.
Nie wiem czemu niektórym w trybie EV udaje się przejechać mniej niż 20 m, jak można i 500, kwestia jaka między stopą a gazem i płasko lub lekko z górki

Hmmm .... bo jeszcze kupię RAVkę ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij jeszcze na opis AKU  po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować.
Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o  EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości  80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.

Ja ładuje tylko lewy, ale już pisałem kiedyś czy one czasem nie są połączone szeregowo ten prawy i lewy.
Za start/stop odpowiada chyba lewy, nie wiem za co odpowiada prawy.

Podladowywanie pozwoli na dłuższą żywotność niż tylko 2 lata, dotyczy to nie tylko e-boxera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, emdzy napisał:

sorki za banalne pytanie, ale tak w kwestii dobrego zrozumienia położenie akumulatora to strone lewa / prawą podajecie stojąc przodem (face to face) do auta czy z punktu widzenia pozycji kierowcy? :)

Nie wiem na pewno co autor miał na myśli ale podejrzewam, że podają z punktu widzenia kierowcy bo taki jest standard. Jak zamawiasz w serwisie lewe drzwi, lusterko czy błotnik to dostajesz te od strony kierownicy (LHD). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...